Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.

Data: 2009-12-08 22:04:18
Autor: Roger Perejro
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
Metoda in vitro jako niemoralna i sprzeczna z nauką Kościoła katolickiego powinna być zakazana - taką kampanię zaczyna siedem mediów katolickich. Połączyły swoje siły, by Sejm uchwalił prawo, które to usankcjonuje.
Tygodnik Powszechny", "Gość Niedzielny", "Niedziela", KAI, "Przewodnik Katolicki", "Idziemy", "Źródło" ogłosiły we wtorek, że zaczynają wspólne działanie, by uchwalono zgodne z nauką Kościoła katolickiego prawo dotyczącego zapłodnienia in vitro i by podnieść świadomość społeczną o złu, jakie niesie ta metoda.

Służyć temu ma wspólnie przygotowana broszura "Bioetyka katolicka", która będzie dołączona do wydań tych gazet i rozpowszechniona wśród parlamentarzystów.

Szef Katolickiej Agencji Informacyjnej Marcin Przeciszewski podkreślił, że zadaniem mediów jest naciskać na jak najszybsze uchwalenie prawa regulującego in vitro. Broszurę otwiera tekst "Egzamin z dekalogu", w którym abp. Józef Michalik pisze m.in. "Żadne racje naukowe, żadne ludzkie trudności czy szlachetne pragnienia posiadania dziecka nie usprawiedliwiają łamania praw naturalnych i Bożych. Proces in vitro jest takim naruszeniem praw do poczęcia w rodzinie i życia zgodnie z naturą." W broszurze jest m.in. wywiad z przewodniczącym zespołu ds. Bioetycznych Konferencji Episkopatu ks. abp. Henrykiem Hoserem (pada w nim twierdzenie, że 95 proc. embrionów poczętych metoda in vitro ginie) i teksty propagujące tzw. naprotechnologię, czyli leczenie przyczyn niepłodności metodami naturalnymi. Przedstawia się ją jako pełnowartościową alternatywę wobec zapłodnienia in vitro.

W broszurze jest też analiza skierowanych do Sejmu projektów dotyczących zapłodnienia in vitro pod kontem ich zgodności z nauką Kościoła katolickiego. Za w pełni zgodny uznano (odrzucony już w pierwszym głosowaniu, ale wniesiony ponownie przez grup posłów) obywatelski projekt Komitetu Contra in Vitro zakazujący tej metody i czyniący z niej przestępstwo karane do trzech lat więzienia.

Za prawie zgodny z nauką Kościoła uznano projekt PiS. Też zakazuje metody in vitro, ale zezwala na wszczepianie zarodków już wytworzonych. Taka "adopcja" jest - twierdzą autorzy broszury - sprzeczna z nauczaniem Kościoła, bo narusza godność człowieka, przez poczęcie w laboratorium, a nie w łonie kobiety i nie droga stosunku płciowego, a na szalce Petriego.

Projekt posła PO Jarosława Gowina został oceniony jako sprzeczny z nauką Kościoła, bo tam gdzie dopuszcza metodę in vitro, a za zgodny - w części zakazującej mrożenia embrionów.

Za niezgodny uznano projekt zespołu Małgorzaty Kidawy-Błońskiej (PO) "ponieważ nie chroni ludzkiego zarodka". Wypomniano mu to, że pozwala niszczyć zarodki "które nie maja zachowanego potencjału rozwojowego".

Całkowicie niezgodny jest też "projekt Marka Balickiego" (przygotowany przez zespół ekspertów, w którym Balicki - poseł lewicy - uczestniczył).

Podczas dyskusji na poniedziałkowej konferencji skrytykowano (nie wymieniając Gowina z nazwiska) polityków, którzy "chodzą na skróty" i przedstawiają od razu projekt "kompromisowy", nie próbując zawalczyć o pełną realizację nauczania Kościoła katolickiego w sprawie in vitro.

http://wyborcza.pl/1,75248,7344468,Kampania_mediow_katolickich_o_niemoralnym_in_vitro.html

Przemek

Kolejna hipokryzja kk! Pierwsze dziecko "z probówki"w Polsce urodziło się 21 lat temu! Dlaczego do tej pory nie przeszkadzało to katabasom?

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-08 22:17:46
Autor: abc
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
http://wyborcza.pl/1,75248,7344468,Kampania_mediow_katolickich_o_niemoralnym_in_vitro.html

Żydowska gazeta dla Polaków usiłuje wmówić Polakom, że obrona prawdy jest czymś złym.

Data: 2009-12-09 00:15:15
Autor: Antenka
On 8 Gru, 22:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>http://wyborcza.pl/1,75248,7344468,Kampania_mediow_katolickich_o_niem...

Żydowska gazeta dla Polaków usiłuje wmówić Polakom, że obrona prawdy jest
czymś złym.

Bo taka jest jej rola - rola ogłupiająca, rozmydlania,  mącenia,
przękręcania faktów i negowania oczywistej dla katolików prawdy, w
końcu poprawianie Dekalogu, czyli samego Boga. Typowe talmudyczne
działanie.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Antenka

Roger Perejro = Konstanty Wydymalski, bo dyma go GóWno!

Data: 2009-12-09 08:22:20
Autor: Roger Perejro
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Żydowska gazeta dla Polaków usiłuje wmówić Polakom, że obrona prawdy jest czymś złym.

Dlaczego tej "prawdy" kościół nie bronił przez ponad 20 lat?

Przemek

Data: 2009-12-09 14:36:06
Autor: =heÂŽsk=
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
On Tue, 8 Dec 2009 22:04:18 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Metoda in vitro jako niemoralna i sprzeczna z naukÂą KoÂścio?a katolickiego powinna by? zakazana - takÂą kampani? zaczyna siedem mediĂłw katolickich.
  [...]

 no i co w tym dziwnego? skoro taka jest doktryna kk to jest ich
 sprawa i tobie nic do tego. nie bedziesz ustalal zasad w organizacji
 do ktorej nie nalezysz. proste ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-09 14:56:39
Autor: Roger Perejro
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w

no i co w tym dziwnego? skoro taka jest doktryna kk to jest ich
sprawa i tobie nic do tego. nie bedziesz ustalal zasad w organizacji
do ktorej nie nalezysz. proste ?

Ja nie mogę ustalac zasad tej organizacji, ale ta organizacja może je ustalac całemu narodowi, panie wikary?

Przemek

Data: 2009-12-10 15:04:46
Autor: =heÂŽsk=
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
On Wed, 9 Dec 2009 14:56:39 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> no i co w tym dziwnego? skoro taka jest doktryna kk to jest ich
> sprawa i tobie nic do tego. nie bedziesz ustalal zasad w organizacji
> do ktorej nie nalezysz. proste ?

Ja nie mog? ustalac zasad tej organizacji, ale ta organizacja mo?e je ustalac ca?emu narodowi, panie wikary?

 skoro jestes wojujacym anyklerykalem to ta organizacja nie ustala
 dla ciebie zadnych norm. normy kk dotycza katlokikow. to po 1-wsze.
 nie jestem zadnym wikarym, az tak juz zle z toba? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-10 15:10:57
Autor: Roger Perejro
[...]

Nie pitol wikary, bo jeśli ta organizacja chce ze swoich norm uczynic prawo, to powinieneś wiedziec,ze prawo obowiązuje wszystkich.

Przemek
P.S.

Nie jesteś wikarym, tylko katlokikiem? :-))

Data: 2009-12-10 15:21:25
Autor: =heÂŽsk=
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
On Thu, 10 Dec 2009 15:10:57 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> skoro jestes wojujacym anyklerykalem to ta organizacja nie ustala
> dla ciebie zadnych norm. normy kk dotycza katlokikow. to po 1-wsze.
> nie jestem zadnym wikarym, az tak juz zle z toba? ;o)))

Nie pitol wikary,

 sam jestes wikary, tyle, ze komuszy ;o)))
 taki komuszy koznadzieja, ktory chce by swiat byl  pomalowany na czerwono i tylko w jednym odcieniu.

bo jeÂśli ta organizacja chce ze swoich norm uczynic prawo, to powinieneÂś wiedziec,ze prawo obowiÂązuje wszystkich.

 ujeto to gdzies w ustawach?
Przemek
P.S.

Nie jesteÂś wikarym, tylko katlokikiem? :-))

 zabraklo argumentow ? ;o)))

Data: 2009-12-10 15:48:50
Autor: Roger Perejro
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.

Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał

ujeto to gdzies w ustawach?

Wikary nie rżnij głupa, bo dobrze wiesz, że kk chce z tego zrobic obowiązujące prawo. Jeszcze mi powiedz wikary, dlaczego przez 21 lat kk nie interesował się in witro?

Przemek

Data: 2009-12-11 08:53:02
Autor: =heÂŽsk=
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
On Thu, 10 Dec 2009 15:48:50 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> ujeto to gdzies w ustawach?

Wikary nie r?nij g?upa,

 komuszy wyznawco faceta z muru kremlowskiego, rzne glupa. z ciebie.

bo dobrze wiesz, ?e kk chce z tego zrobic obowiÂązujÂące prawo.

 jakies przyklady? od kiedy to kk stanowi prawo? moze jeszcze
 byle klecha pisze ustawy ? zrob sobie baranka komuszku.

Jeszcze mi powiedz wikary,

 komuszy wielbicielu faceta w murze,
dlaczego przez 21 lat kk nie interesowa? si? in witro?

 1. skad wziales 21 lat? jaruzelski ci podpowiedzial?
 2. in vitro - niedouczony komuszku
 3. niby na czym mialoby polegac zainteresowanie/brak zaintersowania?

--

 HeSk

Data: 2009-12-11 09:23:27
Autor: Roger Perejro
pisem@op.pl> wrote:

> ujeto to gdzies w ustawach?

Wikary nie r?nij g?upa,

komuszy wyznawco faceta z muru kremlowskiego, rzne glupa. z ciebie.

bo dobrze wiesz, ?e kk chce z tego zrobic obowi?zuj?ce prawo.

[...]

No to po kolei wikary:

1. kościół chce zmiany obecnie obowiązującej ustawy, a to jest ingerencja w prawo.

2. 21 lat dlatego wikary, że właśnie 21 lat temu urodziło się pierwsze dziecko przy pomocy  metody in vitro.

3. brak zainteresowania polegał na tym, że żaden klecha ne mówił nic o konieczności zmiany ustawy, o czym ty jako wikary doskonale powinieneś wiedziec.

Przemek

Data: 2009-12-11 09:54:05
Autor: =heÂŽsk=
Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.
On Fri, 11 Dec 2009 09:23:27 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> 1. skad wziales 21 lat? jaruzelski ci podpowiedzial?
> 2. in vitro - niedouczony komuszku
> 3. niby na czym mialoby polegac zainteresowanie/brak zaintersowania?

No to po kolei wikary:

 no to wysilaj sie komuszy wyznawco pomyslow faceta z muru ;o)))

1. koÂściĂł? chce zmiany obecnie obowiÂązujÂącej ustawy, a to jest ingerencja w prawo.

 PRZYKLADY, przyklady, komuszy wyznawco spolkowania facetow z kozami.
2. 21 lat dlatego wikary, ?e w?aÂśnie 21 lat temu urodzi?o si? pierwsze dziecko przy pomocy  metody in vitro.

 no widzisz komuszy wyznawco wiecznie zywego, Luise Brown jest
 dzieciakiem z probowki i jakos kk dotad jej nie zamordowal.
 wg twojej teorii kk powinien tez udusi owieczke dolly ;o)))

3. brak zainteresowania polega? na tym, ?e ?aden klecha ne mĂłwi? nic o koniecznoÂści zmiany ustawy,

 ty sie komuszy synu zdecyduj. albo 1 albo 3. jakiej ustawy chce kk ?
 skad wiesz co mowi/nie mowi klecha? chodzisz codziennie do kosciolow
 z dyktafonem czy tylko slyszales, ze klechy cos pomiedzy soba knuja ?

o czym ty jako wikary doskonale powinieneÂś wiedziec.

 niby o czym komuszy slugusie? skoro klecha nic nie mowi to skad mam  wiedziec co ci sie we lbie po nocach kotluje? co ty zresz przed snem,
 ze masz takie antyklerykalne odpaly ?

 i dlaczego swoje brednie wysylasz na psp zamiast na *.religia?
 wysylaj na psr, tam znadziesz podobnych tobie komuszych oszolomow.

--

 HeSk

Kampania mediów katolickich o niemoralnym in vitro.