Kamikadze !! - Dla Obersratorki

Data: 2012-02-14 01:32:13
Autor: MH
Kamikadze !! - Dla Obersratorki
===============

Ma to coś do rzeczy czy nie, nieważne !!
1) Bez prognozy pogody w miejscu docelowym się NIE WYLATUJE.
2) Z VIP'ami tym bardziej !!
3) Bez rozpoznania terenu podejścia do pastwiska, amatorszczyzna.
   (czyżby abstynent, zwierzchnik powietrzny o tym nie wiedział?!)
   (nie kapitan, a zwierzchnik powitał na pokładzie jego ekscelencję!)
4) Był zwierzchnik, bądź nie w kokpicie, był 'trzasnięty' czy nie , nie ma
znaczenia.
5) Szukajmy przyczyn ZAMACHU:
   a) W..riłem się !!  Nie tak dawno wracałem z Frankfurtu. 10 min. przed
lądowaniem kapitan (Lufthansa) bebla, że nie lądujemy w Pyrzowicach, ino za 12
min. w balicach. POWóD: MGŁA !!!

  b) Taaak, w tym samym czasie lądował RyenAir (udało się !!)
  c) A Lufthansa w 15 min. podstawiła autobusa w Balicach i porozwoziła takich
jak ja ku chałupie.

6) Gówno!!  Pilotem nie jestem!! Raz wycieczkowo poleciałem na Podbeskidzie z
kolegą pilotem (ZLINEM), na odpowiedniej wysokości pozwolił mi się "pobawić"
orczykami (patrząc na "budziki"), lądowanie w Jego wykonaniu. W pełni
ODPOWIEDZIALNY!!  facet !!

7) Rozmawiałem na temat Smolucha z kilkoma pilotami "liniowców".    Odpowiedź zawsze była jedna: bez względu na to jakie jest przygotowanie
rejsu , w takich warunkach się NIE LĄDUJE !!

MH

P.S. Jurinoczka, Ty poniała łapoczka eto , ili niet??  I budź tak lubiezna nie
trakchatsja s negrmi zanadto. S Jewrejcami TOŻE !!

Data: 2012-02-14 01:42:13
Autor: Obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
===============

[...]

:))))...idz spac cherlaku, tylko nie zapomnij zdjac okularkow...

Data: 2012-02-14 03:13:54
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> trakchatsja s negrmi zanadto. S Jewrejcami TOŻE !!

:))))...idz spac cherlaku, tylko nie zapomnij zdjac okularkow...

=================

Łołł !! Tyś z hameryki jez. Istotnie, muszę być cherlakiem, bo 24h/dobę nie
jestem w stanie pierdolić 3x3. Idź se spaśloku zrób dżogginga, idź do
kościoła, cobyś się nie przekręcił, napij się wody świętej z tego tam pisuara,
a na sam koniec wystąp niemoto do Jara, i Łojca Dochtora Dyrechtora , ze ciem
SYCKA ŁOD INKSYCH WYZYWAJOM na psp . I to nawet takowe jako U2 i inkse.. A
poco mniem radzis zdjonć łokulary ??  Bić siem kces ?!  Lec siem synek...

P.S. Jeze raz kcem ci pedzieć. Lec siem !!  Bić siem s tobom niebemdem..  Dyć
ciem zycie łokrutnie bije i ułomnośc twa.

No cheba, ze takom argumentacjem mos...  Dyć syćka siem ze ciebie łachudro
juze śmiejom tukej..  Dyć i U2, s kierim me tyz 'koty darły'.

Lec siem spaśloku, i dzoginga cyń, i niepodskakuj !!

Aha !!  Zmień robotem, ić do JackinTheBox, cy jakosik tam siem to pise...
Lepse tam majom te bułki cem makdonald.

Ino siem nie spaś, gupot nie beblaj , bo zaś ciem wydupcom zroboty.

MH

--

Kamikadze !! - Dla Obersratorki