Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?

Data: 2010-04-27 06:04:31
Autor: Artur Dębski
Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
Jest sobie stareńka (z epoki Pentium III ) maszyna testowa z
Windows 2003 SBS i chciałbym przy jej pomocy monitorować
kamerką podłączoną przez USB serwerownię.

Polećcie mi proszę jakieś rozwiązanie jak "wpuścić"
sygnał z kamery USB do LAN tak aby móc obejrzeć
obraz na innym PC ?

Próbowałem Skype - wiesza się i raczej nie chcę w tej chwili
dochodzić dlaczego (czy to przez system czy sprzęt)

Podglądanie pulpitu przez RDP to raczej takie
nieeleganckie i niewydajne rozwiązanie dla kamery
(chciałbym też móc zdalnie przez Internet zobaczyć co się
dzieje w serwerowni o ile będzie to możliwe)

Z góry dzięki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-04-27 08:21:25
Autor: qwerty
Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bd66249$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

chyba VLC ma taką możliwość.

Data: 2010-04-27 12:40:53
Autor: Artur Dębski
Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
chyba VLC ma taką możliwość.

Dzięki spróbuję

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-04-27 12:26:48
Autor: Lagod
W dniu 2010-04-27 06:04, Artur Dębski pisze:
[...]

Yawcam

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-04-27 12:45:21
Autor: Artur Dębski
Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
Yawcam

-- ____________________________________________________________MAT_______

Wygląda bardzo przyjaźnie, jest opcja http na porcie 8888
To chyba będzie to !
Dzięki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-04-27 16:05:57
Autor: Lagod
Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?
W dniu 2010-04-27 12:45, Artur Dębski pisze:
Yawcam

--

Wygląda bardzo przyjaźnie, jest opcja http na porcie 8888
To chyba będzie to !
Dzięki

Program jest rzeczywiście niezły, przy tym prosty i darmowy.

--

Kamerka podłączona do USB widoczna przez LAN ?