Kamerka zainstalowana i działa.

Data: 2009-11-24 15:29:43
Autor: kogutek
Kamerka zainstalowana i działa.
Tania nie była. Ale czego się nie zrobi żeby bogolom w super autach dokopać.
Trochę byłem zawiedziony bo numery na filmie czytelne tylko z bliska. Ale na
stop klatce z jakiś 50 metrów nie ma możliwości żeby nie odczytać. 15 minut
nagrywałem i już jest jeden trafiony zatopiony. Kratkowóz z poznańską
rejestracją na czerwonym przejechał. Wszyscy zaczęli hamować bo się żółte
zrobiło a on zmienił pas na do skrętu w lewo, oczywiście bez kierunkowskazów, i
w pedał. Dobry filmik jak na pierwszy raz. To się chłop za jakiś czas ucieszy.
Dobre by było jak by z tydzień przed świętami zapłacił. Zamiast prezentów dla
żony i dzieci dołożył by się do misji w Afganistanie albo prezydenckiego
samolotu. Polecam kamerkę w samochodzie. Zabawa przednia. Dzięki krzysiek82 za
mobilizację. --

Data: 2009-11-24 15:32:51
Autor: paranoix
kogutek pisze:
[...]

....a potem się obudziłem zlany potem

Data: 2009-11-24 15:40:08
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
[...]

Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził. Muszę kupić coś dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-24 14:41:42
Autor: kamil
"krzysiek82" <tajemnica@tajenica.pl> wrote in message news:hegrsi$p6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
kogutek pisze:

Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził. Muszę kupić coś dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

Postaraj sie o jakas dotacje z budzetu panstwa, policja na pewno ma odpowiednie srodki na sprzet operacyjny!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-24 18:16:52
Autor: waldi

kogutek pisze:

[...]

popytaj sie starszych kiedys byla taka organizacja nazywali sie dumnie :
ORMO i byli gorliwsi niz milicjanci

jest takie powiedzenie "nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu"

Data: 2009-11-25 09:29:11
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "waldi" <waldimas@dolsat.pl> napisał w wiadomości

Postaraj sie o jakas dotacje z budzetu panstwa, policja na pewno ma
odpowiednie srodki na sprzet operacyjny!

popytaj sie starszych kiedys byla taka organizacja nazywali sie dumnie :
ORMO i byli gorliwsi niz milicjanci

To na wspólczesne drogi byłby bardzo dobry pomysł.

Artur(m)

Data: 2009-11-25 11:15:39
Autor: kamil

kogutek pisze:

[...]

Poczytaj slownik jezyka polskiego ze szczegolnym naciskiem na haslo "ironia".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-25 09:26:06
Autor: Artur\(m\)

kogutek pisze:

[...]

Nie lubisz "kablowania" na przestępców?

Data: 2009-11-25 10:13:39
Autor: Robson
Kamerka zainstalowana i działa.

Nie lubisz "kablowania" na przestępców?

Nie lubi, widac jest JP na 100% ;)

Data: 2009-11-24 16:20:27
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail tajemnica@tajenica.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

Data: 2009-11-25 17:49:55
Autor: MarcinJM
Budzik pisze:
nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

MarcinJM

Data: 2009-11-26 08:29:43
Autor: Budzik
Kamerka zainstalowana i działa.
Użytkownik MarcinJM marcin@inetia.pl ...

nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

ja jeszcze chwilke cierpliwie poczekam.
Musze sobie tylko jakis filtr na watkotwórce zalozyc :)

Data: 2009-11-26 11:03:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Budzik pisze:
[...]

Nie wystarczy Wam fakt, że kogutek poza napisaniem posta otwierającego wątek, nie zrobił nic więcej? Jakoś nie widać jakiejkolwiek jego odpowiedzi, a wątek ma kilkadziesiąt postów. Trollować to trzeba umieć, on to jak widać potrafi.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-26 13:42:07
Autor: J.F.
Budzik pisze:
nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

Film ma teraz policja :-)

Ale Adam pare filmow na yt wrzucil :-)

J.

Data: 2009-11-26 13:48:30
Autor: Budzik
[...]

w dzisiejszych czsach skopiowanie filmu to raczej nie problem.

Ale Adam pare filmow na yt wrzucil :-)

wiem, widziałem.

Data: 2009-11-24 16:20:58
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi
przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził.

Jaka szkoda...

Muszę kupić coś
dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

A na niemieckich grupach co radzą?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 09:32:49
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
krzysiek82 wrote:

> Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi
> przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził.

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=wfQk9WEBFWk

chyba jasne:)

Artur(m)

Data: 2009-11-24 15:41:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
kogutek wydusił z siebie te słowy:

Tania nie była. Ale czego się nie zrobi żeby bogolom w super autach
dokopać.

jakim trzeba być człowiekiem, zeby tak do życia podchodzic.

Mam nadzieje, ze wsród moich znajomych nie ma takich 'oddanych sprawie'

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-11-24 14:52:27
Autor: kamil

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:hegrbl$mph$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto normalny trzyma zapasowy silnik w garazu, narzeka ze samochod pali mu 5l na setke i przy zakupie nowego kieruje sie ciekawie rozwiazanym systemem odprowadzania wody z tylnych nadkoli? ;-)

MSPANC!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-24 16:08:12
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
A kto normalny trzyma zapasowy silnik w garazu

nie Tobie o tym decydować co trzymam w garażu.

narzeka ze samochod pali mu 5l na setke

już się z tym uporałem :)

i przy zakupie nowego kieruje sie ciekawie rozwiazanym
systemem odprowadzania wody z tylnych nadkoli? ;-)

jakbyś widział skorodowane nadkole w aucie 3-5letnim także byś się tym przejmował, bo jak nie producent to kto?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-24 15:16:33
Autor: Piotr Czyż
krzysiek82 pisze:

i przy zakupie nowego kieruje sie ciekawie rozwiazanym
systemem odprowadzania wody z tylnych nadkoli? ;-)

jakbyś widział skorodowane nadkole w aucie 3-5letnim także byś się tym
przejmował, bo jak nie producent to kto?

TO się nazywa mania prześladowcza? :)

--
Piotr Czyż

Data: 2009-11-24 15:21:24
Autor: kamil

"PiotrCzyż" <imie@imieinazwisko.com> wrote in message news:hegtch$o1a$2mx1.internetia.pl...
krzysiek82 pisze:

[...]

To pewnie spisek korporacji, zeby kupowac wiecej nowych samochodow przez korodowanie nadkoli w starych.

Swoja droga, w jakim 3-latku nadkola koroduja? Golfie I wyprodukowanym w 2006r w RPA? Mieszkam w miescie, w ktorym przez srednio 170 dni w roku, spacerem od morza, a jakos nic mi w 3-latku nie koroduje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-24 15:21:53
Autor: kamil

krzysiek82 pisze:

[...]

* w ktorym PADA przez srednio 170 dni w roku.

Data: 2009-11-24 19:38:38
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hegrvc$oun$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie zapominajmy o żonie co to jest cienkim weterynarzem i nie ma klientów
buhahhahahahahahaa
Z akmerką to pewnie z litr mniej jeszcze pali hihihihihi

Data: 2009-11-24 15:53:15
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
jakim trzeba być człowiekiem, zeby tak do życia podchodzic.

Mam nadzieje, ze wsród moich znajomych nie ma takich 'oddanych sprawie'

Kuba tutaj nie chodzi o podejście do życia, ale o zasady. Poza tym zawsze to dobry uczynek jest.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-24 15:56:29
Autor: yaro
Kamerka zainstalowana i działa.
Kuba tutaj nie chodzi o podejście do życia, ale o zasady. Poza tym zawsze to dobry uczynek jest.

A staruszke przez jezdnie juz przeprowadziles ?

--
yaro

Data: 2009-11-24 16:23:44
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Kuba tutaj nie chodzi o podejście do życia, ale o zasady. Poza tym
zawsze to dobry uczynek jest.

Zająłeś się już chuliganami niszczącymi przystanki? --
cokolwiek

Data: 2009-11-24 21:42:30
Autor: jerzu
On 24 Nov 2009 17:23:44 +0100, to <to@abc.xyz> wrote:

Zająłeś się już chuliganami niszczącymi przystanki?

Chuligani nie mają tablic. Jak ich potem policja zidentyfikuje?
Kamerka się do tego nie przyda.

Data: 2009-11-24 21:37:15
Autor: to
jerzu wrote:

Zająłeś się już chuliganami niszczącymi przystanki?

Chuligani nie mają tablic. Jak ich potem policja zidentyfikuje? Kamerka
się do tego nie przyda.

Poza tym mogliby napluć mu w oko.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 15:54:58
Autor: CeSaR
Kamerka zainstalowana i działa.
Mam nadzieje, ze wsród moich znajomych nie ma takich 'oddanych sprawie'

Ale tak z ręką na sercu - co Ci to przeszkadza?
Przecież jak goowna jakiegoś na trasie nie robisz to choćby każdy miał taką kamerkę - co Cię to boli? Niech nagrywa, niech wysyła. Ma czas, pieniądze (bo inwestuje swoje a nie moje czy Twoje).
Niech się bawi.

Data: 2009-11-24 17:20:14
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Kamerka zainstalowana i działa.
Powitanko,

Ale tak z ręką na sercu - co Ci to przeszkadza?

Wiesz, ale potem tacy ludzie glosuja na pajacow, ktorzy ustawiaja 1700 fotoradarow na 3 pasmowkach, a ja nie moge wywalczyc w dzielnicy dobrego oswietlenia przejscia dla pieszych przy szkole.
Oczywiscie co robi za swoja kase, to jego sprawa, ale wolalbym, zeby np. swoja energie poswiecil na wywalenie Galasa ze stanowiska, albo cos rownie pozytecznego zamiast wskrzeszac ORMO.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2009-11-25 08:55:43
Autor: CeSaR
[...]

Tego, jak oni głosują - nie wiem. I mówiąc szczerze myślę że może być dokładnie odwrotnie.
Myślę że właśnie w takich ludziach prędzej znajdziesz wsparcie do budowy oświetlonego przejścia dla pieszych.

Data: 2009-11-25 09:35:40
Autor: Artur\(m\)
Kamerka zainstalowana i działa.

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Powitanko,

> [...]

swoja energie poswiecil na wywalenie Galasa ze stanowiska, albo cos
rownie pozytecznego zamiast wskrzeszac ORMO.

Stwórzmy ORP

Data: 2009-11-26 13:18:37
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
CeSaR wydusił z siebie te słowy:

[...]

nie, to nie w tym rzecz. Baboli na drodze specjalnie nie robie - ot jeżdze normalnie, czasem popełnie wykroczenie.
Nie boje sie nagrywaczy w samochodach ...

Mnie interesuje co powoduje człowiekiem, ktory z własnej nieprzymuszonej wolnu wydaje kilkaset złotych (a te fajne kosztują ponad 1000) na kamerke, zeby kablowac na innych użytkowników drogi.
Ja rozumiem, ze ktoś mial nieprzyjemnie doświadczenia i nie mógł udowodnić swojej niewinności ... ale już w pierwszym poście kolega, ktory to zamontował, napisał, ze juz znalazł sie ktoś, kogo namierzył i doniesie o tym pilicji.

Zastanawiam sie nad tym dlatego, ze na grupie nie brakuje wątków o tym jak uniknać mandatu, jak pozbyć sie punktów, czy mozna nie zapłacić mandatu itd ale sianko na kamerke jest ;-)
Zastanawiam sie też dlatego, ze na grupie nie brakuje wątków, gdzie wiesza sie psy na policji w nieoznakowanych radiowozach, ktorzy "polują" na biednych i uciemiężonych obywateli .. a tu prosze - teraz to już nie tylko nieoznakowana policja... ale także pierwszy lepszy cywil będzie urządzał łapanki... i jeszcze ma z tego satyfakcje.

Piętno!

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
Omega B X25XE
http://xracer.pl/index.php?ref=10781

Kupie R1100RT/K1200RS lub czegoś podobnego 10-12tys

Data: 2009-11-26 13:36:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-26, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, gdzie jakiś debil tylko cudem
uniknął kolizji?

Zastanawiam sie nad tym dlatego, ze na grupie nie brakuje wątków o tym jak uniknać mandatu, jak pozbyć sie punktów, czy mozna nie zapłacić mandatu itd ale sianko na kamerke jest ;-)

Coś mi mówi, że ta kasa na mandaty jednych i kamerki drugich to jednak
nie jest wspólna kasa ;-)

Zastanawiam sie też dlatego, ze na grupie nie brakuje wątków, gdzie wiesza sie psy na policji w nieoznakowanych radiowozach, ktorzy "polują" na biednych i uciemiężonych obywateli ..

Bo policja w nieoznakowanych poluje tylko na przekraczających prędkość,
pozostałe wykroczenia rejestruje niejako przy okazji.

a tu prosze - teraz to już nie tylko nieoznakowana policja... ale także pierwszy lepszy cywil będzie urządzał łapanki... i jeszcze ma z tego satyfakcje.

Tak szczerze mówiąc: jeśli te kamerki by miały służyć do wyłapywania
debili drogowych to ja nie mam nic przeciwko temu. Tylko coś się boję,
że się zacznie polowanie na +5km/h i przejechanie kawałka ciągłej *za*
przejściem dla pieszych.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-26 14:06:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
Krzysiek Kielczewski wydusił z siebie te słowy:

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, gdzie jakiś debil tylko cudem
uniknął kolizji?

no pewnie, ze sie spotkałem...

Coś mi mówi, że ta kasa na mandaty jednych i kamerki drugich to jednak
nie jest wspólna kasa ;-)

no wiec moze tak, moze nie. Obawiam sie, ze często widoczny poziom hipokryzji moze jednak obalać tą teze ;-)

Bo policja w nieoznakowanych poluje tylko na przekraczających
prędkość, pozostałe wykroczenia rejestruje niejako przy okazji.

no coś w tym jest, ale tylko cos. Widziałęm (choćby w Uwaga Pirat) sporo materiałów za niewłasciwe wyprzedzanie itd.
JEdnak nawet gdyby bylo jak mówisz to przeciez obywatele nie są od pilnowania porządku...
Dla mnie coś tu jest nie tak.

[...]

gdyby kamerki mialy służyć ew. udawadnianiu swoich racji ... to ok.
Ale śliskim tematem jest donoszenie na innych.

A jak juz to wprowadziłbym drobną zmiane - jak już przekazywać zdjęcia to w całości. Cały film.
Niech ktoś kto donosi na innych nie boi sie pokazac swoich całodziennych poczynań.
Ciekawe czy byliby tacy chętni ..

Data: 2009-11-26 15:00:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-26, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> wrote:

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, gdzie jakiś debil tylko cudem
uniknął kolizji?

no pewnie, ze sie spotkałem...

I nigdy sobie nie zadałeś pytania kto temu idiocie dał prawko i dlaczego
policja mu go nie odbierze?

Coś mi mówi, że ta kasa na mandaty jednych i kamerki drugich to jednak
nie jest wspólna kasa ;-)

no wiec moze tak, moze nie. Obawiam sie, ze często widoczny poziom hipokryzji moze jednak obalać tą teze ;-)

A mi się i tak wydaje, że akurat Ci od kamerek nie skamlali jakby tu
uniknąć mandatu.

[...]

Samo wyprzedzanie czy wyprzedzanie z przekroczeniem prędkości?

JEdnak nawet gdyby bylo jak mówisz to przeciez obywatele nie są od pilnowania porządku...
Dla mnie coś tu jest nie tak.

Są, są. Dopóki nie będzie policji/straszników miejskich na każdym rogu
to będą mogli złapać wszystkich śmiecących, złodziei czy kierowników
narażających cudze życie i zdrowie. Tyle, że ja (Ty zapewne też)
odróżniam powiadomienie policji o bitym dziecku czy idiocie omijającym
samochód, który się zatrzymał przed przejściem dla pieszych (koło
szkoły, na szczęście dzieciak zauważył), a donoszeniem o olaniu zielonej
strzałki na kompletnie pustym skrzyżowaniu czy przekroczeniu
ograniczenia na warszawskiej Wisłostradzie.

[...]

Udowadnianie swoich racji to jak dla mnie jedyny powód instalacji
kamerki. Ale jakoś się zebrać nie mogę :) Natomiast donosić (czy
zawiadamiać policję) na innych zwyczajnie by mi się nie chciało.

A jak juz to wprowadziłbym drobną zmiane - jak już przekazywać zdjęcia to w całości. Cały film.
Niech ktoś kto donosi na innych nie boi sie pokazac swoich całodziennych poczynań.
Ciekawe czy byliby tacy chętni ..

A jak myślisz? ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-26 20:43:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:00:30 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Udowadnianie swoich racji to jak dla mnie jedyny powód instalacji
kamerki. Ale jakoś się zebrać nie mogę :) Natomiast donosić (czy
zawiadamiać policję) na innych zwyczajnie by mi się nie chciało.

Spoko, obejrzysz moją ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-26 20:42:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 13:18:37 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

Mnie interesuje co powoduje człowiekiem, ktory z własnej nieprzymuszonej wolnu wydaje kilkaset złotych (a te fajne kosztują ponad 1000) na kamerke, zeby kablowac na innych użytkowników drogi.

Powody są dwa - raz, że takie działanie powoduje, iż osobnik stwarzający
realne zagrożenie na drodze ma o wiele większa motywacje do tego, aby tak
nie czynić, a dwa, że policja ma mniej czasu na czajenie się z suszarkami,
bo ma robotę do wykonania w związku z realnymi zagrożeniami. Realnymi, bo IMO nie prędkość zabija, tylko niebezpieczne manewry połaczone
z prędkością.
Ja rozumiem, ze ktoś mial nieprzyjemnie doświadczenia i nie mógł udowodnić swojej niewinności ... ale już w pierwszym poście kolega, ktory to

To też.
Zastanawiam sie nad tym dlatego, ze na grupie nie brakuje wątków o tym jak uniknać mandatu, jak pozbyć sie punktów, czy mozna nie zapłacić mandatu itd ale sianko na kamerke jest ;-)

Prawo jest po to, żeby go wykorzystywać.
[...]

Bo owi policjanci, jak automaty mielą 'prędkośc, prędkośc, prędkość'. Ja
tam nie mam nic przeciwko wyłapywaniu tych, ktorzy wyprzedzając wymuszają
ustąpienie im kawałka pasa przez tych, którzy nadjeżdżają z przeciwka. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-27 21:51:29
Autor: Moon
Kuba (aka cita) wrote:

Mnie interesuje co powoduje człowiekiem, ktory z własnej
nieprzymuszonej wolnu wydaje kilkaset złotych (a te fajne kosztują
ponad 1000) na kamerke, zeby kablowac na innych użytkowników drogi.

Przecież to są psychole.
Taki Adaś, to przecież typowa szajba, przysłowiowy pieniacz, osobnik z zaburzeniami i kompleksem boga.
Zawsze się znajdzie gdzieś grupa ludzi o kwalifikacjach zomowca czy ormowca.
Przecież nawet w czasach gdy cała Polska była przeciw komunie byli ochotnicy do służby w SB i ZOMO.

Nic się nie zmieniło, kablarzy z małym fiutem jest wiele.
Ludzi czasem mordują na ulicach, katują sąsiedzi żony i wszyscy mordy na kłódkę - strach!
Ale podjebać Kowalskiego, że jechał 20 km/h za szybko to przecież czyste szczęście!
Zwłaszcza jak ma dobrą bryczkę, a samemu jeździ się kupą złomu.
I to też pasuje do naszego zucha, Adama Płaszczycy, zamieszkałego przy ul.Na Szaniec, dzielnego jockeya złomów stulecia.

moon

Data: 2009-11-30 08:47:28
Autor: krzysiek82
Moon pisze:
[...]

wypowiedz na poziomie buraka, aż tak nisko schodzisz?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-24 16:20:25
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail yes.or.no@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

bez przesady, akurat przy opisanym przypadku miał 100% racji.
Gorzej jak zacznie donosic o najechaniu na ciagla linie. --
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Data: 2009-11-24 19:25:29
Autor: Przemek V

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:24112009.2DE94CB6budzik61.poznan.pl...
[...]

Otóż to. Do przewinień związanych z prędkością i tak tak kamerka to żaden dowód a przewinienia typu wjazd na czerwonyn, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, itp niech rejestruje i wysyła jak ma taką misję.

Data: 2009-11-24 19:55:39
Autor: to
Kamerka zainstalowana i działa.
Przemek V wrote:

Otó¿ to. Do przewinieù zwi¹zanych z prêdkoœci¹ i tak tak kamerka to
Âżaden dowĂłd a przewinienia typu wjazd na czerwonyn, wyprzedzanie na
podwĂłjnej ciÂągÂłej, itp niech rejestruje i wysyÂła jak ma takÂą misjĂŞ.

Też żaden, bo nie widać, kto kieruje...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 21:07:26
Autor: Artur Maśląg
Kamerka zainstalowana i dziaÂła.
to pisze:
Przemek V wrote:

[...]

Nieistotne, że nie widać. Wykroczenie zostało zarejestrowane, reszta
po stronie sądu, chyba że się kierowca przyzna za pierwszym podejściem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-24 20:27:57
Autor: to
Artur Maśląg wrote:

Też żaden, bo nie widać, kto kieruje...

Nieistotne, że nie widać. Wykroczenie zostało zarejestrowane, reszta po
stronie sądu, chyba że się kierowca przyzna za pierwszym podejściem.

Ależ bardzo istotne, bo nie został zarejestrowany sprawca wykroczenia, nie mówiąc już o tym, ze i samo nagranie pewnie często dałoby się podważyć. Generalnie póki nie wiadomo, kto prowadził, to i nie ma kogo ukarać, a żeby było wiadomo, to w takim przypadku sam musiałby się przyznać. Ewentualnie właścicielowi auta może grozić kara za niewskazanie kierującego i tyle.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 21:41:18
Autor: Artur Maśląg
to pisze:
Artur Maśląg wrote:

Też żaden, bo nie widać, kto kieruje...
Nieistotne, że nie widać. Wykroczenie zostało zarejestrowane, reszta po
stronie sądu, chyba że się kierowca przyzna za pierwszym podejściem.

AleĹź bardzo istotne,

Nieistotne.

bo nie został zarejestrowany sprawca wykroczenia,

Nieistotne.

nie mówiąc już o tym, ze i samo nagranie pewnie często dałoby się podważyć.

PrĂłbuj.

Generalnie póki nie wiadomo, kto prowadził, to i nie ma kogo ukarać, a żeby było wiadomo, to w takim przypadku sam musiałby się przyznać.

No cóż, najwyżej nie znajdzie się kierowca.

Ewentualnie właścicielowi auta może grozić kara za niewskazanie kierującego i tyle.

Spokojna głowa. Grzywna za niewskazanie (w szczególności kolejna)
w zupełności wystarczy do zaprzestania takich zachowań.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-24 21:46:04
Autor: to
Artur Maśląg wrote:

bo nie został zarejestrowany sprawca wykroczenia,

Nieistotne.

Tak, tak, oczywiście.

Generalnie póki nie wiadomo, kto prowadził, to i nie ma kogo ukarać, a
żeby było wiadomo, to w takim przypadku sam musiałby się przyznać.

No cóż, najwyżej nie znajdzie się kierowca.

I co, samochód dostanie mandat? Albo 50 karnych kółek po rondzie?

[...]

Bardzo wątpliwe, żeby sąd ukarał grzywna za niewskazanie sprawcy w wypadku gdy jedynym dowodem na określenie czasu wykroczenia jest zeznanie ormowca-pieniacza.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 10:04:35
Autor: Artur\(m\)

Bardzo wątpliwe, żeby sąd ukarał grzywna za niewskazanie sprawcy w
wypadku gdy jedynym dowodem na określenie czasu wykroczenia jest zeznanie
ormowca-pieniacza.

Dlaczego ogromna ilość ludzi rozumuje wybitnie prosto (prostacko)
i nie widzi erozji prawa w cichej aprobacie drobnych naruszeń prawa
( i innych zachowań, które nie przystoją człowiekowi kulturalnemu);

- rzucaniu śmieci na ulicę
- przeklinaniu
- przechodzeniu na czerwonym
-wyprzedzanie na trzeciego
-bezmyślnego parkowania
- i inn.

Ten sam któremu to nie przeszkadzało, później się "denerwuje",
 Ĺźe cĂłrkę nagrali i puścili w Internecie, albo Ĺźe ma zaplutą klatkę.

Oczywiście nikt nie widzi zależności "wynikania".

Super przykładem jest wyśmiewanie przez PiS zarzutów PO
Że ktoś z PiSu ukradł, na rybę - 5 zł. Z uśmiechem, że co to za kradzież 5
zł

-!!!???

Od kradzieży 5 zł i przechodzenia na czerwonym nie rozpada się państwo
ale rozpoczyna się lekceważenie prawa i skutki jego lekceważenia

Artur(m)

Jedyną pociechą jest to, że ci co lekceważą to młodzi, i jest nadzieja że
zrozumieją
(oby wcześniej niz za późno).

Data: 2009-11-25 11:55:52
Autor: eManitou
Artur(m) pisze:

Dlaczego ogromna ilość ludzi rozumuje wybitnie prosto (prostacko)
i nie widzi erozji prawa w cichej aprobacie drobnych naruszeń prawa
( i innych zachowań, które nie przystoją człowiekowi kulturalnemu);

Bo to jest Polska człowieku. Kraj w którym drobne przewinienia są oznaką życiowej zaradności. Człowiek uczciwy jest frajerem a ten próbujący piętnować cwaniaka jest ormowcem i donosicielem. Poczytaj sobie co poniektóre mądre wypociny w tym wątku. Niedobrze się czasami robi.

Data: 2009-11-25 11:22:56
Autor: kamil

"eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> wrote in message news:hej2ft$ooh$1inews.gazeta.pl...
Artur(m) pisze:

[...]

I myslisz, ze donoszenie cokolwiek zmieni w tej kwestii? Ze kilka mandatow zmieni sposob myslenia przelewany z ojca na syna od 3 pokolen?

Fajna historie pamietam, kiedy z ojcem wycieczke po jednym z zachodnich krajow robilismy. W pewnym momencie ojciec pyta za czym taka dluga kolejka stoi. Ja na to, ze za niczym, czekaja na autobus przeciez. Zdziwil sie ojciec, ze nikt lokciami sie nie pcha, bo przeciez w polsce to zupelnie normalne.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-25 12:49:04
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Kamerka zainstalowana i dziaÂła.
kamil pisze:
(...)
I myslisz, ze donoszenie cokolwiek zmieni w tej kwestii?

Jakie donoszenie? Dbanie o interes społeczny/wspólny to donoszenie?

Ze kilka mandatow zmieni sposob myslenia przelewany z ojca na syna od 3 pokolen?

Pierwsza sprawa, to nie te mandaty, tylko np. Ty musiałbyś zrozumieć,
że współpraca z Policją w zakresie porządku to nic złego i tak też
ludzie postępują w krajach, w których nie są oni wrogiem, a wrogiem
są ludzie naruszający porządek.

[...]

Tak, tak, normalne. Nie ma to jak wypaczanie rzeczywistości.

Data: 2009-11-25 14:12:39
Autor: kamil
Kamerka zainstalowana i dzia Âła.

"Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:hej5j3$6to$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
(...)
I myslisz, ze donoszenie cokolwiek zmieni w tej kwestii?

Jakie donoszenie? Dbanie o interes społeczny/wspólny to donoszenie?

Przepraszam, ze sie wyrazilem.

[...]

Czy ty wogole czytales co ja na grupie czesto pisze? Nie mam nic przeciwko wspolpracy z policja o ile to nie traci paranoja i noszeniem dyktafonu w kieszeni, bo moze kolega w pracy pierdnie i szefowi uda sie doniesc..

Tak, tak, normalne. Nie ma to jak wypaczanie rzeczywistości.

Niestety, ale normalne. Nie ma to jak negowanie rzeczywistosci.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-25 14:16:32
Autor: to
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

Krajów w których ludzie donoszą władzom na siebie nawzajem za każdą bzdurę jest kilka, może kilkanaście. I to nie jest norma, ani cel do którego powinniśmy dążyć tylko aberracja.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 12:01:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hej2ft$ooh$1inews.gazeta.pl...
Artur(m) pisze:

[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING

Olewanie limitĂłw, to nie jest Ĺźadne przewinienie.
Przewinieniem jest ich ustanowienie.
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.

Data: 2009-11-25 12:05:40
Autor: eManitou
Cavallino pisze:

Olewanie limitĂłw, to nie jest Ĺźadne przewinienie.
Przewinieniem jest ich ustanowienie.
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.

Przeczytaj jeszcze raz o czym pisał kolega Artur(m) zanim zaczniesz się napinać. Gdzie jest mowa o limitach ? Prędkości jak mniemam bo jak linie ciągłe czy czerwone światła traktujesz jak limitowanie Twojej wolności poruszania się po drodze to ja nie mam więcej pytań.

Data: 2009-11-25 12:11:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hej329$pul$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Olewanie limitĂłw, to nie jest Ĺźadne przewinienie.
Przewinieniem jest ich ustanowienie.
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.

Przeczytaj jeszcze raz o czym pisał kolega Artur(m)

Na szczęście kolega Artur dla mnie już nie istnieje, więc nie przeczytam.
Ale jak się pomyliłem, to przepraszam.

zanim zaczniesz się napinać. Gdzie jest mowa o limitach ? Prędkości jak mniemam

Dobrze mniemasz.

bo jak linie ciągłe czy czerwone światła traktujesz jak limitowanie Twojej wolności

Nie.

Data: 2009-11-25 12:18:41
Autor: krzysiek82
eManitou pisze:
[...]

Kolego wManitou
cavallino tego nie zrozumie, poniewaĹź jest przedstawicielem ludzi posiadających jedną komĂłrę, przy czym nie jest to  komĂłrka mĂłzgowa.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-25 13:59:02
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Kolego wManitou
cavallino tego nie zrozumie, poniewaĹź jest przedstawicielem ludzi
posiadających jedną komĂłrę, przy czym nie jest to  komĂłrka mĂłzgowa.

A Ty ile masz? Może dwie? Jedną do denuncjowania, a drugą na mausery?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 14:09:46
Autor: CeSaR
Kamerka zainstalowana i dzia Âła.
Kolego wManitou
cavallino tego nie zrozumie, poniewaĹź jest przedstawicielem ludzi posiadających jedną komĂłrę, przy czym nie jest to  komĂłrka mĂłzgowa.

Konio czyli Cavallino nie zrozumie tego z innego powodu - choćby miał i 4 komórki to niestety używa ich tylko do tego, aby plonkować każdego, kto ma odmienne niż on zdanie. Przecież nawet przed momentem się przyznał - on już nie może się odnieść do coponiektórych postów bo po prostu je wycina :-) On robi ludziom na złość i ich nie czyta :-))))
Idzie w kierunku sytuacji, kiedy wszyscy na grupie będą mieli jego poglądy :-)

Data: 2009-11-25 13:43:18
Autor: Budzik
Kamerka zainstalowana i dzia?a.
Użytkownik eManitou e-manitou@_gazeta.pl ...

Olewanie limitów, to nie jest żadne przewinienie.
[...]

Cavallino odnosił sie do twojej wypowiedzi, a ty pisałes o drobnych przewinieniach. Nie miałes na mysli zdroworozsadkowego przekraczania limitów predkosci?

Data: 2009-11-25 13:57:36
Autor: to
eManitou wrote:

[...]

Linie ciągle też często malują idioci. --
cokolwiek

Data: 2009-11-25 15:28:09
Autor: jerry
Kamerka zainstalowana i dzia Âła.
Cavallino natekścił posta hej2q1$7i5$1@news.onet.pl:

Olewanie limitĂłw, to nie jest Ĺźadne przewinienie.
Przewinieniem jest ich ustanowienie.
Olej inne ograniczenia - np. zakaz zabijania

Przewinieniem jest brak infrastruktury, który przy istniejących
limitach nie pozwala na _bezpieczne_ zwiększenie efektywności
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.

Data: 2009-11-25 18:30:29
Autor: jerry
Kamerka zainstalowana i dzia Âła.
Cavallino natekścił posta hejf8s$d6i$1@news.onet.pl:

PLONK WARNING
a splonkuj w cholerę całą polskę, jak nie chcesz przyjmować
do wiadomości faktów i spraw oczywistych, to twój problem.

Data: 2009-11-25 21:50:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości news:hejq80$h98$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino natekścił posta hejf8s$d6i$1@news.onet.pl:

PLONK WARNING
a splonkuj w cholerę całą polskę,

Całej nie potrzeba.
Wystarczy całą bandę przygłupich kapeluszników, którzy na rozkaz władzy wymordowaliby pół Europy, bo tak stanowi prawo (jak niegdyś hitlerowcy hołdujący tej samej zasadzie).

Data: 2009-11-25 22:21:05
Autor: jerry
Kamerka zainstalowana i dzia Âła.
Cavallino natekścił posta hek5a3$bm8$1@news.onet.pl:

[...]

Prawo z założenia reguluje zachowania wszystkich członków grupy.
Równa przez to inteligentów z przygłupami, ale przewidująco zabezpiecza tych pierwszych przed yntelygentnymi zachowaniami tych drugich,
niezależnie od tego kto za kogo się uważa. Przestań jak dziecko
pieprzyć o ograniczeniach, "bo ty byś tak nigdy nie zrobił", kiedy w otoczeniu masz setki ludzi, którzy bez prawnych ograniczeń
nie zauważą błędów w swoim postępowaniu.

I zapamiętaj, że "kapelusz" to stary ramol, który trzy razy dłużej żyje
od ciebie i choćby z tej racji ma więcej doświadczenia od grzdyla,
któremu się zdaje, że wszystkie rozumy wyssał na studiach.
Zwłaszcza, że większość kadry naukowej wbijającej wiedzę to właśnie "stare ramole".

Data: 2009-11-25 22:47:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości news:hek78n$7ef$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Prawo z założenia ma powielać oczekiwania członków grupy, a nie być próbą ich uciskania.
Jeśli tak nie jest, to takie prawo nie obowiązuje.

zapamiętaj, że "kapelusz" to stary ramol, który trzy razy dłużej żyje od ciebie

Mylisz się koleś, nie ma tak starych ludzi używający usenetu.
Większość tutejszych kapeluszy to pewnie szczeniactwo po byłych ormowcach, dużo młodsze ode mnie i nie pamiętające czasów i skutków działania ówczesnego "prawa".
Tak samo legalnego jak to obecne.

Data: 2009-11-25 22:18:51
Autor: to
Cavallino wrote:

[...]

Z moich obserwacji wynika, że większość z nich ma po prostu kiepskie i/
lub słabe auta, stąd jakiekolwiek przekroczenie dozwolonej prędkości wydaje im się dramatem.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-26 00:05:34
Autor: Jotte
Kamerka zainstalowana i dzia Âła. [OT]
W wiadomości news:hek78n$7ef$1atlantis.news.neostrada.pl jerry
<janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> pisze:

I zapamiętaj, że "kapelusz" to stary ramol, który trzy razy dłużej żyje
od ciebie i choćby z tej racji ma więcej doświadczenia od grzdyla,
któremu się zdaje, że wszystkie rozumy wyssał na studiach.
Tracisz czas usiłując tłumaczyć cokolowiek temu debilowi, wywalonemu śmiechem z paru innych grup.
Tu znalazł prau takich, co z nim gadają - świadczy to przede wszystkim o nich.
Ale mniejsza o to.
UwaĹźam, Ĺźe nie masz racji.
W dzisiejszych czasach spirala postępu, przyrost wiedzy, ilość koniecznych do przyswojenia informacji ma się nijak do sytuacji z niedawnej jeszcze przeszłości. Niegdyś doświadczenia osób 3 pokolenia wstecz były bezcenne. Dziś ludzie starsi często po prostu nie nadążają za rzeczywistością, doświadczenia dziadka bywają mało przydatne dla wnuka z uwagi na zawężenia pojęciowe bądź wręcz nieadekwatność. Nie są oni w stanie pewnych obszarów ogarnąć, a nawet zwyczajnie pojąć. To nie zawsze ich (dziadków) wina.
Zaś Kałwalino to po prostu osobnik o spaczonej osobowości, chory, dotyczą go znacznie bardziej kategorie medyczne niż cywilizacyjne.

Zwłaszcza, że większość kadry naukowej wbijającej wiedzę to właśnie
"stare ramole".
Nie odnoszę takiego wrażenia, że większość.
Zresztą wiedza to nie wszystko. Ważna jest umiejętność korzystania z niej. Wówczas nazywa się to mądrością.

--
Jotte

Data: 2009-11-26 01:12:48
Autor: Feromon
Kamerka zainstalowana i dzia3a. [OT]

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:hekd6r$9rt$1news.dialog.net.pl...

Zresztą wiedza to nie wszystko. Ważna jest umiejętność korzystania z niej. Wówczas nazywa się to mądrością.

Dożywam wieku, kiedy zaczynam rozumieć bezsens życia. Młodzi myślą, że wiedzą. Starzy też myślą, że sobie wymodlą.
Mądrość to kalkulacja. Znaczy pojadę na narty do Austrii bo mnie stać. Skręcę kolano (bo wielu znajomym tak się stało).
Stracę pracę, sprawność fizyczną, obniży mi się samoocena, a to oznacza kłopoty z erekcją. A sami wiecie, czym to grozi.
Czy warto?

Zatem dobiegając pięćdziesiątki nie depczę gazu do dechy, żeby być pierwszym na następnym czerwonym świetle.
Nie stresuję się stojąc w korku (zawał). Nie wyprzedzam niebezpiecznie żeby być 5 minut wcześniej gdzieś. Wioząc dzieci
jadę, jakbym wiózł największy skarb.

Przez młodzieńca, który nie dał się wyprzedzić "babie" zginęło 2 lata temu kilka osób. Mądrość.
Hmm. Mądrość przychodzi z wiekiem. Byleby nie było to wieko od trumny...

Feromon

Data: 2009-11-26 01:36:05
Autor: Jotte
Kamerka zainstalowana i dzia3a. [OT]
W wiadomości news:hekhq9$svj$1nemesis.news.neostrada.pl Feromon
<fer0m0n@wp.pl> pisze:

Zresztą wiedza to nie wszystko. Ważna jest umiejętność korzystania z
niej.  WĂłwczas nazywa się to mądrością.
Dożywam wieku, kiedy zaczynam rozumieć bezsens życia.
Kryzys wieku średniego, deprecha czy jedno i drugie?

Młodzi myślą, że wiedzą.
Zawsze tak było.
Pewnie zawsze będzie.

Starzy też myślą, że sobie wymodlą.
Ich sprawa.

Mądrość to kalkulacja.
Nie da się kalkulować nie mając wiedzy. Bo i co wówczas kalkulować?

[...]
Nie martw się na zapas. Kłopoty z erekcją łatwo się w większości wypadków dziś leczy
Będziesz miał wzwód jak latarnia morska.
Posłuchaj sobie w radiu TOK FM audycji Kochaj się długo i zdrowo. Tu masz archiwa:
http://www.tok.fm/TOKFM/0,89508.html).

Czy warto?
Warto. Jasne, Ĺźe warto.

Zatem dobiegając pięćdziesiątki nie depczę gazu do dechy, żeby być
pierwszym  na następnym czerwonym świetle.
Nie stresuję się stojąc w korku (zawał). Nie wyprzedzam niebezpiecznie
Ĺźeby  być 5 minut wcześniej gdzieś. Wioząc dzieci
jadę, jakbym wiózł największy skarb.
Przez młodzieńca, który nie dał się wyprzedzić "babie" zginęło 2 lata
temu  kilka osĂłb. Mądrość.
Hmm. Mądrość przychodzi z wiekiem. Byleby nie było to wieko od trumny...
Wiek nie jest warunkiem wystarczającym. Ani nawet najważniejszym.
Nie znasz takiego określenia - stary kretyn?

--
Jotte

Data: 2009-11-26 11:56:10
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

:):)
Fajnie Feromon.
Popieram Cię choćby z powodu wieku:)
Z młodymi już nie bardzo chcę dyskutować,
strasznie chcą się cały czas sprawdzać.
Po prostu nie wiedzą "czym" są dokąd zdążają;)
Nie turbują się "sensem życia" bo
jakoś tak k***a nie chcą uwierzyć, że nie sa nieśmiertelni.
Ja też tak miałem, dopóki nie zobaczyłem mózgu
(pewnie) ładnej dziewczyny - na asfalcie.

Pozdrawiam

Artur(m)

Data: 2009-11-27 01:01:06
Autor: to
Artur\(m\) wrote:

Fajnie Feromon.
Popieram Cię choćby z powodu wieku:) Z młodymi już nie bardzo chcę
dyskutować, strasznie chcą się cały czas sprawdzać. Po prostu nie wiedzą
"czym" są

A Ty "czym" jesteś?

dokąd zdążają;)

Dokąd zdążasz to Ci mogę powiedzieć, bo zasadniczo każdy zdąża w to samo miejsce.

Nie turbują się "sensem życia" bo
jakoś tak k***a nie chcą uwierzyć, że nie sa nieśmiertelni.

Współczuję znajomych...

Ja teĹź tak
miałem, dopóki nie zobaczyłem mózgu (pewnie) ładnej dziewczyny - na
asfalcie.

....i braku wyobraĹşni.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-27 12:27:55
Autor: Artur\(m\)

Artur\(m\) wrote:

> Fajnie Feromon.
> Popieram Cię choćby z powodu wieku:) Z młodymi już nie bardzo chcę
> dyskutować, strasznie chcą się cały czas sprawdzać. Po prostu nie wiedzą
> "czym" są

A Ty "czym" jesteś?

Ja już wiem, że jastem "elementem świata ułudy"

> dokąd zdążają;)

Dokąd zdążasz to Ci mogę powiedzieć, bo zasadniczo każdy zdąża w to samo
miejsce.

O!
To jest właściwa odpowiedź, ale nie kompletna

> [...]

Współczuję znajomych...

> Ja teĹź tak
> miałem, dopóki nie zobaczyłem mózgu (pewnie) ładnej dziewczyny - na

...i braku wyobraĹşni.

Ładnie to "zmknąłeś", ale absolutnie bez sensu

Artur(m)

Data: 2009-11-26 20:48:17
Autor: jerry
Kamerka zainstalowana i dzia Âła. [OT]
Jotte natekścił posta hekd6r$9rt$1@news.dialog.net.pl:

[...]
Doświadczenie życiowe to zbiór nie instrukcji obsługi, ale relacji między ludźmi, a te zmieniają się powoli mimo postępu technologicznego. "Prawo" wywołane kilka postów wcześnie reguluje właśnie te relacje
stąd doświadczenie mimo postępu przydaje się tu więcej niż wiedza.

Zresztą wiedza to nie wszystko. Ważna jest umiejętność korzystania z
niej. Wówczas nazywa się to mądrością.
Mądrością można się wykazać nawet przy ograniczonej wiedzy.
Ważne by posiadaną wiedzę stosować, a nie pozwalać jej leżeć odłogiem.

Data: 2009-11-25 22:51:50
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:28:09 +0100, jerry napisał(a):

Przewinieniem jest brak infrastruktury, który przy istniejących
limitach nie pozwala na _bezpieczne_ zwiększenie efektywności
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.

Przepraszam, ale nie masz racji. Problemem jest to, że zamiast promować
doskonalenie umiejętności, promuje się zachowawczość i ostrożnośc. W
efekcie ograniczenia dopasowane są do kapeluszy, którzy nie potrafią
jeździć. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-25 22:20:11
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Przewinieniem jest brak infrastruktury, który przy istniejących
limitach nie pozwala na _bezpieczne_ zwiększenie efektywności Im
[...]

....a jak dojdzie do niebezpiecznej sytuacji, to potrafią wcisnąć hamulec i nic więcej.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-26 20:45:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 25 Nov 2009 23:20:11 +0100, to napisał(a):

...a jak dojdzie do niebezpiecznej sytuacji, to potrafią wcisnąć hamulec i nic więcej.

Gorzej, Nawet tego nie potrafią. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-27 16:35:53
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

...a jak dojdzie do niebezpiecznej sytuacji, to potrafią wcisnąć
hamulec i nic więcej.

Gorzej, Nawet tego nie potrafią.

Niestety i tak bywa...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 14:13:44
Autor: to
Artur\(m\) wrote:

Dlaczego ogromna ilość ludzi rozumuje wybitnie prosto (prostacko) i nie
widzi erozji prawa w cichej aprobacie drobnych naruszeń prawa ( i innych
zachowań, które nie przystoją człowiekowi kulturalnemu);

Problemem są głupie przepisy dotyczące bzdur, którymi prawo w ogóle nie powinno się zajmować. Każdy łamie jakieś przepisy, Ty pewnie też, jeśli uważasz, że nie, to pewnie po prostu ich nie znasz.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 00:19:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 24 Nov 2009 20:55:39 +0100, to napisał(a):

[...]

Tak Ci się zdaje.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 KrakĂłw (012) 378 31 98

Data: 2009-11-25 22:08:25
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Co mi się zdaje?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-26 20:43:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 25 Nov 2009 23:08:25 +0100, to napisał(a):

Też żaden, bo nie widać, kto kieruje...

Tak Ci się zdaje.

Co mi się zdaje?

Że żaden. dowód. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-27 16:39:44
Autor: to
Kamerka zainstalowana i działa.
Adam Płaszczyca wrote:

Tak Ci się zdaje.

Co mi się zdaje?

Ĺťe Ĺźaden. dowĂłd.

A jaki to niby dowód? Powiedzmy, że widać od tyłu moje auto, które przejeżdża na czerwonym świetle. Nie widać kto prowadzi. Jako właściciel mam obowiązek wskazać komu powierzyłem auto w danym czasie, ale... na określenie tego czasu nie ma żadnego dowodu ponad zeznanie pieniacza. Teoretycznie mogę więc stwierdzić, że w danym czasie auto stało w garażu i mamy moje słowo, przeciwko jego słowu. Sprawcy wykroczenia nadal nie ma, grzywny za niewskazanie też, bo wskazałem, że nikt. I tyle.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-01 01:42:56
Autor: Adam Płaszczyca
Kamerka zainstalowana i działa.
Dnia 27 Nov 2009 17:39:44 +0100, to napisał(a):

Że żaden. dowód.

A jaki to niby dowód? Powiedzmy, że widać od tyłu moje auto, które

Bardzo mocny.

przejeżdża na czerwonym świetle. Nie widać kto prowadzi. Jako właściciel mam obowiązek wskazać komu powierzyłem auto w danym czasie, ale... na określenie tego czasu nie ma żadnego dowodu ponad zeznanie pieniacza.

Wystarczy.
Teoretycznie mogę więc stwierdzić, że w danym czasie auto stało w garażu i mamy moje słowo, przeciwko jego słowu. Sprawcy wykroczenia nadal nie ma, grzywny za niewskazanie też, bo wskazałem, że nikt. I tyle.

Wydaje Ci się. Masz słowo świadka potwierdzone dowodem vs. słowo
oskarżonego. --
     ___________ (R)

Data: 2009-12-03 16:29:13
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Wydaje Ci się. Masz słowo świadka potwierdzone dowodem vs. słowo
oskarĹźonego.

Niby jakim dowodem? Dowód jest wyłącznie na to, że auto o danych numerach przejechało na czerwonym świetle. Tyle, że to nie auta stają przed sądem, ale kierowcy. Na to kto wtedy kierował nie ma ŻADNEGO dowodu. Na określenie czasu zdarzenia jest wyłącznie zeznanie pieniacza.

--
cokolwiek

Data: 2009-12-05 23:06:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 3 Dec 2009 17:29:13 +0100, to napisał(a):

[...]

Takim, kótry w sadzie będzie nie do zbicia. Oczywiście w tym realnym, a nie
tym z amerykańskiego filmu.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 21:47:38
Autor: jerzu
Kamerka zainstalowa na i działa.
On Tue, 24 Nov 2009 19:25:29 +0100, "Przemek V"
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Otóż to. Do przewinień związanych z prędkością i tak tak kamerka to żaden dowód a przewinienia typu wjazd na czerwonyn, wyprzedzanie na podwójnej ciągłej, itp niech rejestruje i wysyła jak ma taką misję.

Z jednej trasy Warszawa-Kraków to materiału bym miał tyle, że jego
obróbka i wysyłanie "do komendanta" by mi zajeło drugie tyle, co
przelot tych 300 km. Szkoda czasu.

Data: 2009-11-24 23:03:01
Autor: Tomasz Pyra
jerzu pisze:
[...]

Tak żeby wysyłać to by mi się nie chciało, ale w razie jakiegoś dzwona to taki film byłby przydatny.

Data: 2009-11-24 23:36:25
Autor: to
jerzu wrote:

Z jednej trasy Warszawa-Kraków to materiału bym miał tyle, że jego
obróbka i wysyłanie "do komendanta" by mi zajeło drugie tyle, co przelot
tych 300 km. Szkoda czasu.

Nie rozumiesz, tu chodzi o połechtanie swojego nieudacznego ego w myśl zasady "mi się nie udało, więc dokopię innym". Dla niektórych nie ma nic lepszego niż wygrzebanie przy niedzieli swojej padaki spod plandeki, odpalenie kamerki i jeżdżenie po okolicy wyłącznie po to, by filmować wszystkich wokół. Potem pod wieczór siądą z wypiekami na twarzy by obrabiać swój ormowski materiał, a w poniedziałek podylają na komisariat denuncjować "przestępców" drogowych. Chociaż przez chwile poczują się kimś.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 16:48:31
Autor: eManitou
Kuba (aka cita) pisze:

jakim trzeba być człowiekiem, zeby tak do życia podchodzic.

Mam nadzieje, ze wsród moich znajomych nie ma takich 'oddanych sprawie'

Czyżbyś miał się czego bać ? Zamiast dziękować człowiekowi, że dzięki niemu Twoje dzieci mogą na swojej drodze do szkoły spotkać jednego przestępce drogowego mniej narzekasz.
Pytanie tylko czy autor wątku po zderzeniu z wymiarem "niesprawiedliwości" wytrwa w swym postępowaniu.

Data: 2009-11-24 16:25:14
Autor: to
eManitou wrote:

Czyżbyś miał się czego bać ? Zamiast dziękować człowiekowi, że dzięki
niemu Twoje dzieci mogą na swojej drodze do szkoły spotkać jednego
przestępce drogowego mniej narzekasz.

Psychiczny z kamerką na każdym rogu to Twój ideał zdrowego społeczeństwa?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 21:44:07
Autor: jerzu
Kamerka zainstalowa na i działa.
On Tue, 24 Nov 2009 16:48:31 +0100, eManitou <e-manitou@_gazeta.pl>
wrote:

Czyżbyś miał się czego bać ? Zamiast dziękować człowiekowi, że dzięki niemu Twoje dzieci mogą na swojej drodze do szkoły spotkać jednego przestępce drogowego mniej narzekasz.

Przestępca? Może morderca? Przejazd na czerwonym świetle to nadal
wykroczenie a nie przestępstwo.

Data: 2009-11-25 00:19:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Nov 2009 21:44:07 +0100, jerzu napisał(a):

Przestępca? Może morderca? Przejazd na czerwonym świetle to nadal
wykroczenie a nie przestępstwo.

No i dobrze - za to wykroczenie klient będzie ukarany.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-25 09:32:43
Autor: eManitou
jerzu pisze:

Przestępca? Może morderca? Przejazd na czerwonym świetle to nadal
wykroczenie a nie przestępstwo.

"Przestępca drogowy". Czy "pirat drogowy" chodzi z zasłoniętym okiem i napada na inne statki drogowe ?

Data: 2009-11-25 16:04:25
Autor: jerzu
Kamerka zainstalowa na i działa.
On Wed, 25 Nov 2009 09:32:43 +0100, eManitou <e-manitou@_gazeta.pl>
wrote:

"Przestępca drogowy".

Nie, nie przestępca.

Data: 2009-11-26 13:22:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
eManitou wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:

[...]

bać sie?
Tak sie sklada, ze biore odpowiedzialność za to co robie.
Nie rozumiem tylko, tak jak napisałęm już wyżej, wieszania tu psów na policji w nieoznakowanych radiowozach, ktorzy 'poluja' na biednego i uciemiężonego obywatela RP ... a tu sie okazuje, ze teraz nawet w prawatnych samochodach przeciętnego kowalskiego mozna załapać mandacik ...

Bzdura tygodnia, zwlaszcza ze z Adama sie smialiście (mówie per Wy - bo sporo bylo takich) ... a tu prosze .. minał tok, czy dwa i kamerki zaczynają sie pojawiac w innych autach.

Potrzymuje pytanie - jakim trzeba byc człowiekiem i jaki mieć charakter, zeby za wlasne pieniądze kupowac kamere do polowań na drodze
Pytanie dodatkowe - ciekaw jestem czy wlasciciel kamery jak dostanie kiedyś mandat (a nie wierze, ze nie dostanie) sie zachowa w stosunku do wyoskości mandatu, punktów i w ogole tłumaczenia 'ze on pierwszy raz w życiu'

Data: 2009-11-26 14:22:37
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
Potrzymuje pytanie - jakim trzeba byc człowiekiem i jaki mieć charakter, zeby za wlasne pieniądze kupowac kamere do polowań na drodze

trzeba choć trochę, czuć się odpowiedzialnym za otaczającą rzeczywistość.

[...]

Dostałem mandat za przekroczenie prędkości o 20km z groszami, trudno zdarza się, nie było żadnego skomlenia, że po co tyle, że to pierwszy raz.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-26 14:31:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:
[...]

to ma być argument na szpiegowanie i podglądanie innych za pomocą kamery?
ps. swoją drogą zastanawiam sie jak to sie ma do prawa i legalności takiego postępowania. (nie znam sie, wiec po prostu pytam)

Dostałem mandat za przekroczenie prędkości o 20km z groszami, trudno
zdarza się, nie było żadnego skomlenia, że po co tyle, że to pierwszy
raz.

No i ok. Ja też  tak robie, tylko jak czytam pms .. to wychodzi na to, ze większość jednak skomle, błaga o litość i najchętniej udawadnialaby, ze oni jechali zgodnei z przepisami, a videorejestrator sie zepsuł.

Data: 2009-11-26 15:46:54
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
to ma być argument na szpiegowanie i podglądanie innych za pomocą kamery?

ja nie szukam argumentów, gdyż nie są mi one potrzebne.

ps. swoją drogą zastanawiam sie jak to sie ma do prawa i legalności takiego postępowania. (nie znam sie, wiec po prostu pytam)

nie ma żadnych przeszkód prawnych.

No i ok. Ja też  tak robie, tylko jak czytam pms .. to wychodzi na to, ze większość jednak skomle, błaga o litość i najchętniej udawadnialaby, ze oni jechali zgodnei z przepisami, a videorejestrator sie zepsuł.

być może, ja wypowiedziałem się za siebie.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-26 15:59:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

być może, ja wypowiedziałem się za siebie.

a ja za siebie ;-)

--

*przyda mi sie Twoje klikniecie* http://xracer.pl/index.php?ref=10781

Data: 2009-11-26 16:05:16
Autor: krzysiek82
Kamerka zainstalowana i działa.
Kuba (aka cita) pisze:
a ja za siebie ;-)

a reszta niech skomle, jeśli przyjemność im sprawia płaszczenie się.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-26 16:25:49
Autor: Kuba \(aka cita\)

Kuba (aka cita) pisze:
a ja za siebie ;-)

a reszta niech skomle, jeśli przyjemność im sprawia płaszczenie się.

No to po piwku, bo ja już nigdzie nie jade ;-)

Data: 2009-11-26 16:47:38
Autor: krzysiek82
Kuba (aka cita) pisze:
No to po piwku, bo ja już nigdzie nie jade ;-)

ja niestety dzisiaj mam trasę ale jak wrócę ciepły browarek będzie obrócony bo piątki robie sobie wolne ostatnio :)

--
krzysiek82

Data: 2009-11-26 17:00:11
Autor: Kuba \(aka cita\)

Kuba (aka cita) pisze:
No to po piwku, bo ja już nigdzie nie jade ;-)

ja niestety dzisiaj mam trasę ale jak wrócę ciepły browarek będzie
obrócony bo piątki robie sobie wolne ostatnio :)

swoją drogą grzany browarek naprawde dobrze dziala na stany przeziembieniowe.
Owszem choroby już nie wyleczy, ale pierwsze objawy nadchodzącego przeziemnienia ustępują na drugi dzien. Wystarczy wieczorem wypić jedno mocno grzane piwko i rano jestem jak swiezonarodzony.

Polcem :D

Data: 2009-11-26 17:06:52
Autor: jerzu
Kamerka zainstalowa na i działa.
On Thu, 26 Nov 2009 17:00:11 +0100, "Kuba \(aka cita\)"
<yes.or.no@wp.pl> wrote:

Polcem :D

Ty już za dużo go chyba wypiłeś ;-)

Data: 2009-11-26 17:40:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kamerka zainstalowana i działa.
jerzu wydusił z siebie te słowy:

<yes.or.no@wp.pl> wrote:

Polcem :D

Ty już za dużo go chyba wypiłeś ;-)

ciiii ;-)

Data: 2009-11-26 22:53:15
Autor: strach
Kuba (aka cita) pisze:
Potrzymuje pytanie - jakim trzeba byc człowiekiem i jaki mieć
charakter, zeby za wlasne pieniądze kupowac kamere do polowań na
drodze

A jaki masz sposób na durniów np. wyprzedzających na podwójnej ciągłej pod górkę i spychających cię prawie do rowu bo coś jednak z przodu nadjechało? On myśli, że mogę mu skoczyć, bo za chwilę przyciśnie gaz i tyle go widzieli. Dlaczego mam to puszczać płazem stwarzanie realnego zagrożenia dla mnie i dziecka które wiozę? Tu naprawdę nie chodzi o czyhanie na najmniejsze błędy bliźnich, tylko o temperowanie palantów wiozących śmierć. Nawet nie na omijających bokiem kolejkę czekających w korku, jak niedawno ktoś proponował.

to ma być argument na szpiegowanie i podglądanie innych za pomocą kamery?

Szpiegowanie, podglądanie? Rejestrowanie tego co się i tak widzi, czego zresztą wcale nie chciałem widzieć tylko jakiś głupek mnie do tego zmusił.

Fajnie byłoby, gdyby powstała strona publikująca takie filmy na wzór tych piętnujących chamskie parkowanie, tylko krok dalej, z opisami pozytywnych zakończeń w postaci nałożonych kar. Może z czasem obudziłaby się świadomość.

Data: 2009-11-27 11:43:33
Autor: Greg
On 26 Lis, 13:22, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

Potrzymuje pytanie - jakim trzeba byc człowiekiem i jaki mieć charakter,
zeby za wlasne pieniądze kupowac kamere do polowań na drodze

Nie do mnie pytanie, ale też mogę podrzucić odpowiedź.
Trzeba na przykład być człowiekiem, którego kiedyś TIR cmyknął
znienacka po  wymalowanej wysepce pod górę. I który widzi takich
wyczynowców często, a każdy z tych kolesi wiezie śmierć.

Pytanie dodatkowe - ciekaw jestem czy wlasciciel kamery jak dostanie kiedyś
mandat (a nie wierze, ze nie dostanie) sie zachowa w stosunku do wyoskości
mandatu, punktów i w ogole tłumaczenia 'ze on pierwszy raz w życiu'

Kamery nie mam, ale jak wpadam i każą płacić, to płacę bez szemrania.
Zasady są dla wszystkich.

Pozdrawiam
Greg
--
843rd Bomb Wing Strategic Air Command
PEACE IS OUR PROFESSION

Data: 2009-11-24 23:19:47
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hegrbl$mph$1inews.gazeta.pl...

jakim trzeba być człowiekiem, zeby tak do życia podchodzic.

kiepsko sytuowanym...

Picasso

Data: 2009-11-24 23:27:52
Autor: Tomasz Pyra
Pab_lo pisze:
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hegrbl$mph$1inews.gazeta.pl...

jakim trzeba być człowiekiem, zeby tak do życia podchodzic.

kiepsko sytuowanym...

Ale on nic z tego nie będzie miał...
No chyba że planuje na miejscu dać się skorumpować ;)

Data: 2009-11-24 23:43:11
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hehn9f$bsv$3nemesis.news.neostrada.pl...
Pab_lo pisze:
[...]

Tego kawału nie słyszałeś?
Daj Panie boże, żeby sąsiadowi krowa zdechła......

Data: 2009-11-24 23:52:51
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:

Tego kawału nie słyszałeś?
Daj Panie boże, żeby sąsiadowi krowa zdechła......

Ale to można gwoździem, nożem, okruszków na dach nasypać.
Po co sobie komplikować kamerą? ;>

Data: 2009-11-25 10:06:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hehooa$ch7$2nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:

Tego kawału nie słyszałeś?
Daj Panie boże, żeby sąsiadowi krowa zdechła......

Ale to można gwoździem, nożem, okruszków na dach nasypać.
Po co sobie komplikować kamerą? ;>

A tym co go kłują w oczy dobrym autem na drodze, to jak ma to zrobić?
Jechać za nimi do ich celu podróży?

Data: 2009-11-24 16:21:45
Autor: to
kogutek wrote:

[...]

Grupa pl.misc.samochody nie wydaje się być najlepszą do omawiania problemów medycznych...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-24 16:28:07
Autor: Michał
[...]

Teraz zrób portal społecznościowy:

www.MamCieWAucie.pl

Na któym będzie można wrzucić film, i będzie guzik który automatycznie wygeneruje zgłoszenie policji na maila - koniecznie w mniej niż 15 sekund.

I guzik "wykup się" <- dla kierowców złapanych, będą mogli się wykupić
za 10% ceny mandatu i zgłoszenie nie idze, a kasa zasila portal.

+ oczywiście forum do sprzedaży punktów <- żeby się ludzie mogli kontaktować.

pozdrawiam,

i sie pod pomysłem podpisze: Moj Pomysł, nazwywam się Michał

aha i zakaz nagrywania safranów i phaetonów w krakowie.

Data: 2009-11-24 16:52:08
Autor: eManitou
Kamerka zainstalowana i działa.
kogutek pisze:

Tania nie była.

Podaj przybliżone koszty, model tego urządzenia itp. Fajnie by było zobaczyć jakąś próbkę z nagrań. Sam myślę nad czymś podobnym.

Data: 2009-11-25 00:20:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Nov 2009 16:52:08 +0100, eManitou napisał(a):

Podaj przybliżone koszty, model tego urządzenia itp. Fajnie by było zobaczyć jakąś próbkę z nagrań. Sam myślę nad czymś podobnym.

Zobacz sobie na YT moje filmiki - uzytkownik trzypion.
kamerka przemysłowa, rejestrator Archos AV700.
--
     ___________ (R)

Data: 2009-12-03 17:59:01
Autor: Grzegorz
Kamerka zainstalowana i działa.
Hello Adam Płaszczyca !:
[...]

Ładne.

I ja dorastam do kamerki - wczoraj dwa razy ostre hamowanie przed TIRem zjeżdżającym na lewy pas. I komentarz : przecież tobie małym łatwiej wyhamować.

Możesz przybliżone koszty podać ? Bo kamerka łapie w nocy idealnie, ja próbowałem na jakimś badziewiu i wyniki w nocy zerowe :-( ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-05 23:08:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 03 Dec 2009 17:59:01 +0100, Grzegorz napisał(a):

Możesz przybliżone koszty podać ? Bo kamerka łapie w nocy idealnie, ja próbowałem na jakimś badziewiu i wyniki w nocy zerowe :-( ....

Archos jakies 400zł (używany), kamerka coś koło 150zł (przemysłowa z
Allegro).

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 19:18:27
Autor: Tomasz Pyra
kogutek pisze:
Polecam kamerkę w samochodzie. Zabawa przednia. Dzięki krzysiek82 za
mobilizację.

Pochwal się co to za sprzęt, pokaż jak zamocowany no i jakieś filmiki.

Sam szukam kamery do auta, co prawda w innym celu, ale kamera jest kamera.

Data: 2009-11-25 08:31:58
Autor: Stanislaw Polak
Dnia Tue, 24 Nov 2009 19:18:27 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

kogutek pisze:

Sam szukam kamery do auta, co prawda w innym celu, ale kamera jest
kamera.

Po kolizji  jaką miałem z kierowcą wyprzedzającym na ciągłej linii, pod gĂłrę, na trzeciego, kupiłem kamerę firmy Brickhousesecurity" http://
www.brickhousesecurity.com/car-camera-recorder.html
Kupiłem ją ponad rok temu (kosztowała 399 $), dolar był wtedy tani (około 2 zł) więc koszt zakupu nie był duży. Godną polecenia może być kamera "CarCamOne" http://modele.sklep.pl/
product_info.php?products_id=9118

S. P.

Data: 2009-11-25 09:57:56
Autor: strach
"Stanislaw Polak" <polak@agh.edu.REMOVE_THIS.pl> wrote in message news:heiq1u$suh$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Po kolizji  jaką miałem z kierowcą wyprzedzającym na ciągłej linii, pod
górę, na trzeciego, kupiłem kamerę

Przekazywałeś jakieś nagrania policji? Był ciąg dalszy?

Data: 2009-11-25 11:45:53
Autor: eManitou
strach pisze:

Przekazywałeś jakieś nagrania policji? Był ciąg dalszy?

No właśnie. Ciekawe jaką w polskim prawodawstwie wartość przedstawia nagranie z takiego urządzenia.

Data: 2009-11-25 13:24:25
Autor: Arek (G)
eManitou pisze:
strach pisze:

Przekazywałeś jakieś nagrania policji? Był ciąg dalszy?

No właśnie. Ciekawe jaką w polskim prawodawstwie wartość przedstawia nagranie z takiego urządzenia.

Kiedyś był taki artykuł o jakimś emerycie z Łodzi, który cały wolny czas spędzał na fotografowaniu różnych wykroczeń, wszystko od razu zanosił na policję. Jak się okazało, policja musiała zajmować się każdą taką sprawą bo taki jest przepis. Oczywiście funkcjonariuszom nie było to w smak, bowiem emeryt dostarczał im ogrom pracy.

Sam emeryt twierdził, że z jednej strony denerwuje go brak szacunku do przepisów ale z drugiej same przepisy które są idiotyczne. Wierzył, że tym postępowaniem może wpłynąć na zmianę jednego i drugiego.

A.

Data: 2009-11-25 22:50:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:45:53 +0100, eManitou napisał(a):

No właśnie. Ciekawe jaką w polskim prawodawstwie wartość przedstawia nagranie z takiego urządzenia.

Normalny materiał dowodowy. Bardzo mocny. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-26 08:52:42
Autor: Stanislaw Polak

strach pisze:

Przekazywałeś jakieś nagrania policji? Był ciąg dalszy?

Nie było ciągu dalszego. Dogoniłem go. Zniszczeń w moim samochodzie nie było, jego samochód stracił lusterko. Gość straszył mnie, że jak wezwę policję to on zezna, że parę kilometrów wcześniej złośliwie hamowałem - nie była to oczywiście prawda.

No właśnie. Ciekawe jaką w polskim prawodawstwie wartość przedstawia
nagranie z takiego urządzenia.

Nagranie jest dowodem dodatkowym. Podstawowym dowodem są zeznania.

S. P.

Data: 2009-11-26 11:59:18
Autor: Artur\(m\)
Kamerka zainstalowana i dzia ła.

Użytkownik "Stanislaw Polak" <polak@agh.edu.REMOVE_THIS.pl> napisał w
wiadomości news:helfkq$7cb$1srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
było, jego samochód stracił lusterko. Gość straszył mnie, że jak wezwę
policję to on zezna, że parę kilometrów wcześniej złośliwie hamowałem -

To było powiedzieć, że powiesz, że on złośliwie hamował 4 razy

Data: 2009-11-26 20:44:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 26 Nov 2009 08:52:42 +0000 (UTC), Stanislaw Polak napisał(a):

Nagranie jest dowodem dodatkowym. Podstawowym dowodem są zeznania.

Może być samodzielnym to sąd dopuszcza. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-25 20:10:40
Autor: Tomasz Pyra
Stanislaw Polak pisze:

Godną polecenia może być kamera "CarCamOne" http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9118

O i ta mi się podoba znacznie bardziej.
Tania i te film wyglądają lepiej niż z tej pierwszej.

Trochę szkoda że na 2GB kartę to upchnie jedynie 30min nagrania - jak na taką rozdzielczość to jednak marnie.

Data: 2009-12-03 16:50:42
Autor: robert1
Kamerka zainstalowana i dzia?a.

Godną polecenia może być kamera "CarCamOne" http://modele.sklep.pl/
product_info.php?products_id=9118

Gdyby nagrywała w jakości HD (w każdym razie większej niż nędzne VGA) i dłużej niż max 30 min. na karcie 2GB, była by ideałem.

Data: 2009-11-25 22:02:53
Autor: Paweł
Kamerka zainstalowana i działa.

Pochwal się co to za sprzęt, pokaż jak zamocowany no i jakieś filmiki.

Nie jestem co prawda autorem wątku. Jednak mam zamontowaną kamerę w samochodzie. Zrobiłem zdjęcia sposobu zamocowania:

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/MI0bO2JIqFwYfY_0I18GBw?feat=directlink
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/zuoZ2b9wGaS62IM7LOkP-A?feat=directlink

Użyłem do mocowania kawałka korytka z PCV do kabla o szerokości 35mm:

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/xfvZxY-lqiIMvBZ_abnh0A?feat=directlink

Idealnie pasowało do mojej kamery.
Dzięki takiemu rozwiązaniu jednym ruchem ręki można kamerę odczepić schować

Paweł

Data: 2009-11-24 21:25:33
Autor: MadMan
Dnia Tue, 24 Nov 2009 15:29:43 +0100, kogutek napisał(a):

15 minut
nagrywałem i już jest jeden trafiony zatopiony

Link or didnt hapen. Adaś ma przynajmniej kanał na youtube...

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-11-24 21:39:46
Autor: 'Tom N'
MadMan w <news:7udjobzdb7sf.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net>:

Dnia Tue, 24 Nov 2009 15:29:43 +0100, kogutek napisał(a):

15 minut
nagrywałem i już jest jeden trafiony zatopiony

Link or didnt hapen. Adaś ma przynajmniej kanał na youtube...

Ale to jest kogutek...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-11-24 21:36:06
Autor: GUB

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:5d3e.0000009e.4b0bedd7newsgate.onet.pl...
[...]

to już zaplanuj sobie parę wolnych dni, bo najpierw złożysz zawiadomienie i zeznania na policji a później pewnie będziesz świadkiem w sądzie, a filmik może będzie dowodem w sprawie.

Jaro

Data: 2009-11-24 23:11:06
Autor: Moon
kogutek wrote:
[...]

Przypominam, że ORMO rozwiązano już ze 20 lat temu, towarzyszu!
Czuwaj!

moon

Data: 2009-11-24 23:16:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hehk90$t6d$1news.interia.pl...
kogutek wrote:

Przypominam, że ORMO rozwiązano już ze 20 lat temu, towarzyszu!
Czuwaj!

Widać jeszcze niedobitki po lasach się ukrywały, a teraz leśniczy ich pogonili.
W każdym razie możemy się spodziewać zwiększonej frekwencji na pochodach 1-majowych.

Data: 2009-11-25 00:21:58
Autor: Adam Płaszczyca
Kamerka zainstalowana i działa.
Dnia Tue, 24 Nov 2009 23:11:06 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Przypominam, że ORMO rozwiązano już ze 20 lat temu, towarzyszu!

Oj, Pan ma problem, bo na komendzie łapówy Pan nie da, prawda?
A to nei ORMO, a Neighbour watch :>

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 23:44:15
Autor: Pab_lo
Kamerka zainstalowana i działa.

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:5d3e.0000009e.4b0bedd7newsgate.onet.pl...

 żeby bogolom w super autach dokopać.

No to teraz odpowiednio Ciebie podsumuja...

Picasso

Data: 2009-11-24 23:46:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał w wiadomości news:heho8c$cdq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:5d3e.0000009e.4b0bedd7newsgate.onet.pl...

 żeby bogolom w super autach dokopać.

No to teraz odpowiednio Ciebie podsumuja...

Co tu podsumowywać, intencje buraków tego typu są jasne jak słońce od samego początku.

Data: 2009-11-25 08:55:23
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No to teraz odpowiednio Ciebie podsumuja...

Co tu podsumowywać, intencje buraków tego typu są jasne jak słońce od
samego początku.
w temacie watku:
- o ile rozsadne przekraczanie predkosci czy np. okrzyczane tu przestepstwem wyprzedzanie przez autobus na koncówce podwójnej ciaglej nie jest niczym złym - o tyle opisywana przez watkotwórce sytuacja IMO rzeczywiscie zasługuje na potepienie. Nie uwazacie? Wyprzedzenie na skrzyzowaniu kogos kto zatrzymał sie na czerwonym i przelecenie skrzyzowania to chyba juz lekka przesada?
- temat watku i tak jest abstrakcyjny - zwracam uwage, ze kogutek ani nie pokazał tego filmu (bo zapewne go nie ma) ani nie wskazał szczególów, jaki sprzet zamontowall, bo zapewne nie zamontował. Pytania padły kilka dni temu i na razie pozostały bez odpowiedzi.

Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

Data: 2009-11-25 10:09:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:25112009.5110961Abudzik61.poznan.pl...
[...]

Jasne, nikt nie broni takich debili i im podobnych.
Wręcz przeciwnie - większość ma pretensje do policji, że zamiast stać w krzakach z suszarką nie wyłapuje takich delikwentów.
Do tego nawet nie trzeba super drogiego sprzętu, laserów, radarów itd, wystarczy chcieć ruszyć dupsko na skrzyżowanie.

Data: 2009-11-25 11:30:14
Autor: eManitou
Cavallino pisze:

[...]

Albo przeglądać nagrania z monitoringu miejskiego ale na to znając naszą Policje jak zwykle nie ma etatów i pieniędzy. Szkoda, że na paliwo do tych wszystkich nieoznakowanych V6 zawsze jakoś starcza. Nie mówiąc o ich zakupie.

Data: 2009-11-25 08:59:17
Autor: CeSaR
Kamerka zainstalowana i działa.
Co tu podsumowywać, intencje buraków tego typu są jasne jak słońce od samego początku.

Dokładnie. Idea jest prosta - gonić debili i pajaców mających wszystkich innych głęboko w doopie.

Data: 2009-11-25 09:25:19
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
CeSaR pisze:
Co tu podsumowywać, intencje buraków tego typu są jasne jak słońce od samego początku.

Dokładnie. Idea jest prosta - gonić debili i pajaców mających wszystkich innych głęboko w doopie.

Dokładnie. W sumie nawet mnie aż tak bardzo nie interesują same intencje
robiących zdjęcia, czy kręcących filmiki - liczy się efekt. Wszytko
oczywiście ma swoje granice, ale te jak zawsze są płynne i subiektywnie
rozumiane.

Data: 2009-11-25 01:07:05
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Załóżcie z krzyskiem82 klub ormowca! Jakie to szczęście, że każda kanalia może w zintytucjalizowany sposób donosić i czerpać zadowolenie ze swej działaności. Dawniej trzeba było zostać współpracownikiem reżimu - można było dostać talon na fiata albo kartki na wódkę (albo cos równie interesującego), teraz można, w ramach inicjatywy oddolnej, zeszmacić się dla samej przyjemności zeszmacenia się.

--
Yogi(n)

Data: 2009-11-25 09:56:11
Autor: strach
"kogutek" <kogutek44@op.pl> wrote in message news:5d3e.0000009e.4b0bedd7newsgate.onet.pl...
Tania nie była. Ale czego się nie zrobi żeby bogolom w super autach
dokopać.

No widzisz kogutku, nie trzeba było stosować ironii bo mało kto ją tu zrozumiał.
Mógłbyś zapodać opis do tego co i jak zamontowałeś?

Data: 2009-11-25 19:23:03
Autor: robert1
Kamerka zainstalowana i działa.
Tania nie była. Ale czego się nie zrobi żeby bogolom w super autach dokopać.

Ma ciągłą rejestracje obrazu (tzn ze zapisuje np 5 ostatnich godzin, i nadpisuje najstarszą część nagrania) ?
tylko z taką opcją kamera w aucie może być przydatna, bo jest bezobsługowa, nie trzeba kasować nagrań.

Data: 2009-11-26 20:45:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 25 Nov 2009 19:23:03 +0100, robert1@mailinator.com napisał(a):

Ma ciągłą rejestracje obrazu (tzn ze zapisuje np 5 ostatnich godzin, i nadpisuje najstarszą część nagrania) ?
tylko z taką opcją kamera w aucie może być przydatna, bo jest bezobsługowa, nie trzeba kasować nagrań.

Mam bez nadpisywania i nie uważam, za nieprzydatną. 30 godzin nagrania to
dużo. Kasować raz na 2-3 dni żaden problem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-25 19:34:23
Autor: stebi
Kamerka zainstalowana i działa.
Donosicielstwo gorsze od faszyzmu.

Data: 2009-11-25 20:54:46
Autor: robert1
Kamerka zainstalowana i działa.
Donosicielstwo gorsze od faszyzmu.

jak ci taki zapierdalacz na czerwonym pośle kogoś z rodziny na przejściu dla pieszych na tamten świat, to szybciutko zmienisz zdanie...

--

Kamerka zainstalowana i działa.