Kamerki.

Data: 2019-04-19 15:55:44
Autor: Shrek
Kamerki.
Przypomnieć się - kto bronił kulsonów, że im baterie padły. No więc niespodzianka - nie padły;) Niespodzianka nie polega na tym, że nie padły, bo to akurat było do przewidzenia (w znakomitej większości przypadków jak policji pada monitoring to jak z politykami - wiadomo że kłamią), ale w tym, że prokuratura sprawdziła. No co za pech...

Mam pomysł - kto chce, żeby jego życia, zdrowia dopbra i praw gwarantowanych przez państwo bronili ludzie z chronicznym pechem? Tak - to mam na myśli - jak ktoś ma pecha przekraczającego o rząd wielkości tego wynikającego z rachunku prawdopodobieństwa, to powinien być wydalany ze służby. Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po ulicy;)

Shrek

Data: 2019-04-19 10:26:51
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Kamerki.
totalny Szrek napisał:
[...]

Daj jakie statystyki przęstepczości w l. 2008-2015 vs  2015-2018 może
się oburzymy. Pogorszyło się, polepszyło? Zdaje się dostali ostatnio
więcej forsy więc policaje nie będą podskakiwać. Baterie? Kogo to obchodzi, to są pierdoły.

Data: 2019-04-19 15:59:10
Autor: u2
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 15:55, pech pisze:
Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po ulicy;)

ano:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-19 16:30:50
Autor: J.F.
Kamerki.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q9ck0v$hm0$4@node2.news.atman.pl...
[...]

W sprawie tej niezgwalconej studentki ?
No no, co za gorliwosc ... choc w sumie, jest podejrzany, to trzeba pozbierac material dowodowy.

Ale nie skasowano ich, co tez dobrze swiadczy.

Czyli co - rzecznik/komendant profilaktycznie powiedzial, ze baterie sie skonczyly ?

J.

Data: 2019-04-19 16:36:25
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 16:30, J.F. pisze:

W sprawie tej niezgwalconej studentki ?

Tak.

Ale nie skasowano ich, co tez dobrze swiadczy.

Bardzo źle świadczy - nie dość, że kłamią, to jeszcze nieudolnie. NIe wiem gdzie tu widzisz dobre świadectwo.

Czyli co - rzecznik/komendant profilaktycznie powiedzial, ze baterie sie skonczyly ?

Czuli ktoś kłamał. I ten ktoś nosi mundur. Nieładnie. Fatalnie wpływa na wizerunek...

Shrek

Data: 2019-04-19 16:45:10
Autor: Olin
Kamerki.
Dnia Fri, 19 Apr 2019 16:36:25 +0200, Shrek napisał(a):

Fatalnie wpływa na wizerunek...

Sugerujesz, że można go jeszcze pogorszyć?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-04-19 17:42:55
Autor: J.F.
Kamerki.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1cwl695tpe1o8.kfvwjl4o5f8m$.dlg@40tude.net...
Dnia Fri, 19 Apr 2019 16:36:25 +0200, Shrek napisał(a):
Fatalnie wpływa na  wizerunek...
Sugerujesz, że można go jeszcze pogorszyć?

http://policja.pl/pol/aktualnosci/164251,Dziekujemy-za-rekordowe-poparcie-dla-dzialan-Policji.html

No chyba, ze "wyżej m. in. od samorządów czy telewizji, a ponad dwukrotnie lepiej od sądów" to wcale nie jest jeszcze pochwala ... ale jak widac moze byc gorzej :-)

J.

Data: 2019-04-19 19:14:11
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 17:42, J.F. pisze:

No chyba, ze "wyżej m. in. od samorządów czy telewizji, a ponad dwukrotnie lepiej od sądów" to wcale nie jest jeszcze pochwala
No to konkurencję sobie znaleźli;) Telewizja jajami po ziemi szoruje. Dobrze że się z zaufaniem do cbopu nie porównali - a nie wróć... To laurka dl;a policji na stronie policji wystawiona przez cbop. brzmi legitnie;)

Data: 2019-04-19 16:58:58
Autor: Robert Wańkowski
Kamerki.
W dniu 2019-04-19 o 15:55, Shrek pisze:
Niespodzianka nie polega na tym, że nie padły,

Tak teraz czytam jak te kamerki działają.

https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kamerki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

Myślałem, że nagrywają cały czas. Trzeba jednak zrobić pstryk.
Już nie będą się tłumaczyć bateriami, ale tym, że podczas akcji w stresie i emocjach zapomnieli.

Robert

Data: 2019-04-19 17:59:49
Autor: Budzik
Kamerki.
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

[...]

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2019-04-19 20:18:16
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

Data: 2019-04-19 19:59:48
Autor: Budzik
Kamerki.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank :))))

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-04-20 05:33:41
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 21:59, Budzik pisze:

Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank

Właśnie dltego chcętnie bym zobaczył warunki przetargu.
Shrek

Data: 2019-04-22 02:12:33
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-20, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Tu coś jest:
http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/149756,235Cut17DGPMP.html

Firma się zgadza, przedmiot się zgadza, parametry też, ale kwota się nie zgdza. Może szło w jakiś transzach... Specyfikacja jest w SIWZ. MZ szału nie ma. Jedyny "wypas" to te 10h ciągłego zapisu. 6k nawet z całą infrastrukturą (akcesoria, stacje, oprogramowanie) to MZ dużo.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 08:04:43
Autor: Shrek
Kamerki.

[...]

Szyfrowanie dochodzi (więc chyba nie jest to chińska kamerka samochodowa). Tak czy inaczej - za dużo.

Shrek

Data: 2019-04-22 06:15:43
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-22, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Szyfrowanie, które tam wymieniono to jest standard, który posiada kupa sprzętu. Absolutnie nic specjalnego co uzasadniałoby jakikolwiek istotny wzrost ceny z tego powodu. Chińskie kamerki tego nie mają bo na kant im coś takiego.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 13:10:31
Autor: Shrek
Kamerki.

[...]

Wiem - poisałem, że dochodzi, bo porównywałem to właśnie do chińskiej kamery (całkiem poważnie zastanwawiałem sie czy nie włożyli jakiegoś G1WH z powerbankiem w jedną obudowę i sprzedali za 6k sztuka).

Shrek

Data: 2019-04-22 03:13:41
Autor: bytomir.kwasny
Kamerki.
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

> Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank :))))

Do nagrywania nocą trza dużej matrycy.

Cenka jak cenka. 1800usd.
https://surveillance.crkennedy.com.au/search?q=&per_page=12&product_page=1&search%5Bcategory_url%5D=%2Frecording-platforms%2FNVR-301%2F_products%2Fcameras%2F_brand%2Freveal

Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

Data: 2019-04-22 13:14:18
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 22.04.2019 o 12:13, bytomir.kwasny@gmail.com pisze:

Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

Zawsze ta sama gadka. Przypomina korwinową - trzeba było urodzić się bogatym i pierdolić kocopoły dla kuców. W skrócie - to nie takie proste - w lekkim rozwinięciu nie wystarczy założyć działalności gogpodarczej pod nazwą trol kwasioogroch i już można robić kokosy;)

Shrek

Data: 2019-04-22 20:41:52
Autor: Kubuś Puchatek
Kamerki.
W dniu 22.04.2019 o 13:14 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Jak nie jak tak. Wystarczy być pis-manem.

Shrek
Pozdrawiam
Kamil

Data: 2019-04-27 11:26:45
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Kamerki.
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 20:41:53 UTC+2 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

> [...]
Jak nie jak tak. Wystarczy być pis-manem.

Pozdrawiam
Kamil

cyt.
Zwycięską ofertę złożyła firma Enigma System Ochrony Informacji Sp. z o.o., której cena wynosi 13 980 022,93 zł.

VS 2013r:
http://www.przetargi.egospodarka.pl/kto-wygral/14009145,enigma-systemy-ochrony-informacji-sp-z-o-o.html

I tyle są warte twoje rewelacje.

Data: 2019-04-20 19:57:11
Autor: Kubuś Puchatek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 20:18 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

6 tysięcy???
O co chodzi z tą kwotą? U mnie w firmie, o co się nie zapytam, też  wszystko kosztuje 6 tysięcy...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2019-04-19 22:02:41
Autor: Kviat
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 15:55, Shrek pisze:
Przypomnieć się - kto bronił kulsonów, że im baterie padły. No więc niespodzianka - nie padły;)

Dziękuję.
Również chciałem o tym napisać.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-04-20 14:39:29
Autor: J.F.
Kamerki.
Dnia Fri, 19 Apr 2019 22:02:41 +0200, Kviat napisał(a):
W dniu 19.04.2019 o 15:55, Shrek pisze:
Przypomnieć się - kto bronił kulsonów, że im baterie padły. No więc niespodzianka - nie padły;)

Dziękuję.
Również chciałem o tym napisać.

Ale jakis link moze ...

J.

Data: 2019-04-20 20:17:11
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 20.04.2019 o 14:39, J.F. pisze:

Dziękuję.
Również chciałem o tym napisać.

Ale jakis link moze ...

Znów ten pieprzony tvn. Kto to widział - uwzięli się na tych kulsonów. Naczelnik miał słuszny pomysł, żeby im kaganiec założyć, ale się amerykanskie żydowstfo wpieprzyło!

Data: 2019-04-20 22:35:02
Autor: J.F.
Kamerki.
Dnia Sat, 20 Apr 2019 20:17:11 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

Dwuznaczne to troche.

Czyli co - nie bateria, a brak nacisniecia przycisku ?
A kamera i tak "rejestruje" ?

Ale tylko 30s ... i sie nie nadpisalo pozniej ?
Czy jednak wszystko jak leci trafia na karte pamieci ?

J.

Data: 2019-04-20 22:46:42
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 20.04.2019 o 22:35, J.F. pisze:

Dwuznaczne to troche.

A tam dwuznacznie. Prokurator powiedział sprawdzam i niespodzianka - kulsony kłamały. Proponuje ustanowić na wzór praw robotyki prawa kilsona. Pierwsze  - jeśli kulson mówi, że się nie nagrało, bo monitoring padł to znaczy że łamie. Jeśli rzecznik policji coś mówi, to znaczy że kłamie. Trzecie - pewnie coś o przekroczeniu uprawnień.

Czyli co - nie bateria, a brak nacisniecia przycisku ?
A kamera i tak "rejestruje" ?

Ale tylko 30s ... i sie nie nadpisalo pozniej ?
Czy jednak wszystko jak leci trafia na karte pamieci ?

Na to wychodzi - kulson tylko przyciskiem zaznacza te warte jego zdaniem zachowania, żeby się nie nadpisało. Jeszcze się okaże, ze to rzeczywiście chińskie G1WH z aliexpress sprzedane za 6 tysi.

Shrek

Data: 2019-04-22 01:14:50
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wcale niedwuznaczne.

[...]

Kamera rejestruje do pamięci *najpewniej) ulotnej, np. do jakiegoś RAMu. To jest bufor, który ma umożliwić zapis do 30s PRZED wciśnięciem guzika zapisu. Ale jak nie wciśniesz to ten bufor jest nadpisywany bo jego pojemność to tylko 30s. A jak wciśniesz to na kartę idzie 30s z bufora a potem co dalej leci.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 10:26:48
Autor: Robert Wańkowski
Kamerki.
On 2019-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jest jakaś sygnalizacja, że nagranie jest realizowane?

Robert

Data: 2019-04-22 20:58:37
Autor: J.F.
Kamerki.
On 2019-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kamerki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

Dwuznaczne to troche.

Wcale niedwuznaczne.

dwuznaczne.

[...]

Jest to sensowne ... tylko co - zapisalo im sie ostatnie 30s jak zdaja
kamery, czy nic sie nie zapisalo - tylko log, ze wylaczono przy
zdawaniu - i bateria starczyla.
Czy w ogole sie wszystko nadpisalo, bo kamerka poszla do ladowania i
pewnie dalej na sluzbe, bo nie bylo powodu nic kopiowac na trwaly
nosnik ...

A moze im sie wlaczylo ostrzezenie o koncu baterii, wiec juz nie
przyciskali.

J.

Data: 2019-04-22 21:22:27
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 22.04.2019 o 20:58, J.F. pisze:

[...]

Obstawiam, że jak w kamerce samochodowej - nagrywa się wszystko w kółko, chyba że naciśniesz przycisk - wtedy nagrywa się to co chcesz, plus 30 sekund wcześniejszego. I teraz - albo wcisnęli, a jak się zrobiło niemiło to powiedzeli, że bateria się skończyła. I teraz pytanie co się dzieje z tymi wciśniętymi - z automatu się arhiwiozuja przy zdaniu, są trzymane przez miesiąc na karcie (wtedy można się spodziewać masowych utrat rejestratorów na służbie;)? A może nic nie naciskali i nie zdążyło się nadgrać - ale to by wymagało natychmiastowej reakcji proka albo komendanta w co osobiście nie wierzę.

Shrek

Data: 2019-04-22 23:26:37
Autor: J.F.
Kamerki.
Dnia Mon, 22 Apr 2019 21:22:27 +0200, Shrek napisał(a):
[...]

Albo nie wcisneli, bo na tym etapie interwencji - po co.

Albo ktos im teraz kaze - wciskacie przycisk jak tylko dostaniecie
polecenie interwencji od dyzurnego - niech bedzie widac, ze bez zwloki
pojechaliscie.

I teraz pytanie co się dzieje z tymi wciśniętymi - z automatu się arhiwiozuja przy zdaniu, są

Mialo by to sens

trzymane przez miesiąc na karcie (wtedy można się spodziewać masowych utrat rejestratorów na służbie;)?

Albo sie serwery przepelnia, jak beda 8h sluzby zrzucac :-)

A może nic nie naciskali i nie zdążyło się nadgrać - ale to by wymagało natychmiastowej reakcji proka albo komendanta w co osobiście nie wierzę.

Szczegolnie ze przeciez dziewczyna nie pognala ze skarga zaraz o 6
rano.

J.

Data: 2019-04-25 01:01:42
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-22, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ciekawe co mówi wewnętrzna instrukca, bo nie uwierzę, że takiej nie ma.

Albo sie serwery przepelnia, jak beda 8h sluzby zrzucac :-)

Zalezy na jak długo zaplanowali retencję danych.

--
Marcin

Data: 2019-04-25 00:54:10
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-20, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kamerki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

Dwuznaczne to troche.

Wcale niedwuznaczne.

dwuznaczne.

Gdzie?

[...]

Nic im sie nie zapisało bo nie nacisneli guziczka. Pamieć ulotna to pamięć ulotna i pewnie poszła w 3.14zdu z odcięciem zasialania.

Czy w ogole sie wszystko nadpisalo, bo kamerka poszla do ladowania i
pewnie dalej na sluzbe, bo nie bylo powodu nic kopiowac na trwaly
nosnik ...

Bez znaczenia w sumie przy 30s buforze.
A moze im sie wlaczylo ostrzezenie o koncu baterii, wiec juz nie
przyciskali.

Bo troskliwi i przełozyli troskę o akumulator nad troskę o poprawne dokumentowanie czynności słuzbowych?

--
Marcin

Data: 2019-04-20 20:21:43
Autor: Kviat
Kamerki.
[...]

https://lmgtfy.com/?q=policja%20kamerki%20baterie

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-04-19 22:12:59
Autor: A. Filip
Kamerki.
Shrek <1@wp.pl> pisze:
[...]

To ja ci powiem inaczej: Jak nie sprawdzali nie policjanci
(a np. prokuratorzy) tak naprawdę to dlaczego miały nie "padać"?
Policjanci powinni być lepsi niż "przeciętny obywatel" ale w policji
pracują ludzie a nie anioły.  Czarne owce MUSZĄ się czasem trafić.
Jak się nie trafiają to "ja jako cynik" za najbardziej prawdopodobne
wyjaśnienie uznaje (systemowe) tuszowanie.

Ile przypadków wykrycia "padnięcia" za ośmiu lat PO zacytujesz "z pamięci"?

--
A. Filip
| Gdy wspominasz wilka, gotuj nań laskę.  (Przysłowie arabskie)

Kamerki.