Kamiński pomylił "odpał" z odwałem.

Data: 2009-05-12 08:29:08
Autor: antyanatinae
Kamiński pomylił "odpał" z odwałem.
 Każdy facet chwali się tym, co ma najlepsze. A Wojciech Olejniczak jest przystojnym, młodym człowiekiem i to pokazuje - mówił w programie "Teraz  My!" Michał Kamiński, broniąc tym samym Wojciecha Olejniczaka, który na okładce "Wprost" wystąpił z gołym torsem. - Jestem poważnym politykiem, ale mającym też w sobie dużo luzu - stwierdził sam zainteresowany.

http://www.tvn24.pl/-1,1599778,0,1,kaminski-nie-pokaze-torsu-po-co-straszyc-ludzi,wiadomosc.html

Przemek

" Ja pływam codziennie od roku - pochwalił się również Michał Kamiński. Polityk stwierdził, że pływanie daje mu "bardzo duży odpał psychiczny". - Bo to jest stresująca robota - puentował polityk."

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-12 09:45:03
Autor: Vic
KamiĂąski pomyliÂł "odpaÂł" z odwaÂłem .
antyanatinae wrote:
" Ja pÂływam codziennie od roku - pochwaliÂł siĂŞ rĂłwnieÂż MichaÂł KamiĂąski. Polityk stwierdziÂł, Âże pÂływanie daje mu "bardzo duÂży odpaÂł psychiczny". - Bo to jest stresujÂąca robota - puentowaÂł polityk."

Zabawny spaslak... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 11:31:11
Autor: jadrys
Vic pisze:
antyanatinae wrote:
[...]

A jak pięknie facetĂłw całuje po rękach..  Ciekawe czy Pinocheta teĹź pocałował ?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-05-12 11:55:24
Autor: Vic
jadrys wrote:
A jak pięknie facetĂłw całuje po rękach..  Ciekawe czy Pinocheta teĹź pocałował ?

Na pewno. W pierscien ;)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 14:35:05
Autor: antyanatinae
Kaminski pomyli3 "odpa3" z odwa3em.
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:guba0p$gl0$3mx1.internetia.pl...
antyanatinae wrote:
" Ja p3ywam codziennie od roku - pochwali3 sie równie? Micha3 Kaminski. Polityk stwierdzi3, ?e p3ywanie daje mu "bardzo du?y odpa3 psychiczny". - Bo to jest stresuj?ca robota - puentowa3 polityk."

Zabawny spaslak... :)

Żeby się tak nie pocił ;-)).........

P.

Data: 2009-05-12 14:50:02
Autor: Vic
Kaminski pomyli3 "odpa3" z odwa3em.
antyanatinae wrote:
ÂŻeby siĂŞ tak nie pociÂł ;-)).........

Kojarzy mi sie z takim wielkim, zapasionym, spoconym strusiem :)
Z tym, ze ptaki sie nie poca...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-12 14:43:21
Autor: cirrus
Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gub4vm$fmg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzeczywiscie pływak z niego nie byle jaki, w tym co mówi sama woda.

--
stevep

Kamiński pomylił "odpał" z odwałem.