Kamiński to cały pic.

Data: 2009-07-18 10:11:17
Autor: konserwator
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3pkj6$u2p$1news.onet.pl...
Przed telewizyjną kamerą każdy chce wyglądać dobrze i mówić mądrze. Nie wszystkim się to jednak udaje. To nie był dobry dzień posła PiS Mariusza Kamińskiego. Jednym tchem udało mu się stwierdzić, że jego partia "mówi czasem od rzeczy", ale "bardzo konkretnie".

Ekipa portalu pardon.pl spytała Mariusza Kamińskiego o zdiagnozowanie przyczyn niechęci młodzieży do polityków. Poseł próbował przekonać, że politycy jak najbardziej sobie z tym radzą, bo choć czasem mówią od rzeczy, to jednak bardzo konkretnie.

Pewnie mial na mysli espose premiera Tuska!

Data: 2009-07-18 14:04:43
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Pewnie mial na mysli espose premiera Tuska!

Cóż to takiego to "espose", inteligencie za piątkę?

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-18 15:16:55
Autor: konserwator
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3sdos$nk$1news.onet.pl...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Pewnie mial na mysli espose premiera Tuska!

Cóż to takiego to "espose", inteligencie za piątkę?

to mialo byc po francusku ale mi sie litery na klawiaturze pomylily glabie warzywny...
"s"jest obok "x" a w polskim charsecie nie ma apostrofu prawostronnego nad "e"

a teraz grzecznie wypierdalaj do Michnika...

Data: 2009-07-18 15:29:13
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

to mialo byc po francusku ale mi sie litery na klawiaturze pomylily glabie warzywny...

Pewien moher chciał se pierdnąc i się zesrał, he, he, he!

Przemek

P.S.
Tak na marginesie, co ty konserwujesz? Pytam, bo nie chciałbym korzystac z tego urządzdenia....

Przemek

Data: 2009-07-18 15:42:21
Autor: konserwator
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3sinb$aun$1news.onet.pl...

[...]

GLABY WARYWNE... MARYNUJE JE W OCCIE...

Data: 2009-07-18 15:45:35
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

GLABY WARYWNE... MARYNUJE JE W OCCIE...

Może wyrywne? ;-))))))))))))))))))

Przemek

Data: 2009-07-18 15:56:44
Autor: konserwator
Kamiński to cały pic.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3sjm1$cop$1news.onet.pl...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

GLABY WARYWNE... MARYNUJE JE W OCCIE...

Może wyrywne? ;-))))))))))))))))))

NIE PRZEJMUJ SIE GLABIE: PISZE SZYBCIEJ NIZ KLAWIATURA TO PRZYJMUJE...

Data: 2009-07-18 16:00:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kamiński to cały pic.
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

NIE PRZEJMUJ SIE GLABIE: PISZE SZYBCIEJ NIZ KLAWIATURA TO PRZYJMUJE...
Piszesz szybciej niż myślisz, o ile coś takiego jak myślenie, ma u ciebie miejsce. Pustaku.

Przemek

Data: 2009-07-22 09:07:34
Autor: Vic
KamiĂąski to caÂły pic.
Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry wrote:
Tak na marginesie, co ty konserwujesz?

powierzchnie plaskie :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-18 14:33:11
Autor: MH
Kamiński to cały pic.

Pewnie mial na mysli espose premiera Tuska!
Teraz ty się zapętliłeś.. Zresetuj się. To czasem pomaga ...

MH

--

Kamiński to cały pic.