Kamizelka Scuba Pro - Glide Plus

Data: 2009-12-07 15:44:09
Autor: Pszemol
Kamizelka Scuba Pro - Glide Plus
Moja kamizelka Scuba Pro z 2007 ma z tyłu pasek ze sprzączką na 1 butlę.
Jednak widzę tam jakieś inne dziury gwintowane jakby na śruby i też uchwyty.
Czy to ma jakieś przeznaczenie? Coś tam przewidziano jako opcję?
Nie mogę znaleźć opisu tych szpejów na witrynie producenta... ktoś wie?

Data: 2009-12-08 00:23:24
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

We wnetrzu kamizelki , najczęściej gdzieś koło kieszeni powinna być taka biała lub żółta wszywka na której sa parametry kamizelki. Na niej oprócz nośności najczęściej w lbs są również podane wielkości butli z jakimi można kamizelkę stosować a czasami też i zestawy butlowe np. 10l,12l,15l, 6l+6l, 10l+10l, 12l+12l , są to opisy numeryczne a czasami ideogramy butli i podane pojemności butli lub zestawów butlowych.

Te informacje powinien zawierać również katalog ale nie pamiętam czy Scubapro ma to w katalogu.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania - Dahab / Egipt

--

Kamizelka Scuba Pro - Glide Plus