Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu

Data: 2009-11-20 11:22:23
Autor: J.F.
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com>
Dlaczego nie jest to popularnym rozwi±zaniem w samochodach, elementem
wyposażenia? Chodzi mi przede wszystkim o kierowców, którzy przestrzegaj±
przepisów (tzw. kapeluszników).
Fakt, że kierowcom jeżdż±cym, powiedzmy, nieidealnie, spopularyzowanie
takiego rozwi±zania nie spodobałoby się, bo byliby nagrywani prawie non
stop. Ale s± kierowcy, którzy szczyc± się jazd± stricte przepisow±.
Dlaczego oni nie chc± takich rozwi±zań?

Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac jedno z drugim :-)
Moge sobie jechac przepisowo i nie czuc pretensji do kogos ze mnie wyprzedza na ciaglej, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na policje zglosze".
Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)

Oczywiscie taka kamerka moze sie bardzo przydac w sytuacjach spornych, czy to po wypadku, czy z policyjnymi naciagaczami.
W USA kiedys chyba nawet byla taka bardzo uproszczona rejestrujaca przejazdy przez skrzyzownia, pod katem czerwonego swiatla.
Tylko .. przez ostatnie 10 lat to by mi sie kamera przydala moze z raz.

Predzej system wielu kamer zapamietujacy szkody na parkingu.

A oczywiscie masz racje - elektronika tanieje i tylko patrzec kiedy cos takiego bedzie powszechne.
Na szczescie dla "piratow" projektanci jeszcze nie nadazaja, bo np niektore nawigacje mio maja wbudowana kamerke, ale rejestratora jazdy jeszcze nie.
Podobnie wiekszosc komorek filmy potrafi krecic, wiec tylko kwestia uchwytu i oprogramowania, zeby np ostatnie 10 minut bylo zapisane.

Oczywi¶cie dostępnych jest wiele takich kamerek do zakupu, ale to trzeba
montować, wystaje. Dlaczego nie ma ich w ofercie wyposażenia fabrycznie
nowych samochodów?

A policja takich nie kupuje ? :-)

Jak popatrzysz na przecietny samochod to i tak bedzie musialo cos wystawac, i bardzo dobrze ze przeszkadza to kapeluszniczej duszy :-)

J.

Data: 2009-11-20 11:57:02
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
  > Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac
jedno z drugim :-)
Moge sobie jechac przepisowo i nie czuc pretensji do kogos ze mnie wyprzedza na ciaglej

nie będziesz też czuł pretensji do kogo¶ kto np w jedzie w auto twojej żony bo wyprzedza na ci±głej i spowoduje ¶miertelny wypadek?

, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na
policje zglosze".

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowi±zkiem

Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)

Dlaczego na szczę¶cie?

Oczywiscie taka kamerka moze sie bardzo przydac w sytuacjach spornych, czy to po wypadku, czy z policyjnymi naciagaczami.

to fakt.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 12:08:41
Autor: J.F.
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:he5tad$jva$1nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Jak wyprzedza na przerywanej to tez moze zabic.
Jakbym nie widzial ciaglych bez sensu namalowanych, to moze bym myslal tak jak i ty :-)

, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na  policje zglosze".

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowi±zkiem

Obywatelskim obowiazkiem jest tez zaglosowanie na rzad ktory przyczyni sie do podniesienia sredniej predkosci w podrozach krajowych, a nie obnizenia ich do 60.

Na szczescie koszty przerastaja przecietna emeryture, a jakosc jest ciagle slaba lub kosztowna :-)
Dlaczego na szczę¶cie?

Dlatego ze czasem jednak odchodze od komputera i jezdze po drogach :-)

J.

Data: 2009-11-20 12:20:04
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
Jakbym nie widzial ciaglych bez sensu namalowanych, to moze bym myslal tak jak i ty :-)

jadę sobie z górki, zwalniam bo widzę pieszego wkraczaj±cego na przej¶cie, kto¶ zaczyna mnie wyprzedzać mimo iż ma ci±gł± to co wtedy? stwarza takie samo zagrożenie jakby wyprzedzał na przerywanej i przej¶cia brak? Nie wydaje mi się.

Obywatelskim obowiazkiem jest tez zaglosowanie na rzad ktory przyczyni sie do podniesienia sredniej predkosci w podrozach krajowych, a nie obnizenia ich do 60.

to już inna kwestia, ale to nie rz±d ma wpływ na bezpieczeństwo.

Dlatego ze czasem jednak odchodze od komputera i jezdze po drogach :-)

Ja też, ale jako¶ by mi nie przeszkadzała kamerka w każdym aucie.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 12:29:23
Autor: Jakub Witkowski
krzysiek82 pisze:
J.F. pisze:
[...]

Stwarza zagrożenie wyprzedzaj±c przed przej¶ciem, po którym idzie akurat pieszy.
A to czy farba na drodze układa się we wzorek ci±gły czy przerywany, ma taki
sam wpływ jak kolor samochodu...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2009-11-20 12:44:40
Autor: krzysiek82
Jakub Witkowski pisze:
Stwarza zagrożenie wyprzedzaj±c przed przej¶ciem, po którym idzie akurat pieszy.
A to czy farba na drodze układa się we wzorek ci±gły czy przerywany, ma taki
sam wpływ jak kolor samochodu...

zgadzam się nie wszędzie oznakowania s± takie jakie powinny być,ale to nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest i trzeba przestrzegać.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:04:43
Autor: to
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
krzysiek82 wrote:

zgadzam się nie wszędzie oznakowania są takie jakie powinny być,ale to
nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest
i trzeba przestrzegać.

Nie przynudzaj, koło mnie jakiś kretyn narysował podwójną ciągła na skrzyżowaniu w taki sposób, że nie da się normalnie skręcić nie najeżdżając na nią kołami. Mam powodować zagrożenie i skręcać pod kątem prostym, bo linia jest tak nasmarowana?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:08:10
Autor: Jan Strybyszewski
Kamery nagrywajÄ…ce jazdÄ™ samochodu
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

Buhahah bno prosze specjalista od drog od samochodu i od dresow nam sie objawil. Co tam inzynier i projektant jeden trol z drugim w szpachelwagenie wie lepiej.  Dorosnij

Data: 2009-11-20 16:03:40
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Co tam inzynier i projektant (...)

Powinni go z roboty wywalić za nasmarowanie tam czegoś takiego.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 13:24:08
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:
Jakub Witkowski pisze:
[...]

Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

--
Karolek

Data: 2009-11-20 13:45:28
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

to teraz niech takich dwóch "nam" się spotka na drodze i tragedia gotowa. A je¶li kto¶ nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany niektórych znaków poziomych i pionowych je¶li uważa, że s± bez sensu.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:10:26
Autor: to
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
krzysiek82 wrote:

to teraz niech takich dwĂłch "nam" siÄ™ spotka na drodze i tragedia
gotowa.

Typowe demagogia, ale i tak nie zrozumiesz dlaczego.

A jeśli ktoś nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany
niektórych znaków poziomych i pionowych jeśli uważa, że są bez sensu.

Tak, tak, mam poświęcić życie na usuwanie wszystkich absurdów jakie widzę
wokół? Zdecydowanie prościej je po prostu olewać.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:20:02
Autor: krzysiek82
to pisze:
Tak, tak, mam poświęcić życie na usuwanie wszystkich absurdów jakie widzę
wokół? Zdecydowanie prościej je po prostu olewać.

nikt Ci nie zmusza do poświęcania się, ja się nie poświęcam dla mnie to niesamowita frajda jeśli mogę pomóc, jak dla mnie to właśnie jest podstawa patriotyczna.

--
ktrzysiek82

Data: 2009-11-20 18:52:27
Autor: to
krzysiek82 wrote:

[...]

Od sensownego malowania znaków poziomych są stosowne służby utrzymywane z naszych podatków i powinny to robić dobrze.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:02:25
Autor: Karolek
krzysiek82 pisze:
Karolek pisze:
Alez wlasnie nam o tym decydowac.
Tylko typowy beton moze twierdzic, ze nie nam o tym decydowac.

to teraz niech takich dwóch "nam" się spotka na drodze i tragedia gotowa.

Bzdura.
Ale to jasne, ze niektorzy myslec samodzielnie nie potrafia.

A je¶li kto¶ nie chce być betonem to niech działa na rzeczy zmiany niektórych znaków poziomych i pionowych je¶li uważa, że s± bez sensu.

W kraju, w ktorym kroluje beton nie ma niestety miejsca dla takiej inicjatywy.
Nie dziwne zatem, ze beton uwaza, ze stawianie ograniczen, budowanie wysepek i zwezanie jezdni poprawia bezpieczenstwo.

--
Karolek

Data: 2009-11-20 14:16:40
Autor: krzysiek82
Karolek pisze:
W kraju, w ktorym kroluje beton nie ma niestety miejsca dla takiej inicjatywy.
Nie dziwne zatem, ze beton uwaza, ze stawianie ograniczen, budowanie wysepek i zwezanie jezdni poprawia bezpieczenstwo.

Masz racje, ale mentalno¶ć polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 14:52:50
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

Masz racje, ale mentalno¶ć polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

Chcialbys stac z tym batem i leczyc swoje kompleksy, prawda? Na szczescie, mozesz sobie conajwyzej pisac te swoje pierdoly i slac donosy.

Data: 2009-11-20 15:06:46
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
Chcialbys stac z tym batem i leczyc swoje kompleksy, prawda? Na szczescie, mozesz sobie conajwyzej pisac te swoje pierdoly i slac donosy.

nie obrażaj mleka, zmień nick.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 22:00:18
Autor: to
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
krzysiek82 wrote:

Masz racje, ale mentalność polaków jest jaka jest, trzeba nad nimi z
batem stać bo inaczej może być jeszcze gorzej.

Znowu zapomniałeś na czas przyjąć psychotropów?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 16:58:59
Autor: czak norris
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:he603o$lil$3nemesis.news.neostrada.pl...

zgadzam się nie wszędzie oznakowania s± takie jakie powinny być,ale to nie nam o tym decydować czy będziemy się ich pilnować czy nie. Znak jest i trzeba przestrzegać.

Na jednej z jednokierunkowych ulic w centrum DC były roboty drogowe i w zwi±zku z nimi pod znakiem D-3 (droga jednokierunkowa) pojawił się drugi - D-4a (droga bez przejazdu, zwana potocznie "¶lep±"). Rozumiem, że wg. Twej teorii na końcu tej ulicy powinno powstać cmentarzysko samochodów? ;-) Ta ¶lepa wiara w przepisy może Cię kiedy¶ zgubić...

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-11-20 12:58:25
Autor: Fantom
[...]

Zly przyklad - akurat kolor samochodu ma znaczenie - widocznosc.

Fantom

Data: 2009-11-20 12:59:24
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Moge sobie jechac przepisowo i nie czuc pretensji do kogos ze mnie
wyprzedza na ciaglej

nie będziesz też czuł pretensji do kogoś kto np w jedzie w auto twojej
żony bo wyprzedza na ciągłej i spowoduje śmiertelny wypadek?

, albo oczywiscie podchodzic "jak on smial, ja to na
policje zglosze".

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowiązkiem

Czy mógłbyś konsultować swoje problemy zdrowotne na grupie medycznej, a nie samochodowej?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:01:22
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

Data: 2009-11-20 13:11:30
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem, po za tym taka grupa nie istnieje, więc jeśli chcesz na nią napisać i poznać innych posiadaczy Thalii to musisz najpierw założyć.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:21:44
Autor: krzysiek82
to pisze:
W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem, po za tym taka grupa nie istnieje, więc jeśli chcesz na nią napisać i poznać innych posiadaczy Thalii to musisz najpierw założyć.

Jesteś jak doda, z tą różnicą, że ona chociaż ładna jest. Robisz sporo hałasu, nic do tematu nie wnosisz i tylko się głupio lansujesz. Musisz tylko wiedzieć, ze tylko Ty myślisz, że to jest takie super cool.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 16:50:12
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Jesteś jak doda, z tą różnicą, że ona chociaż ładna jest. (...)

Doda jak doda, ale Tobie przydałaby się elektroda, a nawet dwie. Chociaż w sumie elektrowstrząsy już chyba wyszły z mody, więc lekarz zastosowałby zapewne inną kurację.

Robisz sporo
hałasu, nic do tematu nie wnosisz i tylko się głupio lansujesz.

Co robiÄ™? "LansujÄ™ siÄ™"? Dzisiaj wyjÄ…tkowo Ĺşle siÄ™ czujesz?

Musisz
tylko wiedzieć, ze tylko Ty myślisz, że to jest takie super cool.

Mam to gdzieĹ›.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:06:26
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
Jan Strybyszewski wrote:

[...]

Oczywiscie ze jezdzisz.... ale i tak sie nie przyznasz bo odwagi za grosz... wyprasowales juz dresik

Data: 2009-11-20 19:48:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b069582$1news.home.net.pl...
Jan Strybyszewski wrote:

A ty jako posiadacz zlomu moglbys zmienic grupe na pl.misc.zlomiarze ?

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym?
Współczuję.

Data: 2009-11-20 19:56:43
Autor: to
Cavallino wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym? Współczuję.

Współczuj sobie wąskich horyzontów.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 21:00:58
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b06f47b$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie nie jeżdżę złomem,

Czyli jesteś tylko złomiarzem mentalnym? Współczuję.

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

Data: 2009-11-20 21:26:49
Autor: mleko
Cavallino wrote:
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

Zal mi, a chyba nie powinno byc, tych wszystkich kierowcow jadacych swoimi wypasionymi, nowymi - nie zlomami,  kia, vw, czy innymi na "f" jak jade dostawka, swoim starym zlomem, czy tez stara zabawka ze sporym silnikiem, spalajacym kosmiczne ilosci LPG :) Mimo, ze macie AC to i tak sie boicie, aby czasem na waszym cudenku z salonu, na gwarancji, nie pojawila sie ryska :)  Wy sie cieszycie, ze dojechaliscie na miejsce bez zadrapania lakieru, a swoje frustracje  wyladowujecie na forach, newsach   Wydaje sie wam, ze macie pomysl na zbawienie ludzkosci i 100% bezpieczenstwo na drogach, a w rzeczywistosci boicie sie o kazda ryske na tym wypieszczonym, nowym, bezpiecznym, z 8 gwiazdkami samochodzie :)
Bo przeca  kazda ryska to szkoda z AC i wzrost skladki :)

A ja dalej, spokojnie usiade sobe jutro w swoim zlomie z duzym silnikiem spalajacym LPG, w pelni sprawnym, nie majacym 8 gwiazdek. Pojade tam gdzie mam pojechac i cieszyl sie bede z kazdego kilometra, ktory mi sprawil frajde, a nie z tego, ze dojechalem bez ryski :)

Data: 2009-11-21 00:50:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:he6u27$dlt$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Mylisz siÄ™.
Po to jest ubezpieczenie.
Ostatnio klient w Twoim stylu obstukał mi drzwi i 500 zł z jego OC wpadło nadprogramowo.
Raczej nie będzie mi się chciało tego lakierować, poczekam na następnego chętnego do sponsoringu. ;-)

Data: 2009-11-22 01:37:05
Autor: złoty
mleko pisze:
Cavallino wrote:
[...]

...i co sie kurcze czepiasz? KTOS musi w koncu kupowac te nowe auta. Mowiac szczerze - gdybym nie mial bladego pojecia o autach ani nikogo, kto umialby mi takie (uzywane) znalezc..moze i ja bym sie skusil. W koncu..lakier sie blyszczy (jak psu.....a), sasiad zazdrosci, gwarancje mam na X lat (wazne!) a ja moge wyzywam sie na forach na posiadaczy "zlomow". ..same plusy. Wez chocby za przyklad owego cwellino.. za cholere nie byl w stanie kupic "uzywki" w dobrym stanie. Nie zna sie.. ma prawo.
...co sie czepiasz?

[...]

...klamiesz. Na pewno Twoj zlom rozleci sie za najblizszym zakretem albo zabijesz dzieci przechodzacych na przejsciu dla pieszych! ;)

pzdr
A.

Data: 2009-11-22 02:32:01
Autor: złoty
złoty pisze:

..klamiesz. Na pewno Twoj zlom rozleci sie za najblizszym zakretem albo zabijesz dzieci przechodzacych

...przechodzacE! ..sorry za ort. Czesto zdarza mi sie skracac swoje wypowiedzi i stad wychodza dziwne konstrukcje ortograficzne.

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 22:16:44
Autor: to
Cavallino wrote:

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

To właśnie robisz, łechtasz swoje ego wypisując w usenecie jakieś nonsensy o domniemanych wrogach ludu dylających większymi złomami niż Twój.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-21 00:52:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b07154c$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Współczuj sobie

Nie muszę, ja się złomem nie brandzluję.

To właśnie robisz, łechtasz swoje ego wypisując w usenecie jakieś
nonsensy

Co najwyĹĽej czytajÄ…c nonseny.
Takie jak Twoje wypociny.

Data: 2009-11-21 00:46:37
Autor: to
Cavallino wrote:

Co najwyĹĽej czytajÄ…c nonseny.

Często pisząc myślisz, że czytasz?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-21 09:26:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b07386d$1news.home.net.pl...
Cavallino wrote:

Co najwyĹĽej czytajÄ…c nonseny.

Często

Tak, przy kaĹĽdej Twojej odpowiedzi.

Data: 2009-11-21 12:45:43
Autor: to
Cavallino wrote:

Co najwyĹĽej czytajÄ…c nonseny.

Często pisząc myślisz, że czytasz?

Tak, przy kaĹĽdej Twojej odpowiedzi.

Zdaje Ci siÄ™, ĹĽe piszesz moje posty? Eh, kolejny do pilnej konsultacji medycznej...

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:04:16
Autor: krzysiek82
to pisze:
Czy mógłbyś konsultować swoje problemy zdrowotne na grupie medycznej, a nie samochodowej?

nie raz już ci pisałem, nie pisz jeśli nie masz nic sensowego do napisania, robienie z siebie idioty tak cię podnieca?

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 13:07:01
Autor: to
krzysiek82 wrote:

nie raz już ci pisałem, nie pisz jeśli nie masz nic sensowego do
napisania, robienie z siebie idioty tak ciÄ™ podnieca?

To jest bardzo sensowne, bo nienawiść do własnego narodu którą tu prezentujesz plus chęć donoszenia na wszystkich wokół jak najbardziej predysponuje Cię do konsultacji psychologicznej (co najmniej).

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:15:40
Autor: krzysiek82
to pisze:
To jest bardzo sensowne, bo nienawiść do własnego narodu którą tu prezentujesz plus chęć donoszenia na wszystkich wokół jak najbardziej predysponuje Cię do konsultacji psychologicznej (co najmniej).

Niestety nie jesteś w stanie zrozumieć mojej motywacji, więc proszę nie wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć. Dla mnie nie liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-20 15:21:50
Autor: mleko
krzysiek82 wrote:

wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć. Dla mnie nie liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

A jakie kryteria wg ciebie ten czlowiek powinien spelniac, aby nie byc "Polaczkiem" ? Jakies wymiary czaski, kolor wlosow, kolor oczu, nos?

Data: 2009-11-22 01:39:46
Autor: złoty
mleko pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

...czego nie rozumiesz w pojeciu "rasy aryjskiej?
...zostalo to juz okreslone wieeeeele lat temu.

pzdr
A.

Data: 2009-11-20 16:52:26
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Niestety nie jesteś w stanie zrozumieć mojej motywacji, więc proszę nie
wypowiadaj sie w tematach których nie potrafisz pojąć.

Wybacz, ale nie mam zamiłowań psychiatrycznych. Jeśli widzę, że ktoś lży Polaków do których sam należy to nie mam szczególnych chęci, by analizować jego motywacje.

Dla mnie nie
liczy się na ród dla mnie liczy się człowiek, żywy człowiek.

Pisałeś coś o "polaczkach" których trzeba "wziąć za mordę" i inne takie, więc teraz nie kombinuj, że chodziło Ci o jakieś jednostki.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 15:07:25
Autor: Jan Strybyszewski
to pisze:
krzysiek82 wrote:

[...]

Posiadaczy zlomu w dresach trzeba eliminowac. Po co nam takie zlomy na drodze z durnym kierowca

Data: 2009-11-20 16:53:33
Autor: to
Jan Strybyszewski wrote:

Posiadaczy zlomu w dresach trzeba eliminowac. Po co nam takie zlomy na
drodze z durnym kierowca

Więc dlaczego jeszcze się nie wyeliminowałeś?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-20 14:34:36
Autor: mleko
Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu

Mialem dzis sen, ktorego nie rozumialem. Ciezko opowiedziec, zakrecony byl. Ale jak to zwykle bywa w sutuacjach ocierajacych sie o zjawiska nadprzyrodzone, paranormalne, rozwiazanie przychodzi samo ... z czasem.
Siedzac rano przed komputerem, wylalem sobie kawe na nogi. Podrywajac sie, zrzucilem pilota, uruchomilo sie radio, spadla myszka klikajac na twojego posta, a z radia poplynal ten kawalek:
http://www.youtube.com/watch?v=c4HZKDel9N0
To był znak:

>krzysiek82 wrote:

i trzeba to zgłaszać, to powinno być nawet obywatelkim obowi±zkiem

I to wlasnie jest twoja droga, twoja misja...

Data: 2009-11-21 12:39:46
Autor: Tomasz Pyra
J.F. pisze:

[...]

Pytanie jeszcze jakie będzie zastosowanie takiego sprzętu.

Bo ja mam poważne obawy.
Ozi¶ kierowcy podczas "wy¶cigów przy stole", poprzestaj± zazwyczaj na pustych przechwałkach w jak krótkim to czasie przejechali z miasta A do B i poniżej jakich to prędko¶ci nie schodz±, poklepi± się po swoich "szybkich i bezpiecznych" ramionach, ponarzekaj± na kapeluszy i tyle.

A upowszechnienie takich rejestratorów może spowodować że ci±g dalszy dyskusji przeniesie się na drogę gdzie taki kierowca postawi sobie za cel faktycznie przejechać z Gdańska do Warszawy z, tak jak opowiadał, ¶redni± 140-160km/h, żeby pokazać innym że on gorszy nie jest.

Więc filmy będ±, pytanie tylko kto na nich będzie powodował te wypadki.

[...]

Dobre miejsce na kamerkę, to przód podsufitki - wiele aut tam i tak ma różne schowki i kamera by się tam dobrze wpasowała.
Przecież to dzi¶ jest wielko¶ci małego guzika.

Data: 2009-11-21 15:23:54
Autor: J.F.
Kamery nagrywające jazdę samochodu
On Sat, 21 Nov 2009 12:39:46 +0100,  Tomasz Pyra wrote:
J.F. pisze:
[...]

Takie filmy juz sa, i jak sie chce raz pokazac to sie
kamerke/aparat/komorke jakos zamontuje, albo kolege poprosi.

J.

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=pORJAaqDKpg

Data: 2009-11-21 16:46:42
Autor: Tomasz Pyra
J.F. pisze:
[...]

Jak się chce, to może i się zamontuje, ale wła¶nie z powodu że się zazwyczaj nie chce, to filmów nie ma.

A jakby tak± kamerę mieć na wyposażeniu, to by przy okazji każdego chwalenia podeprzeć się filmem, a więc by była presja żeby takie filmy kręcić.

Czyli drogowi fanta¶ci musieliby przej¶ć od słów do czynów.

Data: 2009-11-22 02:31:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 21 Nov 2009 12:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

Chłopie, Ty nie wychodĽ z domu, juz bez kamerek s± tacy :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-24 00:28:11
Autor: Tomasz Pyra
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Oj wiadomo że s±, ale odpowiednio mniej, bo jednak większo¶ć swoje drogowe opowie¶ci ostro ubarwia.

Data: 2009-11-22 01:42:51
Autor: złoty
[NTG] Re: Kamery nagrywaj±ce jazdę samoch odu
J.F. pisze:

Bo trzeba byc szczytowym kapelusznikiem albo aktywista PiS zeby wiazac jedno z drugim :-)

...akurat "aktywisci PiS" z tego co widze..przyznaja sie do bledow. Chyba chodzilo Ci o czlonkow Partii Oszustow ;P

pzdr
A.

Kamery nagrywaj±ce jazdę samochodu