Kamerka na iboodzie

Data: 2009-04-20 12:25:48
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Na iboodzie (www.ibood.com) pojawiła się w fajnej cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000. Ktoś się chciałby dołączyć, co by taniej przesyłka wyszła? Mogę zamówić jeszcze dwie kamerki (czyli w sumie 4). Mile widziane osoby z Warszawy lub Białegostoku :-)

Data: 2009-04-20 12:58:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

[...]

Testowałem w go sport. Tam kosztuje 399zł.
Słaba ona jest. Obraz faluje przy szybkich zmianach.
Ale za te pieniądze...

zyga

Data: 2009-04-20 14:13:42
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

[...]

Za te pieniądze to chyba najlepsze co można kupić. :-)

--
Mocniak

Data: 2009-04-20 14:44:39
Autor: Wojciech Waga
Kamerka na iboodzie
mocniak wrote:
[...]

za te pipeniądze to można kupić Aparacik Nikon Coolpix L11, który robi 10x lepsze filmiki (640x480@30fps bez falowania) (max ok 49minut na filmik). Tylko mocowanie do kasku zrobić trzeba samemu.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-20 15:42:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

[...]

I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

zyga

Data: 2009-04-20 15:46:07
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

:-)

--
Mocniak

Data: 2009-04-20 19:12:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

Widziałem niemal wszystkie filmiki.

zyga

Data: 2009-04-20 21:31:28
Autor: Wojciech Waga
Kamerka na iboodzie
mocniak wrote:
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

:-)

To jest mocne.

Fakt, aparacik dużo łatwiej roztrzaskać.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-20 14:45:39
Autor: Mxer
Kamerka na iboodzie

Użytkownik "mocniak" <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> napisał w wiadomości news:gshott$7re$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=OQZ8IRBH7xg&feature=related

:)

Mx

Data: 2009-04-20 14:57:07
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Kamerka na iboodzie
w odpowiedzi mocniak na post news:gshijj$501$2inews.gazeta.pl z Pn 20 kwi 2009 12:25:48 pisze co nastepuje:

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000

mam i zadna rewelacja

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-04-20 19:13:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000

mam i zadna rewelacja

Widzisz, gdybyś mnie zapytał, przed zakupem...

zyga

Data: 2009-04-20 17:21:09
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Kamerka na iboodzie
w odpowiedzi Zygmunt M. Zarzecki na post news:gsi9i5$tjt$2news.interia.pl z Pn 20 kwi 2009 19:13:34 pisze co nastepuje:

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000

mam i zadna rewelacja

Widzisz, gdybyś mnie zapytał, przed zakupem...

nie zamierzalem pytac.
mailem ochote, to sobie nabylem :))

Data: 2009-04-20 19:32:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000
mam i zadna rewelacja
Widzisz, gdybyś mnie zapytał, przed zakupem...

nie zamierzalem pytac.
mailem ochote, to sobie nabylem :))

Jedną ma zaletę, te 3m.

zyga

Data: 2009-04-20 19:17:29
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000

mam i zadna rewelacja

Widzisz, gdybyś mnie zapytał, przed zakupem...

W takim razie co jest wg ciebie najlepszym zamiennikiem tej kamerki?

--
Mocniak

Data: 2009-04-20 19:32:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000

mam i zadna rewelacja

Widzisz, gdybyś mnie zapytał, przed zakupem...

W takim razie co jest wg ciebie najlepszym zamiennikiem tej kamerki?

Nie stać cię.
;-)

Jak będę miał Karpiela, to będę miał kamerę fullhd.

zyga

Data: 2009-04-20 22:58:40
Autor: 2late
Kamerka na iboodzie
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Podaj linka, tez jestem ciekawy.

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire

Data: 2009-04-21 00:24:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

[...]

http://www.dogcamsport.co.uk/Sony-HXR-MC1P-high-definition-helmet-camera.htm

zyga

Data: 2009-04-21 00:27:05
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
http://www.dogcamsport.co.uk/Sony-HXR-MC1P-high-definition-helmet-camera.htm

Pakujesz się w Memory Stick? Auć. Z resztą to udawane full hd, bo 1080i ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-04-21 00:28:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

http://www.dogcamsport.co.uk/Sony-HXR-MC1P-high-definition-helmet-camera.htm

Pakujesz się w Memory Stick? Auć. Z resztą to udawane full hd, bo 1080i ;-)

50i!

zyga

Data: 2009-04-20 21:37:08
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik mocniak napisał:
[...]

Kamera zamówiona, więc ogłoszenie jest już nieaktualne.

--
Mocniak

Kamerka na iboodzie