Kamiński kłamczuszek...

Data: 2009-10-29 01:11:55
Autor: Karol
Kamiński kłamczuszek...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Karol pisze:
> a tytul twojego postu (ewidentne oszczerstwo)

Przedstaw dowody... Uważam, że Kamiński kłamie i jest partyjnym sługusem PiS`u :> Przestał szefować CBA ro teraz BBN pajacuje. Jaki Pajac taki cyrk. :>

 Lorn,przeciez to ty, a nie ja, zamiesciles post ktory zatytulowales w sposob oszczerczy, dlatego zwrocilem ci uwage. Nie rozumiem wiec, dlaczego to ja mam cos udawadniac?
 To co ty uwazasz, nie jest ZADNYM DOWODEM, jest tylko POMOWIENIEM i OSZCZERSTWEM.

> i pozostale teksty z magla na
> temat Mariusza Kaminskiego(czytaj: na wzor wziety zywcem z GW, > antydemokratycznej tuby propagandowej antypolskich specsluzb), to jest
> chamstwo czy kultura?

Antypolska... Ty jako Polak zawierzasz tylko jednemu, prawdo mówiącemu RM? Choćbyś miał najwyższą antenę z moherowej społeczności Rydzyk i tak Cię udupi swoją propagandowa nienawiścią i uprzedzeniem małych ludków... ;-) A niech sobie na obcasy zainwestuje.. Stać go. Bliźniaków zresztą też. :>

Dlaczego znowu wyjezdzasz z RM? Przeciez w ogole nigdy mnie nie zapytales jaki
jest moje zdanie na temat tego radia.

Zauwazylem, ze zarowno zwolennicy PO jak i SLD, bardzo czesto kiedy brak im
argumentow, wykrzuja pod adresem osob ktore prezntuja inne zdanie, inwektywe personalna, albo oskarzaja je o bycie moherem. Ludzie ci, chyba nie zdaja sobie sprawy z tego, ze wlasnie tak postepowali
piewsi komunisci, ktorzy swoich przeciwnikow zawsze oskarzali o bycie np. kulakami. Teraz w Polsce ta komunistyczna maniera, zmienila wroga ludu z kulaka na mohera.

Zarzucales *abc*, ze jest sekciarzem. A ty kim jestes jak nie sekciarzem,
skoro nie stac cie na to, aby dociec prawdy jak to naprawde z tym CBA jest?
Informacji na ten temat jest w tej chwili w sieci (szczegolnie na
salonie24.pl), do licha i troche.

Jesli chodzi o GW, to jest to autentyczna antypolska gazeta.
Tego typu gazeta zostalaby natychmiast zdelegalizowana w panstwie suwerennym.

GW, powiela te metody manipulacji spoleczenstwem, ktore stosowali zaborcy i hitlerowskie Niemcy podczas okupacji Polski.

Data: 2009-10-29 07:28:09
Autor: abc
Kamiński kłamczuszek...
Zarzucales *abc*, ze jest sekciarzem.

Tradycyjna doktryna Kościoła Katolickiego mianem "sekty" określa jakąś
wspólnotę negującą przynajmniej jedną z prawd wiary katolickiej lub
buntującą się przeciw prawowitej hierarchii kościelnej i prymatowi następcy
św. Piotra.

W tym ujęciu sekciarzem jest zarówno moonista, protestant, Świadek Jehowy
jak i prawosławny. Zresztą warto przypomnieć, że w Piśmie św. słowa
"herezja" i "sekta" występują zamiennie i oznaczają mniej więcej to samo.

Oczywiście dla liberalnych katolików reformowanych zaczadzonych posoborowym
ekumenizmem i dla ateistów, taka definicja sekty jest całkowicie nie do
przyjęcia. Któż więc jest dziś dla nich sekciarzem?

Synonimem "sekty" staje się coraz częściej grupa, która zdecydowanie neguje
główne zasady liberalizmu i pluralizmu, pragnąca zarazem powrotu do ładu
społecznego oraz religijnego opartego na obiektywnej Prawdzie i niezmiennych
zasadach. Takie grupy perfidnie umieszcza się na "czarnych listach sekt"
pomiędzy sektami satanistów i grupkami różnych wariatów.

Również konserwatywnie lub tradycyjnie nastawione kręgi katolików są
oskarżane o sekciarstwo. Spośród tych środowisk na antysekciarskich czarnych
listach najczęściej figurują: Opus Dei, Liga Kontrreformacji Katolickiej
(założona przez o. Grzegorza de Nantes), Stowarzyszenie Obrony Tradycji,
Rodziny i Własności, Bractwo św. Piusa X. i inne.

Z powodu negowania zasad bezbożnego liberalizmu ostre przepisy
antysekciarskie wydały ostatnio liberalno-laickie władze Francji; ich
zastosowaniem w praktyce zainteresowane są nawet komunistyczne Chiny. Jeżeli
ktoś we Francji będzie odwodził swoich bliskuch od dokonania aborcji, będzie
mógł być oskarżony o "psychomanipulację".

Parlament Europejski uchwalił już kilka rezolucji wzywających do zwalczania
sekt; zaś w łonie posoborowego Kościoła jak grzyby po deszczu wyrastają
organizacje mające tępić "sekty i nowe ruchy religijne".

Jasne jest, że współczesny ruch antysekciarski oparty jest na
antykatolickich, liberalnych i relatywistycznych założeniach.

Zrywa on z prawdziwie katolickim rozróżnieniem na jedyną prawdziwą Wiarę i
fałszywe religie przeciwstawiające się jej, promując w zamian tego kłamliwy
podział na dobre, ekumeniczne i tolerancyjne "Kościoły" oraz religie z
jednej strony i niebezpieczne sekty z drugiej.

Antysekciarscy aktywiści, mają zadanie torowania w ten sposób drogi dla
jednej światowej religii, w której Prawda zmieszana będzie z kłamstwem, a ma
to być nazwane "jednością w różnorodności".

Misyjność ma zostać nazwana "prozelityzmem" albo "werbunkiem", kształtowanie
trwałych przekonań i silnych postaw moralnych - "praniem mózgu" a
ostrzeganie przed strasznymi konsekwencjami grzechu - "psychomanipulacją"
oraz "zastraszaniem".

Kamiński kłamczuszek...