Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.

Data: 2009-10-05 23:05:52
Autor: Lorn
Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.
No to czas pożegnać Pana Ministra Kamińskiego... :>
Żegnam. ;-)

Data: 2009-10-05 23:10:48
Autor: Lorn
Lorn pisze:
No to czas pożegnać Pana Ministra Kamińskiego... :>
Żegnam. ;-)

Chyba przedwcześnie go żegnam... Wyciągnie z rękawa zwolnienie lekarskie, albo weźmie urlop z wcześniej już zaplanowaną wycieczką. :>

Data: 2009-10-05 14:28:08
Autor: Hans Kloss
On 5 Paź, 23:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Lorn pisze:

> [...]

Chyba przedwcześnie go żegnam... Wyciągnie z rękawa zwolnienie
lekarskie, albo weźmie urlop z wcześniej już zaplanowaną wycieczką. :>

Jest akurat doskonały moment bo nic więcej nie zwojuje a jego odejście
w tym momencie  oznacza potężnego plaskacza w czerwony pełoski ryj.
Ale nie płacz, jest wielce prawdopodobne że już wkrótce wróci z
fasonem na dorżnięcie watahy ;).
J-23

Data: 2009-10-05 23:56:34
Autor: awe

Lorn pisze:

> [...]

w tym momencie  oznacza potężnego plaskacza w czerwony pełoski ryj.
Ale nie płacz, jest wielce prawdopodobne że już wkrótce wróci z
-- -- -- -- -- -- -- -
mnie tylko zastanawia kto rysiowi, grzesiowi i mirkowi bedzie pampersy wtedy zmienial, moze lorn bedzie robil za gownofuhrera
awe

Data: 2009-10-06 00:04:00
Autor: Lorn
Lorn pisze:

[...]

Jego odejście z zarzutami to jak dać z liścia Jarusiowi... Niby CBA, a szef z zarzutami :>

Ale nie płacz, jest wielce prawdopodobne że już wkrótce wróci z
fasonem na dorżnięcie watahy ;).

Po dziesięciu latach...

J-23

Lorn.

Data: 2009-10-05 22:22:54
Autor: Hans Kloss
Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Jego odejście z zarzutami

Dęte zarzuty naprędce sklecone PO ujawnieniu korupcyjnej afery na najwyższych
szceblach pełowładzy sa jak przyznanie się do winy całego tego nie-rządu ;).
Rudy wyrzeszcz nie mógł w tej sytuacji zrobić lepszego prezentu kaczorom ;))

Po dziesięciu latach...

Taaa... po dziesięciu latach to, jak Pan Bóg pozwoli, pełobydło będzie pisac
podania o skrócenie kary za dobre sprawowanie ;).
J-23

Data: 2009-10-06 01:51:08
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hadrju$pf4$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ja mysle ze nie dojdzie do odwolania kaminskiego, poniewaz nie wiedza co na nich ma, a poza tym w tym momencie spoleczenstwu zapali sie czerwona lampa. Juz spadlo poparcie dla PO ale to tak czy siak bedzie zjazd w dol. Pytanie tylko o sile tego zjazdu. Zwolnienie Kaminskiego bedzie akceleracja tego procesu. Jesli zwolni kaminskiego bedzie to tylko przedluzeniem agoni. Ludzie absolutnie nienawidza kretactw i cwaniactwa ktore je tak czy siak kosztuje. Zlaszcza jesli jest sie bezwzglednym w stosunku do handlarzy w warszawskiej hali targowej czy w stosunku do stoczniowcow na ktorych zarabiac miala firma misiaka. NIe wiem czy grupowi zrobieni po pijaku zdaja sobie sprawe ze obrona PO czy Tuska to obrona "pedofila" Pamietamy jak cyc oburzyl sie na pedofila Polanskiego....i gowno

awe

Data: 2009-10-06 00:50:26
Autor: Hans Kloss
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ja mysle ze nie dojdzie do odwolania kaminskiego,

To powinien SAM ZREZYGNOWAC. Zwołać dziennikarską swołocz na jakąs konferencje
prasową i oznajmic że wobec takiejśmakiej postawy ryżego oraz jawnego
skurwysyństwa ministra "sprawiedliwości" nie widzi dalszej możliwosci
współpracy z takimi..ehm, przełożonymi (z lewej do prawej nogawki). Juz nic
więcej zrobić nie jest w stanie ponad to co zrobił, teraz tylko nalezy  efekty
wykorzystac propagandowo. Idealnie byłoby gdyby go jednak chyży zdymisjonował,
na co już się cieszą grupowe lorny. A ja razem z nimi ;)))
J-23

Data: 2009-10-06 08:37:23
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hae48i$lsi$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak tylko ze utrzymanie kaminskiego na stanowisku to utrzymanie status qvo, mimo ze stalo sie bardzo wiele, a jego dymisja to juz walenie z grubej rury i nie wiadomo jakimi pociskami. Obojetnie jak to Donek w trudnej sytuacji. Gdyby nagle wyrzucil caly balast moze dotrwalby do wyborow prezydenckich, ale musialby wyrzucic wszystkich ktorzy wystepuja w tej sprawie z imienia i nazwiska. Nie wiem czy to mozliwe, chocby pod wzgledem mentalnym. Donek to jednak koles z podworka, ale przeciez nie takich kolegow usuwal. Oczywiscie bez zaplecza ktore potrafi niestandardowo porozmawiac z tym czy innym mafiozo pewnie bedzie trudno...
awe

Data: 2009-10-06 01:55:25
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
[...]

Zemsta Kamińskiego? :> No tak... Mając zarzuty na karku trzeba coś ujawnić... Do Czumy pocztą, a rzeczpospolitej cichaczem... :>

Po dziesięciu latach...

Taaa... po dziesięciu latach to, jak Pan Bóg pozwoli, pełobydło będzie pisac
podania o skrócenie kary za dobre sprawowanie ;).

Kamiński zagrzeje miejsce? :>

Data: 2009-10-06 08:00:14
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Chyba przedwcześnie go żegnam... Wyciągnie z rękawa zwolnienie lekarskie, albo weźmie urlop z wcześniej już zaplanowaną wycieczką. :>

Zwolnienie od tego samego lekarza, który napisał Rywinowi zaświadczenie o stanie zdrowia ;-))

Przemek
 -- "Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-06 08:10:24
Autor: Piotr
Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.
Dnia Tue, 6 Oct 2009 08:00:14 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Zwolnienie od tego samego lekarza, który napisał Rywinowi zaświadczenie o stanie zdrowia ;-))

Jak tam sondaże, kolego Warzywny? Cuś wam morda w kubel wpadła, he,
he.
Piotr

Data: 2009-10-05 23:32:49
Autor: wekon
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hadlqd$bq8$1news.interia.pl...
No to czas pożegnać Pana Ministra Kamińskiego... :>
Żegnam. ;-)

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Ty lepiej paciorek zmów za Pana Kamińskiego, bo dzięki takim jak on wypłynęła część prawdy o tych waszych idolach - marionetkach na żetony.. hehe

"Ryszard Sobiesiak: Albo oni ze mną w ch... grają, albo nie wiem, bo przecież żeśmy się na coś umówili."

itd. itd.

wekon

PS. Na bazie tych nierządów PO to by można nakręcić coś ala "Hazaradowy poker", tylko jak tak dalej pójdzie to trza będzie serial kęcić bo za duzo materiału się zbiera ;>

Data: 2009-10-05 23:44:47
Autor: Lorn
wekon pisze:
[...]

Jak dotąd Kamiński i CBA nie przeprowadziło do końca żadnej sprawy... Za to przecieki wychodzą mu idealnie. :> P

"Ryszard Sobiesiak: Albo oni ze mną w ch... grają, albo nie wiem, bo przecież żeśmy się na coś umówili."

O tuż to... Czyli z nim w ch**a grał... Szkoda, że Chlebowski taki głupi i dał się wciągnąć w gadkę z przestępcami... Lobbystami ich nie nazwę, język ich zdradza.

itd. itd.

....i nic więcej :>

PS. Na bazie tych nierządów PO to by można nakręcić coś ala "Hazaradowy poker", tylko jak tak dalej pójdzie to trza będzie serial kęcić bo za duzo materiału się zbiera ;>

Nigdy nie byłem zwolennikiem komisji śledczych, ale skoro PiS chce... Niech mają :> Tylko w czyim interesie będzie wyjaśnienie, a czyim zatuszowanie całej sprawy. :>

Data: 2009-10-05 23:58:35
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hado3d$ee3$1news.interia.pl...
wekon pisze:
[...]

ty idioto nie znasz ludzi z miasta, oni takich jak chlebowski to maja na posylki po alkohol jak im podczas waznych dyskusji zabraknie
sprawdz se co tam mowia "jak my na nich nie bedziemy glosowac to kto na nich bedzie glosowal":-)
awe

Data: 2009-10-06 00:00:34
Autor: Lorn
wekon pisze:
[...]

A co ja ze wsi? ;-P

oni takich jak chlebowski to maja na posylki po alkohol

Oczywiście, taki cwaniak potrafi zamieszać... :>

jak im podczas waznych dyskusji zabraknie
sprawdz se co tam mowia "jak my na nich nie bedziemy glosowac to kto na nich bedzie glosowal":-)

Niech zagłosują na PiS... Radiowozem im gorzałę dowiozą. :>

Data: 2009-10-06 00:05:30
Autor: awe

wekon pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
PiS jak wiesz ma problemy z amordowanym laptopem i sledziami, z menelstwem nie trzyma. jak wiesz PO to taka przykrywka, za szunerczki pociagaja panowie
od jednorekich bandytow
awe

Data: 2009-10-06 00:09:32
Autor: Lorn
wekon pisze:
[...]

.... i Blidą.

jak wiesz PO to taka przykrywka, za szunerczki pociagaja panowie
od jednorekich bandytow

To tak jakby sejm tym obciążyć... Jakoś nikt z PiS`u nie wyleciał... :)

Data: 2009-10-06 00:25:57
Autor: awe

wekon pisze:
[...]

... i Blidą.

jak wiesz PO to taka przykrywka, za szunerczki pociagaja panowie
od jednorekich bandytow

To tak jakby sejm tym obciążyć... Jakoś nikt z PiS`u nie wyleciał... :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ty lorn moze jeszcze papiez ma odpowiadac za to ze kolesie Tuska to zalatwiacze mafii? nie wstyd ci? jak tak ci sie podoba i podnieca to jedz do Liberii - tak wieksze bezprawie, jako zes pewnie bialas to urwa ci jaja i rzuca psom na pozarcie na dzien dobry...
awe

Data: 2009-10-06 00:36:01
Autor: Lorn
wekon pisze:
[...]

Ty heretyku... :> Papieża w to nie mieszaj. :>

nie wstyd ci?

Nie.

jak tak ci sie podoba i podnieca to jedz do Liberii

Dlaczego tak brzydko piszesz do Polaka? :> Wystarczy, że przeczekam... :> W ogólnym rozrachunku PiS jak zwykle strzeli sobie w stopę... Już zaczynają wypełzać Dudzińskie ętęligęty. ;-P

Data: 2009-10-06 01:03:31
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
to ty sobie czekaj i daj znac jaki wynik
awe

Data: 2009-10-06 01:13:41
Autor: Lorn
Kamiński jutro robi papa Kaczyńsk im.
awe pisze:
Nie.

[...]

Długo nie poczekam, a w krótkim czasie wynik zapewne sam nam wkleisz... :> Jeśli sondaże drgną o kilka punktów na rzecz PiS`u. :>

Data: 2009-10-06 01:58:57
Autor: awe
Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hadta2$k67$3news.interia.pl...
awe pisze:
Nie.

[...]

ja poczekam sobie na okres po wyborach. nie sadzisz chyba ze bede tak dlugo tu jeszcze pisal. co za duzo to nawet swinia nie lubi. poza tym po wyborach bede sledzil nekrologii....a jak znajdzie sie skok na glowke z 10 pietra bede wiedzial ze to Lorn
awe

Data: 2009-10-06 02:04:37
Autor: Lorn
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hadta2$k67$3news.interia.pl...
awe pisze:
Nie.

[...]

Jeszcze okaże się, że jesteś w ciąży :>

nie sadzisz chyba ze bede tak dlugo tu jeszcze pisal.

Ty piszesz... Szczególnie mając pożywkę :>

co za duzo to nawet swinia nie lubi.

Tobie to nie przeszkadza... :>

poza tym po wyborach bede sledzil nekrologii....a jak znajdzie sie skok na glowke z 10 pietra bede wiedzial ze to Lorn

Nie ja jestem bezrobotny :> Zastanów się nad sobą... :> Kuroniówka kiedyś się skończy :> Żyj... Nie skacz... Psp musi mieć swego pajaca :)

Data: 2009-10-06 08:42:37
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hae09j$o37$1news.interia.pl...
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hadta2$k67$3news.interia.pl...
awe pisze:
Nie.

[...]

No Lorn tracisz fason i kulture. Ja nie dostaje zadnej kasy z budzetu panstwa tak jak donek i jego kolesie ktorzy nie potrafia docenic faktu ze cholera wie skad sa i z kim sie zadaja, a dostaja calkiem fajne pensyjki. Jeszcze im malo? Niech pojda do normalnej pracy i sie przekonaja jak to jest wyjsc rano i wrocic wieczorem do domu w kapitalizmie. Bo chyba mi nie powiesz ze ten sejm to nie jest socjalizm. Proponuje ich zatrudnic w jakiejs stoczni, albo potwierac im jakies biznesy. Najlepiej w jakies hali targowej. Przypominam ze zrobili z Ciebie glupa i wygrali aby rzadzic a nie robic z Polski burdel i kasyno w jednym. Nie czujesz sie odpowiedzialny za te sytuacje?
awe

Kamiński jutro robi papa Kaczyńskim.