Kamery na latarniach ?

Data: 2013-04-28 19:28:33
Autor: Shrek
Kamery na latarniach ?
On 2013-04-28 18:15, ADAM wrote:

Czy zastosowanie tych dwóch rodzajów kamer
jest różne?

Takie samo - różnica, że jedne są obrotowe drugie stale.

Czy i które służą do stałego monitorowania,
czy raczej do nagrywania żeby było można
potem obejrzeć jakieś konkretne zdarzenie?

I jedno i drugie - znaczy jeśli monitoring miejski to zwykle ktoś się wybiórczo gapi, a poza tym się nagrywa i można przejrzeć później.

Czy komuś zdarzyło się dostać mandat na podstawie
nagrania z takiej kamery, np. za przejechanie na
czerwonym świetle?

Znajomy twierdzi, że dostał za gadanie przez komórkę - dostał wezwanie na Waliców i tam mu pokazali fotkę.

Nie chcę krakać, ale jeśli powyższe jest prawdą to cholera wie, czy nie będą przychodzić mandaty za zielone strzałki. Z jednej strony skuteczniej bo automatycznie z fotoradarów, z drugiej nikt nie będzie się wpatrywał w to czy ktoś na czerwonym nie przeciął. Z trzeciej strzałki to jak na razie 99% skuteczności - jak ktoś fizycznie nie musi, to poza Lką się nie zatrzyma.

Shrek.

Data: 2013-04-28 11:06:14
Autor: kogutek444
Kamery na latarniach ?
On 2013-04-28 18:15, ADAM wrote:

> [...]

Nie chcę krakać, ale jeśli powyższe jest prawdą to cholera wie, czy nie będą przychodzić mandaty za zielone strzałki. Z jednej strony skuteczniej bo automatycznie z fotoradarów, z drugiej nikt nie będzie się wpatrywał w to czy ktoś na czerwonym nie przeciął. Z trzeciej strzałki to jak na razie 99% skuteczności - jak ktoś fizycznie nie musi, to poza Lką się nie zatrzyma.

Znasz powód dla którego miały by nie przychodzić mandaty za strzałkę albo gadanie przez telefon? Ze strzałką prościej bo można nauczyć maszynę żeby pilnowała.

Data: 2013-04-28 20:11:52
Autor: Shrek
Kamery na latarniach ?
On 2013-04-28 20:06, kogutek444@gmail.com wrote:

Znasz powód dla którego miały by nie przychodzić mandaty za strzałkę albo gadanie przez telefon? Ze strzałką prościej bo można nauczyć maszynę żeby pilnowała.

Banalny - jak to nie będzie automatyczne, to jest taka góra papierów, że nie są jej w stanie przerobić;)

Shrek.

Kamery na latarniach ?