Kamieńsk wczoraj (piątek)

Data: 2009-02-13 16:31:50
Autor: Greg
Kamieńsk wczoraj (piątek)
Byłem wczoraj z rodzinką w Kamieńsku koło Bełchatowa. Warunki na 4. Trochę przetarć w górnej partii. Notabene nie mogę zrozumieć jak przy mrozach, które panują nocami nie można dośnieżyć tego kawałka. W ogóle chyba nie dośnieżają, bo nie widać by armatki i teren w około armatek był przypruszony sztucznym śniegiem. Co mnie zaskoczyło to ogromna liczba ludzi. Na parkingu górnym byłem około 11:20 i nie było już miejsc. Parkowałem na dolnym. Do krzesła czekało się ładnych kilka minut. Wyobrażam sobie co się tam dzieje dziś w sobotę. Ogólnie chyba wszyscy stwierdzili w piątek, że dość się już napracowali i trzeba w  uderzyć w góre. Podjadę tam chyba jeszcze w przyszłym tygodniu koło środy. Gdybym był to podrzucę krótką relację.

Pozdrawiam,

Greg

Kamieńsk wczoraj (piątek)