Kamerki.

Data: 2019-04-19 16:58:58
Autor: Robert Wańkowski
Kamerki.
W dniu 2019-04-19 o 15:55, Shrek pisze:
Niespodzianka nie polega na tym, że nie padły,

Tak teraz czytam jak te kamerki działają.

https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kamerki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

Myślałem, że nagrywają cały czas. Trzeba jednak zrobić pstryk.
Już nie będą się tłumaczyć bateriami, ale tym, że podczas akcji w stresie i emocjach zapomnieli.

Robert

Data: 2019-04-19 17:59:49
Autor: Budzik
Kamerki.
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

[...]

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2019-04-19 20:18:16
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

Data: 2019-04-19 19:59:48
Autor: Budzik
Kamerki.
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank :))))

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-04-20 05:33:41
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 21:59, Budzik pisze:

Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank

Właśnie dltego chcętnie bym zobaczył warunki przetargu.
Shrek

Data: 2019-04-22 02:12:33
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-20, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Tu coś jest:
http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/149756,235Cut17DGPMP.html

Firma się zgadza, przedmiot się zgadza, parametry też, ale kwota się nie zgdza. Może szło w jakiś transzach... Specyfikacja jest w SIWZ. MZ szału nie ma. Jedyny "wypas" to te 10h ciągłego zapisu. 6k nawet z całą infrastrukturą (akcesoria, stacje, oprogramowanie) to MZ dużo.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 08:04:43
Autor: Shrek
Kamerki.

[...]

Szyfrowanie dochodzi (więc chyba nie jest to chińska kamerka samochodowa). Tak czy inaczej - za dużo.

Shrek

Data: 2019-04-22 06:15:43
Autor: Marcin Debowski
Kamerki.
On 2019-04-22, Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Szyfrowanie, które tam wymieniono to jest standard, który posiada kupa sprzętu. Absolutnie nic specjalnego co uzasadniałoby jakikolwiek istotny wzrost ceny z tego powodu. Chińskie kamerki tego nie mają bo na kant im coś takiego.

--
Marcin

Data: 2019-04-22 13:10:31
Autor: Shrek
Kamerki.

[...]

Wiem - poisałem, że dochodzi, bo porównywałem to właśnie do chińskiej kamery (całkiem poważnie zastanwawiałem sie czy nie włożyli jakiegoś G1WH z powerbankiem w jedną obudowę i sprzedali za 6k sztuka).

Shrek

Data: 2019-04-22 03:13:41
Autor: bytomir.kwasny
Kamerki.
użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

> Nice.
Co tam włozyli?
Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank :))))

Do nagrywania nocą trza dużej matrycy.

Cenka jak cenka. 1800usd.
https://surveillance.crkennedy.com.au/search?q=&per_page=12&product_page=1&search%5Bcategory_url%5D=%2Frecording-platforms%2FNVR-301%2F_products%2Fcameras%2F_brand%2Freveal

Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

Data: 2019-04-22 13:14:18
Autor: Shrek
Kamerki.
W dniu 22.04.2019 o 12:13, bytomir.kwasny@gmail.com pisze:

Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

Zawsze ta sama gadka. Przypomina korwinową - trzeba było urodzić się bogatym i pierdolić kocopoły dla kuców. W skrócie - to nie takie proste - w lekkim rozwinięciu nie wystarczy założyć działalności gogpodarczej pod nazwą trol kwasioogroch i już można robić kokosy;)

Shrek

Data: 2019-04-22 20:41:52
Autor: Kubuś Puchatek
Kamerki.
W dniu 22.04.2019 o 13:14 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

Jak nie jak tak. Wystarczy być pis-manem.

Shrek
Pozdrawiam
Kamil

Data: 2019-04-27 11:26:45
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Kamerki.
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 20:41:53 UTC+2 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

> [...]
Jak nie jak tak. Wystarczy być pis-manem.

Pozdrawiam
Kamil

cyt.
Zwycięską ofertę złożyła firma Enigma System Ochrony Informacji Sp. z o.o., której cena wynosi 13 980 022,93 zł.

VS 2013r:
http://www.przetargi.egospodarka.pl/kto-wygral/14009145,enigma-systemy-ochrony-informacji-sp-z-o-o.html

I tyle są warte twoje rewelacje.

Data: 2019-04-20 19:57:11
Autor: Kubuś Puchatek
Kamerki.
W dniu 19.04.2019 o 20:18 Shrek <1@wp.pl> pisze:

[...]

6 tysięcy???
O co chodzi z tą kwotą? U mnie w firmie, o co się nie zapytam, też  wszystko kosztuje 6 tysięcy...

Pozdrawiam
Kamil

Kamerki.