Kampania Bronka rozpoczeta

Data: 2010-04-21 19:33:10
Autor: raff
Kampania Bronka rozpoczeta
Juz TVNownia pokazala jego spotkanie z harcerzami po katastrofie.

R.

Data: 2010-04-21 19:38:04
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-21 19:33, raff pisze:
Juz TVNownia pokazala jego spotkanie z harcerzami po katastrofie.

R.

czekam kiedy Kurski po raz trzeci odpali swoj numer z narodowoscia. Wymyslil ZYda Mazowieckiego, dziadka z Wehrmachtu. Teraz pora chyba na Litwina Komorowskiego. A tych Litwinow to można łatwo sprzedać jako cos międzu Ruskimi a Germanami. Ciemny lud to kupi.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 20:13:40
Autor: 954

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqnd5m$c4u$2news.dialog.net.pl...
[...]

To Kurski wymyslil narodowosc Mazowieckiego i ze dziadek Tuska sluzyl w wermahcie ???
W takim razie mam nadzieje reszta jego mysli sie zisci

Data: 2010-04-22 07:59:21
Autor: cirrus
Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hqnf8u$d6s$1news.onet.pl...
[...]

Że ciemny lud to kupi?

--
stevep

Data: 2010-04-21 20:13:53
Autor: Tomy M.
[...]

Teee ... a dziadek TUSKA to gdzie slużył?!
Ile Kurski spraw przegrał o zniesławienie?

--

Tomy M.

Data: 2010-04-22 00:52:23
Autor: zbig
On 21 Kwi, 20:13, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Teee ... a dziadek TUSKA to gdzie slużył?!
Ile Kurski spraw przegrał o zniesławienie?

Przegrał co najmniej dwa głośne procesy;
1. o pomówienie tuska, że finansował kampanię wyborczą  ze środków
PZU.
2. Z Agora o pomówienie, że ma medialny układ z firma J&S

Data: 2010-04-22 11:15:20
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a4e14259-1d8c-4221-91d6-783486a2b47511g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Jak na tyle kłamstw przez co najmniej 5 lat
to niski wynik. Większość gazet ma kilka tysięcy %
gorsze statystyki.

Tomy M.

Data: 2010-04-22 07:58:30
Autor: cirrus
[...]

Ale Kaczyńscy to nastepcy Litwina Piłsudzkiego.

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:30:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> międzu Ruskimi a Germanami. Ciemny lud to kupi.

Ale Kaczyńscy to nastepcy Litwina Piłsudzkiego.

,ja jestem chytra Litwina'  :-)

Kampania Bronka rozpoczeta