Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?

Data: 2011-03-14 16:14:05
Autor: fReLuZ
Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?
Ile czasu sie jedzie ze Kamienia Pomorskiego do Slupska bo mi zumi pokazuje 180 km i 3:21 godziny jazdy.

W 2:15 da rade?

Data: 2011-03-14 22:24:27
Autor: Jacek
Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?
U偶ytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:illbbs$jsk$1inews.gazeta.pl...
Ile czasu sie jedzie ze Kamienia Pomorskiego do Slupska bo mi zumi pokazuje 180 km i 3:21 godziny jazdy.

W 2:15 da rade?

Do P艂ot贸w w mniej ni偶 godzine,
Do Koszalina w godzine,
Do S艂upska w godzine.
Je艣li w nocy i mocno pociskaj膮c masz szanse. Tylko masa zwierzak贸w w nocy wy艂azi, 艂atwo co艣 trafi膰.
Za dnia nie ma szans, chyba ze nie zwalniasz ponizej 100 i 艂ykasz wszystko jak leci bez zaj膮kni臋cia.

Jacek

Data: 2011-03-15 07:35:41
Autor: fReLuZ
[...]

Czyli za dnia w ile sie to przejezdza srednio?

Data: 2011-03-15 20:20:48
Autor: Jacek
Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?
U偶ytkownik "fReLuZ" <fredzik@ibt.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iln1br$3it$3inews.gazeta.pl...

Czyli za dnia w ile sie to przejezdza srednio?

3 godziny plus korki w Koszalinie.
W pi膮tki jest gorzej, masa niemc贸w obje偶dza swoje wschodnie w艂o艣ci tempem spacerowym.
Paliwo dro偶sze wi臋c polscy emeryci je偶dz膮 ju偶 wolniej od ci臋zar贸wek i tworz膮 sie tasiemce po horyzont.
Jedyny odcinek dwupasm贸wki masz w samym Koszalinie.

Jacek

Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?