Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.

Data: 2010-01-27 14:02:13
Autor: Tomek
Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.

http://wyborcza.pl/1,75248,7498056,Kaminski__Trwa_gnojenie_moich_ludzi_w_CBA__Ale_ja.html

Przemek

Póki co wydaje się, że Kamińskiemu najbardziej potrzebna jest opieka psychiatryczna. Nie dziwi mnie to, bo tak kończą ludzie, którzy bez reszty uzależnili się od psychopatycznych kłamców, takich jak Jarosław Kaczyński.

-- Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi
rekordzistami byli dwaj zastępcy Mariusza Kamińskiego, w ciągu trzech lat
jeden z nich dostał 63 100 zł premii, a drugi 64 100 zł.

No a wystarczy sięgnąć do jakiejkolwiek innej prasy... Gazeta Wyborcza - ostatnia ostoja i reduta prawdomównych inaczej...
Tomek

Kamiński: Trwa gnojenie moich ludzi w CBA. Ale ja tam jeszcze wrócę.