Kamil Stoch - drugie z?oto!

Data: 2014-02-15 20:43:54
Autor: miś z okienka
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Niesamowite!

Data: 2014-02-15 17:47:47
Autor: stchebel
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu sobota, 15 lutego 2014 20:43:54 UTC+1 użytkownik miś z okienka napisał:
Niesamowite!

A więc jednak oglądałeś transmisje pluszowy móżdżku.

Data: 2014-02-17 16:41:24
Autor: miś z okienka
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:53a47049-8262-4a52-8103-b0ea4bb8e496googlegroups.com...
W dniu sobota, 15 lutego 2014 20:43:54 UTC+1 użytkownik miś z okienka napisał:
Niesamowite!

A więc jednak oglądałeś transmisje

Słuchałem w radiu podczas czytania.

Data: 2014-02-15 20:57:14
Autor: u2
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-15 20:43, miś z okienka pisze:
Niesamowite!

teraz umrę szczęśliwy ...-)))

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-16 22:22:52
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

W dniu 2014-02-15 20:43, miś z okienka pisze:
Niesamowite!

teraz umrę szczęśliwy ...-)))

Komu w drogę, temu krzyż i... do trumienki połóweczka :)
Na zdrowie!
-kolektyw

Data: 2014-02-15 21:08:41
Autor: boukun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldog2i$kdr$1node2.news.atman.pl...
Niesamowite!

O mało ten rudy złodziej nie zapeszył...

boukun

Data: 2014-02-16 00:48:36
Autor: Lorn
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-15 21:08, boukun pisze:
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
Niesamowite!

O mało ten rudy złodziej nie zapeszył...

Dobrze, że waszych idiotów tam nie było, samymi okrzykami trącili by Stocha przed 120 metrem...

-- -

Data: 2014-02-16 00:49:13
Autor: boukun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:ldoucu$nbt$1dont-email.me...
[...]

~ola 1 godzinę i 34 minuty temu
dziwni ci nasi politycy jak szybko przyklejają się do mistrzów olimpijskich aby
ocieplić swój byle jaki wizerunek i traktują to wydarzenie jak by byli ich
właścicielami.

Tfu!
Talmudyści i złodzieje i tyle...

boukun

Data: 2014-02-15 16:22:09
Autor: stchebel
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 00:49:13 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

>>> Niesamowite!

>>> j

> [...]

ocieplić swój byle jaki wizerunek i traktują to wydarzenie jak by byli ich

Eee tam, do tego już zdążyłem się już dawno przyzwyczaić. Pamiętam takich, co na miszczostwach gały kopanej chwalili Barubara i z krwi i kości Wolaka, niejakiego Perejrę. Natomiast dziwi mnie co innego.. Dziennikarze.. PIERDOLĄ jak potrzaskani, albo oglądaliśmy dwie różne transmisje, albo mój plazmatyczny telewizor pierdolca dostał.. Zdeklasował?! Sam w wywiadzie powiedział, że zdupcył 2-gi skok, ale jednak z dżapońcem wygrał. OK, i gitara!! Ale Panowie "redaktory" nie pierdolcie, że zdeklasował!!  A z innej beki, to szkoda że Rosjanie przegrali w hokeja z tymi ciulami..

Data: 2014-02-16 11:32:12
Autor: the_foe
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-16 01:22, stchebel@gmail.com pisze:
Zdeklasował?! Sam w wywiadzie powiedział, że zdupcył 2-gi skok, ale jednak z dżapońcem wygrał. OK, i gitara!! Ale Panowie "redaktory" nie pierdolcie, że zdeklasował!!

dokładnie tak, minął sie z progiem. Mimo to uzyskał 5 wynik odległościowo 2. rundy a 3. licząc tą samą belkę (Kraus i Wasiliew skakali z wyższej), co pokazuje, ze jest w super formie.

--
@foe_pl

Data: 2014-02-16 22:08:04
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:39a181df-810a-46e2-9d2f-95facdce48a7googlegroups.com...
> [...]

właścicielami.

Eee tam, do tego już zdążyłem się już dawno przyzwyczaić. Pamiętam takich, co na miszczostwach gały kopanej

A z tym manekinem to szczać wam się miszczu nie zachciało?
-kolektyw

Data: 2014-02-17 02:33:59
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:08 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

> [...]

A z tym manekinem to szczać wam się miszczu nie zachciało?

"Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić."- gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:21:44
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]

-kolektyw

"Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić."- gnojku.

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?
gru.pl

Data: 2014-02-18 02:39:01
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 16:21 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

> [...]

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk  powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?

Ukłuło i nie dziwię się gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:56:55
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

> [...]

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk
powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?

Nu... nie gniewajcie się Piszczyk
-kolektyw

 i nie dziwię się gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 04:09:12
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 00:48 Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:

[...]

boukun by go zabił swoim smrodem nieudacznika.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 04:08:14
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 20:43 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

Niesamowite!

Wina Tuska?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 07:51:38
Autor: boukun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbctn0uy50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .02.2014 o 20:43 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

Niesamowite!

Wina Tuska?

Wina, że spieprzył drugi skok...

boukun

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 12:16:37
Autor: the_foe
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-16 07:51, boukun pisze:
[...]

nie wyszedł mu jak ten pierwszy, prawda, ale czy spieprzył? Nie sadze.
Wyniki drugiej rundy:
1. Prevc 140.3 pkt
2. Kraus 139.7 pkt
3. Kasai 136.8 pkt
4. Stoch 135.3 pkt
5. Fannemel 134.8 pkt

Dodatkowo IMO oceny sedziowskie były słabe, ale tak to jets jak na olimpiade bierze sie nieobytych sedziów z Francji, Włoch i Rosji.
IMO w 2. rundzie Stoch miał zawyzone oceny - powinien miec po 18 (-2pkt). Kasai miał zawyzone w obu seriach (co najmniej 1,5 pkt na rundę). prevc miał mniej wiecej ok. Wg mnie wiec, podium powinno wygladac Stoch 276,7pkt Prevc 274,8pkt Kasai 274,4 pkt

--
@foe_pl

Data: 2014-02-16 14:08:01
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 12:16 the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:

[...]

Naprawdę chcesz z tym bałwanem merytorycznie?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 22:22:30
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

[...]

Brawo Piszczyk - złóżcie na bałwana donos obywatelski.
A wracajac do merituum, to chciałem was zapytać, kto wam ulepił głowę towarzyszu Pietrzykowski?
-kolektyw

Data: 2014-02-17 02:35:11
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:22 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Eee, nie będę naśladował waszej działalności gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 15:42:03
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbej0xg150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nu... lepiej wam się mierzyć na głowy z baranem towarzyszu Pietrzykowski..
Buuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-02-18 02:36:32
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 15:42 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Barana nie dosz bo mosz gnojku?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:33:34
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbgeq6qp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Cóż to Piszczyk? Nie potraficie sobie sami znaleźć?
-kolektyw

Data: 2014-02-19 03:12:56
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 21:33 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Już znalazłem, w tobie gnoju.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:30:37
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbia3un350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nu... Powodzenia!
-kolektyw

Data: 2014-02-16 14:07:03
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 07:51 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ty to spieprzyłeś sobie życie i nie stać na nic sensownego.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:59:41
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

[...]

Ależ skąd towarzyszu Piszczyk... Winien sobie sam!
Buuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-02-17 02:31:21
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 21:59 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Ale śmieszne gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 15:45:07
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbejujqm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A ty jak zwykle myślałeś, że mądre?
Buuuuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-02-18 02:38:18
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 15:45 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Ależ skąd po tobie oczekuje poczucia humoru, jak od psa gnoju.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:59:15
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

[...]

Smutno wam Piszczyk? Poczytajcie sobie własne wpisy...
Buuuuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-02-19 03:14:02
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
[...]

Eeee, twoja gnojówka jest niepowtarzalna,

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:32:23
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbia5osw50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Buuuuuuuuuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2014-02-21 02:56:27
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:32 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Zaśmiała się gnojówa i zdechła.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 02:36:08
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:24 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Zaśmiała się księżniczka i się zesrała.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 15:48:05
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbej2ixm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak zwykle macie rację Piszczyk
-kolektyw

Data: 2014-02-18 02:37:05
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 15:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Jak zwykle pierdolicie gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 22:00:23
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

[...]

Widzę Piszczyk, że macie orginalne poczucie skromności...
-kolektyw

Data: 2014-02-19 03:16:09
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:00 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Cieszę się, że budzę w tobie takie uwielbienie, ale gnojówce nie nadasz  prze to treści, choćby odpowiadając na każdy mój post gnoju.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:35:30
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbia87vr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Cóż to Piszczyk, jesteście megaloman?

, ale gnojówce nie nadasz
prze to treści, choćby odpowiadając na każdy mój post gnoju.

Złóżcie w tej sprawie donos towarzyszu Piszczyk.

Data: 2014-02-21 02:58:33
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:35 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Eeee, nie będę ci się wpierdalał w twoje kompetencje, gnoju.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 14:58:45
Autor: Trybun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-15 20:43, miś z okienka pisze:
Niesamowite!

Żenada.. Kiedy kapitalistyczna swołocz urządzi olimpiadę filantropii, dobroci braterstwa, zamiast idiotycznych fajerwerków w okazywaniu egoizmu, samolubstwa  i pokazywania ich jako nieomal cnoty?

Data: 2014-02-17 16:27:41
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
W dniu 2014-02-15 20:43, miś z okienka pisze:
Niesamowite!

Żenada.. Kiedy kapitalistyczna swołocz urządzi olimpiadę filantropii, dobroci
braterstwa,

Nu - spóźniliście się trochę towarzyszu Trybun... Towarzysz Putin miał czas na filantropię kiedy służył w KGB!

 zamiast idiotycznych fajerwerków w okazywaniu
egoizmu, samolubstwa  i pokazywania ich jako nieomal cnoty?

A cnota towarzyszu Trybun winna iść z duchem czasu, bo towarzysz Marks pisał, że prawa materializmu dialektycznego mają charakter dynamiczny, a więc nawet one zmieniają się w czasie. Znaczy to tyle, że konflikty klasowe stale się zaostrzają, dzięki czemu ilość nieustannie rodzi nową jakość, w tym również nowe pojęcia cnoty. Mówiąc już prościej jesteście osioł towarzyszu Trybun - gdybyście wskoczyli do pociągu tranformacji, stać by was było na więcej niż krojenie głodnych dyrdymałek na psp.

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
-kolektyw

Data: 2014-02-19 15:02:03
Autor: Trybun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-17 16:27, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

Bardziej mi chodzi MKOL i jego działalność w służbie propagacji antyludzkich wartości składających się na kapitalizm niż o jakiegoś pojedynczego przechrztę.

[...]

Cnota jest wartością niezmienną, tylko zrozumienie jej to poziom intelektu (zdaje się) nieosiągalny dla "misiów z okienka"..

Data: 2014-02-20 22:38:17
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:le2dgl$mpa$1node2.news.atman.pl...
[...]

To znaczy, że towarzysz Putin stracił u was łaski towarzyszu Trybun?
-kolektyw

Data: 2014-02-17 16:40:13
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 14:58 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

W twoim przypadku to w grę wchodzi "dzień dobroci dla zwierząt".  ;)

--
stevep
-- -- -

Kamil Stoch - drugie z?oto!