Kampania obsrywania nieżyjącego Prezydenta

Data: 2011-04-17 19:54:35
Autor: Marek Czaplicki
Kampania obsrywania nieżyjącego Prezydenta
Hans Kloss pisze w wiadomości a229a742-1dfe-404b-9cdf-
b2b59e4f7f12@dr5g2000vbb.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 kwiecień 2011 18:11:

.. przybiera na sile nie tylko na psp. Wiadomo, zbliżają się wybory a
jak tu  obesrać Jarosława Kaczyńskiego inaczej niż obsrywając jego
rodzinę?
Każdy kto bierze w owym obsrywaniu udział to dla mnie śmieć, gnida,
hiena cmentarna i kurwi syn.

ja rozumiem, że można kogoś nie lubić. ale że aż tak?

Data: 2011-04-17 20:07:13
Autor: the_foe
[...]

gosciu grzebie po smietnikach, ma wszy (takze lonowe), okrada trupy a na koniec dowiaduje sie ze jego rodzicielka daje dupy za wino!
Tak go Bog pokaral za to, ze smial wysmiac subito LK.

--
the_foe

Data: 2011-04-17 20:20:25
Autor: Marek Czaplicki
Kampania obsrywania nieżyjącego Prezydenta
the_foe pisze w wiadomości iofa8f$age$3@news.dialog.net.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 kwiecień 2011 20:07:

[...]

i tu jest pies pogrzebany. jedni wyborcy przyjmują taki punkt widzenia: dobra, są wybory, głosuje się na kogoś, ale potem trzeba w poniedziałek iść do pracy, a tam to już szara rzeczywistość. drudzy natomiast traktują akt głosowania tak jakby od krzyżyka ważyły się losy wszechświata co najmniej. :)

Kampania obsrywania nieżyjącego Prezydenta