Kamerka zainstalowana i działa.

Data: 2009-11-24 15:40:08
Autor: krzysiek82
Kamerka zainstalowana i działa.
kogutek pisze:
Tania nie była. Ale czego się nie zrobi żeby bogolom w super autach dokopać.
Trochę byłem zawiedziony bo numery na filmie czytelne tylko z bliska. Ale na
stop klatce z jaki¶ 50 metrów nie ma możliwo¶ci żeby nie odczytać. 15 minut
nagrywałem i już jest jeden trafiony zatopiony. Kratkowóz z poznańsk±
rejestracj± na czerwonym przejechał. Wszyscy zaczęli hamować bo się żółte
zrobiło a on zmienił pas na do skrętu w lewo, oczywi¶cie bez kierunkowskazów, i
w pedał. Dobry filmik jak na pierwszy raz. To się chłop za jaki¶ czas ucieszy.
Dobre by było jak by z tydzień przed ¶więtami zapłacił. Zamiast prezentów dla
żony i dzieci dołożył by się do misji w Afganistanie albo prezydenckiego
samolotu. Polecam kamerkę w samochodzie. Zabawa przednia. Dzięki krzysiek82 za
mobilizację.

Daj namiar co kupiłe¶, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził. Muszę kupić co¶ dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-24 14:41:42
Autor: kamil
"krzysiek82" <tajemnica@tajenica.pl> wrote in message news:hegrsi$p6g$1nemesis.news.neostrada.pl...
kogutek pisze:

Daj namiar co kupiłe¶, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził. Muszę kupić co¶ dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

Postaraj sie o jakas dotacje z budzetu panstwa, policja na pewno ma odpowiednie srodki na sprzet operacyjny!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-24 18:16:52
Autor: waldi
Kamerka zainstalowana i działa.

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:hegrb7$mj5$1inews.gazeta.pl...
kogutek pisze:

[...]

popytaj sie starszych kiedys byla taka organizacja nazywali sie dumnie :
ORMO i byli gorliwsi niz milicjanci

jest takie powiedzenie "nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu"

Data: 2009-11-25 09:29:11
Autor: Artur\(m\)
Kamerka zainstalowana i działa.

Użytkownik "waldi" <waldimas@dolsat.pl> napisał w wiadomo¶ci

Postaraj sie o jakas dotacje z budzetu panstwa, policja na pewno ma
odpowiednie srodki na sprzet operacyjny!

popytaj sie starszych kiedys byla taka organizacja nazywali sie dumnie :
ORMO i byli gorliwsi niz milicjanci

To na wspólczesne drogi byłby bardzo dobry pomysł.

Artur(m)

Data: 2009-11-25 11:15:39
Autor: kamil

kogutek pisze:

[...]

Poczytaj slownik jezyka polskiego ze szczegolnym naciskiem na haslo "ironia".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-25 09:26:06
Autor: Artur\(m\)

kogutek pisze:

[...]

Nie lubisz "kablowania" na przestępców?

Data: 2009-11-25 10:13:39
Autor: Robson
Kamerka zainstalowana i działa.

Nie lubisz "kablowania" na przestępców?

Nie lubi, widac jest JP na 100% ;)

Data: 2009-11-24 16:20:27
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail tajemnica@tajenica.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
je¶li będziesz wystarczaj±co szybko jeĽdził.

Data: 2009-11-25 17:49:55
Autor: MarcinJM
Budzik pisze:
nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

MarcinJM

Data: 2009-11-26 08:29:43
Autor: Budzik
Kamerka zainstalowana i działa.
Użytkownik MarcinJM marcin@inetia.pl ...

nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

ja jeszcze chwilke cierpliwie poczekam.
Musze sobie tylko jakis filtr na watkotwórce zalozyc :)

Data: 2009-11-26 11:03:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Budzik pisze:
[...]

Nie wystarczy Wam fakt, że kogutek poza napisaniem posta otwieraj±cego w±tek, nie zrobił nic więcej? Jako¶ nie widać jakiejkolwiek jego odpowiedzi, a w±tek ma kilkadziesi±t postów. Trollować to trzeba umieć, on to jak widać potrafi.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-11-26 13:42:07
Autor: J.F.
Budzik pisze:
nie badz swinia, teraz sie bedzie musiał przyznac ze fantazjuje...
ale moze i nie - mozesz wrzucic omawiany filmik na youtuba?

Zaloze sie, ze nie bedzie mogl. Powod niech kazdy wymysli sobie sam ;)

Film ma teraz policja :-)

Ale Adam pare filmow na yt wrzucil :-)

J.

Data: 2009-11-26 13:48:30
Autor: Budzik
[...]

w dzisiejszych czsach skopiowanie filmu to raczej nie problem.

Ale Adam pare filmow na yt wrzucil :-)

wiem, widziałem.

Data: 2009-11-24 16:20:58
Autor: to
Kamerka zainstalowana i działa.
krzysiek82 wrote:

Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi
przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził.

Jaka szkoda...

Muszę kupić coś
dedykowanego. Czy datuje Ci filmiki?

A na niemieckich grupach co radzÄ…?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-25 09:32:49
Autor: Artur\(m\)
Kamerka zainstalowana i dzia Ĺ‚a.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
krzysiek82 wrote:

> Daj namiar co kupiłeś, ja wczoraj miałem awaryjne hamowanie i mi
> przyssawka od szyby odpadła i aparat się uszkodził.

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=wfQk9WEBFWk

chyba jasne:)

Artur(m)

Kamerka zainstalowana i działa.