Kamiński - ofiara "Pejsów".

Data: 2011-05-25 13:58:41
Autor: cyryna
Kamiński - ofiara "Pejsów".
> Kolejna gratulacje dla Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, oraz dziennikarzy > "Uważam Rze" - którzy pojawiają się zawsze tam, gdzie dzieje się > niesprawiedliwość. To oni "dotarli" do listów Kamińskiego i postanowili > zadać "ważkie pytania" dotyczące finansowania PO i działań Mirosława > Drzewieckiego.

> [...]

Re: Miro kupował od mafii narkotyki? Prokuratura przyznaje, że dysponuje zeznaniami obciążającymi Drzewieckiego

On 25 Maj, 11:04, muto2100  wrote: > http://wpolityce.pl/view/12359/Miro_kupowal_od_mafii_narkotyki__Proku... # Zaskakujące oświadczenie Andrzeja Seremeta. Prokurator generalny mówi wprost, że zeznania świadka koronnego mogą doprowadzić polityka na ławę oskarżonych. Nazwisko nie padło, ale z kontekstu można wyczytać, że chodzi o byłego ministra PO. # http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/337469,seremet-zeznania-
swiadka-koronnego-moga-obciazyc-polityka.html matador. --

Kamiński - ofiara "Pejsów".