Kampania prezydencka sie rozpoczęła...

Data: 2015-02-04 10:31:37
Autor: Patriota
Kampania prezydencka sie rozpoczęła...
W dniu 2015-02-02 o 20:57, Marek pisze:

...właśnie Olejnikowa spytała Grodzką, czy ma penisa, a ta skorzystala z okazji, zeby poinformowac opinie spoleczna, ze nie !

Pani Grodzka powinna odpowiedzieć - "ja nie, a pani ma"? Ale widać że odebrała staranne wychowanie i wie co to kultura osobista.

Data: 2015-02-04 19:05:34
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:masotl$h4n$1speranza.aioe.org...
[...]

Staranne wychowanie byłoby wtedy gdyby odpowiedziała co sie z nim stało.

MW

Kampania prezydencka sie rozpoczęła...