Kaminski stanal

Data: 2009-10-08 15:44:22
Autor: karol
Kaminski stanal
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
  Karol pisze:
>  >> Faktycznie, Kamiński wygląda biednie.

Dla mnie? :> O kurczę...

tak Lorn, dla Ciebie tez. Ale chila, moment. Moze zaczniemy z innej beczki.
Ja chce Ciebie zrozumiec, wiec napisz mi tylko jak Ty bys postapila w takiej teoretycznej sytuacji:

Wyobraz sobie, ze jestes wlascicielem sporego biznesu (Polska, kraj w ktorym
zyjesz, to wlasnie taki ogromny biznes). Poniewaz nie mozesz sam takim
biznesem zarzadzac, bo jest to fizycznie nie mozliwe, zatrudniasz w nim
roznych specjalistow, ktorym ufasz. Pewnego dnia otrzymujesz informacje, ze kilku z tych fachowcow, moze probowac cos robic niezgodnego z Twoim interesem.

Co w takiej sytuacji bys zrobil?

Źle mi życzysz? :> Nie ładnie. To tak cholernie nie po chrześcijańsku ;-)

 nie Lorn, ja Ci wlasnie zycze dobrze. --

Kaminski stanal