Kaminski nie chce pieniedzy

Data: 2009-10-31 10:24:16
Autor: cyc
Kaminski nie chce pieniedzy

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:...
Kaminski , nie chce wynagrodzenia za swoja prace w CBA . Nie zyczy sobie aby na jego konto wplywaly pieniadze .
To przeciez najzwyczajnieszy gowniarz nie majacy pojecia o tym gdzie zyje i co znaczy prawo . To drugie udowodnil juz bedac szefej CBA ale zeby az tak wyobcowac sie z rzeczxywistosci ?.
Jest dalej formalnie zatrudniony i w zwiazku z tym , msi , chce , czy nie cche pobierac wynagrodzenie bo urzad , ktory mu nie wyplaci poborow popelni przestepswto . Ja wiem , ze dla Kaminskiego to zaden arguent , jako , ze do takich dzialan przywykl a powiem nawet , to byl jego chcle powszedni ale niech w koncu zrozumie to , nie wszyscy sa tacy jak on i ze dla innych prawo jest obowiazujacym nakazem .
Zabieraj wiec |aminski swoja forse i jesli jej nie cchesz , to zwolnij sie z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia po ktorych nie bedziesz otrzymywal wynagrodzenia  .
Jak gowniarz .

cyc

Kaminski nie chce pieniedzy