Kamiński kłamczuszek...

Data: 2009-10-28 21:53:42
Autor: Lorn
Kamiński kłamczuszek...
abc pisze:
Jak ta zabiedzona i rzekomo zaszczuta mordka pokazuje się w tv to mi od
razu go żal...

A jak twój nick pokazuje się na psp, to mnie przypominają się buźki
chłystków z programu "Wstajesz i srasz". Tym razem na Kamińskiego.

Może jak widzisz mój nick masz ochotę sie wypróżnić? :> No to chwała mi... a na zdrowie.  :)  Miłością, a nie kupą wskaż Panie drogę do zbawienia. Jak widzę Twój nick przypomina mi się próba zamachu na Papieża.

Data: 2009-10-28 21:36:10
Autor: Karol
Kamiński kłamczuszek...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Może jak widzisz mój nick masz ochotę sie wypróżnić? :> No to chwała mi... a na zdrowie.  :)  Miłością, a nie kupą wskaż Panie drogę do zbawienia. Jak widzę Twój nick przypomina mi się próba zamachu na Papieża.

to kolejny przyklad twojej kultury czy raczej braku tejze?

Data: 2009-10-28 22:39:58
Autor: Lorn
Kamiński kłamczuszek...
  Karol pisze:
[...]

To przykład mej tolerancji wobec sekciarza, który nie jest w stanie zrozumieć błędu jaki popełnia...

Data: 2009-10-29 01:04:59
Autor: awe
Kamiński kłamczuszek...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hca9ls$eu6$4news.interia.pl...
abc pisze:
[...]

Lorn pamietasz te obietnice PO, jedna z nich byla walka z korupcja:-)))
awe

Kamiński kłamczuszek...