Kampania prezydencka sie rozpoczęła...

Data: 2015-02-02 11:57:03
Autor: Marek
Kampania prezydencka sie rozpoczęła...

....właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Data: 2015-02-02 14:13:36
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Mon, 2 Feb 2015 11:57:03 -0800 (PST), Marek napisał(a):

...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji,  zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Jest juz jego spot wyborczy:
https://www.youtube.com/watch?v=Tx6hptIjt54

Data: 2015-02-02 13:10:20
Autor: Marek
Am Montag, 2. Februar 2015 21:13:43 UTC+1 schrieb Prinzlaff Herrlich:
> [...]

> ...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, >  zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

W ten sposób odpada mozliwosc wybrania Anny Grodzkiej na prezydenta -
 dla jaj !

Data: 2015-02-03 11:14:19
Autor: dr Schultz i koń Fritz
W dniu 2015-02-02 o 22:10, Marek pisze:
W ten sposób odpada mozliwosc wybrania Anny Grodzkiej na prezydenta -
  dla jaj !

Przykład Słupska pokazuje co innego:)
Koko koko eurospoko pamiętasz?

Elektorat może zrobić psikusa:)

Data: 2015-02-02 22:51:22
Autor: Lord Donald
W dniu 02.02.2015 o 21:13, Prinzlaff Herrlich pisze:
[...]

Kur.. właśnie jadłem!!!

Data: 2015-02-02 14:07:05
Autor: Marek
Am Montag, 2. Februar 2015 22:51:25 UTC+1 schrieb Lord Donald:

> Jest juz jego spot wyborczy:
> https://www.youtube.com/watch?v=Tx6hptIjt54

Kur.. właśnie jadłem!!!

To zwróćcie towarzyszu, bo partia, to sprawa...

Data: 2015-02-02 21:42:38
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3b7967d3-2023-4f92-b507-7c3981aa2c96googlegroups.com...

...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

~Prawda-Ta 37 minut temu

Krzysiek zjedz snikersa bo ... wydaje ci się, że jesteś kimś kim nie jesteś.

~Alfa 38 minut temu

Dziwadło wstydu sobie oszczędż - kto ciebie wybrał -tobie podobni .

~jaca 39 minut temu

akurat, udaje babe ,żeby kobity w kiblu podgladać,ten obleśny uśmiech na ruyju wszystko tłumaczy

Data: 2015-02-03 03:21:00
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 20:57:05 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Co by nie gadać, Olejnikowa jednak ma jaja ! :))

Data: 2015-02-03 20:09:16
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z
okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Co by nie gadać, Olejnikowa jednak ma jaja ! :))

Oczywiscie. Jaja mają kury i kobiety, mężczyźni mają jądra. :-)

Data: 2015-02-04 10:31:37
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-02 o 20:57, Marek pisze:

...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Pani Grodzka powinna odpowiedzieć - "ja nie, a pani ma"? Ale widać że odebrała staranne wychowanie i wie co to kultura osobista.

Data: 2015-02-04 19:05:34
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:masotl$h4n$1speranza.aioe.org...
[...]

Staranne wychowanie byłoby wtedy gdyby odpowiedziała co sie z nim stało.

MW

Kampania prezydencka sie rozpoczęła...