Kamiński leży i kwiczy - SN: Prezydent nie miał prawa ułaskawić przestępcy

Data: 2017-05-31 13:52:54
Autor: prezydent San Escobar
Kamiński leży i kwiczy - SN: Prezydent nie miał prawa ułaskawić przestępcy
W środowe popołudnie Sąd Najwyższy w pierwszej kwestii orzekł, iż "prawo łaski
może być stosowane wobec osób, których winę stwierdzono prawomocnym wyrokiem".
"Prawo łaski wydane przed prawomocnym wyrokiem sądu nie wywołuje skutków
prawnych" - orzekli sędziowie SN odpowiadając na pytanie doprecyzowujące,
najistotniejsze dla dalszego rozpatrywania wniesionych w tej sprawie kasacji. --

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 15:18:21
Autor: prezydent San Escobar
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

[...]

Polsat i TVN cały czas transmitowały posiedzenie SN, a co w TVPInfo? Przez 2h o
tym, że w niektórych trumnach były części innych osób :DDDDDD

Pewnie Kurski biegał cały czas z pęcherzem czym tu przykryć tą informację. I
wymyślił. W końcu pojawiła się informacja wraz z podpisami:
"Sąd Najwyższy ingereuje w kompetenecje Prezydenta"
"Sąd Najwyższy w obronie politycznego wyroku na Kamińskiego"
itd.

Szukali kogoś do skomentowania tej decyzji sądu, ale chyba nie mogli znaleźć
żadnego prawnika bez poczucia wstydu, bo... pojawił się dziennikarz Gazety
Wolskiej (który zresztą bredził od rzeczy).

Koniecznie trzeba ten cyrk w TVP obejrzeć, przełączcie kanał :DDDDDDDDD

Ps. Trefniś, u2 i Dold Roland - wy OBOWIĄZKOWO!! Łapcie przekaz dnia :DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 20:28:38
Autor: k0pe
Kamiński leży i kwiczy - SN: Prezydent nie miał prawa ułaskawić przestępcy
prezydent San Escobar on 31.05.2017 20:18 wrote
[...]

Ja jestem tylko ciekawy ile osób z towarzystwa sędziowskiego poniosło
konsekwencje służenia władzy komunistycznej, ilu prokuratorów, którzy z
zajadłością uczestniczyli w gnębieniu ludzi w latach 1945-1989 straciło
swoje uprawnienia.
Ile z tych osób siedziało w więzieniu?
Znajdą się może 2-3 osoby, a może chociaż 1 sędzia, 1 prokurator
siedział za swoje wyroki? Proszę chociaż o 1 nazwisko.

Data: 2017-05-31 17:37:27
Autor: prezydent San Escobar
k0pe <xxx@xxx.xxx> napisał(-a):

[...]

Zapytaj towarzysza Piotrowicza, może coś wie.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 18:15:59
Autor: kors4r
W dniu 31.05.2017 o 17:37, prezydent San Escobar pisze:
k0pe <xxx@xxx.xxx> napisał(-a):

[...]

Licytowanie się na wielkość łajdactwa do niczego nas nie doprowadzi.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-01 13:04:26
Autor: prezydent San Escobar
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> Licytowanie się na wielkość łajdactwa do niczego nas nie doprowadzi.

Przecież jest Dobra, Zmiana.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-01 16:37:59
Autor: kors4r
W dniu 01.06.2017 o 13:04, prezydent San Escobar pisze:

Licytowanie się na wielkość łajdactwa do niczego nas nie doprowadzi.

Przecież jest Dobra, Zmiana.

A kiedyś "żyło się lepiej". I co z tego?

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-05-31 20:27:53
Autor: Lepudruk
Użytkownik "k0pe" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości
prezydent San Escobar on 31.05.2017 20:18 wrote
Ja jestem tylko ciekawy ile osób z towarzystwa sędziowskiego poniosło
konsekwencje służenia władzy komunistycznej, /.../

O to zapytaj Stasia Piotrowicza (PiS)

Tu masz link
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Piotrowicz_(polityk)

.."Był członkiem egzekutywy PZPR w Prokuraturze Wojewódzkiej i Rejonowej w
Krośnie[2], a także kierownikiem szkolenia partyjnego i społecznym
inspektorem pracy[3]. W stanie wojennym był autorem aktu oskarżenia
przeciwko działaczowi opozycji Antoniemu Pikulowi, oskarżonemu o kolportaż
wydawnictw drugiego obiegu[4][5]."

Zerknij też tu:

http://wiadomosci.wp.pl/bojka-w-sadzie-najwyzszym-policja-uzyla-sily-6128516068046465a

--
Lepudruk

Data: 2017-05-31 20:27:55
Autor: Lepudruk
Kamiński leży i kwiczy - SN: Prezydent nie miał prawa ułaskawić przestępcy
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:qhbtic5avk2b6dhtn661m3of8o7oi74hol4ax.com...
[...]

No to prezes go skarze a prezydent na polecenie prezesa ułaskawi i będzie
git! Dobra zmiana!?

--
Lepudruk

Kamiński leży i kwiczy - SN: Prezydent nie miał prawa ułaskawić przestępcy