Kaminski - zajadly zydek!

Data: 2009-10-06 15:50:43
Autor: matusm
Kaminski - zajadly zydek!

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a0b4$4acae2c5$54702a04$30916news.chello.at...
Takie wrazenie sprawil na mnie, gdy przed laty spotkalem go
jeszcze w czasach jego dzialalnosci w Lidze Republikanskiej.

Bystry i niestary, z wlasciwym rodowodem, powinien wiec
kiedys ponownie wyplynac na szersze wody w prl v.2.0.

Postac pozytywna na scenie politycznej t.zw. polskiej.

AR

Kaminski to czlowiek Docenta vel Buzka ,

Pamietam jak pod patronatem Buzka  zdjeto ochrone pod konsulatem Rosji   w Poznaniu i wowczas dzielne LR zerwala ruska flage .
och ach  ,,,,, co to bylo za wielkie dzielo patriotyczne i jaki akt mestwa z bohaterstwem
Do LR nawet wstepowali oficjalni uchole

Zawsze mnie intrygowalo dlaczego w wojnie jaruzelskie zatrzymywano szeregowych czlonkow LR rozlepiajacych plakaty na ulocach a nie tych z zarzadu????

A ten Kaminski to sbek,konfident sb czy kompletny idiota?????

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-06 16:12:31
Autor: Slawomir Stoff
Kaminski - zajadly zydek!

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hafhun$pro$1news.onet.pl...

[...]

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm

  za czasow rzadow buzka nie bylo mnie juz w kraju i na temat
  jego ,patronatu' dzialaniom lr powiedziec nic nie jestem w stanie.

  natomiast przy zalozeniu wiarygodnosci zrodla pana informacji
  dostrzec by mozna pewna analogie pomiedzy dzialaniami
  odnosnych sluzb prl v.1.1 wobec kpn i odpowiednikow tych
  sluzb w prl v.2.0 wobec lr.

  pozdrawiam
  ar

Kaminski - zajadly zydek!