Kamiński chce udowodnić przed sądem, że Drzewiecki prał brudne pieniądze dla PO

Data: 2012-03-23 04:22:51
Autor: muto2100
Kamiński chce udowodnić przed sądem, że Drzewiecki prał brudne pieniądze dla PO
Data: 2012-03-23 18:08:11
Autor: pluton
Kaminski chce udowodnic przed sadem, ze Drzewiecki pral brudne pieniadze dla PO

http://www.wprost.pl/ar/312523/Kaminski-chce-udowodnic-przed-sadem-ze-Drzewiecki-pral-brudne-pieniadze-dla-PO/

A ja chce zimnego zywca i cieple frytki.

Niech Kurwinski idzie do sadu i wytacza sprawe.

Nullification

Data: 2012-03-23 18:11:58
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
A ja chce zimnego zywca i cieple frytki.

Niech Kurwinski idzie do sadu i wytacza sprawe.

 Marku Pluta z Lodzi, zachowujcie sie kulturalnie, to grupa dyskusyjna, a nie
wasza melina pijacka. Nawet w melinie dostalibyscie za takie zachowanie, kopa w zadek.

Data: 2012-03-23 20:32:09
Autor: pluton
> [...]

nie
wasza melina pijacka.

Nawet w melinie dostalibyscie za takie zachowanie, kopa w zadek.

Do prokuraturwy z nim. A czukockie kable na sybir.

Nullification

Data: 2012-03-23 19:23:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkiaqf$rl7$1inews.gazeta.pl...

http://www.wprost.pl/ar/312523/Kaminski-chce-udowodnic-przed-sadem-ze-Drzewiecki-pral-brudne-pieniadze-dla-PO/

A ja chce zimnego zywca i cieple frytki.

Niech Kurwinski idzie do sadu i wytacza sprawe.

Kamiński ma przesrane. Broda już zeznawał i prokuratura nie oskarżyła Drzewieckiego o czyny, które Kamiński Drzewieckiemu przypisał.
Będzie płakał i płacił.

Kamiński chce udowodnić przed sądem, że Drzewiecki prał brudne pieniądze dla PO