Kamiński: Trwa gnojenie moich lud zi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.

Data: 2010-01-27 08:37:15
Autor: Jadrys
Kamiński: Trwa gnojenie moich lud zi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.
W dniu 2010-01-27 08:11, Artur Borubar pisze:
Nie pozwolę wdeptać się w ziemię. Mam nadzieję, że w przyszłości wrócę do
CBA i stanę na jego czele - mówił b. szef CBA Mariusz Kamiński we wtorek
wieczorem w programie Bronisława Wildsteina w TVP.

  Kamiński u Wildsteina ponownie przedstawiał swoją wersję przecieku w
Kancelarii Premiera: to z otoczenia premiera politycy i biznesmeni, którzy
mieli być zamieszani w nielegalny lobbing dowiedzieli się o zainteresowaniu
CBA. Najbardziej emocjonalnie Kamiński mówił jednak o CBA. - Jesteśmy na
etapie rozstrzeliwania kadry kierowniczej CBA. Dzieją się rzeczy niebywałe.
Moi najbliżsi współpracownicy są odwoływani z funkcji, poddawani badaniom
wariograficznym, na wykrywaczach kłamstw, w celu udowodnienia mi i innym
funkcjonariuszom przestępstw, jakich mieli się dopuścić. Trwają postępowania
dyscyplinarne - mówił Kamiński. - Chodzi o zgnojenie i złamanie kręgosłupa.
Wiem, że to się nie uda. Przyjdą czasy, że podsumujemy to co działo się w
CBA! - dodał.

Najciekawsze było na koniec. Zapytany o plany na przyszłość odparł: - Moim
celem jako Mariusza Kamińskiego jest być dalej aktywnym. Nie przesądzam jaka
będzie forma aktywności, ale chcę być aktywnym obywatelem. Nie zamierzam
zrealizować scenariusza ludzi, którzy chcą mnie wdeptać w ziemię. Nie
pozwolę na to, będę aktywie działał, nie przesądzam, jak ta aktywność będzie
się odbywała. Mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będą mógł wrócić do CBA,
ponownie stanąć na czele tej instytucji i walczyć o sprawy państwa
polskiego.

Te słowa całkowicie zaskoczyły gospodarza programu: - Na razie wydaje mi się
to mało prawdopodobne. Dziękuję, co tu komentować właściwie - zakończył
program Wildstein.

http://wyborcza.pl/1,75248,7498056,Kaminski__Trwa_gnojenie_moich_ludzi_w_CBA__Ale_ja.html

Przemek

Póki co wydaje się, że Kamińskiemu najbardziej potrzebna jest opieka
psychiatryczna. Nie dziwi mnie to, bo tak kończą ludzie, którzy bez reszty
uzależnili się od psychopatycznych kłamców, takich jak Jarosław Kaczyński.

Coś w tym musi być, kto przy zdrowych zmysłach udzielałby wywiadu przygłupawemu oszołomowi Wildsteinowi?

Kamiński: Trwa gnojenie moich lud zi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.