Kamery stacjonarne

Data: 2009-11-27 16:54:31
Autor: E
Kamery stacjonarne
Jak długo są przechowywane zapisy z kamer stacjonarnych?

Czy jest to określone jakimś przepisem, jeśli tak, to jakim?

W tym wypadku chodzi mi konkretnie o kamery w Warszawie i zapis
z kamery, który mógłby być dodatkowym dowodem w opisie przebiegu
zdarzenia.

Pzdr.
E.

Data: 2009-11-27 19:17:39
Autor: E
Kamery stacjonarne - nikt nie wie?
Przepraszam, że jeszcze raz zadaję to pytanie, ale odpowiedź
na to pytanie jest dla mnie bardzo ważna.

Data: 2009-11-27 20:09:58
Autor: =Marcos=
Kamery stacjonarne - nikt nie wie?
Przepraszam, że jeszcze raz zadaję to pytanie, ale odpowiedź
na to pytanie jest dla mnie bardzo ważna.

Jak długo są przechowywane zapisy z kamer stacjonarnych?

A o co konkretnie pytasz? Jeśli chodzi o kamery na stacji benzynowej albo innej firmie to raczej nie ma obowiązku przechowywania i nikt tego nie robi. Czasem w sklepach są informacje dla złodziei, że nagranie jest przechowywane 3 dni lub tydzień i pisane jest to takim tonem jakby zwyczajem było kasowanie po 24h lub mniej.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

Data: 2009-11-27 20:10:58
Autor: E
[...]

Chodzi mi o kamery na skrzyżowaniach i w innych newralgicznych miejscach
w mieście, które obserwuje policja albo z których policja korzysta.

Pzdr.
E.

Data: 2009-11-27 20:39:12
Autor: WIHEDCNF
Kamery stacjonarne - nikt nie wie?
Dlaczego nie zrobisz tego, co każdemu wydaje się oczywiste - zadzwoń na policję i się dowiesz.

Data: 2009-11-27 20:33:47
Autor: glang
Kamery stacjonarne
[...]

z tego co wiem nie ma żadnych przepisów. zalezy od tego ile mają nośników zapamiętujących dane
pzdr
GL

Kamery stacjonarne