Kamery nagrywające jazdę samochodu

Data: 2009-11-20 11:02:09
Autor: Technolog
Kamery nagrywające jazdę samochodu
Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposażenia? Chodzi mi przede wszystkim o kierowców, którzy przestrzegają
przepisów (tzw. kapeluszników). Koszty takich urządzeń są bardzo niskie,
nawet na karcie pamięci zmieściłoby się kilka godzin nagrania z dwóch
kamer. Taki materiał mógłby być bardzo pomocny przy ustalaniu przebiegu
zdarzeń lub np. sprawdzeniu, jaką prędkością jechały samochody
uczestniczące w zdarzeniu (na podstawie materiału video można ustalić
prędkość innych pojazdów). Na nagraniu oczywiście powinna być podana
aktualna prędkość pojazdu, czas. Instalacja kamerek przy montażu pojazdu to
tzw. pikuś, i tak nóstwo kabli pałęta się pod tapicerką, same obiektywy są
bardzo małe, wyglądają podobnie jak czujniki ruchu. Karta pamięci byłaby w
jakiejś wzmocnionej "czarnej skrzynce", aby uchronić ją przed uszkodzeniem.

Fakt, że kierowcom jeżdżącym, powiedzmy, nieidealnie, spopularyzowanie
takiego rozwiązania nie spodobałoby się, bo byliby nagrywani prawie non
stop. Ale są kierowcy, którzy szczycą się jazdą stricte przepisową.
Dlaczego oni nie chcą takich rozwiązań?

Oczywiście dostępnych jest wiele takich kamerek do zakupu, ale to trzeba
montować, wystaje. Dlaczego nie ma ich w ofercie wyposażenia fabrycznie
nowych samochodów?

Wasze zdrowie!
Technolog

Data: 2009-11-20 11:05:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości news:

Ale są kierowcy, którzy szczycą się jazdą stricte przepisową.
Dlaczego oni nie chcą takich rozwiązań?

A czego się spodziewasz po kretynach?
Że będą coś robić logicznie?
Kretyn jest kretynem, więc działa jak kretyn.

A tak w ogóle: KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2009-11-20 03:00:08
Autor: badzio
Kamery nagrywające jazdę samochodu
On 20 Lis, 11:18, krzysiek82 <krzysiek...@NOSPAMo2.pl> wrote:
Dziwne jest tylko, to że
potem dostaje powiadomienie, że taki jełop przyjął mandat np w wysokości
300zł ale nie piszą nic o punktach karnych.

Pewnie procedura jest podobna jak w przypadku fotoradaru - nie widac
twarzy kierowcy, wlasciciel auta nie przyznaje sie ze to on prowadzil
samochod, wiec nie mozna naliczyc mu punktow.

Data: 2009-11-24 16:17:30
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisał w wiadomości news:c82d7802-e796-4a94-910d-

Pewnie procedura jest podobna jak w przypadku fotoradaru - nie widac
twarzy kierowcy, wlasciciel auta nie przyznaje sie ze to on prowadzil
samochod, wiec nie mozna naliczyc mu punktow.

W przypadku fotoradaru, właściciel nie musi się przyznawać. On ma wskazać osobę, która prowadziła to auto. Jeżeli nie wskaże innej osoby to przyjmuje się założenie, że prowadził właściciel. Musiał by się w sądzie nieźle nagimnastykować, żeby udowodnić, że to nie on prowadził i że nie nie jest w stanie wskazać kto prowadził.

Data: 2009-11-24 20:45:23
Autor: Tomasz Pyra
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

Oj nie nie... Żaden sąd nie może przyjąć takich założeń.

W razie niewskazania kierującego, właściciela karze się tylko za niewskazanie kierującego.
Nikt niczego więcej nie musi wskazywać.

Data: 2009-11-24 23:58:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Nov 2009 16:17:30 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

W przypadku fotoradaru, właściciel nie musi się przyznawać. On ma wskazać osobę, która prowadziła to auto. Jeżeli nie wskaże innej osoby to przyjmuje się założenie, że prowadził właściciel.

Kłamiesz. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-20 03:09:56
Autor: freddiPL
Kamery nagrywające jazdę samochodu
Więc jak tylko zobaczę barana jadącego
za mną i przekraczającego linię ciągłą i wyprzedzającego na przejściu
wciskam REC i wszystko zostaje uwiecznione.

Nie bardzo rozumiem.Widzisz "barana"  ktory wlasnie przekroczyl linie
ciagla,wlaczasz aparat i nagrywasz.Mysle ze wlaczenie aparatu, czas
zanim sie wlaczy, nacisniecie migawki, zlapanie ostrosci trwa na tyle
dlugo ze "baran" jedzie juz na swoim pasie.W dodatku niebezpieczenstwo
jakie stwarzasz dokonujac tych czynnosci jest wieksze niz zagroszenie
ktore probujesz nagrac.Musisz odrywac rece z kierownicy,szukac
wlacznika aparatu,naciskac migawke.W tym czasie twoj samochod jedzie a
ty nie patrzysz na droge.
Pozatym mam watpliwosci czy mozna na podstawie takiego nagrania dostac
mandat.Ja bym nie przyjal napewno.Kamera nagra tyl samochodu ktory
filmujesz ale nie nagra przestrzeni przed tym samochodem gdzie mogl
byc jakis powod ze przekraczyl linie ciagla, np lecaca pilka za ktora
mozna sie spodziewac dziecka, kolpak odpadajacy z ciezarowki :-) albo
dowolna inna przyczyna ktora usprawiedliwi to wykroczenia, tak zwana
"sila wyzsza"

Data: 2009-11-20 12:15:00
Autor: krzysiek82
freddiPL pisze:
[...]

hmm gdzieś mój post wyleciał, ja mam przycisk na kierownicy wyciągniety.

Pozatym mam watpliwosci czy mozna na podstawie takiego nagrania dostac
mandat.

nie muszę mieć nagrania, wystarczy moje zeznanie, a nagranie jest tylko pomocnicze.

[...]

jeśli ktoś taki mi się trafi, będzie się tłumaczył już w sądzie, nagranie mam tylko po to, żeby potem ktoś mnie nie oskarżył, że np kłamałem i że go wcale tam nie było. Na szczęście do tej pory nie miałem okazji przedstawiania nagrania w sądzie. Obraz jest bardzo czytelny więc chyba nie miałbym z tym problemu.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 04:16:17
Autor: freddiPL
Kamery nagrywające jazdę samochodu
hmm gdzieś mój post wyleciał, ja mam przycisk na kierownicy wyciągniety.

Mozesz umiescic gdzies zdjecie tego ustrojstwa ? Nie bardzo moge sobie
tego wyobrazic. Aparat z bezprzewodowym samowyzwalaczem? Bo jak na
kabelku to jak krecisz kierwonica? W koncu ukrecisz ten kabel

Data: 2009-11-20 13:23:30
Autor: krzysiek82
freddiPL pisze:
[...]

to jest zwykły aparat, ale ma opcje montażu w stacji dokującej, dwa piny odpowiadają za zrobienie fotki, wiec podciągnąłem sobie do kierownicy pstryczek który je zwiera.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 04:41:11
Autor: freddiPL
Kamery nagrywające jazdę samochodu

to jest zwykły aparat, ale ma opcje montażu w stacji dokującej, dwa piny
odpowiadają za zrobienie fotki, wiec podciągnąłem sobie do kierownicy
pstryczek który je zwiera.

Czyli i tak musisz miec go ciagle wlaczonego w pozycji na nagrywanie
filmow.Jezeli sie nie uspi to cieko widze czas pracy a jezeli sie uspi
to nie zrobisz odrazu nagrania.Za estetycznie te kabelki latajace po
desce nie wygladaja.Podziwiam cie ze dla Ormowskiej idei poswiecasz
estetyke kokpitu.
Jezeli juz musisz to nagrywaj kapelusznikow przyspawanych do lewego
pasa.Dzisiaj spotkalem taka nauke jazdy,w terenie zabudowanym 40 km
lewym pasem mimo ze prawy wolny.Co drugie auto, w tym ja obtrabilo
instruktora jelopa ale jak widzialem w lusterku nic nie pomagalo

Data: 2009-11-20 14:03:25
Autor: krzysiek82
freddiPL pisze:
[...]

Mnie interesują tylko tacy którzy bezmyślnie łamią przepisy które rażąco narażają innych uczestników ruchu drogowego. Całość mam demontowalną więc ślad nie zostaje przyssawka i opaska na kierownicę. Kabel leci tak,że ledwo go widać, argument z estetyką obalony.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 05:25:52
Autor: freddiPL
Kamery nagrywające jazdę samochodu
.. Całość mam demontowalną
więc ślad nie zostaje przyssawka i opaska na kierownicę. Kabel leci
tak,że ledwo go widać, argument z estetyką obalony.

 Jak dokonujesz ciasnego zakretu lub zawracania to ten kabelek nie
przeszkadza ci? Obrot kierownica o 360 stopni nie urwie kabelka tylko
wtedy gdy jest go duzy zapas lezacy na kolumnie kierowniczej.A jak z
zasilaniem aparatu? Jak napisalem caly czas wlaczny nie wytrzyma dlugo
bateria a wlaczanie w czasie jazdy troche trwa i moze byc
niebezpieczne no i mozesz nie zdazyc nagrac zbrodniarza
przejezdzajacego na pomaranczowym swietle

Data: 2009-11-20 12:31:59
Autor: J.F.
Użytkownik "freddiPL" <seravok@interia.pl> napisał w wiadomości news:5610a60f-b8e2-40a4-badf-338725634e40j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Widzisz  w lusterku ze cie zaczyna wyprzedzac, wciskasz jeden przycisk i lapiesz calkiem przyzwoity kawa manewru.

Oczywiscie to w najtanszym rozwiazaniu, bo w lepszym to bedzie przycisk "zachowaj poprzednia minute nagrania".

Pozatym mam watpliwosci czy mozna na podstawie takiego nagrania dostac
mandat.Ja bym nie przyjal napewno.

Podpisuje pan czy mamy skladac wniosek do sadu ?
A potem przyjdzie wyrok nakazowy - placisz czy protestujesz ?

Majac zeznanie swiadka plus nagranie z kamery - przegrasz z kretesem.
No chyba ze trafisz na zyczliwego sedziego, ktoremu swiezo udzielili nagany za wybryki na drodze :-)

[...]

No i mozesz miec pecha, bo kamerka to wszystko widzi.

Spojrz na niedawny watek o myciu lambo .. pelikan przelecial :-)

J.

Data: 2009-11-20 11:22:23
Autor: J.F.
[...]

Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac jedno z drugim :-)
Moge sobie jechac przepisowo i nie czuc pretensji do kogos ze mnie wyprzedza na ciaglej, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na policje zglosze".
Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)

Oczywiscie taka kamerka moze sie bardzo przydac w sytuacjach spornych, czy to po wypadku, czy z policyjnymi naciagaczami.
W USA kiedys chyba nawet byla taka bardzo uproszczona rejestrujaca przejazdy przez skrzyzownia, pod katem czerwonego swiatla.
Tylko .. przez ostatnie 10 lat to by mi sie kamera przydala moze z raz.

Predzej system wielu kamer zapamietujacy szkody na parkingu.

A oczywiscie masz racje - elektronika tanieje i tylko patrzec kiedy cos takiego bedzie powszechne.
Na szczescie dla "piratow" projektanci jeszcze nie nadazaja, bo np niektore nawigacje mio maja wbudowana kamerke, ale rejestratora jazdy jeszcze nie.
Podobnie wiekszosc komorek filmy potrafi krecic, wiec tylko kwestia uchwytu i oprogramowania, zeby np ostatnie 10 minut bylo zapisane.

Oczywiście dostępnych jest wiele takich kamerek do zakupu, ale to trzeba
montować, wystaje. Dlaczego nie ma ich w ofercie wyposażenia fabrycznie
nowych samochodów?

A policja takich nie kupuje ? :-)

Jak popatrzysz na przecietny samochod to i tak bedzie musialo cos wystawac, i bardzo dobrze ze przeszkadza to kapeluszniczej duszy :-)

J.

Data: 2009-11-20 11:57:02
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
  > Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac
jedno z drugim :-)
Moge sobie jechac przepisowo i nie czuc pretensji do kogos ze mnie wyprzedza na ciaglej

nie będziesz też czuł pretensji do kogoś kto np w jedzie w auto twojej żony bo wyprzedza na ciągłej i spowoduje śmiertelny wypadek?

, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na
policje zglosze".

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowiązkiem

Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)

Dlaczego na szczęście?

Oczywiscie taka kamerka moze sie bardzo przydac w sytuacjach spornych, czy to po wypadku, czy z policyjnymi naciagaczami.

to fakt.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 12:08:41
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:he5tad$jva$1nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Jak wyprzedza na przerywanej to tez moze zabic.
Jakbym nie widzial ciaglych bez sensu namalowanych, to moze bym myslal tak jak i ty :-)

, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na  policje zglosze".

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowiązkiem

Obywatelskim obowiazkiem jest tez zaglosowanie na rzad ktory przyczyni sie do podniesienia sredniej predkosci w podrozach krajowych, a nie obnizenia ich do 60.

Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)
Dlaczego na szczęście?

Dlatego ze czasem jednak odchodze od komputera i jezdze po drogach :-)

J.

Data: 2009-11-20 12:20:04
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
Jakbym nie widzial ciaglych bez sensu namalowanych, to moze bym myslal tak jak i ty :-)

jadę sobie z górki, zwalniam bo widzę pieszego wkraczającego na przejście, ktoś zaczyna mnie wyprzedzać mimo iż ma ciągłą to co wtedy? stwarza takie samo zagrożenie jakby wyprzedzał na przerywanej i przejścia brak? Nie wydaje mi się.

Obywatelskim obowiazkiem jest tez zaglosowanie na rzad ktory przyczyni sie do podniesienia sredniej predkosci w podrozach krajowych, a nie obnizenia ich do 60.

to już inna kwestia, ale to nie rząd ma wpływ na bezpieczeństwo.

Dlatego ze czasem jednak odchodze od komputera i jezdze po drogach :-)

Ja też, ale jakoś by mi nie przeszkadzała kamerka w każdym aucie.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 12:29:23
Autor: Jakub Witkowski
krzysiek82 pisze:
J.F. pisze:
[...]

Stwarza zagrożenie wyprzedzając przed przejściem, po którym idzie akurat pieszy.
A to czy farba na drodze układa się we wzorek ciągły czy przerywany, ma taki
sam wpływ jak kolor samochodu...

Data: 2009-11-20 12:44:40
Autor: krzysiek82
Jakub Witkowski pisze:
Stwarza zagrożenie wyprzedzając przed przejściem, po którym idzie akurat pieszy.
A to czy farba na drodze układa się we wzorek ciągły czy przerywany, ma taki
sam wpływ jak kolor samochodu...

zgadzam się nie wszędzie oznakowania są takie jakie powinny być,ale to nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest i trzeba przestrzegać.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:04:43
Autor: to
krzysiek82 wrote:

zgadzam się nie wszędzie oznakowania są takie jakie powinny być,ale to
nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest
i trzeba przestrzegać.

Nie przynudzaj, koło mnie jakiś kretyn narysował podwójną ciągła na skrzyżowaniu w taki sposób, że nie da się normalnie skręcić nie najeżdżając na nią kołami. Mam powodować zagrożenie i skręcać pod kątem prostym, bo linia jest tak nasmarowana?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:08:10
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

Buhahah bno prosze specjalista od drog od samochodu i od dresow nam sie objawil. Co tam inzynier i projektant jeden trol z drugim w szpachelwagenie wie lepiej.  Dorosnij

Data: 2009-11-20 16:03:40
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Co tam inzynier i projektant (...)

Powinni go z roboty wywalić za nasmarowanie tam czegoś takiego.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 13:24:08
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:
Jakub Witkowski pisze:
[...]

Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

--
Karolek

Data: 2009-11-20 13:45:28
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

to teraz niech takich dwóch "nam" się spotka na drodze i tragedia gotowa. A jeśli ktoś nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany niektórych znaków poziomych i pionowych jeśli uważa, że są bez sensu.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:10:26
Autor: to
krzysiek82 wrote:

to teraz niech takich dwóch "nam" się spotka na drodze i tragedia
gotowa.

Typowe demagogia, ale i tak nie zrozumiesz dlaczego.

A jeśli ktoś nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany
niektórych znaków poziomych i pionowych jeśli uważa, że są bez sensu.

Tak, tak, mam poświęcić życie na usuwanie wszystkich absurdów jakie widzę
wokół? Zdecydowanie prościej je po prostu olewać.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:20:02
Autor: krzysiek82
to pisze:
Tak, tak, mam poświęcić życie na usuwanie wszystkich absurdów jakie widzę
wokół? Zdecydowanie prościej je po prostu olewać.

nikt Ci nie zmusza do poświęcania się, ja się nie poświęcam dla mnie to niesamowita frajda jeśli mogę pomóc, jak dla mnie to właśnie jest podstawa patriotyczna.

--
ktrzysiek82

Data: 2009-11-20 18:52:27
Autor: to
krzysiek82 wrote:

[...]

Od sensownego malowania znaków poziomych są stosowne służby utrzymywane z naszych podatków i powinny to robić dobrze.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:02:25
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:
Karolek pisze:
Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

to teraz niech takich dwóch "nam" się spotka na drodze i tragedia gotowa.

Bzdura.
Ale to jasne, ze niektorzy myslec samodzielnie nie potrafia.

A jeśli ktoś nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany niektórych znaków poziomych i pionowych jeśli uważa, że są bez sensu.

W kraju, w ktorym kroluje beton nie ma niestety miejsca dla takiej inicjatywy.
Nie dziwne zatem, ze beton uwaza, ze stawianie ograniczen, budowanie wysepek i zwezanie jezdni poprawia bezpieczenstwo.

--
Karolek

Data: 2009-11-20 14:16:40
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
W kraju, w ktorym kroluje beton nie ma niestety miejsca dla takiej inicjatywy.
Nie dziwne zatem, ze beton uwaza, ze stawianie ograniczen, budowanie wysepek i zwezanie jezdni poprawia bezpieczenstwo.

Masz racje, ale mentalność polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:52:50
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

Masz racje, ale mentalność polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

Chcialbys stac z tym batem i leczyc swoje kompleksy, prawda? Na szczescie, mozesz sobie conajwyzej pisac te swoje pierdoly i slac donosy.

Data: 2009-11-20 15:06:46
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
Chcialbys stac z tym batem i leczyc swoje kompleksy, prawda? Na szczescie, mozesz sobie conajwyzej pisac te swoje pierdoly i slac donosy.

nie obrażaj mleka, zmień nick.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 22:00:18
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Masz racje, ale mentalność polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z
batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

Znowu zapomniałeś na czas przyjąć psychotropów?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 16:58:59
Autor: czak norris
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:he603o$lil$3nemesis.news.neostrada.pl...

zgadzam się nie wszędzie oznakowania są takie jakie powinny być,ale to nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest i trzeba przestrzegać.

Na jednej z jednokierunkowych ulic w centrum DC były roboty drogowe i w związku z nimi pod znakiem D-3 (droga jednokierunkowa) pojawił się drugi - D-4a (droga bez przejazdu, zwana potocznie "ślepą"). Rozumiem, że wg. Twej teorii na końcu tej ulicy powinno powstać cmentarzysko samochodów? ;-) Ta ślepa wiara w przepisy może Cię kiedyś zgubić...

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-11-20 12:58:25
Autor: Fantom
[...]

Zly przyklad - akurat kolor samochodu ma znaczenie - widocznosc.

Fantom

Data: 2009-11-20 12:59:24
Autor: to
krzysiek82 wrote:

[...]

Czy mógłbyś konsultować swoje problemy zdrowotne na grupie medycznej, a nie samochodowej?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:01:22
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

Data: 2009-11-20 13:11:30
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem, po za tym taka grupa nie istnieje, więc jeśli chcesz na nią napisać i poznać innych posiadaczy Thalii to musisz najpierw założyć.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:21:44
Autor: krzysiek82
to pisze:
W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem, po za tym taka grupa nie istnieje, więc jeśli chcesz na nią napisać i poznać innych posiadaczy Thalii to musisz najpierw założyć.

Jesteś jak doda, z tą różnicą, że ona chociaż ładna jest. Robisz sporo hałasu, nic do tematu nie wnosisz i tylko się głupio lansujesz. Musisz tylko wiedzieć, ze tylko Ty myślisz, że to jest takie super cool.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 16:50:12
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Jesteś jak doda, z tą różnicą, że ona chociaż ładna jest. (...)

Doda jak doda, ale Tobie przydałaby się elektroda, a nawet dwie. Chociaż w sumie elektrowstrząsy już chyba wyszły z mody, więc lekarz zastosowałby zapewne inną kurację.

Robisz sporo
hałasu, nic do tematu nie wnosisz i tylko się głupio lansujesz.

Co robię? "Lansuję się"? Dzisiaj wyjątkowo źle się czujesz?

Musisz
tylko wiedzieć, ze tylko Ty myślisz, że to jest takie super cool.

Mam to gdzieś.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:06:26
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Oczywiscie ze jezdzisz.... ale i tak sie nie przyznasz bo odwagi za grosz... wyprasowales juz dresik

Data: 2009-11-20 19:48:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b069582$1news.home.net.pl...
Jan Strybyszewski wrote:

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym?
Współczuję.

Data: 2009-11-20 19:56:43
Autor: to
Cavallino wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym? Współczuję.

Współczuj sobie wąskich horyzontów.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 21:00:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b06f47b$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym? Współczuję.

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

Data: 2009-11-20 21:26:49
Autor: mleko
Cavallino wrote:
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

Zal mi, a chyba nie powinno byc, tych wszystkich kierowcow jadacych swoimi wypasionymi, nowymi - nie zlomami,  kia, vw, czy innymi na "f" jak jade dostawka, swoim starym zlomem, czy tez stara zabawka ze sporym silnikiem, spalajacym kosmiczne ilosci LPG :) Mimo, ze macie AC to i tak sie boicie, aby czasem na waszym cudenku z salonu, na gwarancji, nie pojawila sie ryska :)  Wy sie cieszycie, ze dojechaliscie na miejsce bez zadrapania lakieru, a swoje frustracje  wyladowujecie na forach, newsach   Wydaje sie wam, ze macie pomysl na zbawienie ludzkosci i 100% bezpieczenstwo na drogach, a w rzeczywistosci boicie sie o kazda ryske na tym wypieszczonym, nowym, bezpiecznym, z 8 gwiazdkami samochodzie :)
Bo przeca  kazda ryska to szkoda z AC i wzrost skladki :)

A ja dalej, spokojnie usiade sobe jutro w swoim zlomie z duzym silnikiem spalajacym LPG, w pelni sprawnym, nie majacym 8 gwiazdek. Pojade tam gdzie mam pojechac i cieszyl sie bede z kazdego kilometra, ktory mi sprawil frajde, a nie z tego, ze dojechalem bez ryski :)

Data: 2009-11-21 00:50:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:he6u27$dlt$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Mylisz się.
Po to jest ubezpieczenie.
Ostatnio klient w Twoim stylu obstukał mi drzwi i 500 zł z jego OC wpadło nadprogramowo.
Raczej nie będzie mi się chciało tego lakierować, poczekam na następnego chętnego do sponsoringu. ;-)

Data: 2009-11-22 01:37:05
Autor: złoty
mleko pisze:
Cavallino wrote:
[...]

...i co sie kurcze czepiasz? KTOS musi w koncu kupowac te nowe auta. Mowiac szczerze - gdybym nie mial bladego pojecia o autach ani nikogo, kto umialby mi takie (uzywane) znalezc..moze i ja bym sie skusil. W koncu..lakier sie blyszczy (jak psu.....a), sasiad zazdrosci, gwarancje mam na X lat (wazne!) a ja moge wyzywam sie na forach na posiadaczy "zlomow". ..same plusy. Wez chocby za przyklad owego cwellino.. za cholere nie byl w stanie kupic "uzywki" w dobrym stanie. Nie zna sie.. ma prawo.
...co sie czepiasz?

[...]

...klamiesz. Na pewno Twoj zlom rozleci sie za najblizszym zakretem albo zabijesz dzieci przechodzacych na przejsciu dla pieszych! ;)

pzdr
A.

Data: 2009-11-22 02:32:01
Autor: złoty
złoty pisze:

..klamiesz. Na pewno Twoj zlom rozleci sie za najblizszym zakretem albo zabijesz dzieci przechodzacych

...przechodzacE! ..sorry za ort. Czesto zdarza mi sie skracac swoje wypowiedzi i stad wychodza dziwne konstrukcje ortograficzne.

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 22:16:44
Autor: to
Cavallino wrote:

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

To właśnie robisz, łechtasz swoje ego wypisując w usenecie jakieś nonsensy o domniemanych wrogach ludu dylających większymi złomami niż Twój.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-21 00:52:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b07154c$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

To właśnie robisz, łechtasz swoje ego wypisując w usenecie jakieś
nonsensy

Co najwyżej czytając nonseny.
Takie jak Twoje wypociny.

Data: 2009-11-21 00:46:37
Autor: to
Cavallino wrote:

Co najwyżej czytając nonseny.

Często pisząc myślisz, że czytasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-21 09:26:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b07386d$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Co najwyżej czytając nonseny.

Często

Tak, przy kaĹźdej Twojej odpowiedzi.

Data: 2009-11-21 12:45:43
Autor: to
Cavallino wrote:

Co najwyżej czytając nonseny.

Często pisząc myślisz, że czytasz?

Tak, przy kaĹźdej Twojej odpowiedzi.

Zdaje Ci się, że piszesz moje posty? Eh, kolejny do pilnej konsultacji medycznej...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:04:16
Autor: krzysiek82
to pisze:
Czy mógłbyś konsultować swoje problemy zdrowotne na grupie medycznej, a nie samochodowej?

nie raz już ci pisałem, nie pisz jeśli nie masz nic sensowego do napisania, robienie z siebie idioty tak cię podnieca?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:07:01
Autor: to
krzysiek82 wrote:

nie raz już ci pisałem, nie pisz jeśli nie masz nic sensowego do
napisania, robienie z siebie idioty tak cię podnieca?

To jest bardzo sensowne, bo nienawiść do własnego narodu którą tu prezentujesz plus chęć donoszenia na wszystkich wokół jak najbardziej predysponuje Cię do konsultacji psychologicznej (co najmniej).

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:15:40
Autor: krzysiek82
to pisze:
To jest bardzo sensowne, bo nienawiść do własnego narodu którą tu prezentujesz plus chęć donoszenia na wszystkich wokół jak najbardziej predysponuje Cię do konsultacji psychologicznej (co najmniej).

Niestety nie jesteś w stanie zrozumieć mojej motywacji, więc proszę nie wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć. Dla mnie nie liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 15:21:50
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć. Dla mnie nie liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

A jakie kryteria wg ciebie ten czlowiek powinien spelniac, aby nie byc "Polaczkiem" ? Jakies wymiary czaski, kolor wlosow, kolor oczu, nos?

Data: 2009-11-22 01:39:46
Autor: złoty
mleko pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

...czego nie rozumiesz w pojeciu "rasy aryjskiej?
...zostalo to juz okreslone wieeeeele lat temu.

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 16:52:26
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Niestety nie jesteś w stanie zrozumieć mojej motywacji, więc proszę nie
wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć.

Wybacz, ale nie mam zamiłowań psychiatrycznych. Jeśli widzę, że ktoś lży Polaków do których sam należy to nie mam szczególnych chęci, by analizować jego motywacje.

Dla mnie nie
liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

Pisałeś coś o "polaczkach" których trzeba "wziąć za mordę" i inne takie, więc teraz nie kombinuj, że chodziło Ci o jakieś jednostki.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:07:25
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

Posiadaczy zlomu w dresach trzeba eliminowac. Po co nam takie zlomy na drodze z durnym kierowca

Data: 2009-11-20 16:53:33
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Posiadaczy zlomu w dresach trzeba eliminowac. Po co nam takie zlomy na
drodze z durnym kierowca

Więc dlaczego jeszcze się nie wyeliminowałeś?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:34:36
Autor: mleko
Kamery nagrywające jazdę samochodu

Mialem dzis sen, ktorego nie rozumialem. Ciezko opowiedziec, zakrecony byl. Ale jak to zwykle bywa w sutuacjach ocierajacych sie o zjawiska nadprzyrodzone, paranormalne, rozwiazanie przychodzi samo ... z czasem.
Siedzac rano przed komputerem, wylalem sobie kawe na nogi. Podrywajac sie, zrzucilem pilota, uruchomilo sie radio, spadla myszka klikajac na twojego posta, a z radia poplynal ten kawalek:
http://www.youtube.com/watch?v=c4HZKDel9N0
To był znak:

>krzysiek82 wrote:

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowiązkiem

I to wlasnie jest twoja droga, twoja misja...

Data: 2009-11-21 12:39:46
Autor: Tomasz Pyra
J.F. pisze:

[...]

Pytanie jeszcze jakie będzie zastosowanie takiego sprzętu.

Bo ja mam poważne obawy.
Oziś kierowcy podczas "wyścigów przy stole", poprzestają zazwyczaj na pustych przechwałkach w jak krótkim to czasie przejechali z miasta A do B i poniżej jakich to prędkości nie schodzą, poklepią się po swoich "szybkich i bezpiecznych" ramionach, ponarzekają na kapeluszy i tyle.

A upowszechnienie takich rejestratorów może spowodować że ciąg dalszy dyskusji przeniesie się na drogę gdzie taki kierowca postawi sobie za cel faktycznie przejechać z Gdańska do Warszawy z, tak jak opowiadał, średnią 140-160km/h, żeby pokazać innym że on gorszy nie jest.

Więc filmy będą, pytanie tylko kto na nich będzie powodował te wypadki.

[...]

Dobre miejsce na kamerkę, to przód podsufitki - wiele aut tam i tak ma różne schowki i kamera by się tam dobrze wpasowała.
Przecież to dziś jest wielkości małego guzika.

Data: 2009-11-21 15:23:54
Autor: J.F.
Kamery nagrywajšce jazdę samochodu
On Sat, 21 Nov 2009 12:39:46 +0100,  Tomasz Pyra wrote:
J.F. pisze:
[...]

Takie filmy juz sa, i jak sie chce raz pokazac to sie
kamerke/aparat/komorke jakos zamontuje, albo kolege poprosi.

J.

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=pORJAaqDKpg

Data: 2009-11-21 16:46:42
Autor: Tomasz Pyra
J.F. pisze:
[...]

Jak się chce, to może i się zamontuje, ale właśnie z powodu że się zazwyczaj nie chce, to filmów nie ma.

A jakby taką kamerę mieć na wyposażeniu, to by przy okazji każdego chwalenia podeprzeć się filmem, a więc by była presja żeby takie filmy kręcić.

Czyli drogowi fantaści musieliby przejść od słów do czynów.

Data: 2009-11-22 02:31:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

Chłopie, Ty nie wychodź z domu, juz bez kamerek są tacy :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 00:28:11
Autor: Tomasz Pyra
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Oj wiadomo że są, ale odpowiednio mniej, bo jednak większość swoje drogowe opowieści ostro ubarwia.

Data: 2009-11-22 01:42:51
Autor: złoty
[NTG] Re: Kamery nagrywające jazdę samoch odu
J.F. pisze:

Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac jedno z drugim :-)

...akurat "aktywisci PiS" z tego co widze..przyznaja sie do bledow. Chyba chodzilo Ci o czlonkow Partii Oszustow ;P

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 13:00:12
Autor: to
Technolog wrote:

Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposaĹźenia? (...)

Bo nie każdy jest na tyle zaburzony, żeby nagrywać wszystkich wokół.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:09:18
Autor: krzysiek82
to pisze:
Bo nie każdy jest na tyle zaburzony, żeby nagrywać wszystkich wokół.

Nie każdemu widocznie zależy na poprawie bezpieczeństwa, analogia do tego, napitalają kogoś na ulicy ale nikt nic nie widzi mimo iż ludzi w koło pełno. To jest dokładnie to samo!!!!!!

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:50:28
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

Nie każdemu widocznie zależy na poprawie bezpieczeństwa, analogia do tego, napitalają kogoś na ulicy ale nikt nic nie widzi mimo iż ludzi w koło pełno. To jest dokładnie to samo!!!!!!

Rozumiem, ze ty biegniesz i wdajesz sie w zadyme? Moze dzwonisz na 112? Czy tez uruchamiasz kamere?

Data: 2009-11-20 15:39:27
Autor: J.F.
Kamery nagrywające jazdę sam ochodu
UĹźytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl>
Bo nie każdy jest na tyle zaburzony, żeby nagrywać wszystkich wokół.

Nie każdemu widocznie zależy na poprawie bezpieczeństwa,

Alez mnie zalezy, i dlatego sie pytam - czemu nie nagrywasz ludzi ktorzy nie buduja austrad, a powinni :-)

J.

Data: 2009-11-22 02:07:00
Autor: złoty
J.F. pisze:
[...]

...kurcze - nawet pytan nie potrafisz zadawac poprawnie. Winienes zapytac:
"..i dlatego sie pytam - czemu JESZCZE nie nagrywasz ludzi ktorzy nie buduja autostrad (korekta) a powinni (o ile pamietam polska ort. przed "a" nie powinno sie stawiac przecinkow...ale moge sie mylic) :)

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 15:52:26
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Nie każdemu widocznie zależy na poprawie bezpieczeństwa, analogia do
tego, napitalają kogoś na ulicy ale nikt nic nie widzi mimo iż ludzi w
koło pełno. To jest dokładnie to samo!!!!!!

Wykroczenie o wątpliwej szkodliwości i zbrodnia to dokładnie to samo? Chyba dla debila.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 13:16:23
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Technolog" <> napisał w wiadomości ...
Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposażenia?
Dlaczego oni nie chcą takich rozwiązań?

Może dlatego że brzydzą się permantną inwigilacją ???

Orwell się w grobie przewraca...

Data: 2009-11-20 13:31:39
Autor: krzysiek82
Tadeusz pisze:
  > Może dlatego że brzydzą się permantną inwigilacją ???

Orwell się w grobie przewraca...

oj nie ma co przesadzać, w grobie to się przewracają ofiary wypadków spowodowanych przez debili.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:36:47
Autor: Tadeusz

Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości ...
Tadeusz pisze:
 > Może dlatego że brzydzą się permantną inwigilacją ???

Orwell się w grobie przewraca...

oj nie ma co przesadzać, w grobie to się przewracają ofiary wypadków spowodowanych przez debili.

debile są w każdej sferze życia
będziesz wszystko filmował łącznie z pobytami w wc?
są służby, które się zajmują porządkiem i w wieku krajach to działa
zaś tworzenie psychozy inwigilacji i manipulacji amatorskimi
nagraniami do niczego dobrego w skali masowej nie prowadzi...

Data: 2009-11-20 14:42:41
Autor: krzysiek82
Tadeusz pisze:
[...]

mnie interesuje tylko kwestia ruchu drogowego,na tym się skupiam a i to też tylko przy okazji, nie mam czasu w nocy biegać po mieście i obijać mordy tym co niszczą przystanki. A to też jest irytujące, bo nic nie może zostać całe w tym zasranym kraju. Na Słowacji nawet na przystankach   kwiatki w doniczkach stoją i jakoś nikt tego nie niszczy.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:46:27
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

może zostać całe w tym zasranym kraju. Na Słowacji nawet na przystankach  kwiatki w doniczkach stoją i jakoś nikt tego nie niszczy.

Wyprowadz sie na Slowacje

Data: 2009-11-20 14:51:46
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
  > Wyprowadz sie na Slowacje

i to jest właśnie największa głupota, po co coś zmieniać na lepsze skoro można nic nie robić. Ten kraj ten naród niczego nie osiągnie w ten sposób.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 15:06:30
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:
mleko pisze:
 > Wyprowadz sie na Slowacje

i to jest właśnie największa głupota, po co coś zmieniać na lepsze skoro można nic nie robić. Ten kraj ten naród niczego nie osiągnie w ten sposób.

Zmiana na lepsze? Wg ciebie to zalozyc kaganiec 10 000 ludziom, aby 1 osoba nie przekroczyla przepisow, a druga dzieki temu miala lepsze samopoczucie.

Data: 2009-11-20 22:09:14
Autor: to
krzysiek82 wrote:

i to jest właśnie największa głupota, po co coś zmieniać na lepsze skoro
można nic nie robić. Ten kraj ten naród niczego nie osiągnie w ten
sposĂłb.

Twoje psychotyczne pomysły mają tyle wspólnego ze zmianą na lepsze co szambiara z bazą kosmiczną.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:50:40
Autor: Tadeusz

Tadeusz pisze:
[...]

miną ze 3 pokolenia, poprawi się poziom życia
to i prymitywizm zachowań się zmniejszy,
za szybko przeskoczyliśmy z epoki
państwowe = niczyje albo gorzej bo partyjne czyli wrogie
do rzeczywistości z grubsza wolnorynkowej...

Data: 2009-11-20 15:57:17
Autor: krzysiek82
Tadeusz pisze:
[...]

to prawda, ale spoglądając na naszych południowych sąsiadów to raczej blado wypadamy.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 16:03:24
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

to prawda, ale spoglądając na naszych południowych sąsiadów to raczej blado wypadamy.

Juz ci pisalem, wyprowadz sie do tych wspanialych poludniowych sasiadow.   Nie bedziesz musial sie meczyc z "Polaczkami"

Data: 2009-11-20 16:06:31
Autor: mleko
Tadeusz wrote:

[...]

Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Na "zachodzie" jest podobnie, czasem gorzej, czasem lepiej. Mimo, ze "komuny" nie mieli.
Moze z ta roznica, ze dochody maja wieksze i wiecej drog/autostrad.

Data: 2009-11-20 22:07:14
Autor: to
krzysiek82 wrote:

mnie interesuje tylko kwestia ruchu drogowego,na tym się skupiam a i to
też tylko przy okazji, nie mam czasu w nocy biegać po mieście i obijać
mordy tym co niszczą przystanki.

Nie tyle nie masz czasu, co jesteś na to za cienki, bo dostałbyś pewnie po ryju od pierwszego pijanego menela i tak by się skończyła Twoja aktywność. A jeździć z kamerką i filmować wyimaginowane wykroczenia umie każdy idiota.

A to też jest irytujące, bo nic nie
może zostać całe w tym zasranym kraju.

Więc po co go zasrywasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-22 01:23:52
Autor: złoty
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

....co sie Ty tak tego Volksdeutscher'a czepiasz? Ma to w genach.. sprobuj to zrozumiec. Donoszenie na wszystkich i wszystko wyssal z mlekiem matki.
...wiecej tolerancji! :P

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 15:09:40
Autor: Jan Strybyszewski

Tadeusz pisze:
> [...]

debile są w każdej sferze życia
będziesz wszystko filmował łącznie z pobytami w wc?

Po co wystarczy ze wyelimnuje polowe tej grupy posiadaczy szpachelwagenow i miszczow co wiedza lepiej z drogi odrazu bedzie lepiej

są służby, które się zajmują porządkiem i w wieku krajach to działa
zaś tworzenie psychozy inwigilacji i manipulacji amatorskimi
nagraniami do niczego dobrego w skali masowej nie prowadzi...

A co pekasz morderco dzieci na pasach ?

Data: 2009-11-20 15:45:17
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <> napisał w wiadomości ...

[...]

ty tak na serio czy emotikona zapomniałeś postawić ????
bo jak na serio to skocz szybko do najbliższej apteki po waleriankę

Data: 2009-11-20 16:34:02
Autor: Jan Strybyszewski
Tadeusz pisze:

[...]

Oczywiscie ze na serio :)

bo jak na serio to skocz szybko do najbliższej apteki po waleriankę

Ja jestem spokojny i nagrywam mordercow dzieci na pasach (sprawdz czy nie ksiadz)

Data: 2009-11-20 22:18:24
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Po co wystarczy ze wyelimnuje polowe tej grupy posiadaczy
szpachelwagenow i miszczow co wiedza lepiej z drogi odrazu bedzie lepiej

Do której grupy się zaliczasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-22 02:32:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 20 Nov 2009 15:09:40 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Po co wystarczy ze wyelimnuje polowe tej grupy posiadaczy szpachelwagenow i miszczow co wiedza lepiej z drogi odrazu bedzie lepiej

Czyli Thalie i Jasia. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 07:40:18
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Fri, 20 Nov 2009 15:09:40 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

Po co wystarczy ze wyelimnuje polowe tej grupy posiadaczy szpachelwagenow i miszczow co wiedza lepiej z drogi odrazu bedzie lepiej

Czyli Thalie i Jasia.

Szmelcowozy Adasia z lewymi przegladami z przebijanymi numerami to dopiero zabawne. Wiec nie osmieszaj sie mistrzu rowow

Data: 2009-11-24 23:59:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Nov 2009 07:40:18 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Jasiu, może ja w końcu napisze do Twojego szefa, że jego podwałdny pomawia
innych?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-22 02:32:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 20 Nov 2009 14:36:47 +0100, Tadeusz napisał(a):

debile są w każdej sferze życia
będziesz wszystko filmował łącznie z pobytami w wc?

A Ty co się patrzysz? Zamykaj oczy, nie patrz na innych i nie zapamiętuj!

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-22 02:07:51
Autor: złoty
Tadeusz pisze:

[...]

...co sie przewraca, co sie przewraca?! ..dopiero wszystko przed nami :)

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 15:22:08
Autor: bratPit[pr]
Kamery nagrywające jazdę samochodu

Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposażenia?

bo niewiele osób ma 'naziobrzone' w głowie,
brat

Data: 2009-11-20 15:26:22
Autor: Jotte
Kamery nagrywające jazdę samochodu [OT]
W wiadomości news:jnv37txm2kf3$.d2pijnht8a3v$.dlg40tude.net Technolog
<technokraton@gmail.kropka.com> pisze:

Chodzi mi przede wszystkim o kierowców, którzy przestrzegają
przepisów (tzw. kapeluszników).
Błąd pojęciowy.
Kierowca przestrzegający przepisów to nie jest kapelusznik, to po prostu kierowca szanujący swoje ciężko nieraz zarobione pieniądze, auto (też nie za darmo), jego zawartość oraz posiadane uprawnienia. Nic byle durniom do tego.
Kapelusznik to osoba o zupełnie innych cechach.
Jest irytująca ale z pewnością mniej niebezpieczna niż szarżujący debil, któremu wydaje się, że jest miszczem kierownicy (tu takich reprezentuje np. półgłówek Kałwalino).

--
Jotte

Data: 2009-11-20 15:47:23
Autor: krzysiek82
Jotte pisze:
[...]

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 21:39:22
Autor: Jotte
Kamery nagrywające jazdę samochodu [OT]
W wiadomości news:he6aam$1lr$1atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82

No to witaj w klubie.

--
Jotte

Data: 2009-11-20 22:10:55
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.

A kogo obchodzi z czym się zgadzasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 23:30:19
Autor: Jotte
W wiadomości news:4b0713efnews.home.net.pl to <to@abc.xyz> pisze:

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.
A kogo obchodzi z czym się zgadzasz?
Synku, na razie powiem spokojnie i delikatnie jak niedorozwiniętemu dziecku - ja nie jestem czymś, tylko kimś.
Popracuj nad sobą usilnie, to może też kiedyś będziesz kimś.

--
Jotte

Data: 2009-11-20 22:40:22
Autor: to
Jotte wrote:

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.
A kogo obchodzi z czym się zgadzasz?
Synku, na razie powiem spokojnie i delikatnie jak niedorozwiniętemu
dziecku - ja nie jestem czymś, tylko kimś.

Zamiast popisywać się elokwencją może po prostu spróbowałbyś zrozumieć zdanie które napisałem?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 23:52:05
Autor: Jotte
W wiadomości news:4b071ad6$1news.home.net.pl to <to@abc.xyz> pisze:

[...]
Nie chcesz słuchać mądrzejszych, jak widzę...
Ostatnia rada - zanim coś poślesz w świat przeczytaj powoli kilka razy, potem daj do przeczytania komuś z grubsza chociaż ociosanemu intelektualnie i dopiero po zasięgnięciu opinii ew. wysyłaj.
Poczytałem sobie ciebie - do wielu twoich wypowiedzi nie wystarczy obiegowe zrozumienie, konieczna jest fachowa diagnoza. Przemyśl to sobie.

--
Jotte

Data: 2009-11-20 23:09:46
Autor: to
Jotte wrote:

[...]

Naprawdę nie rozumiesz, że "czym" w mojej wypowiedzi dotyczyło poglądów (jakichkolwiek, niekoniecznie Twoich), a nie osoby, a już w szczególności nie Ciebie?

Napisałeś całkiem sensowny post odpowiadając Technologowi, a tu nagle pojawia się krzysiek żeby zacytować go w całości i stwierdzić, że się z tym zgadza, nie dodając ani słowa od siebie. I tego właśnie tyczyła się moja wypowiedzieć, nie mam pojęcia jak mogłeś uznać ją za obrazę.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-21 00:22:42
Autor: Jotte
W wiadomości news:4b0721ba$1news.home.net.pl to <to@abc.xyz> pisze:

[...]
No to OK, to trzeba było trochę umiejętniej ubrać to w słowa. Mnie się nie chce domyślać jak w szkole "co autor miał na myśli". każdy odpowiada za to co pisze.

Napisałeś całkiem sensowny post
odpowiadając Technologowi
Tak zwykle staram się czynić.

, a tu nagle
pojawia się krzysiek żeby zacytować go w całości i stwierdzić, że się z
tym zgadza, nie dodając ani słowa od siebie.
To właśnie dodał od siebie.

I tego właśnie tyczyła się
moja wypowiedzieć, nie mam pojęcia jak mogłeś uznać ją za obrazę.
Nie zaraz za obrazę, tylko tak niezręcznie ci wyszło.
Wszystko jasne, zatem po sprawie.

--
Jotte

Data: 2009-11-21 00:53:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b0713efnews.home.net.pl...
krzysiek82 wrote:

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.

A kogo obchodzi z czym się zgadzasz?

I co mĂłwi netykieta o takowych dopiskach?

Data: 2009-11-21 08:47:57
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Jotte w 100% się z Tobą zgadzam.

A kogo obchodzi z czym się zgadzasz?

I co mówi netykieta o takowych dopiskach?
netykieta mowi: nikt w dzisiejszych czasach nie czyta netykiety :(

"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

Data: 2009-11-22 02:34:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 20 Nov 2009 15:26:22 +0100, Jotte napisał(a):

Kierowca przestrzegający przepisów to nie jest kapelusznik, to po prostu kierowca szanujący swoje ciężko nieraz zarobione pieniądze, auto (też nie za

Nie, to idiota który nie szanuje swojego czasu.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-23 23:15:13
Autor: Jotte
Kamery nagrywające jazdę samochodu [OT]
W wiadomości news:ynzg35zbipp$.dlgoldfield.org.pl Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> pisze:

[...]
Idiotą - i to do kwadratu, nieuleczalnym - jest ten, kto nazywa idiotą kogoś, kto z własnym czasem, własnym pojazdem, własną kasą robi co mu się żywnie spodoba i to jeszcze zgodnie z prawem.
Nikt się takimi kwadratowymi kretynami nie przejmuje i robi swoje.

--
Jotte

Data: 2009-11-24 23:59:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 23 Nov 2009 23:15:13 +0100, Jotte napisał(a):

[...]

Idiota jest ten, kto przestrzega złego prawa. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 07:41:36
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Bez watpienia wiekszego idioty jak rzdzawy Adas mistrz rowow to ciezko znalesc. Wiec nei osmieszaj sie pisaniem o bezpiecznej jezdzie bo naprawde wszyscy cie maja za glupka po 3 rowach i jednym lesie

Data: 2009-11-25 00:00:12
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Nov 2009 07:41:36 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Jasiu, napisz choć raz prawdę. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-20 21:44:24
Autor: Bydlę
Technolog wrote:
> Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
> wyposażenia?

Bo nie jest montowane.
Więc nie może być popularne.

> Ale są kierowcy, którzy szczycą się jazdą stricte przepisową.
> Dlaczego oni nie chcą takich rozwiązań?

Kto ci powiedział, że nie chcą?
Chcą i montują.

> Oczywiście dostępnych jest wiele takich kamerek do zakupu, ale to trzeba
> montować, wystaje. Dlaczego nie ma ich w ofercie wyposażenia fabrycznie
> nowych samochodów?

Bo nie ma takiego popytu, by producent chciał to montować.
A na razie żaden przepis nie zmusza do tego.

(teksty o czarnych skrzynkTechnolog wrote:
> Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
> wyposażenia?

Bo nie jest montowane.
Więc nie może być popularne.

> [...]

> nowych samochodów?

Bo nie ma takiego popytu, by producent chciał to montować.
A na razie żaden przepis nie zmusza do tego.

(teksty o czarnych skrzynkach (i ich pochodnych)  do aut czytam od blisko 40 lat.
cały czas piszą (autorzy), że to fajne i cały czas nikt tego nie montuje fabrycznie.
widać, że piszący nie mają pojęcia na temat tego, czego chcą ludzie...
jakbym naszych posłów i polityków czytał.)

--
Bydlę

Data: 2009-11-20 22:31:31
Autor: thaz

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości news:jnv37txm2kf3$.d2pijnht8a3v$.dlg40tude.net...
Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposażenia?

pomysł, delikatnie mówiąc, z dupy wzięty.

Data: 2009-11-21 01:31:16
Autor: Marek
[...]

samochod do czego ma ci sluzyc ?
nie kupuje sie by krecic nim pornola czy dupy innych blachosmrodow...

idac twoja teoria mozna by wyposazac wszytskie auta w CB radia
niech kazdy wie gdzie gumisie stoja

tylko wiesz co sie stanie?
do grona 20% zapierdalaczy na CB, przedstawicieli, dresow
i innych burakow ktorzy nie potrafia jezdzic z przepisami
dolacza tez uczciwy obywatele naklonieni czysta wizja
drozka jest czysta, pozdrowionka szerokosci

az sie zygac chce
czy naprawde ciezko jechac spokojnie i godnie?
tak jak w Norwegi czy Niemczech,,,

kiedy my Polacy sie opamietamy i pokazemy kulture na drodze?

Data: 2009-11-22 02:29:58
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 20 Nov 2009 11:02:09 +0100, Technolog napisał(a):

Dlaczego nie jest to popularnym rozwiązaniem w samochodach, elementem
wyposażenia?

Bo kosztuje.
Chodzi mi przede wszystkim o kierowców, którzy przestrzegają
przepisów (tzw. kapeluszników). Koszty takich urządzeń są bardzo niskie,

Oj tak, oni są najgoźniejsi, dzięki rejestratorowi można bez problemu
wykazać, że to tacy są sprawcami.

Naprawdę? Ciekawie prawisz :D

--

Kamery nagrywające jazdę samochodu