Kamil Stoch - drugie z?oto!

Data: 2014-02-15 21:08:41
Autor: boukun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldog2i$kdr$1node2.news.atman.pl...
Niesamowite!

O mało ten rudy złodziej nie zapeszył...

boukun

Data: 2014-02-16 00:48:36
Autor: Lorn
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-15 21:08, boukun pisze:
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
Niesamowite!

O mało ten rudy złodziej nie zapeszył...

Dobrze, że waszych idiotów tam nie było, samymi okrzykami trącili by Stocha przed 120 metrem...

-- -

Data: 2014-02-16 00:49:13
Autor: boukun
Kamil Stoch - drugie z?oto!
Użytkownik "Lorn" <Lorn@fm.fm> napisał w wiadomości news:ldoucu$nbt$1dont-email.me...
[...]

~ola 1 godzinę i 34 minuty temu
dziwni ci nasi politycy jak szybko przyklejają się do mistrzów olimpijskich aby
ocieplić swój byle jaki wizerunek i traktują to wydarzenie jak by byli ich
właścicielami.

Tfu!
Talmudyści i złodzieje i tyle...

boukun

Data: 2014-02-15 16:22:09
Autor: stchebel
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 00:49:13 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

>>> Niesamowite!

>>> j

> [...]

ocieplić swój byle jaki wizerunek i traktują to wydarzenie jak by byli ich

Eee tam, do tego już zdążyłem się już dawno przyzwyczaić. Pamiętam takich, co na miszczostwach gały kopanej chwalili Barubara i z krwi i kości Wolaka, niejakiego Perejrę. Natomiast dziwi mnie co innego.. Dziennikarze.. PIERDOLĄ jak potrzaskani, albo oglądaliśmy dwie różne transmisje, albo mój plazmatyczny telewizor pierdolca dostał.. Zdeklasował?! Sam w wywiadzie powiedział, że zdupcył 2-gi skok, ale jednak z dżapońcem wygrał. OK, i gitara!! Ale Panowie "redaktory" nie pierdolcie, że zdeklasował!!  A z innej beki, to szkoda że Rosjanie przegrali w hokeja z tymi ciulami..

Data: 2014-02-16 11:32:12
Autor: the_foe
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu 2014-02-16 01:22, stchebel@gmail.com pisze:
Zdeklasował?! Sam w wywiadzie powiedział, że zdupcył 2-gi skok, ale jednak z dżapońcem wygrał. OK, i gitara!! Ale Panowie "redaktory" nie pierdolcie, że zdeklasował!!

dokładnie tak, minął sie z progiem. Mimo to uzyskał 5 wynik odległościowo 2. rundy a 3. licząc tą samą belkę (Kraus i Wasiliew skakali z wyższej), co pokazuje, ze jest w super formie.

--
@foe_pl

Data: 2014-02-16 22:08:04
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:39a181df-810a-46e2-9d2f-95facdce48a7googlegroups.com...
> [...]

właścicielami.

Eee tam, do tego już zdążyłem się już dawno przyzwyczaić. Pamiętam takich, co na miszczostwach gały kopanej

A z tym manekinem to szczać wam się miszczu nie zachciało?
-kolektyw

Data: 2014-02-17 02:33:59
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 22:08 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

> [...]

A z tym manekinem to szczać wam się miszczu nie zachciało?

"Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić."- gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:21:44
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]

-kolektyw

"Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić."- gnojku.

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?
gru.pl

Data: 2014-02-18 02:39:01
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 16:21 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

> [...]

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk  powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?

Ukłuło i nie dziwię się gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:56:55
Autor: Towarzysz Gnój
Kamil Stoch - drugie z?oto!

> [...]

Nu.... a wrcając do zeszłorocznego śniegu, to moglibyście Piszczyk
powiedzieć, kto wam taką wielką ulepił głowę?

Nu... nie gniewajcie się Piszczyk
-kolektyw

 i nie dziwię się gnojku.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 04:09:12
Autor: stevep
Kamil Stoch - drugie z?oto!
W dniu .02.2014 o 00:48 Lorn <Lorn@fm.fm> pisze:

[...]

boukun by go zabił swoim smrodem nieudacznika.

--
stevep
-- -- -

Kamil Stoch - drugie z?oto!