Kamerka int. z kablem audio

Data: 2021-02-08 22:11:56
Autor: Uncle Pete
Kamerka int. z kablem audio
On 08.02.2021 13:50, pueblo wrote:
Niezły dziki zachód się zrobił w dziedzinie kamerek internetowych z
powodu covida

Przeglądam ten tani szajs i zwróciła moją uwagę kamera Tracera. Ma
mikrofon, ale należy go podłączyć kablem jack do wejścia mikrofonu w
komputerze.
Zastanawiam się, czy to sprawi, że jakość dźwięku po stronie odbiorcy
będzie lepsza, czy to świadczy, że to jest jakaś konstrukcja sprzed 20
lat - w sensie separacji obrazu i dźwięku.
Jakoś nie używałem od dawna zew. kamer więc nie wiem jak to bywało.

Teoretycznie jakość dźwięku może być nawet gorsza z powodu kiepskiej jakości kabelka. Miałem kiedyś tani mikrofon, który dość głośno brumił. Okazało się, że ma nieekranowany kabel. Wymieniłem kabel i pozbyłem się problemu.

Kamerka int. z kablem audio