Kamil Durczok uwierzył, że omawia w “Faktach” najważniejsze wydarzenia dnia

Data: 2013-08-24 10:01:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Kamil Durczok uwierzył, że omawia w “Faktach” najważniejsze wydarzenia dnia
Celebrujące właśnie 15-lecie istnienia “Fakty TVN” zyskały kolejny przełomowy moment w swojej bogatej historii.

– Możemy dziś uroczyście ogłosić, że po siedmiu latach szefowania “Faktom” Kamil Durczok uwierzył, że omawia w tym programie najważniejsze wydarzenia dnia – poinformował na wspólnej konferencji prasowej Adam Pieczyński, członek zarządu stacji odpowiedzialny za pion informacji.

– Pracowałem, a właściwie pracowaliśmy na to latami – oznajmił Durczok. – Dziękuję wszystkim kolegom i koleżankom, bez których nie byłoby to możliwe. Kasiu, Justyno, Kubo, to także wasz sukces.

Tym samym szef “Faktów” powtórzył osiągnięcie swojego poprzednika, z tą jedynie różnicą, że Tomasz Lis w prezentowaną przez siebie wizję świata uwierzył w trzecim roku kierowania “Faktami”.

http://tiny.pl/hzl4z

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-24 06:33:12
Autor: leming.show
Kamil Durczok uwierzył, że omawia w "Faktach" najważniejsze wydarzenia dnia
Linki standardowe:
reprywatyzacja tuska, obiecal zwrocic 15-20%:
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk
ale ze nic z tego nie wyszlo, to goje zaplaca 200.000.000.000pln:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo
Ale chwila, za co zaplaca? Ano za przektet hololoko, co jest tematem tego:
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4
a na czym polega ten przekret? Ano na tym, gdzie trafia kasa:
https://www.youtube.com/watch?v=Ou_5RL_H6Kk
Hajka tez cos skubnie:
https://www.youtube.com/watch?v=1VKBU_s4JdU

Wszyscy mysla ze jest nowoczesna demokracja, i niech tak dalej mysla lub zerkna na film o Jaruzelu:
https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y
albo siegna do ksiazki:
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html
http://wiadro.org.pl/imperium/doc/lysiak/stulecie-klamcow.pdf
http://www.radioislam.org/ford/ford-pol.htm#21-2

A jak powyzsze jest niejasne, to tylko zmywak w UK, ew. sluchanie piesni zydolewactwa o zielonej wyspie.

Data: 2013-08-24 19:28:33
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Durczok uwierzyl, ze omawia w "Faktach" najwazniejsze wydarzenia dnia

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:30735e27-d4d3-4862-b362-8ac2f6b0556egooglegroups.com...

Myslisz oszolomie, ze on to czyta?

Data: 2013-08-26 12:01:00
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Myslisz oszolomie, ze on to czyta?

A ktokolwiek czyta?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2013-08-26 05:53:28
Autor: leming.show
Kamil Durczok uwierzyl, ze omawia w "Faktach" najwazniejsze wydarzenia dnia
> Myslisz oszolomie, ze on to czyta? A ktokolwiek czyta?

Jakt nikt nie czyta, to pewnie nikomu tez nie przeszkadzaja te linki, w czym problem?

Data: 2013-08-26 18:00:40
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail leming.show@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Myslisz oszolomie, ze on to czyta? A ktokolwiek czyta?

Jakt nikt nie czyta, to pewnie nikomu tez nie przeszkadzaja te linki,
w czym problem?
Czytasz nie czytasz akurat ten post - msuisz przez niego przejsc chocby po to aby oznaczyc jako przeczytany.
Innymi słowy - burdel sie robi.

Ogólnie takie narzucanie treści wydaje sie być mocno niekulturalne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2013-08-26 20:20:08
Autor: u2
W dniu 2013-08-26 20:00, Budzik pisze:
Ogólnie takie narzucanie treści wydaje sie być mocno niekulturalne.

mylisz sie budzik, kultura to wlasnie narzucanie swoich zachowan innym.

--
http://vod.gazetapolska.pl/4973-slawa-bednarczyk-recytuje-wiersz-pocalujcie-mnie-wszyscy

Data: 2013-08-26 23:00:47
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail u_2@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ogólnie takie narzucanie treści wydaje sie być mocno niekulturalne.

mylisz sie budzik, kultura to wlasnie narzucanie swoich zachowan innym.

Aha, czyli jak rodzice cie ucza ze w autobusie sie nie pierdzi to sa niekulturalni?
Nie mam więcej pytań.

BTW proponuje jednak szanować sie wzajemnie, bedzie łatwiej rozmawiać.
Wiec: Budzik...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-08-26 23:17:16
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:521b9c56$0$1248$65785112news.neostrada.pl...

| mylisz sie budzik, kultura to wlasnie narzucanie swoich zachowan innym.

Słusznie towarzyszu!
Kultura proletariacka powinna być na kazdym kroku aktywna, w przeciwieństwie do zniewieściałych kultur społeczeństw zacofanych.
gru.pl

Data: 2013-08-26 23:14:25
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Durczok uwierzyl, ze omawia w "Faktach" najwazniejsze wydarzenia dnia

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0694f53f-bb01-4d1f-a445-8ad56be7cc4cgooglegroups.com...

| Jakt nikt nie czyta, to pewnie nikomu tez nie przeszkadzaja te linki, w czym problem?

Problem w analfabetyzmie obywatelu lemingu.

Kamil Durczok uwierzył, że omawia w “Faktach” najważniejsze wydarzenia dnia