Kampania Trumpa nabiera rozpędu

Data: 2020-12-06 15:05:10
Autor: u2
Kampania Trumpa nabiera rozpędu
W dniu 06.12.2020 o 14:58, bru...@interia.pl pisze:
Pisiaczki, nadal wierzycie w zwycięstwo pomarańczowego błazna?

to kwestia wychowania i kultury, ty nazywasz wyborców Peace pisiaczkami, a prezydenta USA błaznem, stad się biorą wojny:))))))))))))))))))

Data: 2020-12-06 15:09:05
Autor: u2
W dniu 06.12.2020 o 15:05, u2 pisze:
[...]

https://www.salon24.pl/newsroom/1096736,kongres-usa-blokuje-szybkie-wycofanie-wojsk-z-niemiec-komentarz-polskiego-msz#comment-19756878

DotCa
5 grudnia 2020, 17:47
48
27
Ciekawe gdzie szajka Bidena rozpeta teraz wojne... pewnie gdzies w okolicach Afryki Polnocnej lub oczywiscie Bliski Wschod. Wiadomo ze trzymanie wojsk w Niemczech nie jest po to zeby chronic Niemcy przed atakiem sowieckich czolgow...
Za Trumpa mielismu pierwsza prezydenture w USA gdzie amerykanskich zolnierzy w nie przywozono w trumnach, trzeba chyba bedzie to odwrocic i jeszcze nadrobic w ramach krzewienia demokracji na swiecie.

Data: 2020-12-06 15:19:45
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ależ ty trwasz w mylnym błędzie coś takiego cytując! Wojska w USA w
Niemczech chronią Europę *przed Niemcami* !  Bardzo skutecznie chronią! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-06 15:39:25
Autor: u2
W dniu 06.12.2020 o 15:19, A. Filip pisze:
[...]

dla mnie demokracja w wykonaniu Trumpa jest niezwykle atrakcyjna, ale jeśli będą wojny, aby ją krzewić to nikt rozumny nie będzie chciał takiej demokracji narzuconej siłą:))))))))))))

Data: 2020-12-07 07:59:48
Autor: Runt
W dniu 2020-12-06 o 15:09, u2 pisze:

Ciekawe gdzie szajka Bidena /.../

pryszczem wam na dupie, co? ;-)))))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-07 01:35:38
Autor: Lorn
[...]

A więc wojna... Jak to ogarniesz w swoim rozumku. Najlepiej: https://www.youtube.com/watch?v=2bI6jKOi3xA

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Kampania Trumpa nabiera rozpędu