Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.

Data: 2010-01-27 09:31:57
Autor: cytryna
Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.
Nie pozwolę wdeptać się w ziemię. Mam nadzieję, że w przyszłości wrócę do CBA i stanę na jego czele - mówił b. szef CBA Mariusz Kamiński we wtorek wieczorem w programie Bronisława Wildsteina w TVP.

 Kamiński u Wildsteina ponownie przedstawiał swoją wersję przecieku w Kancelarii Premiera: to z otoczenia premiera politycy i biznesmeni, którzy mieli być zamieszani w nielegalny lobbing dowiedzieli się o zainteresowaniu CBA. Najbardziej emocjonalnie Kamiński mówił jednak o CBA. - Jesteśmy na etapie rozstrzeliwania kadry kierowniczej CBA. Dzieją się rzeczy niebywałe. Moi najbliżsi współpracownicy są odwoływani z funkcji, poddawani badaniom wariograficznym, na wykrywaczach kłamstw, w celu udowodnienia mi i innym funkcjonariuszom przestępstw, jakich mieli się dopuścić. Trwają postępowania dyscyplinarne - mówił Kamiński. - Chodzi o zgnojenie i złamanie kręgosłupa. Wiem, że to się nie uda. Przyjdą czasy, że podsumujemy to co działo się w CBA! - dodał.

Najciekawsze było na koniec. Zapytany o plany na przyszłość odparł: - Moim celem jako Mariusza Kamińskiego jest być dalej aktywnym. Nie przesądzam jaka będzie forma aktywności, ale chcę być aktywnym obywatelem. Nie zamierzam zrealizować scenariusza ludzi, którzy chcą mnie wdeptać w ziemię. Nie pozwolę na to, będę aktywie działał, nie przesądzam, jak ta aktywność będzie się odbywała. Mam nadzieję, że kiedyś w przyszłości będą mógł wrócić do CBA, ponownie stanąć na czele tej instytucji i walczyć o sprawy państwa polskiego.

Te słowa całkowicie zaskoczyły gospodarza programu: - Na razie wydaje mi się to mało prawdopodobne. Dziękuję, co tu komentować właściwie - zakończył program Wildstein.

Przemek

Przezorny zawsze zopatrzony w ciepłe gacie. Zimy zapowiadaja w najbliższym 10-
leciu ciężkie, więc dwór ukochanego szefa szefów może mieć problemy z grypą lub zatorem płucnym. Sciany we Wronkach grube, klawisze z PiS, więc może być
niemiło. A takie ładne sondaże były, słupki raz po raz wyskakiwały powyżej 300%
a tu nagle kicha - powtórka z 2005 roku. Budzimy się z ręką w parszy po łokieć.

Data: 2010-01-27 09:39:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

300%
a tu nagle kicha - powtórka z 2005 roku. Budzimy się z ręką w parszy po

   Obys miala choc 10% racji, cytrynko! :-)))
   Poniewaz tych skurwysynow podobno nie wolno wieszac,
   nalezy dac im wieloletnia szanse oddychania ,przecedzonym'
   powietrzem bez wzgledu na range i nazwisko.

   AR

Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.