Kamienie na szaniec

Data: 2012-07-12 16:51:42
Autor: Przemysław M.
Kamienie na szaniec

"Wykorzystał Wawel, wykorzystał krzyż - symbol religijny - do partyjnego
sporu. Zbijał kapitał na wszystkim; tragedii, fanatyzmie, zwykłej głupocie
i licznych kłamstwach. Teraz sięgnął po matkę" - napisał na swoim blogu
Janusz Palikot."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-zrobil-z-matki-zywy-szaniec-do-walki-o-pomnik,wid,12560034,wiadomosc.html

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-12 21:47:20
Autor: HaMMeR
Kamienie na szaniec
On 12 Lip, 16:51, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
[...]

A to zaklamany koorwikot, sam wykorzystal "krzyz" najpierw prowadzac
katolickie
pisemko, a potem ten krzyz usilnie staral sie zdjac z sali Parlamentu,
 aby sobie zjednac niewierzacych!
Kawal skoo...syna do potegi entej i cala ta szemrana wataha ciagnaca
sie za nim
jak smrod za gaciami!

Data: 2012-07-13 18:51:19
Autor: pluton
Kamienie na szaniec
A to zaklamany koorwikot, sam wykorzystal "krzyz" najpierw prowadzac

Wart koorwikor kakurwaczynskiego.

Nullification

Kamienie na szaniec