Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.

Data: 2010-01-27 08:11:32
Autor: Artur Borubar
Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.
Nie pozwolę wdeptać się w ziemię. Mam nadzieję, że w przyszłości wrócę do CBA i stanę na jego czele - mówił b. szef CBA Mariusz Kamiński we wtorek wieczorem w programie Bronisława Wildsteina w TVP.

 Kamiński u Wildsteina ponownie przedstawiał swoją wersję przecieku w Kancelarii Premiera: to z otoczenia premiera politycy i biznesmeni, którzy mieli być zamieszani w nielegalny lobbing dowiedzieli się o zainteresowaniu CBA. Najbardziej emocjonalnie Kamiński mówił jednak o CBA. - Jesteśmy na etapie rozstrzeliwania kadry kierowniczej CBA. Dzieją się rzeczy niebywałe. Moi najbliżsi współpracownicy są odwoływani z funkcji, poddawani badaniom wariograficznym, na wykrywaczach kłamstw, w celu udowodnienia mi i innym funkcjonariuszom przestępstw, jakich mieli się dopuścić. Trwają postępowania dyscyplinarne - mówił Kamiński. - Chodzi o zgnojenie i złamanie kręgosłupa. Wiem, że to się nie uda. Przyjdą czasy, że podsumujemy to co działo się w CBA! - dodał.

Najciekawsze było na koniec. Zapytany o plany na przyszłość odparł: - Moim celem jako Mariusza Kamińskiego jest być dalej aktywnym. Nie przesądzam jaka będzie forma aktywności, ale chcę być aktywnym obywatelem. Nie zamierzam zrealizować scenariusza ludzi, którzy chcą mnie wdeptać w ziemię. Nie pozwolę na to, będę aktywie działał, nie przesądzam, jak ta aktywność będzie się odbywała. Mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będą mógł wrócić do CBA, ponownie stanąć na czele tej instytucji i walczyć o sprawy państwa polskiego.

Te słowa całkowicie zaskoczyły gospodarza programu: - Na razie wydaje mi się to mało prawdopodobne. Dziękuję, co tu komentować właściwie - zakończył program Wildstein.

http://wyborcza.pl/1,75248,7498056,Kaminski__Trwa_gnojenie_moich_ludzi_w_CBA__Ale_ja.html

Przemek

Póki co wydaje się, że Kamińskiemu najbardziej potrzebna jest opieka psychiatryczna. Nie dziwi mnie to, bo tak kończą ludzie, którzy bez reszty uzależnili się od psychopatycznych kłamców, takich jak Jarosław Kaczyński.

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-27 08:37:15
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-27 08:11, Artur Borubar pisze:
[...]

Coś w tym musi być, kto przy zdrowych zmysłach udzielałby wywiadu przygłupawemu oszołomowi Wildsteinowi?

Data: 2010-01-27 09:31:57
Autor: cytryna
[...]

Przezorny zawsze zopatrzony w ciepłe gacie. Zimy zapowiadaja w najbliższym 10-
leciu ciężkie, więc dwór ukochanego szefa szefów może mieć problemy z grypą lub zatorem płucnym. Sciany we Wronkach grube, klawisze z PiS, więc może być
niemiło. A takie ładne sondaże były, słupki raz po raz wyskakiwały powyżej 300%
a tu nagle kicha - powtórka z 2005 roku. Budzimy się z ręką w parszy po łokieć.

Data: 2010-01-27 09:39:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

300%
a tu nagle kicha - powtórka z 2005 roku. Budzimy się z ręką w parszy po

   Obys miala choc 10% racji, cytrynko! :-)))
   Poniewaz tych skurwysynow podobno nie wolno wieszac,
   nalezy dac im wieloletnia szanse oddychania ,przecedzonym'
   powietrzem bez wzgledu na range i nazwisko.

   AR

Data: 2010-01-27 12:30:47
Autor: .heÂŽsk.
Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja ta m jeszcze wrócę.
On Wed, 27 Jan 2010 08:11:32 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Nie pozwolę wdeptać się w ziemię. Mam nadzieję, że w przyszło¶ci wrócę do CBA i stanę na jego czele - mówił b. szef CBA Mariusz Kamiński we wtorek wieczorem w programie Bronisława Wildsteina w TVP.

 [...]

 godni siebie "opozycjonisci". bronek ukrywa okres paryski,  mariusz dal sie otumanic prezesowi pis. zenada.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-27 14:02:13
Autor: Tomek
[...]

No a wystarczy sięgnąć do jakiejkolwiek innej prasy... Gazeta Wyborcza - ostatnia ostoja i reduta prawdomównych inaczej...
Tomek

Data: 2010-01-27 15:57:08
Autor: cirrus
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjoov6$vm5$1news.onet.pl...
[...]

Powiedział szczera prawdę, nadal pozostaje aktywistą PiS-u.

--
stevep

Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.