Kamerka na iboodzie

Data: 2009-04-20 12:58:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

Na iboodzie (www.ibood.com) pojawiła się w fajnej cenie kamerka (240pln) na kask ATC-2000. Ktoś się chciałby dołączyć, co by taniej przesyłka wyszła? Mogę zamówić jeszcze dwie kamerki (czyli w sumie 4). Mile widziane osoby z Warszawy lub Białegostoku :-)

Testowałem w go sport. Tam kosztuje 399zł.
Słaba ona jest. Obraz faluje przy szybkich zmianach.
Ale za te pieniądze...

zyga

Data: 2009-04-20 14:13:42
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

[...]

Za te pieniądze to chyba najlepsze co można kupić. :-)

--
Mocniak

Data: 2009-04-20 14:44:39
Autor: Wojciech Waga
Kamerka na iboodzie
mocniak wrote:
[...]

za te pipeniądze to można kupić Aparacik Nikon Coolpix L11, który robi 10x lepsze filmiki (640x480@30fps bez falowania) (max ok 49minut na filmik). Tylko mocowanie do kasku zrobić trzeba samemu.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-20 15:42:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

[...]

I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

zyga

Data: 2009-04-20 15:46:07
Autor: mocniak
Kamerka na iboodzie
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

:-)

--
Mocniak

Data: 2009-04-20 19:12:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kamerka na iboodzie

I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

Widziałem niemal wszystkie filmiki.

zyga

Data: 2009-04-20 21:31:28
Autor: Wojciech Waga
Kamerka na iboodzie
mocniak wrote:
Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
I rozleci się na kawałki przy dupnięciu o ziemię albo deszcz mu da radę.

http://www.youtube.com/watch?v=-8JgHb0q7Bw

:-)

To jest mocne.

Fakt, aparacik dużo łatwiej roztrzaskać.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-20 14:45:39
Autor: Mxer

[...]