Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kampania prezydencka już ruszyła? Tusk w "W yborczej": Polską rządzi ktoś, do kogo nie mo Ĺźna dotrzeć. Kiedy ja byłem premierem...

Data: 2019-05-11 10:48:43
Autor: Lord Donald
Kampania prezydencka już ruszyła? Tusk w "W yborczej": Polską rządzi ktoś, do kogo nie mo Ĺźna dotrzeć. Kiedy ja byłem premierem...
Kampania prezydencka już ruszyła? Tusk w "Wyborczej": Polską rządzi ktoś, do kogo nie można dotrzeć. Kiedy ja byłem premierem...

,,Gazeta Wyborcza" rozpływa się nad Donaldem Tuskiem i co jakiś czas wystawia mu laurki. Z racji wyborczego maratonu dzieje się to coraz częściej. Redakcja z Czerskiej okrzyknęła szefa RE nawet ,,Człowiekiem Roku", twierdząc, że jest on ,,prawdziwym mężem stanu". Nie mogło też zabraknąć wywiadu, który z Tuskiem przeprowadzili Adam Michnik, Jarosław Kurski i Bartosz T. Wieliński. Co takiego Tusk miał do powiedzenia?

https://wpolityce.pl/polityka/445986-kampania-prezydencka-juz-ruszyla-madrosci-tuska-w-gw?fbclid=IwAR3AX91ZWkUfTOZWG8ux6u8WD-BGMfRbb2rvZbF6v0U7lfRj90POVI3D05E

Srajdaczek także tutaj dostał sraczki, ryją na całego, całe szczęście że to ostatnie ich podrygi, na jesieni przejadą do historii jak niegdyś ich padlina w koalicji SLD.

Data: 2019-05-11 02:33:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 11 maja 2019 10:48:45 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Wystarczyło, że Tusk pojawił się w kraju a pisiory już mają pełne gacie. Tak trzymać pisiorki!

--
Bruno

Data: 2019-05-12 08:22:21
Autor: Pajdak
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Kampania prezydencka już ruszyła? Tusk w "Wyborczej": Polską rządzi ktoś,
do kogo nie można dotrzeć. Kiedy ja byłem premierem...

Kiedy Tusk jako szef PO był premierem było normalnie.
Dziś szef PiS siedzi za kulisamim i głaszcze kota.

Ze strachu przed Tuskiem. ;-)

Srajdaczek także tutaj dostał sraczki, ryją na całego, całe szczęście że
to ostatnie ich podrygi, na jesieni przejadą do historii jak niegdyś ich
padlina w koalicji SLD.

"Sztandar PZPR - wyprowadzić!" - tylko się nie porycz. ;-)

--
Pajdak