[TV] Kamizelkowa propaganda :)

Data: 2009-03-08 19:10:13
Autor: Roberto
[TV] Kamizelkowa propaganda :)
Hej,

"Widzimy też rowerzystę ubranego w kamizelkę odblaskową. Świadczy to o jego klasie, bo założył ją mimo tego, że jest dzień, jest odpowiedzialny". Ja zauważyłem go trochę za późno, ale widziałem, że jeden kierowca kończył owego rowerzystę wyprzedzać. Ciekaw jestem, w jakiej odległości od niego, a tego już p. policjant nie skomentował. W każdym razie przejechał chyba tym samym pasem (czy 1 m czy więcej niestety nie wiem), bo z lewej jechały inne samochody. A wystarczyło przy okazji jakieś "powinniśmy pamiętać, że rowerzysta także jest pełnoprawnym uczestnikiem ruchu i należy traktować go na równi z innymi"...

Jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

--

[TV] Kamizelkowa propaganda :)