Kamizelki odblaskowe

Data: 2015-07-28 02:29:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Kamizelki odblaskowe
-- Czy jest obowi±zkiem ubieranie kamizelki odblaskowej podczas jazdy rowerem (w terenie zabudowanym i poza nim) ?

nie

-- Wiem, ¿e w takiej kamizelce jest siê napewno lepiej widocznym dla kierowcy  samochodu ale nie wiem czy jest jaki¶ ustawowy obowi±zek jej posiadania.

nie ma ale pomysl co bedzie jak zlapiesz flaka i musisz pchac rower (brak zapasu/zestawu naprawczego) przez pare km poza terenem zabudowanym ... tak wtedy stajesz sie pieszym i powinienes miec kamizelke :-)

ogolnie rzecz biorac dorosly, w miare wyksztalcony czlowiek powinien dostrzegac plusy wynikajace z faktu bycia bardziej widocznym na drodze no chyba ze chce na zlosc mamie odmrozic sobie uszy co ustawodawca tez umozliwia :-)

P.

Data: 2015-07-28 13:05:51
Autor: Micha³G
Kamizelki odblaskowe
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

element odblaskowy.... czytanie nie boli...

Data: 2015-07-28 14:49:35
Autor: mz
Kamizelki odblaskowe

U¿ytkownik "Micha³G"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:55b76211$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Czyli mam to co potrzeba w przypadku awarii opisywanej powy¿ej. I to tylko po zmroku.
Jak ju¿ jadê to nie je¿d¿ê po zmroku.

Data: 2015-07-28 06:56:18
Autor: Ignac
Kamizelki odblaskowe
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 14:52:29 UTC+2 u¿ytkownik mz napisa³:

> [...]

Czyli mam to co potrzeba w przypadku awarii opisywanej powy¿ej. I to tylko po zmroku.

No nie wiem, bo je¶li jaka¶ Zosia, czy Marysia, do której siê wybra³e¶
za dnia, nieoczekiwanie(dla Ciebie) wywali Ciê w ¶rodku nocy, to co,
musisz jechaæ, a kamizelki brak.

Data: 2015-07-28 16:04:00
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-28 o 15:56, Ignac pisze:
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 14:52:29 UTC+2 użytkownik mz napisał:

nie ma ale pomysl co bedzie jak zlapiesz flaka i musisz pchac rower (brak zapasu/zestawu naprawczego) przez pare km poza terenem zabudowanym ... tak wtedy stajesz sie pieszym i powinienes miec kamizelke :-)

Czyli mam to co potrzeba w przypadku awarii opisywanej powyżej. I to tylko po zmroku.
Jak już jadę to nie jeżdżę po zmroku.

No nie wiem, bo jeśli jakaś Zosia, czy Marysia, do której się wybrałeś
za dnia, nieoczekiwanie(dla Ciebie) wywali Cię w środku nocy, to co,
musisz jechać, a kamizelki brak.

Ile razy trzeba ci powtórzyć, abyś zrozumiał, że i w nocy nie potrzeba
kamizelki? A element odblaskowy każdy rowerzysta już ma.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-28 16:35:33
Autor: MichałG
Kamizelki odblaskowe
Liwiusz pisze:
[...]

Niestety, ma rower a nie rowerzysta!(czyli w tym przypadku pieszy). Ciekawe jak to zinterpretuje policmajster...

Data: 2015-07-28 16:53:46
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-28 o 16:35, MichałG pisze:
Liwiusz pisze:
[...]

To sobie zdejmuje z roweru i zakłada na głowę.
Albo skoro człowiek pchający rower jest pieszym, to rower też jest
częścią składową pieszego (czego implikacją jest to, że można sobie
wepchać rower za znak zakaz ruchu wszelkich pojazdów).

--
Liwiusz

Data: 2015-07-28 17:28:29
Autor: coaster
Kamizelki odblaskowe
Liwiusz pisze:
[...]

Zakladasz rower na ramie i po sprawie. ;-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is the less mysterious

Data: 2015-07-29 10:21:08
Autor: JDX
Kamizelki odblaskowe
On 2015-07-28 16:04, Liwiusz wrote:
[...]
A element odblaskowy każdy rowerzysta już ma.
Polemizowałbym z tym śmiałym stwierdzeniem. Niezależnie od tego czy osadzimy owych rowerzystów w kontekście jakieś małej wsi w jakieś puszczy czy też w kontekście ścieżki rowerowej wzdłuż Marszałkowskiej w Wa-wie. :-D

Data: 2015-07-29 10:28:15
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-29 o 10:21, JDX pisze:
On 2015-07-28 16:04, Liwiusz wrote:
[...]
[...]

Możemy założyć, że rowerzyści, którzy są przedmiotem zainteresowania tej
dyskusji (czyli zastanawiający się, czy brać kamizelkę w razie nocnej
awarii roweru) majÄ… na rowerze elementy odblaskowe.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-29 10:37:03
Autor: JDX
Kamizelki odblaskowe
On 2015-07-29 10:28, Liwiusz wrote:
[...]
Możemy założyć, że rowerzyści, którzy są przedmiotem zainteresowania tej
dyskusji (czyli zastanawiający się, czy brać kamizelkę w razie nocnej
awarii roweru) majÄ… na rowerze elementy odblaskowe.
No nie wiem. Wszelakiej maści światełka nie są cool bo psują wygląd bajka. :-D

Data: 2015-07-29 10:43:30
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-29 o 10:37, JDX pisze:
On 2015-07-29 10:28, Liwiusz wrote:
[...]
[...]

Widocznie obracamy się w różnych kręgach rowerzystów.

SwojÄ… drogÄ… dziwni ci twoi - lampki nie chcÄ…, a kamizelkÄ™ tak...

--
Liwiusz

Data: 2015-07-29 11:16:29
Autor: JDX
Kamizelki odblaskowe
On 2015-07-29 10:43, Liwiusz wrote:
[...]
Widocznie obracamy się w różnych kręgach rowerzystów.

SwojÄ… drogÄ… dziwni ci twoi - lampki nie chcÄ…, a kamizelkÄ™ tak...
Ja tam w żadnych kręgach się nie obracam. :-D Natomiast osobiście mam i używam zarówno lampek jak i kamizelki. Nawet paski odblaskowe na oponach mam. :-D

Data: 2015-07-28 17:27:42
Autor: coaster
Kamizelki odblaskowe
[...]

Ignac, bo bedziesz musial zjesc swoja nieobowiazkowa kamizelke... ;-P

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-07-28 10:40:03
Autor: Ignac
Kamizelki odblaskowe
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 17:27:43 UTC+2 u¿ytkownik coaster napisa³:

Ignac, bo bedziesz musial zjesc swoja nieobowiazkowa kamizelke...

Ok. Nie haczê bazy, ale jako spieszony rowerzysta, to nie u¿ywam
pocacych szmat w nocy, tylko jak jadê czo³giem.

Data: 2015-07-28 17:25:25
Autor: coaster
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-28 o 11:29, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Pieszy nie musi miec na sobie kamizelki poza terenem a jedynie jeden element odblaskowy. spieszony rowerzysta ma ich w rowerze pod dostatkiem.

[...]

Ale pytanie dotyczy kwesti obowiazujacych przepisow a nie osobistych preferencji czy przekonan. Bo jezeli idziemy w te strone to... precz z pocacymi, bezksztaltnymi odblaskowymi szmatami! :-)

--
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2015-07-28 17:47:19
Autor: johnkelly
Kamizelki odblaskowe
[...]

Doros³y, w miarê wykszta³cony cz³owiek powinien zajrzeæ do statystyk i sprawdziæ, na ile to jest rzeczywisty, a na ile wydumany problem. Oraz powinien umieæ skonfigurowaæ sobie prawid³owo czytnik newsów.

P.

Pozdrawiam
Maciej Ró¿alski

--
........ johnkelly(at)wp.pl ........ kontakt(at)maciejrozalski.eu .......
................... blog GOwOM: maciejrozalski.vot.pl ...................

Data: 2015-07-29 02:33:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Kamizelki odblaskowe
-- Oraz powinien umieæ skonfigurowaæ sobie prawid³owo czytnik newsów..

probowalem ale konfiguracja google groups nie jest latwa :-)

P.

Data: 2015-07-29 11:34:01
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-29 o 11:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Oraz powinien umieć skonfigurować sobie prawidłowo czytnik newsów.

probowalem ale konfiguracja google groups nie jest latwa :-)

Jeśli rzeczywiście chcesz, na pewno ktoś pomoże.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-29 03:24:34
Autor: przemek.jedrzejczak
Kamizelki odblaskowe
-- Je¶li rzeczywi¶cie chcesz, na pewno kto¶ pomo¿e.

masz moze jakies namiary ? wiele osob porusza ten temat ...

P.

Data: 2015-07-29 12:30:54
Autor: Liwiusz
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-29 o 12:24, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Jeśli rzeczywiście chcesz, na pewno ktoś pomoże.

masz moze jakies namiary ? wiele osob porusza ten temat ...

Może najpierw wyartykułuj swój problem ;)
Na przykład: dlaczego google, a nie Thunderbird?

--
Liwiusz

Data: 2015-07-29 13:11:08
Autor: m
Kamizelki odblaskowe
W dniu 29.07.2015 o 12:30, Liwiusz pisze:
[...]

Jeżeli chodzi Ci o znaki cytowania, to Przemek w miarę poprawnie cytuje.
Co prawda pewnie ręcznie, ale co tam ...

Przecież nie jest powiedziane że znakiem cytowania musi być koniecznie
">", może być i "-- ".

Przemku - dopisuj jeszcze wrotki i będzie ok ;)

p. m.

Data: 2015-07-29 13:17:01
Autor: johnkelly
Kamizelki odblaskowe
W dniu 2015-07-29 o 13:11, m pisze:
[...]

Zasadniczo jest tak powiedziane, bo to jest standard.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
........ johnkelly(at)wp.pl ........ kontakt(at)maciejrozalski.eu .......
................... blog GOwOM: maciejrozalski.vot.pl ...................
........... książka w odcinkach: cyber.maciejrozalski.vot.pl ............

Kamizelki odblaskowe