Kaminski stanal

Data: 2009-10-08 17:14:28
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal
przed sejmowa komisja specjalnej troski:
http://m.onet.pl/_m/8e97731e2389ded2de26ac04d16a4d54,5,1.jpg

ar

Data: 2009-10-08 17:18:18
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
przed sejmowa komisja specjalnej troski:
http://m.onet.pl/_m/8e97731e2389ded2de26ac04d16a4d54,5,1.jpg

Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

Data: 2009-10-08 15:27:06
Autor: Karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Slawomir Stoff pisze:
> przed sejmowa komisja specjalnej troski:
> http://m.onet.pl/_m/8e97731e2389ded2de26ac04d16a4d54,5,1.jpg

Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

on sie m.innymi i dla Ciebie narazil. Zadowolony jestes teraz,
ze Tusk wykancza ludzi uczciwych? Sadzisz, ze bedzie Ci sie lepiej zylo w
takim panstwie, w ktorym i Ciebie kiedys dosiegnie taka *sprawiedliwosc*?

Data: 2009-10-08 17:43:33
Autor: Piotr
Kaminski stanal
Dnia Thu, 08 Oct 2009 17:31:49 +0200, Lorn napisał(a):

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)

Trza zrozumieć, Dżeff jest idealistą i mówi do ciebie jak do
człowieka... A, że wyście som lorn, a nie jakiś człowiek, he, he...
Piotr

Data: 2009-10-08 17:47:14
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Piotr pisze:
[...]

.... i Ty później masz pretensję, że jesteś *obrażany*. Ta sama kulturka co Kaczyński... Sam nie przeprosi, a żąda przeprosin. ;->

Data: 2009-10-08 18:08:41
Autor: Piotr
Kaminski stanal
Dnia Thu, 08 Oct 2009 17:47:14 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Nie rozczulaj się. Nie przystoi twardzielowi, który przed chwilą
usiłował poniżyć interlokutora, teraz udawać tłumacza języka miłości.
Piotr
Gdzie wyrażałem te "pretensje"?

Data: 2009-10-08 18:21:01
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Piotr pisze:
[...]

Nie rozczulaj się.

Nie mam zamiaru :> To Ty jeśtes drażliwy...

Nie przystoi twardzielowi, który przed chwilą
usiłował poniżyć interlokutora, teraz udawać tłumacza języka miłości.

Nie wygląda biednie? :>

Gdzie wyrażałem te "pretensje"?

Masz dobrą pamięć... Szkoda, że tak krótką. :>

Data: 2009-10-08 17:43:45
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
przed sejmowa komisja specjalnej troski:
http://m.onet.pl/_m/8e97731e2389ded2de26ac04d16a4d54,5,1.jpg

Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

on sie m.innymi i dla Ciebie narazil.

Dla mnie? :> O kurczę...

Zadowolony jestes teraz, ze Tusk wykancza ludzi uczciwych?

Dla Ciebie uczciwy, dla mnie kłamczuszek i kumpel 'przydupas' Kaczyńskich :>

Sadzisz, ze bedzie Ci sie lepiej zylo wtakim panstwie, w ktorym i Ciebie kiedys dosiegnie taka *sprawiedliwosc*?

Ĺšle mi Ĺźyczysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku  ;-)

Data: 2009-10-08 17:58:22
Autor: awe
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --

po muzulmansku tez nie, ja natomiast widze ze w twoim przypadku mialby szanse miec problemy z towarzystwem opieki nad zwierzetami.
awe

Data: 2009-10-08 17:23:11
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hakuig$gl1$3news.interia.pl...
Slawomir Stoff pisze:
przed sejmowa komisja specjalnej troski:
http://m.onet.pl/_m/8e97731e2389ded2de26ac04d16a4d54,5,1.jpg

Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   a jak ma rwa wygladac uczciwy urzednik najjasniejszej
   wdeptywany przez rozbestwione bydlo w glebe?

   ar

Data: 2009-10-08 17:27:45
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Godnie... Przecież dla niego służba Polsce jest priorytetem i mówi prawdę i tylko prawdę... (c) PiS ;-> Chyba, że kłamie? :>

Data: 2009-10-08 15:30:54
Autor: Karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Godnie... Przecież dla niego służba Polsce jest priorytetem i mówi prawdę i tylko prawdę... (c) PiS ;-> Chyba, że kłamie? :>

..a dla ciebie jak ta sluzba Polsce powinna byc? Moze powinienes pisac jednak
na innej grupie, a nie polskiej? --

Data: 2009-10-08 17:36:20
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Godnie... Przecież dla niego służba Polsce jest priorytetem i mówi prawdę i tylko prawdę... (c) PiS ;-> Chyba, że kłamie? :>

.a dla ciebie jak ta sluzba Polsce powinna byc?

Kamiński wzorem nie jest. :>

Moze powinienes pisac jednak na innej grupie, a nie polskiej?

Wcześniej pulsar, teraz ja... :) Ty jesteś Polakiem , my nie godni... ;-P

Data: 2009-10-08 15:45:43
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:
>  >> Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

Dla mnie? :> O kurczę...

tak Lorn, dla Ciebie tez. Ale chila, moment. Moze zaczniemy z innej beczki.
Ja chce Ciebie zrozumiec, wiec napisz mi tylko jak Ty bys postapila w takiej teoretycznej sytuacji:

Wyobraz sobie, ze jestes wlascicielem sporego biznesu (Polska, kraj w ktorym
zyjesz, to wlasnie taki ogromny biznes). Poniewaz nie mozesz sam takim
biznesem zarzadzac, bo jest to fizycznie nie mozliwe, zatrudniasz w nim
roznych specjalistow, ktorym ufasz. Pewnego dnia otrzymujesz informacje, ze kilku z tych fachowcow, moze probowac cos robic niezgodnego z Twoim interesem.

Co w takiej sytuacji bys zrobil?

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)

 nie Lorn, ja Ci wlasnie zycze dobrze. --

Data: 2009-10-08 17:56:38
Autor: awe
Kaminski stanal

  Karol pisze:

> [...]

Co w takiej sytuacji bys zrobil?

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)

-- -- -- -- -- -- -
Lorn dlugo sie zastanawia i ciagle nie wie
awe

Data: 2009-10-08 18:17:52
Autor: Lorn
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

Nie samym psp człowiek żyje. Mogę sobie kawę zrobić? ;-> Czy mam lapka nawet do kibla ze sobą zabierać? ;-)

Data: 2009-10-08 22:29:46
Autor: awe
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
wez i zrob na niego:-)
awe

Data: 2009-10-08 18:07:50
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

O nie Karolu... Państwo to nie firemka nawet duża... Premier, Prezydent mają swoje uprawnienia/prawa zapisane konstytucyjnie. Nie mają takiej swobody jak kierownik/dyrektor firmy. W tym wypadku Premier powinien odesłać Kamińskiego z kwitkiem... Skoro te materiały nie mają procesowego charakteru i do prokuratury się nie nadają... No, ale skoro szef CBA 'mnie' informuje... Kaczyński Jaruś dzisiaj streścił jak on by postąpił... Nikt by się nie domyśli ;-)

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)

 nie Lorn, ja Ci wlasnie zycze dobrze.

Wybacz. :>

Data: 2009-10-08 16:18:25
Autor: Karol
Kaminski stanal
[...]

Nie odpowiedziales na pytanie Lorn. Myslisz sie tez twierdzac, ze panstwa nie
mozna porownywac do biznesu. Owszem Panstwo to rowniez biznes.

Premier nie mial prawa odsylac Kaminskiego z kwitkiem. Jego obowiazkiem bylo
sprawdzic informacje ktora otrzymal od lojalnego urzednika.

Premier ktory nie rozumie na czym polegaja jego obowiazki i je lekcewazy w tak
ewidentny sposob, nie nadaje sie nawet na dozorce baraku na budowie.
Dozorca ktory chce ukarac czlowieka ktory mu daje *cynk*, ze ktos chce wyniesc
z budowy cegly, dostalby od wlasciciela tej budowy kopa w tylek.

Wybacz. :>

co ci mam wybaczyc? to ze nie potrafisz odpowiedziec na takie proste pytanie?

Data: 2009-10-08 18:33:50
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Firma a Państwo to inna bajka... :>

Myslisz sie tez twierdzac, ze panstwa nie
mozna porownywac do biznesu. Owszem Panstwo to rowniez biznes.

Szkoda tylko, że ciągle myślisz mikroekonomicznie :>

Premier nie mial prawa odsylac Kaminskiego z kwitkiem.

Miał... Skoro materiały nie były 'nic' warte dla prokuratury...

Jego obowiazkiem bylo sprawdzic informacje ktora otrzymal od lojalnego urzednika.

Jego dobrą wolą. Ta dobra wola została wykorzystana przez Kamińskiego. :>

Premier ktory nie rozumie na czym polegaja jego obowiazki i je lekcewazy w tak
ewidentny sposob, nie nadaje sie nawet na dozorce baraku na budowie.

Cieć wie, że podczas włamania musi zadzwonić na 997. Kamiński przewodzi CBA. Ten sam Kamiński biegnie do Premiera z podejrzeniem nieprawidłowości przy projekcie ustawy... Nieprawidłowości! Dlaczego nie pobiegł do prokuratury? :> Aa no bo już o tym pisałem. :>

Dozorca ktory chce ukarac czlowieka ktory mu daje *cynk*, ze ktos chce wyniesc
z budowy cegly, dostalby od wlasciciela tej budowy kopa w tylek.

Dozorca to Kamiński, a kierownik budowy to Tusk? :> hierarchia chyba zachowana? :>

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)
 nie Lorn, ja Ci wlasnie zycze dobrze.

Wybacz. :>

co ci mam wybaczyc?

Skoro nie zrozumiałeś...

to ze nie potrafisz odpowiedziec na takie proste pytanie?

Tak nie potrafię. :>

Data: 2009-10-08 16:57:54
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:
> Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): > > >> O nie Karolu... Państwo to nie firemka nawet duża... Premier, Prezydent >> mają swoje uprawnienia/prawa zapisane konstytucyjnie. Nie mają takiej >> swobody jak kierownik/dyrektor firmy. W tym wypadku Premier powinien >> odesłać Kamińskiego z kwitkiem... Skoro te materiały nie mają >> procesowego charakteru i do prokuratury się nie nadają... No, ale skoro >> szef CBA 'mnie' informuje... Kaczyński Jaruś dzisiaj streścił jak on by >> postąpił... Nikt by się nie domyśli ;-)

Firma a Państwo to inna bajka... :>

A niby dlaczego? Panstwo jest w/g Ciebie niczyje, wiec mozna go trakowac jak dojna krowe?

> Myslisz sie tez twierdzac, ze panstwa nie
> mozna porownywac do biznesu. Owszem Panstwo to rowniez biznes.

Szkoda tylko, że ciągle myślisz mikroekonomicznie :>

Nie Lorn, ja tylko probowalem pokazac Ci jak ten problem w makroskali, wyglada
na przykladzie sprowadzonym do mikroskali. Zrobilem tak, abys go lepiej
zrozumial.
> Premier nie mial prawa odsylac Kaminskiego z kwitkiem.

Miał... Skoro materiały nie były 'nic' warte dla prokuratury...

Jesli materialy nie byly nic warte, to dlaczego zrobil to cale przemeblowanie
w swim rzadzie i na taka dotad nie spotykana skale?

> Jego obowiazkiem bylo sprawdzic informacje ktora otrzymal od lojalnego urzedn
ika.

Jego dobrą wolą. Ta dobra wola została wykorzystana przez Kamińskiego. :>

Blad w rozumowaniu. Wola premiera musi byc wola spoleczenstwa ktore go wybralo
i to wlasnie premier wykorzystal w sposob niemoralny i nieetyczny dobra wole
uczciwego urzednika, ktorym jest Kaminski.

> [...]

Cieć wie, że podczas włamania musi zadzwonić na 997. Kamiński przewodzi CBA. Ten sam Kamiński biegnie do Premiera z podejrzeniem nieprawidłowości przy projekcie ustawy... Nieprawidłowości! Dlaczego nie pobiegł do prokuratury? :> Aa no bo już o tym pisałem. :>

A po co mial biegac do prokuratury, skoro to byly tylko podejrzenia?
Gdyby pobiegl do prokuratury, to byscie twierdzili, ze urzednik dokonal zamach
stanu, bo PiS to uknul cos przeciw PO. Byl lojalny wobec premiera i go poinformowal o potencjalnym zagrozeniu korupcja.
> [...]

Dozorca to Kamiński, a kierownik budowy to Tusk? :> hierarchia chyba zachowana? :>

Kolejny blad w rozumowaniu. Tusk to dozorca biznesu ktorym jest Polska, a kierownikiem budowy jest polskie spoleczenstwo. Kaminski to urzednik ktory
rozumie swoja role w tym spoleczenstwie.

nadal nie rozumiem, co mam rozumiec? Widze tylko, ze nie potrafisz rozmawiac
uczciwie, tylko krecisz.

> to ze nie potrafisz odpowiedziec na takie proste pytanie?

Tak nie potrafię. :>

a dlaczego? pytanie bylo za trudne dla Ciebie?

Data: 2009-10-08 19:11:15
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Znasz się choć odrobinę na ekonomii? :> W państwie rządzących trzymają w ryzach przepisy konstytucyjne, który złamanie grozi TS. W prywatnej firmie... Sąd pracy. :>

[...]

Szkoda, że nie rozumiesz róznicy między zarządzaniem Państwem, a firmą/Przedsiębiorstwem. :>

[...]

Bo Kamiński nagle uznał, że są to materiały dla prokuratury? Czy Rzeczpospolita opisała *przeciekającą* służbę CBA?

[...]

Teraz wiem z kim dyskutuję... Słowo przeciw słowu... :> Uważam, że Kamiński kłamie. :>

[...]

Po co biegał do Premiera? :>

Gdyby pobiegl do prokuratury, to byscie twierdzili, ze urzednik dokonal zamach
stanu, bo PiS to uknul cos przeciw PO.

To już nie byłby problem Kamińskiego, ani CBA. :>

Byl lojalny wobec premiera i go poinformowal o potencjalnym zagrozeniu korupcja.

Szkoda, że nie był wcześniej tak lojalny... :>

[...]

Jak rozumie? :> Kopie dołki między dozorcą, a społeczeństwem? :> Gdzie tu rola PiS`u? jako dywersanta ?

[...]

Źle widzisz.

to ze nie potrafisz odpowiedziec na takie proste pytanie?

Tak nie potrafię. :>

a dlaczego? pytanie bylo za trudne dla Ciebie?

Tak, było nie do udźwignięcia. :>

Data: 2009-10-08 17:35:31
Autor: Karol
Kaminski stanal
> [...]

Znasz się choć odrobinę na ekonomii? :> W państwie rządzących trzymają w ryzach przepisy konstytucyjne, który złamanie grozi TS. W prywatnej firmie... Sąd pracy. :>

a jakie przepisy konstytucyjne zlamal Kaminski? Mozesz to wyjasnic?
Chetnie poslucham.

Szkoda, że nie rozumiesz róznicy między zarządzaniem Państwem, a firmą/Przedsiębiorstwem. :>

ja rozumiem doskonale, za to ty nie rozumiesz, ze roznica w zasadzie nie
istnieje. Brak wyobrazni?

> [...]

Bo Kamiński nagle uznał, że są to materiały dla prokuratury? Czy Rzeczpospolita opisała *przeciekającą* służbę CBA?

Kaminski nic nie uznal. Znowu nie odpowiedziales na pytanie, co bylo powodem tego przemeblowania w rzadzie, skoro materialy w/g Ciebie nie byly
*nic* warte? (vide co napisales powyzej).

> [...]
> uczciwego urzednika, ktorym jest Kaminski.

Teraz wiem z kim dyskutuję... Słowo przeciw słowu... :> Uważam, że Kamiński kłamie. :>

No ja tez wiem z kim dyskutuje, ale mi to nie przeszkadza, wiec kontynuuje i
prosze o uzasadnienie twierdzenia, ze Kaminski klamie. Dowody merytoryczne
prosze podac.
> A po co mial biegac do prokuratury, skoro to byly tylko podejrzenia?

Po co biegał do Premiera? :>

Poszedl do premiera, bo zaistnialo podejrzenie i przedstawil mu na to dowody.

To już nie byłby problem Kamińskiego, ani CBA. :>

a teraz jest problem premiera i PO, bo premier nie zna swoich obowiazkow.

> Byl lojalny wobec premiera i go poinformowal o potencjalnym zagrozeniu korupc
ja.

Szkoda, że nie był wcześniej tak lojalny... :>

tzn.? Kiedy nie byl lojalny wobec premiera?

> [...]
> rozumie swoja role w tym spoleczenstwie.

Jak rozumie? :> Kopie dołki między dozorcą, a społeczeństwem? :> Gdzie tu rola PiS`u? jako dywersanta ?

Jakie dolki kopie? Czy w/g ciebie poinformowanie premiera o mozliwosci
korupcji wsrod najblizszych wspolpracownikow premiera, to kopanie dolkow pod premierem?

> nadal nie rozumiem, co mam rozumiec? Widze tylko, ze nie potrafisz rozmawiac
> uczciwie, tylko krecisz.

Źle widzisz.

Nie, ja dobrze widze, nawet zeza nie mam:)

> a dlaczego? pytanie bylo za trudne dla Ciebie?

Tak, było nie do udźwignięcia. :>

Czy chcesz abym ci zadal jeszcze prostsze pytanie?

Data: 2009-10-08 20:09:22
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:

[cut]

Mam wrażenie jakbym pisał w próżnię :> Ostatni raz przypominam... Kamiński jako szef CBA mając materiały dotyczące *możliwych* przekrętów w sprawie projektu ustawy, powinien oddać sprawę prokuratorowi. Ale skoro zebrane dane są gówno warte... Szczególnie teraz są ciekawe komentarze... Kempa: Pół miliona złotych w budżecie mniej... Brudziński: Ukradli kasę... Ukradli? Owszem ukradli... Ci co ustawę uchwalali :) Żebyś mi tu Karol nie wyskoczył z idiotyzmem... Afera wybuchła przy projekcie ustawy :> Może im chodzi o ustawę, która już okrada państwo, a została przyjęta przez rząd PiS`u? :>

Data: 2009-10-08 18:54:10
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:

[cut]

Mam wrażenie jakbym pisał w próżnię :> Ostatni raz przypominam...

dlaczego wyciales moje pytania? manipulujesz tekstem, bo nie masz argumentow
merytorycznych?

Kamiński jako szef CBA mając materiały dotyczące *możliwych* przekrętów w sprawie projektu ustawy, powinien oddać sprawę prokuratorowi.

to ja jeszcze raz przypominam, ze to byly tylko podejrzenia (ale to podejrzeni
byly opierte o dowody, vide tasmy) i Kaminski jako lojalny urzednik zgosil ta
sprawe premierowi, bo nie chcial rozwalac rzadu czy kopac *dolkow* pod PO, tak
jak Ty mu to zarzucasz. Premier gdyby nie byl zwykly loozer, to by sprawe sprawdzil dokladnie i
prawdopodobnie nie byloby tej calej afery.
Premier ma takie mozliwosci, tylko po prostu nie chcialo mu sie z tych
mozliwosci skorzystac, bo to nieodpowiedzialny czlowiek.

Przeczytaj sobie dokumenty ktore Kaminski dostarczyl premierowi, a potem
dopiero sie wypowiadaj. Trudno dyskutowac z kims, kto sobie cos wymysla i
jeszcze ma pretensje, ze ktos nie wierzy w te jego wymysly.

skoro zebrane dane są gówno warte... Szczególnie teraz są ciekawe komentarze... Kempa: Pół miliona złotych w budżecie mniej... Brudziński: Ukradli kasę... Ukradli? Owszem ukradli... Ci co ustawę uchwalali :)

Powtarzam kolejny raz: odpowiedz mi wreszcie sensownie na pytanie, dlaczego
skoro zebrane dane byly *goowno* warte, Tusk wymienil prawie caly rzad?

Nie weksluj sprawy w strone Brudzinskiego, czy Kepy tylko trzymaj sie tematu.
Rozmawiamy teraz o Tusku, a nie o pisowskich partyjniakach.

Żebyś mi tu Karol nie wyskoczył z idiotyzmem... Afera wybuchła przy projekcie ustawy :> Może im chodzi o ustawę, która już okrada państwo, a została przyjęta przez rząd PiS`u? :>

Z jakimi idiotyzmami? Ja Tobie zadaje pytania na ktore nie jestes w stanie
rzeczowo odpowiedziec, tylko chcesz za wszelka cena abym uwierzyl w twoje
wymysly. Prosze, przekonaj mnie do tego co piszesz, ale przy pomocy argumentow
popartych dowodami z ktorymi moge sie zapoznac. Jesli mnie przekonasz, to
przyznam Ci racje.

Wyobaz sobie, ze ja nie jestem wcale przeciwnikiem PO. Ja jednak widze, ze ta
partia ma loozera, hipokryte i matola za przywodce.
Dobrze by bylo abys to wreszcie zrozumial, bo taka obrona Tuska, jaka Ty
prezentujesz nie rozni sie specjalnie niczym od tej, ktora prezentuja
niektorzy bezkrytyczni wyznawcy duetu Kaczynskich.
Zrozum wreszcie, ze w ten sposob nie pomagasz PO.

Data: 2009-10-08 21:05:21
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:

[...]

Stenogramy... pocięte. Chętnie bym posłuchał te *taśmy* :> Oczywiście... Kamiński lojalny jest i basta ;-P

Premier gdyby nie byl zwykly loozer, to by sprawe sprawdzil dokladnie i
prawdopodobnie nie byloby tej calej afery.

Co rozumiesz przez *dokładnie sprawdził* ? Dokładnie sprawdzić to może prokuratura...

Premier ma takie mozliwosci, tylko po prostu nie chcialo mu sie z tych
mozliwosci skorzystac, bo to nieodpowiedzialny czlowiek.

Ma takie możliwości? Pokaz mi zapis w konstytucji gdzie Premiet ma prawo do przeprowadzania śledztwa. :>

Nie zwykłem pisać po stokroć tego samego... :>

Data: 2009-10-08 19:17:28
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:

> [...]
> jak Ty mu to zarzucasz.

Stenogramy... pocięte. Chętnie bym posłuchał te *taśmy* :> Oczywiście... Kamiński lojalny jest i basta ;-P

skad wiesz, ze pociete? Tasmy zostaly przekazane prokuraturze i ona uznal, ze nie nadaja sie do publicznego naglosnienia. Pytam dlaczego, skoro sa hoowno
warte?

> Premier gdyby nie byl zwykly loozer, to by sprawe sprawdzil dokladnie i
> prawdopodobnie nie byloby tej calej afery.

Co rozumiesz przez *dokładnie sprawdził* ? Dokładnie sprawdzić to może prokuratura...

nic podobnego, mogl sprawdzic bez angazowania w ta sprawe prokuratury.
Przeczytaj sobie co zostalo na ten temat opublikowane w prasie.

> [...]

Ma takie możliwości? Pokaz mi zapis w konstytucji gdzie Premiet ma prawo do przeprowadzania śledztwa. :>

Nie musial przeprowadzac zadnego sledztwa, wystarczylo nie zlekcewazyc
informacji na etapie takim, jak ja przekazal Kaminski. Tusk ta sprawe OLAL jak nieodpowiedzialny gowniarz.

Nie zwykłem pisać po stokroć tego samego... :>

taaaak, a ja widze, ze piszesz juz chyba od paru lat jedno i to samo.
A teraz nagle jak  pytam o konkrety, to nie potrafisz obronic w sposob
przekonywujacy swojego stanowiska?

Nie szkoda ci czasu na pierdoly? --

Data: 2009-10-08 21:20:12
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:

[...]

skad wiesz, ze pociete?

Skąd wiesz, że nie są? :>

Tasmy zostaly przekazane prokuraturze i ona uznal, ze nie nadaja sie do publicznego naglosnienia. Pytam dlaczego, skoro sa hoowno
warte?

Ty chyba nie wiesz o czym piszesz... Kamiński odwiedzając Premiera zaznaczył, że nie jest to materiał dla prokuratury...

Nie szkoda ci czasu na pierdoly?

Tobie na pewno nie. :)

Data: 2009-10-08 19:30:39
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

> skad wiesz, ze pociete?

Skąd wiesz, że nie są? :>

a skad wiesz, ze sa?
Prokurator je wlasnie przesluchal i nie pozwolil na dalsze ich upublicznianie,
natomiast loozer ktory jest polskim premierem, wymienil prawie caly rzad.

> [...]

Ty chyba nie wiesz o czym piszesz... Kamiński odwiedzając Premiera zaznaczył, że nie jest to materiał dla prokuratury...

no wiec? chcial kopac dolki czy chcial tylko aby premier sie sprawa zainteresowal?

> Nie szkoda ci czasu na pierdoly?

Tobie na pewno nie. :)

ja o pierdolach nie pisze i nie wyklocam sie codziennie, wyzywajac na tej
grupie zwolennikow opozycji od pizdzielcow, moherow, komuchow czy kretynow -
bo to sa wlasnie pierdoly i marnowanie czasu na bzdety.

Data: 2009-10-08 21:31:32
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

[cut]

Czytaj wyżej.

Data: 2009-10-08 19:58:16
Autor: Karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
  Karol pisze:

[cut]

Czytaj wyżej.

co mam czytac? Nadal zadnych konkretow w twoich wypowiedziach nie widze.
A gdzie odpowiedzi na pytania ktore ci zadalem?

Data: 2009-10-08 22:23:06
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

[cut]

Czytaj wyżej.

co mam czytac? Nadal zadnych konkretow w twoich wypowiedziach nie widze.
A gdzie odpowiedzi na pytania ktore ci zadalem?

Ile razy mam Ci na nie odpowiadać? czytać nie potrafisz? jeszcze nie znasz mego stanowiska w tej sprawie? Mam Ci konkretnie jak dziecku odpowiedzieć i wypunktować? Z tekstu wyciągać wnioski potrafisz? :>

Data: 2009-10-08 20:33:20
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

> [...]

Ile razy mam Ci na nie odpowiadać? czytać nie potrafisz? jeszcze nie znasz mego stanowiska w tej sprawie? Mam Ci konkretnie jak dziecku odpowiedzieć i wypunktować? Z tekstu wyciągać wnioski potrafisz? :>

czekam na odpowiedz rzeczowa, a nie twoje brednie i wymysly. Probuj dalej, moze wreszci ci sie uda mnie przekonac, ze masz racje.

Ps. kolejny punkt dla mnie: kolejna proba inwektywy z twojej strony, zamiast
odpowiedzi merytorycznej  = hipokryzja ( przypomniam, ze domagales sie
dyskusji kulturalnej, wiec chce ci ja umozliwic).

Data: 2009-10-08 22:45:26
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

[...]

Nie sądzę... :> Ciebie nie da się przekonać. :>

Ps. kolejny punkt dla mnie:

To Cię bawi? :> Punkty zbierasz? :>

kolejna proba inwektywy z twojej strony, zamiast
odpowiedzi merytorycznej  = hipokryzja ( przypomniam, ze domagales sie
dyskusji kulturalnej, wiec chce ci ja umozliwic).

Oj... nie męcz się :>

Data: 2009-10-08 20:52:10
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

> czekam na odpowiedz rzeczowa, a nie twoje brednie i wymysly. > Probuj dalej, moze wreszci ci sie uda mnie przekonac, ze masz racje.

Nie sądzę... :> Ciebie nie da się przekonać. :>

alez da, da.....tylko trzeba umiec to zrobic. Twoja wiara. mnie nie przekonuje.

> Ps. kolejny punkt dla mnie:

To Cię bawi? :> Punkty zbierasz? :>

Owszem zbieram i cie punktuje. Chyba znasz zasady dyskusji w sieci? Ten kto
nie potrafi udowodnic swoich twierdzen, tylko zaczyna wekslowac sprawe lub
rzucac obelgami, przegrywa z kretesem:)

> kolejna proba inwektywy z twojej strony, zamiast
> odpowiedzi merytorycznej  = hipokryzja ( przypomniam, ze domagales sie
> dyskusji kulturalnej, wiec chce ci ja umozliwic).

Oj... nie męcz się :>

 ja sie nie mecze. Kolejny punk dla mnie: twoje wekslartwo:)

Data: 2009-10-08 23:18:57
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

To Cię bawi? :> Punkty zbierasz? :>

Owszem zbieram i cie punktuje. Chyba znasz zasady dyskusji w sieci?

Zapomniałem, że to dyskusja w sieci :)

Ten kto nie potrafi udowodnic swoich twierdzen, tylko zaczyna wekslowac sprawe lub
rzucac obelgami, przegrywa z kretesem:)

Ktoś tu rzuca obelgami? :>

Data: 2009-10-08 21:25:16
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

Zapomniałem, że to dyskusja w sieci :)

ale ja pamietam:)

> Ten kto nie potrafi udowodnic swoich twierdzen, tylko zaczyna wekslowac spraw
e lub
> rzucac obelgami, przegrywa z kretesem:)

Ktoś tu rzuca obelgami? :>

nooo,  jest taka proba, nawet juz wypunktowana:)

Data: 2009-10-08 23:39:46
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

To Cię bawi? :> Punkty zbierasz? :>
Owszem zbieram i cie punktuje. Chyba znasz zasady dyskusji w sieci?

Zapomniałem, że to dyskusja w sieci :)

ale ja pamietam:)

Cieszę się... :>

[...]

Zacytujesz? :>

Data: 2009-10-08 21:45:21
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:

> ale ja pamietam:)

Cieszę się... :>

to dobrze i tak trzymac:)

> nooo,  jest taka proba, nawet juz wypunktowana:)

Zacytujesz? :>

... sam sprawdz dokladnie watek i policz. Punkty naglasnialem.

Data: 2009-10-08 23:58:52
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Karol pisze:

ale ja pamietam:)

Cieszę się... :>

to dobrze i tak trzymac:)

nooo,  jest taka proba, nawet juz wypunktowana:)

Zacytujesz? :>

.. sam sprawdz dokladnie watek i policz. Punkty naglasnialem.

Nie usłyszałem :> Zacytuj... Będę wdzięczny. :> Może kolejny punk zaliczysz :>

Data: 2009-10-08 21:17:04
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Lorn pisze:
Karol pisze:

[...]

BTW... Jesteście jak Jehowi... Choćby podważając ich argumenty na podłożu filozofii i sensie życia wracają jak bumerang... ;-) Mamy odmienne zdanie, komisja będzie kabaretem, ale mam nadzieje, że coś wyjaśni :> PiS`owska wataha ma pożywkę i bardzo dobrze... Wiedzą, że żyją :)

Data: 2009-10-08 19:22:13
Autor: Karol
Kaminski stanal
[...]

co znaczy *jestescie*? Ja wypowiadam sie tylko w swoim imieniu. I moj drogi, to wlasnie Ty jestes jak ten swiadek Jehowy, bo chcesz abym przyjal to co piszesz na wiare.

Ja prosze o dowody, a ty mi serwujesz nadal swoje wierzenia. --

Data: 2009-10-08 21:31:10
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Przykro mi z tego powodu, że nie wiesz nawet jaka grupe reprezentujesz. :>

I moj drogi,

Ee... Nie tym tekstem :>

to wlasnie Ty jestes jak ten swiadek Jehowy, bo chcesz abym przyjal to co piszesz na wiare.

Nie musisz... Nie wymagam, nie proszę i nie błagam... Nie musisz wierzyć. Wystarczy, że zaczniesz się nad tym zastanawiać.

Ja prosze o dowody, a ty mi serwujesz nadal swoje wierzenia.

A Ty nie? Masz jakieś dowody? jak masz to ja poproszę... Nawet Ci przytaknę jeśli się mylę to odszczekam wszystko... Pokaż mi te dowody... jak na razie to mamy słowo przeciw słowu... Zamiast może rzucać się do gardła i upierać przy swoim poczekajmy na komisję i rozstrzygnięcie śledztwa... :> Co Ty na to? Po chrześcijańsku wyciągam dłoń... :)

Data: 2009-10-08 19:56:19
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:

> co znaczy *jestescie*? Ja wypowiadam sie tylko w swoim imieniu.

Przykro mi z tego powodu, że nie wiesz nawet jaka grupe reprezentujesz. :>

skad wiesz, ze nie wiem jaka grupe reprezentuje?

> I moj drogi,

Ee... Nie tym tekstem :>

.. wolalbys, abym cie zwyzywal ? O ile sobie dobrze przypominam, byles jednym
z tych nielicznych na tej grupie, ktory chcial dyskutowac kulturalnie.
Dlaczego wiec unikasz dyskusji o ktora zabiegales, a wolisz powoli skierowac
ja na personalne wycieczki?

> to wlasnie Ty jestes jak ten swiadek Jehowy, bo chcesz abym > przyjal to co piszesz na wiare.

Nie musisz... Nie wymagam, nie proszę i nie błagam... Nie musisz wierzyć. Wystarczy, że zaczniesz się nad tym zastanawiać.

o co ci w koncu chodzi? Czy ty rozumiesz na czym polega dyskusja ?
Potrafisz dyskutowac bez tego typu projekcji?

> [...]

A Ty nie? Masz jakieś dowody? jak masz to ja poproszę... Nawet Ci przytaknę jeśli się mylę to odszczekam wszystko... Pokaż mi te dowody... jak na razie to mamy słowo przeciw słowu... Zamiast może rzucać się do gardła i upierać przy swoim poczekajmy na komisję i rozstrzygnięcie śledztwa... :> Co Ty na to? Po chrześcijańsku wyciągam dłoń... :)

Nie odwracaj kota ogonem, tylko odpowiedz mi na pytania ktore ja tobie
pierwszy zadalem. Jesli tego nie zrobisz i bedziesz nadal wekslowal i unikal
konkretow, uznam, ze jestes zwyklym, niepowaznym trollem, ktory anonimowo
oczernia Kaminskiego, a broni jak fanatyk hipokryty i nieodpowiedzialnego
czlowieka, ktory jest premierem polskiego rzadu. Czlowiek ten aby ukryc swa nieudolnosc, chce w tej chwili oskarzyc
przyzwoitego i uczciwego urzednika ktorym jest pan Kaminski, szef CBA.  --

Data: 2009-10-08 22:07:57
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Widzę.

I moj drogi,

Ee... Nie tym tekstem :>

. wolalbys, abym cie zwyzywal ?

Wolałbym gdybyś nie pisał do mnie *mój_drogi*

[...]

Dyskusja polega na wymianie poglądów... Wymieniliśmy... Czegoś nie rozumiesz? Moim zdaniem jesteś/cie jak świadkowie Jehowy... Jedna prawda jest ważna, ale tylko Wasza. :> Nie ważne, że człowiek ma postawione zarzuty :> To mi wystarczy. :>

[...]

Odpowiedziałem... Udowodnij mi swoje racje, a ja jestem gotów odszczekać wszystko co napisałem w tym temacie... :> Uznam, że nie mam racji.

[...]

Myślę dokładnie to samo o Tobie. :> Pierwszy raz sie zgadzamy :>

Czlowiek ten aby ukryc swa nieudolnosc, chce w tej chwili oskarzyc
przyzwoitego i uczciwego urzednika ktorym jest pan Kaminski, szef CBA.

I tu tkwi problem... Uczciwy człowiek, który ma postawione zarzuty. Jest partyjnym przydupasem Kaczyńskich... Dał się poznać dwa lata temu... Nie widzisz tej zażyłości między PiS`em a CBA? :> Jak mam z Tobą dyskutować? jak możesz i śmiesz żądać ode mnie odpowiedzi, skoro nie widzisz oczywistych intencji Kamińskiego :> Pierwsza głośnia sprawa doktora G. Słynne taśmy... Pamiętasz stanowisko sądu? Ja wiem... Zaraz mi tu odwiniesz Alika ogonem, bo to trudne i bolesne :>

Data: 2009-10-08 20:27:55
Autor: Karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> skad wiesz, ze nie wiem jaka grupe reprezentuje?

Widzę.

 ale co widzisz?

> . wolalbys, abym cie zwyzywal ?

Wolałbym gdybyś nie pisał do mnie *mój_drogi*

tracisz czas na czepianie sie slowek, bo nadal nie masz zadnych argumentow?

> [...]

Dyskusja polega na wymianie poglądów... Wymieniliśmy... Czegoś nie rozumiesz? Moim zdaniem jesteś/cie jak świadkowie Jehowy... Jedna prawda jest ważna, ale tylko Wasza. :> Nie ważne, że człowiek ma postawione zarzuty :> To mi wystarczy. :>

Nie nie wymienilismy pogladow, tylko probujesz mi narzucic swoje wierzenia
i twoj ewidentny brak rozeznania w temacie na ktory probujesz tu dyskutowac.

> pierwszy zadalem.

Odpowiedziałem... Udowodnij mi swoje racje, a ja jestem gotów odszczekać wszystko co napisałem w tym temacie... :> Uznam, że nie mam racji.

Nie odpowiedziales, tylko nadal wekslujesz sprawe. Czekam na odpowiedz na moje
pytania. Szczegolnie intersuje mnie fakt, braku twojej odpowiedzi na pytanie :
dlaczego premier wymienil caly rzad, skoro dowody byly hoowno warte (to twoje
twierdzenie, vide twoja wypowiedz w tym watku). Uzasadnij to twierdzenie.

Nooo. probuj cos sensownego napisac , ocenimy material merytoryczny ktorym
dysponujesz.

> [...]
> czlowieka, ktory jest premierem polskiego rzadu.

Myślę dokładnie to samo o Tobie. :> Pierwszy raz sie zgadzamy :>

Punkt dla mnie, bo to ja ciebie poprosilem o dowody i napisalem, ze jesli ich
nie przedstawisz, uznam cie za niepowaznego trolla. Ty nadal dowodow nie
przedstawiles, tylko dalej wekslujesz sprawe na wycieczki osobiste, bo na nic
innego cie nie stac.

> [...]

I tu tkwi problem... Uczciwy człowiek, który ma postawione zarzuty. Jest partyjnym przydupasem Kaczyńskich... Dał się poznać dwa lata temu... Nie widzisz tej zażyłości między PiS`em a CBA? :> Jak mam z Tobą dyskutować? jak możesz i śmiesz żądać ode mnie odpowiedzi, skoro nie widzisz oczywistych intencji Kamińskiego :> Pierwsza głośnia sprawa doktora G. Słynne taśmy... Pamiętasz stanowisko sądu? Ja wiem... Zaraz mi tu odwiniesz Alika ogonem, bo to trudne i bolesne :>

Ja nie widze w tym przypadku zadnej zazylosci z Kaczynskimi.
Gdyby Kaminski byl tylko przydupasem Kaczynskich, to wlasnie nie powiadomilby
premiera o sprawie na tym etapie, tylko ciagnal by ja dalej i przygotowal
materialy dla prokuratury. Juz o tym pisale i ci to tlumaczylem, ale ty nadal cos sobie ubzdurales i
usilujesz mi wmowic na sile,cos co nie jest zgodne z prawda.

Nie weksluj sprawy w kierunku kota Alika, tylko trzymaj sie tematu. Potrafisz?

Data: 2009-10-08 22:43:03
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:

[cut]

Widzę, że innego wyboru nie mam... :>

Pytanie: "dlaczego premier wymienil caly rzad, skoro dowody byly hoowno warte (to twoje twierdzenie, vide twoja wypowiedz w tym watku). Uzasadnij to twierdzenie.

Odpowiedź: Żeby uciąć wszelkie spekulacje... Nie mają ministerialnych tek. :> Gdyby ich nie zdymisjonował dopiero miałbyś o czym szczekać. :> Czy cały rząd wymienił? Popatrz uważnie :> Wymienił? :>

Cała reszta Twojej wypowiedzi jest coś ala Kamiński lizu, lizu Kaczyńskim... :> Nie widzę, nie wiem, nie dostrzegam... :> Putra: "Materiały są porażające, ale nie mogę nic więcej powiedzieć bo są tajne" :> Wypunktuj mi proszę jeszcze jakieś pytanka... Bo w tym gąszczu   Twego bleblania zaczynają się zacierać. :>

Data: 2009-10-08 20:57:09
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:

[...]

a dlaczego siebie nie wymienil? Na jego temat tez sa spekulacje.

[...]

Kolejny punkt dla mnie: odpowiedz nie na temat (wekslarstwo), proba
insynuacji. Ponownie przypominam: domagales sie na tej grupie dyskusji
kulturalnej? No wiec, dlaczego tych zasad sam nie przestrzegasz?

Data: 2009-10-08 23:20:42
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:

[...]

Nie lubię się powtarzać :>

[...]

Było nie kulturalnie? :>

Data: 2009-10-08 21:27:22
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

> a dlaczego siebie nie wymienil? Na jego temat tez sa spekulacje.

Nie lubię się powtarzać :>

o braku dymisji Tuska jeszcze sie nie wypowiadales:)

noo, w/g mnie probowales zboczyc:)

Data: 2009-10-08 23:40:49
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

[...]

Dlaczego konfabulujesz? :>

Data: 2009-10-08 21:49:46
Autor: Karol
Kaminski stanal

> noo, w/g mnie probowales zboczyc:)

Dlaczego konfabulujesz? :>

ja nie konfabuluje, za to ty na pewno tak.
Chcesz koniecznie mi udowodnic, ze jestes znudzonym trollem?
Nie musisz, ja juz wiem, ze nim jestes od dawna:)

CDBO

EOT.Przegrales:)

Data: 2009-10-09 00:10:37
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

W którym miejscu? :>

Chcesz koniecznie mi udowodnic, ze jestes znudzonym trollem?

Nie nudzę się dyskutując z Tobą... Bardzo pouczające doświadczenie :> Kto tu jest trollem? :>

EOT.Przegrales:)

Nie ja jestem na wojennej ścieżce... :>

Data: 2009-10-09 00:34:00
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:

a dlaczego siebie nie wymienil? Na jego temat tez sa spekulacje.

Nie lubię się powtarzać :>

o braku dymisji Tuska jeszcze sie nie wypowiadales:)

Dlaczego miałby się podać do dymisji? Bo Jaruś tak chce? :> Jeszcze raz... do znudzenia powtórzę :> Kamiński nie miał materiałów godnych okazania prokuraturze... Gdyby nie miał złych intencji czekałby do rozwiązania sprawy... którąś sprawę doprowadził do końca? :>

Data: 2009-10-08 21:32:18
Autor: Gutek
Kaminski stanal
Zwracam uwagę, że po to są służby, żeby sprawę dokładnie sprawdziły.
Premier nie ma jak tego zrobić, a za to płacą Kamińskiemu aby DOKŁADNIE Sprawdził i sprawa była GOTOWA do prokuratora.
Alternatywą jest powołanie następnej służby, która sprawdzałaby dokładnie to co inne "odkryły".

Data: 2009-10-08 20:08:36
Autor: Karol
Kaminski stanal
Gutek <tadeusz.kosciuszkoWYTNIJTO@WYTNIJTOgazeta.pl> napisał(a):
[...]

podaj podstawe prawna do takiego twierdzenia. --

Data: 2009-10-08 22:15:09
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Podaj podstawę prawną do swoich urojeń...
Proszę: http://www.kprm.gov.pl/s.php?id=445
Gdzie jest zapisane, że Premier ma prawo przeprowadzać śledztwo? :>

Data: 2009-10-08 20:34:49
Autor: Karol
Kaminski stanal
Karol pisze:
> Gutek <tadeusz.kosciuszkoWYTNIJTO@WYTNIJTOgazeta.pl> napisał(a): > >> Zwracam uwagę, że po to są służby, żeby sprawę dokładnie sprawdziły.
Proszę: http://www.kprm.gov.pl/s.php?id=445
Gdzie jest zapisane, że Premier ma prawo przeprowadzać śledztwo? :>

 pokaz mi, ze to ja napisalem, ze premier ma przeprowadzic sledztwo. --

Data: 2009-10-08 22:53:09
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Karol pisze:
[...]

Oo sorry :> Ale leczenie sklerozy to nie moja domena :> Przypomnij sobie wątek... :>

Data: 2009-10-08 20:59:31
Autor: Karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
>  pokaz mi, ze to ja napisalem, ze premier ma przeprowadzic sledztwo. Oo sorry :> Ale leczenie sklerozy to nie moja domena :> Przypomnij sobie wątek... :>

Ja sklerozy nie mam, za to ty znowu nie potrafisz odpowiedziec normalnie i
merytorycznie, wiec probujesz insynuuowac.

Ps. Kolejny punkt dla mnie:)

Data: 2009-10-08 23:18:55
Autor: Lorn
Kaminski stanal
  Karol pisze:
[...]

Jak sprawdził? Wypytując? Nie przeprowadzając śledztwa? :>

Ps. Kolejny punkt dla mnie:)

Gratuluję... :>

Data: 2009-10-08 21:31:35
Autor: Karol
Kaminski stanal
  Karol pisze:

> [...]

prawdopodobnie nie byloby tej calej afery."

Jak sprawdził? Wypytując? Nie przeprowadzając śledztwa? :>
 vide roznica definicji :

* sprawdzic: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=58363

* sledztwo:

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Aledztwo
> Ps. Kolejny punkt dla mnie:)

Gratuluję... :>

 dzieki, teraz punktu nie zarobilem:( --

Data: 2009-10-08 23:39:49
Autor: Lorn
Kaminski stanal

Czyli co miałby zrobić, a co zrobił? Przypominam: http://www.kprm.gov.pl/s.php?id=445

Ps. Kolejny punkt dla mnie:)
Gratuluję... :>

 dzieki, teraz punktu nie zarobilem:(

Szkoda.

Data: 2009-10-09 21:39:09
Autor: Gutek
Kaminski stanal
Chyba Cię "pogięło" :-)
Podstawę prawną :-)
A logika nie wystarcza?
Co? może premier ma się przebierać za "agenta", podsłuchiwać rozmowy, prowadzić przesłuchania (((-:-)))
CBA jest podporządkowane Premierowi i to już jest wystarczająca podstawa.
To ich zadaniem jest przebieranie się, podsłuchiwanie i przesłuchiwanie, nigdy Premiera. On ma dostać GOTOWY dokument!

Data: 2009-10-08 21:56:42
Autor: VicAbarca
Kaminski stanal
Karol пишет:
Dozorca ktory chce ukarac czlowieka ktory mu daje *cynk*, ze ktos chce wyniesc
z budowy cegly, dostalby od wlasciciela tej budowy kopa w tylek.

Tyle, ze w tym przypadku czlowiek przyszedl z informacja, ze ktos rozmawial z kims na temat ewentualnego wyniesienia cegly, a ow rozmowca powiedzial, ze oczywiscie walczyl silnie o wyniesienie cegly. Tyle, ze nie wyniosl, ani nawet nie przymierzyl sie do owego wynoszenia :)

--
Vic

Data: 2009-10-08 21:20:43
Autor: Karol
Kaminski stanal
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Tyle, ze w tym przypadku czlowiek przyszedl z informacja, ze ktos rozmawial z kims na temat ewentualnego wyniesienia cegly, a ow rozmowca powiedzial, ze oczywiscie walczyl silnie o wyniesienie cegly. Tyle, ze nie wyniosl, ani nawet nie przymierzyl sie do owego wynoszenia :)

sorry, ale piszesz ewidentne nonsensy. Ciekaw jestem jak sam bys zareagowal
gdyb to ciebie bezposrednio dotyczylo. Ty podobnie jak i wielu innych ludzi
 w Polsce uwaza, ze to co masz w swoim domu to jest twoje i leb utniesz
kazdemu kto bedzie chcial ci to ukrasc. Jesli natomiast takie zagrozenie istenieje gdzies tam w jakims rzadzie, ktory
decyduje o losach Twojego kraju, to masz to w doopie, bo to klawe chlopy i
tylko przylkasnac, ze takie cwane gnojki.

Ty  ie kojarzysz takiej prostej zaleznosci, ze te cwane gnojki, tam na gorze wlasnie ciebie okradaja posrednio. bo to ty placisz m.innymi ich wysokie
pensje, ktore jak widac i tak sa za male dla nich.

Prosze, puknij sie w swoja glowe.

Data: 2009-10-08 21:53:28
Autor: VicAbarca
Kaminski stanal
Lorn пишет:
 Skoro te materiały nie mają
procesowego charakteru i do prokuratury się nie nadają...

Do postawienia komukolwiek zarzutow sie nie nadaja, ale doskonale sie nadaja do walki z przeciwnikami politycznymi mocodawcy Kaminskiego, czyli Jarkacza... :)

--
Vic

Data: 2009-10-08 20:42:33
Autor: Karol
Kaminski stanal
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Lorn пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> [...]

Do postawienia komukolwiek zarzutow sie nie nadaja, ale doskonale sie nadaja do walki z przeciwnikami politycznymi mocodawcy Kaminskiego, czyli Jarkacza... :)

Po pierwsze: skoro nie nadaja sie do postawienia zarzutow, to dlaczego Tusk
wymienil rzad?

Po drugie (kolejny raz powtarzam);materialy ktore przekazal Kaminski Tuskowi,
- mialy charakter informacyjny i gdyby Tusk ich nie zlekcewazyl, to nie bylo by zadnej afery. To wlasnie Tusk ta afere wywolal, a nie Kaminski.

Data: 2009-10-08 22:49:15
Autor: VicAbarca
Kaminski stanal
Karol пишет:
skoro nie nadaja sie do postawienia zarzutow, to dlaczego Tusk
wymienil rzad?

Skoro sie nadaja to pewnie wkrotce zobaczymy Drzewieckiego, Szejnfelda i Schetyne na lawie oskarzonych? :)

Po drugie (kolejny raz powtarzam);materialy ktore przekazal Kaminski Tuskowi,
- mialy charakter informacyjny

Czyli nadaja sie do postawienia zarzutow czy tez maja charakter informacyjny? Zdecyduj sie :)

gdyby Tusk ich nie zlekcewazyl, to nie bylo by zadnej afery.

Gdyby nie bylo afery, to Jarkacz by nic na tym nie zyskal. A wiec gdyby nie bylo afery to Kaminski nie mialby sensu :)

To wlasnie Tusk ta afere wywolal, a nie Kaminski.

"Te" nie "ta" :) Po chuj wiec byl sterowany przez Kaminskiego przeciek zamiast doniesienia do prokuratury?

--
Vic

Data: 2009-10-08 21:13:25
Autor: Karol
Kaminski stanal
> [...]
> wymienil rzad?

Skoro sie nadaja to pewnie wkrotce zobaczymy Drzewieckiego, Szejnfelda i Schetyne na lawie oskarzonych? :)

nie wiem. A ty wiesz dlaczego Tusk zmienil rzad skoro zarzuty byly bezpodstawne?

> Po drugie (kolejny raz powtarzam);materialy ktore przekazal Kaminski Tuskowi,
> - mialy charakter informacyjny

Czyli nadaja sie do postawienia zarzutow czy tez maja charakter informacyjny? Zdecyduj sie :)

 mnie o to pytasz? Zapytaj Tuska, on pewnie wie dlaczego musial przemeblowac
swoj rzad.

> gdyby Tusk ich nie zlekcewazyl, to nie > bylo by zadnej afery.

Gdyby nie bylo afery, to Jarkacz by nic na tym nie zyskal. A wiec gdyby nie bylo afery to Kaminski nie mialby sensu :)

Kaczynski teraz tez nic nie zyskal. Zyskalby tylko wowoczas gdyby Kaminski
dalej szperal i zbieral dowody dla prokuratora, jednoczesnie nie informujac o tym premiera.
> To wlasnie Tusk ta afere wywolal, a nie Kaminski.

"Te" nie "ta" :) Po chuj

czepialstwo?. a po co ten chuj?

 wiec byl sterowany przez Kaminskiego przeciek
zamiast doniesienia do prokuratury?

juz to tlumaczylem. Jesli nie potrafisz sledzic z uwaga i zrozumieniem watku,
tylko rozumiesz siebie, to nie ma o czym z toba dyskutowac.

Data: 2009-10-08 23:46:40
Autor: VicAbarca
Kaminski stanal
  Karol пишет:
nie wiem. A ty wiesz dlaczego Tusk zmienil rzad skoro zarzuty byly bezpodstawne?

Spox. Jesli zarzuty nie sa bezpodstawne to wkrotce prokuratura sie nimi zajmie :) Co prawda dziwne, ze do tej pory nie sa wystarczajaco podstawne, aby prokuratura sie nimi zajela, ale ok moze wkrotce beda :)

 mnie o to pytasz? Zapytaj Tuska, on pewnie wie dlaczego musial przemeblowac
swoj rzad.

He, he, chlopina wykorzystal zamieszanie, zeby pozbyc sie Schetyny, ktory mu sie za bardzo wypromowal i zaczynal byc potencjalnym zagrozeniem :) Pewnie Tusek w duchu dziekuje Kaminskiemu...

Kaczynski teraz tez nic nie zyskal.

Ku swemu niepomiernemu zdziwieniu :) He, he - mina Jarkacza po ostatnim sondazu - bezcenna :)

Zyskalby tylko wowoczas gdyby Kaminski
dalej szperal i zbieral dowody dla prokuratora

He, he, do tej pory mu sie nie udalo :)
Postanowil wiec "przecieknac", zeby choc w sondazach zaszkodzic swojemu przeciwnikowi :)

czepialstwo?.

Warto dbac o jakosc jezyka polskiego...

a po co ten chuj?

Gdybys nie wyrywal z kontekstu to wiedzialbys po co ten "chuj".

--
Vic

Data: 2009-10-08 21:56:34
Autor: Lorn
Kaminski stanal
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Weź to przetłumacz Karolowi :)

Data: 2009-10-09 05:14:48
Autor: cirrus
Kaminski stanal
Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hal0je$c37$1inews.gazeta.pl...
[...]

A na jakiej kretynie powinien pisać?

--
stevep

Data: 2009-10-08 17:33:15
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

   tak, genialnego pana premiera tez oklamal informujac go jako
   pierwszego o, zaraz jak to u was nazywa... o juz wiem,
   o przekretasach w jego politycznej otoczeniu.

   ar

Data: 2009-10-08 20:24:22
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Tak, tak... Kamiński prawdę mówi... U Was kłamstwo jest standardem. W rządzie PiS`u nikt nie stracił stanowiska... Wszyscy kupczyli, kłamali i się dogadywali. Było etycznie i zgodnie z prawem. :> Sejm by milionami obciążyli za weksle Leppera, a Ziobro za swoje słowa, brak kompetencji i spadek transplantacji dostał pochwałę.

Data: 2009-10-08 20:29:37
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

   kleptokratom mowimy:

   "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
   I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

  A. de Saint-Exupery

  ar

Data: 2009-10-08 20:32:57
Autor: heŽsk
Kaminski stanal
On Thu, 8 Oct 2009 20:29:37 +0200, "Slawomir Stoff"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

   "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
   I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

 wiec przestan piac autryjacki parobku...

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-08 20:34:48
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

"Znosić zło jest sposobem, aby je zniszczyć."
               -- Saint-Exupery Antoine de

Rozmnażajcie się :>

Data: 2009-10-08 21:51:02
Autor: VicAbarca
Kaminski stanal
Slawomir Stoff ďčřĺň:
   a jak ma rwa wygladac uczciwy urzednik najjasniejszej
   wdeptywany przez rozbestwione bydlo w glebe?

To jest urzednik "najjasniejszego" Jaroslawa...

--
Vic

Data: 2009-10-08 20:47:25
Autor: Karol
Kaminski stanal
> [...]
>    a jak ma rwa wygladac uczciwy urzednik najjasniejszej
>    wdeptywany przez rozbestwione bydlo w glebe?

To jest urzednik "najjasniejszego" Jaroslawa...

To jest urzednik uczciwy i lojalny wobec Tuska.  Juz dzisiaj pisalem, ze tak sie postepuje generalnie, ze obsadza sie takie stanowiska np. w CBA.
osobami z opozycji.  To jest gwarantem unikniecia wpadek rzadu, bo opozycja
najlepiej pilnuje aktualnie rzadzacych.

Tusk powinien byc szczesliwy, ze ma takiego lojalnego urzednika ktory nie
wykorzystal materialow ktore posiadal az tak daleko, aby stalo sie to podstawa
do jego dymisji.

Data: 2009-10-08 21:55:34
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

"VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:halfvq$nk2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Slawomir Stoff ďčřĺň:
   a jak ma rwa wygladac uczciwy urzednik najjasniejszej
   wdeptywany przez rozbestwione bydlo w glebe?

To jest urzednik "najjasniejszego" Jaroslawa...

-- Vic

   nie!  to wzorowy urzednik panstwa polskiego.
   czy tez tego, co z niego jeszcze pozostalo.

   ar

Data: 2009-10-08 22:17:24
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Kompletuj paczuszkę żywnościową... :> Tak każdego miesiąca. :>

Data: 2009-10-08 22:19:50
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:halg3a$1a5$4news.interia.pl...
Slawomir Stoff pisze:
[...]

   tobie bede przysylal zyletki.

   ar

Data: 2009-10-08 22:26:26
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Poproszę Mach3 :> Btw, wycinaj sygnaturki.

Data: 2009-10-08 22:29:58
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski stanal

Slawomir Stoff pisze:
[...]

   nie, rawa lux.  sam se amputuj ten swoj kretynski ogon.

   ar

Data: 2009-10-09 00:12:00
Autor: Lorn
Kaminski stanal
Slawomir Stoff pisze:
[...]

Czy ja już nie wspominałem, żebyś wycinał sygnaturki? :>

Kaminski stanal