Kamieńsk - Polecam

Data: 2010-03-11 22:34:16
Autor: darku
Kamieńsk - Polecam
Witajcie
Od poniedziałku jeżdżę na Górę Kamieńsk i muszę przyznać, że od
początku istnienia ośrodka, nie było tak dobrych warunków. Świetnie
przygotowany stok, słońce, brak kolejek, czyli jazda na
okrągło.Polecam bo naprawdę warto,
Pzdr
darku

Data: 2010-03-12 10:17:46
Autor: J.F.
Kamieńsk - Polecam
Użytkownik "darku" <darku@op.pl> napisał w
[...]

A niektorzy sie oburzaja jak taka gorka zajmie wysokie miejsce w ogolnopolskim rankingu :-)

J.

Data: 2010-03-12 14:10:16
Autor: Tytus z fabryki
Kamieńsk - Polecam
Siemka

***"darku" .Polecam bo naprawdę warto

Juz tak nie polecaj bo sie zjada i rozjezda to co zostalo ze sniegu.:) :) :)
Ja w sobote wyruszam z rana jakby ktos chcial dolaczyc to mam miejsca w aucie
Wylot z Wawy ok 9-10 powrot ok 23.
info 660950095

Jacek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4938 (20100312) __________