Kampania Nowy Stadion Legii

Data: 2010-04-26 21:18:38
Autor: castrol
Kampania Nowy Stadion Legii
Marcin Kasperski pisze:
Czy tylko ja mam poczucie absurdu do sześcianu oglądając takie kreacje
reklamowe:

http://www.youtube.com/watch?v=N3GBlSM1oNU
http://www.youtube.com/watch?v=pTbw0OvhH04
http://www.youtube.com/watch?v=imLxE0l27Co

?

No ale o co konkretnie Ci chodzi? Reklame zauwazyules? Ano zauwazyles :D
Wg mnie sa one bardzo dobre i niekonwencjonalne, i o to chodzi.

Musimy pamietac, ze druzyna pilkarska/stadion itp to produkt, ktory tak samo nalezy wypromowac, aby na siebie zarabial.

Jacek Kustra

Data: 2010-04-29 10:32:57
Autor: Aman
Kampania Nowy Stadion Legii

Musimy pamietac, ze druzyna pilkarska/stadion itp to produkt, ktory tak
samo nalezy wypromowac, aby na siebie zarabial.

no ale jak reklamujesz dany produkt,  to w reklamie musisz dac cos, co sie z tym kojarzy- chocby podprogowo . A emeryt glaskany przez jakies lachony po glowie i karmiony owocami na tle czerwonej płachty  kojarzy mi sie z jakims burdelem a nie ze stadionem.
wg mnie kampania slaba i opierajaca sie tylko na tym , ze wiele osob bedzie komentowac jej beznadziejnosc.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-04-29 10:38:27
Autor: Robert Gosik
[...]

Burdele raczej nie bankrutują i na brak klientów także nie narzekają.

wg mnie kampania slaba i opierajaca sie tylko na tym , ze wiele osob
bedzie komentowac jej beznadziejnosc.

Ta kampania ma kojarzyć stadion z czymś "fajnym". Nie jest ona skierowana do kibiców piłki a osób które przyjdą na stadion dla samego faktu bycia w miejscu modnym.
I IMHO do takiego środowiska, o ile natężenie tej reklamy będzie jeszcze eskalowane, trafi.

Kampania Nowy Stadion Legii