Kamiński zawiódł Huebner.

Data: 2009-05-18 09:12:59
Autor: konserwator
Kamiński zawiódł Huebner.

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Przemek W" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gupbs7$40s$1inews.gazeta.pl...
Na debatę w Warszawie z "jedynką" PO Danutą Huebner nie przybył pierwszy na liście PiS Michał Kamiński. "Jest mi przykro" - skomentowała Huebner. Jak dodała, nie było oficjalnej odmowy Kamińskiego udziału w niedzielnej debacie.
Biuro Prasowe PiS informowało PAP, że Kamiński jest gotowy do wspólnej debaty z Huebner oraz Wojciechem Olejniczakiem, liderem listy Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Lider listy PiS zaproponował swoim konkurentom debatę w czwartek w Fabryce Samochodów na Żeraniu w Warszawie. Huebner powiedziała, że jej sztab rozważy - zaproponowany przez Kamińskiego - czwartkowy termin debaty. Poinformowała też dziennikarzy, że od niedzieli rozpoczyna kampanię wyborczą.

Jak wyjaśniał w TVN 24 Michał Kamiński, nie przybył na debatę, "bo jak w każdą niedzielę uczestniczy wraz z rodziną w mszy św.".

mnie to dziwi, ze ktokolwiek rozwaza pomysl debaty z ta byla komunistka.
takich ludzi nie wpuszcza sie na salony i reki im nie podaje....

rym

Kamiński zawiódł Huebner.