Kaminski niekoszerny :)

Data: 2009-05-25 12:08:23
Autor: Vic
Kaminski niekoszerny :)
http://www.dziennik.pl/polityka/article385882/Ojciec_Rydzyk_mowi_na_kogo_glosowac.html

I racje ma zakonnik Rydzyk! Mnie rowniez ten opasly dzialacz o mimice wystraszonego strusia jakos nie przekonuje :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 10:26:32
Autor: Tzva Adonai
Kaminski niekoszerny :)
Vic <bjorgul@o2.pl> napisa(a):
I racje ma zakonnik Rydzyk!

Faktycznie, nie ma go na licie ydw:
http://www.polonica.net/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm

Putry, Gosiewskiego te nie ma, za to jest Bielan w towarzystwie Biedronia,
Biedrzyskiej i Bieruta... --

Data: 2009-05-25 12:46:55
Autor: Vic
Kaminski niekoszerny :)
Tzva Adonai wrote:
I racje ma zakonnik Rydzyk!

Faktycznie, nie ma go na liście Żydów:
http://www.polonica.net/Lista_zydow_w_zniewalanej_Polsce.htm

Zle mnie zrozumiales. Okreslenia "niekoszerny" uzylem w znaczeniu zartobliwym, nie odnoszacym sie do zydowskiej religii, a raczej do stopnia spelnienia przez Kaminskiego wymogow tajemnej rydzykowej doktryny. W odniesieniu do tej doktryny Kaminski okazal sie "niekoszerny" :)

Mnie domniemana czy autentyczna zydowskosc kogokolwiek malo interesuje. Takie namietnosci zostawiam roznym takim dziwakom typu Panslav, awe, mkarwan.
A te wszystkie 'listy Zydow' sa ch*** warte. Tak jak ich czytelnicy.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 12:50:54
Autor: Panslavista
Kaminski niekoszerny :)

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci

..
Takie namietnosci zostawiam roznym takim dziwakom typu Panslav, awe,
mkarwan.

Pajacujesz. Te nie mam takich namitnoci.
To tylko samoobrona, do ktrej zostaem zmuszony.

Data: 2009-05-25 13:45:24
Autor: cirrus
Kaminski niekoszerny :)
Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:gvdroo$ovg$1inews.gazeta.pl...
[...]

To pewnie Biedrzyska na podstawie podobiestwa nazwiska do Biedronia, no a peda jak musi by pedofilem to zapewne i ydem.

--
stevep

Data: 2009-05-25 12:55:55
Autor: boukun
Kaminski niekoszerny :)

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvdra0$fb4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rydzyk to przebiegły Żyd talmudysta. Mało kto zastanawia się nad tym, że Radio Maryja dziwnym trafem powstało dokładnie w momencie, jak przetała działać monachijska, syjonistyczna rozgłośnia RWE i po układzie okrągłego stołu. Dokładnie 20 lat temu.

Mularczyk jest takim samym Zydem jak Kamiński, widocznie bardziej wtajemniczony w masonerii. Mularczyk i Ziobro wyglądają jak typowe kibucniki, tylko bez jarmułek na glowach. http://pl.wikipedia.org/wiki/Arkadiusz_Mularczyk
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Ziobro
boukun

Data: 2009-05-25 13:46:52
Autor: cirrus
Kaminski niekoszerny :)
Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gvdra0$fb4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja te jestem"wielbicielem" tego opasa, brakuje mu tylko czapki z dzwonkami.

--
stevep

Kaminski niekoszerny :)