Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Kampania zapnij pasy

Kampania zapnij pasy

Data: 2015-11-08 20:37:07
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.

Data: 2015-11-08 22:41:58
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
-- -
To za co będzie płaciła jak OC nie będzie już miało do niczego zastosowania ?

Data: 2015-11-08 23:14:45
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-08 22:41, re wrote:
Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
-- -
To za co będzie płaciła jak OC nie będzie już miało do niczego
zastosowania ?

Cytujesz jak przedszkolak. Tak, chodzi o te debilne -- -

Za popsuty samochód. Wychodzi taniej niż 40 lat karmić przez rurkę jakiego¶ idiotę.

Data: 2015-11-08 23:53:51
Autor: Artur Miller
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy, alkoholików, dlaczego płaci za sprz±tanie syfu, którzy ci pierwsi zostawiaj± po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i pi±taka na sprz±tanie?

a.

Data: 2015-11-08 15:28:00
Autor: Zenek Kapelinder
Kampania zapnij pasy
Palacze sami odkładaj± sobie na leczenie. Polowa wpływów z podatków jakie s± w papierosach uzupełnia wszystkie braki na jakie cierpi resort zdrowia. Powinni w zwi±zku z tym mieć lekarza bez kolejki, lekarstwa z dużymi znizkami które bez kolejki kupowali by w aptekach. A jak juz poważnie zachoruj± to leczenie trwa krótko i rokowania s± niepomy¶lne. W dowód wdzięczno¶ci powinni w szpitalach je¶ć kawior i popijac go szampanem. O tym ze na męskich oddziałach mlode i zgrabne pielęgniarki powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.

Data: 2015-11-09 08:04:37
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

Palacze sami odkładaj± sobie na leczenie. Polowa wpływów z podatków jakie s± w papierosach uzupełnia wszystkie braki na jakie cierpi resort zdrowia. Powinni w zwi±zku z tym mieć lekarza bez kolejki, lekarstwa z dużymi znizkami które bez kolejki kupowali by w aptekach. A jak juz poważnie zachoruj± to leczenie trwa krótko i rokowania s± niepomy¶lne. W dowód wdzięczno¶ci powinni w szpitalach je¶ć kawior i popijac go szampanem. O tym ze na męskich oddziałach mlode i zgrabne pielęgniarki powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.

Zapomniałe¶ o palaczach biernych :P

Data: 2015-11-09 11:17:22
Autor: Maciek
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 08:04, Czesław Wi¶niak pisze:
Palacze sami odkładaj± sobie na leczenie. Polowa wpływów z podatków jakie s± w papierosach uzupełnia wszystkie braki na jakie cierpi resort zdrowia. Powinni w zwi±zku z tym mieć lekarza bez kolejki, lekarstwa z dużymi znizkami które bez kolejki kupowali by w aptekach. A jak juz poważnie zachoruj± to leczenie trwa krótko i rokowania s± niepomy¶lne. W dowód wdzięczno¶ci powinni w szpitalach je¶ć kawior i popijac go szampanem. O tym ze na męskich oddziałach mlode i zgrabne pielęgniarki powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.
Zapomniałe¶ o palaczach biernych :P
Tych pewnie należałoby obłożyć jakim¶ domiarem. Bo przecież _mogliby_
normalnie palić, a tym samym płacić akcyzę, ale się powstrzymuj± (od
jednego i drugiego), pal±c "na krzywy ryj" :-> Skoro można było
opodatkować np. potencjaln± możliwo¶ć wzięcia udziału w firmowej
imprezie integracyjnej, to czemu nie biernych palaczy ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2015-11-08 22:55:03
Autor: masti
Kampania zapnij pasy
Artur Miller wrote:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy, alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi zostawiają po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na sprzątanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-11-09 01:10:00
Autor: whatlogin
Kampania zapnij pasy
W dniu niedziela, 8 listopada 2015 23:57:19 UTC+1 użytkownik masti napisał:
>
dolicza się. nazywa się akcyza

Dokładnie. Osoby o najmniejszym wkładzie do społeczeństwa to dbaj±cy o ekologie, bezdzietni, niezmotoryzowani abstynenci, zwłaszcza dbaj±cy o zdrowie, bo będ± za długo żyć :) Tych należy obłożyć podatkiem.

Pozdrawiam

Data: 2015-11-09 10:43:56
Autor: Artur Miller
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-08 o 23:55, masti pisze:
Artur Miller wrote:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

a.

Data: 2015-11-09 10:46:17
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 10:43, Artur Miller pisze:
W dniu 2015-11-08 o 23:55, masti pisze:
Artur Miller wrote:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 10:48:23
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

Data: 2015-11-09 10:53:10
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 10:48, Czesław Wiśniak pisze:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40
lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 11:07:29
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy
W dniu 09.11.2015 o 10:53, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-11-09 o 10:48, Czesław Wiśniak pisze:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40
lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

A kogo to obchodzi?:)

Data: 2015-11-09 11:17:26
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 11:07, Czesław Wiśniak pisze:

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

A kogo to obchodzi?:)

No więc czemu cię to obchodzi?

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 14:03:29
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie sukienkę,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

A kogo to obchodzi?:)

No więc czemu cię to obchodzi?

Obchodzi mnie w co się ubierze moje dziecko a nie moja była zona :P

Data: 2015-11-09 14:07:17
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 14:03, Czesław Wiśniak pisze:

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie
sukienkÄ™,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

A kogo to obchodzi?:)

No więc czemu cię to obchodzi?

Obchodzi mnie w co się ubierze moje dziecko a nie moja była zona :P

Zatem "nie ma racji" ĹĽe krzyczy, ĹĽe sukienkÄ™ kupuje, cbdu.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 14:07:54
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 14:07, Liwiusz pisze:
W dniu 2015-11-09 o 14:03, Czesław Wiśniak pisze:

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

Ty z tych, co to jak zapłacą żonie alimenty, a ona kupi sobie
sukienkÄ™,
to krzyczysz, ĹĽe wydaje dziecka pieniÄ…dze?

A co, nie ma racji?

W sensie, że ma nago chodzić?

A kogo to obchodzi?:)

No więc czemu cię to obchodzi?

Obchodzi mnie w co się ubierze moje dziecko a nie moja była zona :P

Zatem "nie ma racji" ĹĽe krzyczy, ĹĽe sukienkÄ™ kupuje, cbdu.

Cech podatków jest więcej, ale po co to wiedzieć, dyskutując o podatkach
i wydatkach ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 12:25:40
Autor: masti
Kampania zapnij pasy
Artur Miller wrote:

W dniu 2015-11-08 o 23:55, masti pisze:
Artur Miller wrote:

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

wiesz w ogóle jak działają podatki?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-11-09 14:04:19
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?

niech zgadnÄ™, zero?

wiesz w ogóle jak działają podatki?

Dzialaja tak, ĹĽe trzeba je placic :)

Data: 2015-11-09 19:37:08
Autor: re
Kampania zapnij pasy


UĹĽytkownik "Artur Miller"



Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

dolicza siÄ™. nazywa siÄ™ akcyza


ile % tego podatku przekazywane jest na powyĹĽsze cele?
-- -
Podatki nie sÄ… "na" tylko "od" -> https://pl.wikipedia.org/wiki/Podatek

Data: 2015-11-08 23:19:41
Autor: Tomek Kańka
Kampania zapnij pasy
Artur Miller <nomail@nomail.com> napisał(a)
W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy, alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi zostawiają po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na sprzątanie?



PrzecieĹĽ siÄ™ dolicza, nazywa siÄ™ akcyza.

--
Tomek

Data: 2015-11-09 01:14:18
Autor: Tomasz Pyra
Kampania zapnij pasy
Dnia Sun, 8 Nov 2015 23:19:41 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

Przecież się dolicza, nazywa się akcyza.

Tak licz±c, to z akcyzy na paliwa jest jakie¶ 60mld zł rocznie.
Około 1.3mln na każd± osobę poszkodowan± w ruchu drogowym.

Czyli jednak jakie¶ koszta leczenie nie s± argumentem.

Data: 2015-11-09 08:02:40
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

Przecież się dolicza, nazywa się akcyza.

Tak licz±c, to z akcyzy na paliwa jest jakie¶ 60mld zł rocznie.
Około 1.3mln na każd± osobę poszkodowan± w ruchu drogowym.

Czyli jednak jakie¶ koszta leczenie nie s± argumentem.

Z tym, że jak wiadomo te piniondze nie musz± i¶c na leczenie, jak slynna slkadka rentowa na renty :)

Data: 2015-11-09 10:48:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kampania zapnij pasy
Hello Artur,

Sunday, November 8, 2015, 11:53:51 PM, you wrote:

Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików,

Palacze i alkoholicy płac± tyle podatków, że ich leczenie jest i tak
lepsze dla budżetu niż prohibicja.

dlaczego płaci za sprz±tanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiaj± po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i pi±taka na sprz±tanie?

Ależ dolicza się wła¶nie.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-11-09 10:53:20
Autor: Artur Miller
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 10:48, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Artur,

Sunday, November 8, 2015, 11:53:51 PM, you wrote:

Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików,

Palacze i alkoholicy płac± tyle podatków, że ich leczenie jest i tak
lepsze dla budżetu niż prohibicja.

w paliwie tez s± podatki, czemu więc dodatkowe obowi±zki?


dlaczego płaci za sprz±tanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiaj± po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i pi±taka na
sprz±tanie?

Ależ dolicza się wła¶nie.


chyba niewystarczaj±co, patrz±c na pozostawiony syf

a.

Data: 2015-11-09 10:53:48
Autor: Liwiusz
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 10:53, Artur Miller pisze:
W dniu 2015-11-09 o 10:48, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Artur,

Sunday, November 8, 2015, 11:53:51 PM, you wrote:

Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholikĂłw,

Palacze i alkoholicy płacą tyle podatków, że ich leczenie jest i tak
lepsze dla budĹĽetu niĹĽ prohibicja.

w paliwie tez są podatki, czemu więc dodatkowe obowiązki?


dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

Ależ dolicza się właśnie.


chyba niewystarczajÄ…co, patrzÄ…c na pozostawiony syf

Niewystarczającość wynika z tego, że za ogarnianie tego syfu się
(nie)biorą urzędnicy.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-09 11:08:48
Autor: Czesław Wiśniak
Kampania zapnij pasy

Dlaczego kierowcy muszą mieć obowiązkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholikĂłw,

Palacze i alkoholicy płacą tyle podatków, że ich leczenie jest i tak
lepsze dla budĹĽetu niĹĽ prohibicja.

w paliwie tez są podatki, czemu więc dodatkowe obowiązki?


dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiajÄ… po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do kaĹĽdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
sprzÄ…tanie?

Ależ dolicza się właśnie.


chyba niewystarczajÄ…co, patrzÄ…c na pozostawiony syf

Niewystarczającość wynika z tego, że za ogarnianie tego syfu się
(nie)biorą urzędnicy.

To akurat prawda.

Data: 2015-11-09 13:21:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kampania zapnij pasy
Hello Artur,

Monday, November 9, 2015, 10:53:20 AM, you wrote:

Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików,
Palacze i alkoholicy płac± tyle podatków, że ich leczenie jest i tak
lepsze dla budżetu niż prohibicja.
w paliwie tez s± podatki, czemu więc dodatkowe obowi±zki?

Podatek w paliwie nie jest zależny od używania czy nieużywania pasów.
I państwo zmniejsza sobie koszty.

Jak przestaniesz zapinać pasy, to podatku nie ubędzie a przybędzie
kosztów. Jak przestaniesz palić, to ubędzie i podatków i kosztów.


dlaczego płaci za sprz±tanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiaj± po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i pi±taka na
sprz±tanie?
Ależ dolicza się wła¶nie.
chyba niewystarczaj±co, patrz±c na pozostawiony syf

Upomnij się o wła¶ciwe wydawanie pieniędzy z podatków.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-11-09 11:32:26
Autor: radekp@konto.pl
Kampania zapnij pasy
Sun, 8 Nov 2015 23:53:51 +0100, w <n1ojpv$3j1$1@usenet.news.interia.pl>, Artur
Miller <nomail@nomail.com> napisał(-a):

to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy, alkoholików,

Gdyby nie palacze, alkoholicy i niezmotoryzowani, to budżet państwa po pół roku
byłby całkowicie niewydolny.

Data: 2015-11-09 05:48:56
Autor: Zenek Kapelinder
Kampania zapnij pasy
Alkoholicy nie ten teges jak mawia jeden kogut. Kosztuj± budżet sze¶ć razy tyle co jest zbierane z akcyzy w gorzale i substytutach typu piwo. Wypadało by prohibicję zrobić. Ale to nic nie da a wręcz pogorszy bo jak pili tak pić będ±, na dodatek gorsze a budżet tej jednej szóstej nie dostanie. Jedyne co mogli zrobić to przekierowali zainteresowanie na piwo. Od piwa alkoholizm jest w skutkach łagodniejszy. No i społeczeństwem miękkich alkoholików łatwiej się rz±dzi. Jak tylko maja swoje trzy butelki piwa dziennie to s± grzeczni.

Data: 2015-11-09 15:22:46
Autor: J.F.
Kampania zapnij pasy
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomo¶ci
Alkoholicy nie ten teges jak mawia jeden kogut.
Kosztuj± budżet sze¶ć razy tyle co jest zbierane z akcyzy w gorzale i substytutach typu piwo.

No nie wiem. Bezposrednich doplat nie biora, a jesli cos wezma, to zaraz zwroca do budzetu.
Umra wczesnie, i budzet sie ucieszy ...


J.

Data: 2015-11-09 17:12:29
Autor: Cavallino
Kampania zapnij pasy
W dniu 08.11.2015 o 23:53, Artur Miller pisze:
W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:
On 2015-11-08 20:29, t-1 wrote:
Dlaczego kierowcy musz± mieć obowi±zkowo zapięte pasy?

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.


to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
alkoholików, dlaczego płaci za sprz±tanie syfu, którzy ci pierwsi
zostawiaj± po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i pi±taka na
sprz±tanie?

A ile Twoim zdaniem się dolicza?

Data: 2015-11-09 01:39:43
Autor: PlaMa
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-08 o 20:37, Sebastian Biały pisze:

Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.

Wygłaszaj±c tak debilne komentarze starasz się poprzeć jego pomysły?

Data: 2015-11-09 20:03:51
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-09 01:39, PlaMa wrote:
Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.
Wygłaszaj±c tak debilne komentarze

Możesz to uzasadnić? To do¶c ostre slowo i spodziewam się równie ostrego wyja¶nienia.

starasz się poprzeć jego pomysły?

Nie mam żadnych pomysłów. Nakazuje się jeĽdzić w pasach z tego samego powodu dla ktorego nakazuje się stosować izolowane gniazdka elektryczne i systemy zabezpieczen pilarek stołowych. Władza, slusznie, zakłada że większo¶c społeczeństwa to debile i nalezy chronić ich samych. Nie mam nic przeciwko aby jakie¶ łyse dresy z zimnym łokciem nie zapinały "pedalskich pasów" ale nich partycypuj± w kosztach leczenia.

Data: 2015-11-09 20:34:43
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"


starasz się poprzeć jego pomysły?

Nie mam żadnych pomysłów. Nakazuje się jeĽdzić w pasach z tego samego
powodu dla ktorego nakazuje się stosować izolowane gniazdka elektryczne
i systemy zabezpieczen pilarek stołowych. Władza, slusznie, zakłada że
większo¶c społeczeństwa to debile i nalezy chronić ich samych. Nie mam
nic przeciwko aby jakie¶ łyse dresy z zimnym łokciem nie zapinały
"pedalskich pasów" ale nich partycypuj± w kosztach leczenia.
-- -
To przecież wszyscy płacimy składki na ubezpieczenie zdrowotne a nie tylko Ty.

Data: 2015-11-09 20:43:52
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-09 20:34, re wrote:
większo¶c społeczeństwa to debile i nalezy chronić ich samych. Nie mam
nic przeciwko aby jakie¶ łyse dresy z zimnym łokciem nie zapinały
"pedalskich pasów" ale nich partycypuj± w kosztach leczenia.
-- -
To przecież wszyscy płacimy składki na ubezpieczenie zdrowotne a nie
tylko Ty.

Znowu cytujesz jak przedszkolak.

Wszyscy płacimy składki ale czę¶c społeczeństwa podnosi ryzyko o innej skali. To dlatego kiedy idziesz się ubezpieczyć na życie pada pytanie czy nie skaczesz codziennie ze spadochronem albo żonglujesz piłami mechanicznymi. Dla lubi±cych ryzyko sa inne składki i nie mam nic przeciwko temu. Je¶li chcesz możesz sobie nawet w kierownice wbić zaostrzony pręt skoro lubisz adrenalinę. Ale nie zmuszaj reszty społeczeństwa do ponoszenia kosztów Twojego ryzyka. Możesz ryzykować ale to oznacza wyższ± składkę dla Ciebie.

Data: 2015-11-09 22:40:30
Autor: re
Kampania zapnij pasy

Użytkownik "Sebastian Biały"

większo¶c społeczeństwa to debile i nalezy chronić ich samych. Nie mam
nic przeciwko aby jakie¶ łyse dresy z zimnym łokciem nie zapinały
"pedalskich pasów" ale nich partycypuj± w kosztach leczenia.
-- -
To przecież wszyscy płacimy składki na ubezpieczenie zdrowotne a nie
tylko Ty.

Znowu cytujesz jak przedszkolak.
-- -
A Ty piszesz jak zwykły burak

Wszyscy płacimy składki ale czę¶c społeczeństwa podnosi ryzyko o innej
skali.
-- -
Nie analizuję całej twojej skali bo sk±d mam wiedzieć jak się narażasz dzisiaj, jak narażałe¶ kiedy¶ a jak będziesz narażał się w przyszło¶ci. Może np. gapisz się w monitor i wzrok Ci się psuje za co oczywi¶cie ja musiałbym zapłacić gdyby¶ sam za to nie płacił. Jest raczej pewne, że udział zapinania pasów w ogóle wszystkich przykrych zdarzeń jest niemierzalny, czyli po ludzku ŻADEN. Bo może konkretne życie w konkretnym zdarzeniu uratuje, ale w skali wszystkich przykrych zdarzeń to NIC. Więc se te pasy możesz zapinać jak tak cenisz swoje życie. Naprawdę wielu tak robi, wł±czaj±c w to mnie, i s± szczę¶liwi.

To dlatego kiedy idziesz się ubezpieczyć na życie pada pytanie
czy nie skaczesz codziennie ze spadochronem albo żonglujesz piłami
mechanicznymi.
-- -
A to pierwsze słyszę by¶my mówili o ubezpieczeniach na życie. Wydawało mi się, że mowa o ubezpieczaniu się na wypadek konieczno¶ci skorzystania z opieki zdrowotnej. Tu jak klient schodzi to system ubezpieczeniowy uwalnia od obci±żeń. Z tego też powodu przykładanie tej samej miarki co do ubezpieczeń na życie byłoby zwykł± głupot±.

Dla lubi±cych ryzyko sa inne składki i nie mam nic
przeciwko temu. Je¶li chcesz możesz sobie nawet w kierownice wbić
zaostrzony pręt skoro lubisz adrenalinę. Ale nie zmuszaj reszty
społeczeństwa do ponoszenia kosztów Twojego ryzyka. Możesz ryzykować ale
to oznacza wyższ± składkę dla Ciebie.
-- -
Ale nie oznacza. I byłoby z gruntu niepoprawne by tak było. Ostatecznie nikt nie chce się tak narażać jak Ty to przedstawiasz. Ludzie oczywi¶cie żyj± niezdrowo i narażaj± się, ale to nie twoja broszka.

Data: 2015-11-09 23:48:21
Autor: PlaMa
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-09 o 20:43, Sebastian Biały pisze:

Wszyscy płacimy składki ale czę¶c społeczeństwa podnosi ryzyko o innej
skali. To dlatego kiedy idziesz się ubezpieczyć na życie pada pytanie
czy nie skaczesz codziennie ze spadochronem albo żonglujesz piłami
mechanicznymi. Dla lubi±cych ryzyko sa inne składki i nie mam nic
przeciwko temu. Je¶li chcesz możesz sobie nawet w kierownice wbić
zaostrzony pręt skoro lubisz adrenalinę. Ale nie zmuszaj reszty
społeczeństwa do ponoszenia kosztów Twojego ryzyka. Możesz ryzykować ale
to oznacza wyższ± składkę dla Ciebie.

Ok, ale jak szamasz fastfoody to pokrywasz koszta leczenia miażdżycy. Jak pijesz alkohol to pokrywasz koszta leczenia w±troby.

Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego ubezpieczenia skorzystać, a lodzie jęcz±cy, że to z ich idzie to po prostu debile.

Data: 2015-11-10 09:47:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kampania zapnij pasy
Hello PlaMa,

Monday, November 9, 2015, 11:48:21 PM, you wrote:

Wszyscy płacimy składki ale czę¶c społeczeństwa podnosi ryzyko o innej
skali. To dlatego kiedy idziesz się ubezpieczyć na życie pada pytanie
czy nie skaczesz codziennie ze spadochronem albo żonglujesz piłami
mechanicznymi. Dla lubi±cych ryzyko sa inne składki i nie mam nic
przeciwko temu. Je¶li chcesz możesz sobie nawet w kierownice wbić
zaostrzony pręt skoro lubisz adrenalinę. Ale nie zmuszaj reszty
społeczeństwa do ponoszenia kosztów Twojego ryzyka. Możesz ryzykować ale
to oznacza wyższ± składkę dla Ciebie.
Ok, ale jak szamasz fastfoody to pokrywasz koszta leczenia miażdżycy.

Masz stare informacje - dietetycy wycofuj± się z twierdzenia o wpływie
diety na poziom cholesterolu... Sprawa jest bardziej skomplikowana :((

Jak pijesz alkohol to pokrywasz koszta leczenia w±troby.

Raczej tak - akcyza na alkohol jest bardzo wysoka (disclaimer: jestem
abstynentem a w±trobę mam zniszczon±).

Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego ubezpieczenia skorzystać, a lodzie jęcz±cy, że to z ich idzie to po prostu debile.

Dopłaciłe¶ składkę na jazdę bez pasów?


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2015-11-10 21:55:42
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-09 23:48, PlaMa wrote:
Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać

Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np. prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu. Dlaczego ubezpieczenia społecze miały by być inne? Ekonomia działa tak samo.

, a lodzie jęcz±cy, że to z ich idzie to po
prostu debile.

Nie. Ludzie jadacy bez pasów powiekszaj± w sposob nieuzasadniony ryzyko i koszty obslugi ich niepelnosprawno¶ci i/lub pogrzebu. Gdyby kazdy miał prawo zrobić dowolnie głupi± rzecz a nastepnie dostać odszkodowanie ubezpieczalnie nie miały by interesu ekonomicznego istnieć. Je¶li podrzucasz nóż to musisz być ¶wiadomy że w końcu złapiesz go z innej strony trac±c palce. Dlaczego za brak tej ¶wiadomo¶ci lub zło¶liwe ignorowanie ktokolwiek miałby płacić? Ubezpieczenia s± od *przypadkowych* zdarzeń a nie od oczywistych i łatwych do przewidzenia skutków ¶wiadomych zaniechań. Lubisz podrzucać noże - płać większe składki. Pasy sa pedalskie - płać większe składki, przynajmniej na NNW.

Prawda jest taka że ludzie nie zapinaj±cy pasów maj± do tego prawo tak samo jak pozbyć się gniazdek i podpinać żelazko skręcaj±c druty w reku. Moim zdaniem nic tak dobrze nie robi w kierunku podnoszenia IQ jak dobór naturalny. Oby jak najwięcej.

Data: 2015-11-11 00:14:22
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać

Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np.
prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli
sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu.
-- -
I co, jak pasów nie zapnę to rozpuszczę się w samochodzie tak jak w wannie kwasu ?

Dlaczego ubezpieczenia
społecze miały by być inne? Ekonomia działa tak samo.
-- -
Ochrona zdrowia jest w konstytucji. Należy się jak psu buda. Możesz postulować równe strzyżenie psa i trzymanie na łańcuchu, ale budę i tak będziesz musiał psu dać choćby nawet nie chciał z niej korzystać.

Data: 2015-11-11 15:49:19
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-11 00:14, re wrote:
Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać
Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np.
prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli
sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu.
-- -
I co, jak pasów nie zapnę to rozpuszczę się w samochodzie tak jak w
wannie kwasu ?

Nie ma róznicy czy brakuje wyobraĽni co sie dzieje po wej¶ciu do wanny pelnej kwasu a po nie zapięciu pasów i napierdalania beemk± po mie¶cie. Oba przypadki to ¶wiadoma zgoda delikwenta na znaczne zwiekszenie ryzyka i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.

Ochrona zdrowia jest w konstytucji.

Nie każdej. W naszej nie działa poprawnie. Z reszt± ochrona zdrowia to przede wszystkim zapobieganie. To dlatego sanepid bada mięso, choć bez w±tpienia można znaleĽć wielu prawdziwych męszczyzn maj±cych chęć na wpierdalanie steku z łosia ustrzelonego wiatrówk± z własnej beemki. Nie widze powodu aby za leczenie tego typu debili płaciła reszta spoleczeństwa. Co gorsza z chęci± zmienię konstytucje na bardziej uznaj±c± "naturalne prawo" do ewolucji.

Należy się jak psu buda. Możesz
postulować równe strzyżenie psa i trzymanie na łańcuchu, ale budę i tak
będziesz musiał psu dać choćby nawet nie chciał z niej korzystać.

Nie. Np. po kilku probach samobójczych delikwentów wsadza się do pokoju bez klamek. W przypadku debili bez pasów po kilku wypadkach już nie mieszcz± się z wózkiem i respiratorem do samochodu. Tak więc na końcu i tak zadziała ewolucja. Brawo ewolucja! Postuluje aby zmienić prawo tak aby zapinanie pasów bylo nieobowi±zkowe, niewykluczone że poprawi to IQ społeczeństwa na dłuższ± metę. Możliwe że nawet za to warto zapłacić wieksze składki.

Data: 2015-11-11 16:31:31
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać
Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np.
prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli
sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu.
-- -
I co, jak pasów nie zapnę to rozpuszczę się w samochodzie tak jak w
wannie kwasu ?

Nie ma róznicy czy brakuje wyobraĽni co sie dzieje po wej¶ciu do wanny
pelnej kwasu a po nie zapięciu pasów
-- -
Bzdurzysz. To zupełnie różne kwestie: niestwarzanie zagrożenia a ograniczanie skutków zdarzenia losowego.

i napierdalania beemk± po mie¶cie.
-- -
Beemki się nie podobaj± ?

Oba przypadki to ¶wiadoma zgoda delikwenta na znaczne zwiekszenie ryzyka
-- -
Ciebie w ogóle nie powinno interesować czy kto¶ naraża się czy się nie naraża bo to jego prywatna sprawa.

i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.
-- -
Jak brzmi zarzut w przypadku kierowniczki ?

Ochrona zdrowia jest w konstytucji.

Nie każdej. W naszej nie działa poprawnie. Z reszt± ochrona zdrowia to
przede wszystkim zapobieganie. ...
-- -
Nie zmienia sprawy, że należy się.

Data: 2015-11-11 17:03:54
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-11 16:31, re wrote:
Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać
Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np.
prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli
sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu.
-- -
I co, jak pasów nie zapnę to rozpuszczę się w samochodzie tak jak w
wannie kwasu ?

Nie ma róznicy czy brakuje wyobraĽni co sie dzieje po wej¶ciu do wanny
pelnej kwasu a po nie zapięciu pasów
-- -
Bzdurzysz. To zupełnie różne kwestie: niestwarzanie zagrożenia a
ograniczanie skutków zdarzenia losowego.

W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie. To identyczne przypadki. Z jakiej¶ przyczyny tepe dresy nie wchodz± do wanien z kwasem. Być może z braku wyobraĽni działa instynkt. Wobrażenie sobie co się dzieje z żebrami w wyniku kontaku z kierownic± przy 100km/h prawdopodobnie przekracza mozliwo¶ci intelektualne wielu debili.

i napierdalania beemk± po mie¶cie.
Beemki się nie podobaj± ?

Wiekszo¶c niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i żuków. Taka luĽna, subiektywna obserwacja, możesz j± zignorować. I żeby była jasno¶c, logika nie działa w druga stronę, czyli nie oznacza to że wszsyscy kierownicy beemek to debile. Po prostu jest tam jakie¶ nagromadzenie wysilonych zimnych łokci z zakrótkimi.

Oba przypadki to ¶wiadoma zgoda delikwenta na znaczne zwiekszenie ryzyka
Ciebie w ogóle nie powinno interesować czy kto¶ naraża się czy się nie
naraża bo to jego prywatna sprawa.

Nie jest je¶li powoduje to obci±zenie reszty społeczeństwa. To nie jest sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ NADWAGI BO TAK!

i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.
Jak brzmi zarzut w przypadku kierowniczki ?

Nie znam żadnej nie zapinaj±cej pasów. Może cycki się gniot±, nie wiem.

Ochrona zdrowia jest w konstytucji.
Nie każdej. W naszej nie działa poprawnie. Z reszt± ochrona zdrowia to
przede wszystkim zapobieganie. ...
Nie zmienia sprawy, że należy się.

Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie masz ubezpieczenia prywatnie to l±dujesz w kolejce do rehabilitacji. A nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla niektórych warto że +10 do długo¶ci kutasa, choć w gipsie i na wózku.

Co ciekawe w tej dyskusji nie padaj± argumenty dlaczego *lepiej* jechac bez pasów. Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem nadętego debilizmem ego.

Data: 2015-11-11 17:27:55
Autor: ddddddddd
Kampania zapnij pasy
W dniu 2015-11-11 o 17:03, Sebastian Biały pisze:
Ja od jutra
zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
NADWAGI BO TAK!


oakcyzować serniki! a kupuj±cych dodatkowo opodatkować!
kurwa, ma być sprawiedliwie i tanio czy nie? dlaczego jedz±cy serniki maj± być lepsi niż niezapinaj±cy pasów????1111jedenjedenjeden

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2015-11-11 20:14:18
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

Jeste¶ ubezpieczony?! Płaciłe¶ skł±dki?! To masz zasrane prawo z tego
ubezpieczenia skorzystać
Nie. Przeciętne ubezpieczenie komercyjne ma masę wykluczeń. Np.
prawdopodobnie niewiele dostaniesz z ubezpieczenia na życie jesli
sprawdzisz ile wytrzymasz w wannie pełnej kwasu.
-- -
I co, jak pasów nie zapnę to rozpuszczę się w samochodzie tak jak w
wannie kwasu ?

Nie ma róznicy czy brakuje wyobraĽni co sie dzieje po wej¶ciu do wanny
pelnej kwasu a po nie zapięciu pasów
-- -
Bzdurzysz. To zupełnie różne kwestie: niestwarzanie zagrożenia a
ograniczanie skutków zdarzenia losowego.

W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie.
-- -
Nonsens. W jednym przypadku zagrażam sobie a w drugim kto¶ mi a ja tylko (co najwyżej!!!) ograniczam skutki tego.


To identyczne przypadki. ...
-- -
Głupi¶ jak but z lewej nogi :-)


i napierdalania beemk± po mie¶cie.
Beemki się nie podobaj± ?

Wiekszo¶c niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i
żuków.
-- -
A czym jeżdż± kobiety w ci±ży ?

Taka luĽna, subiektywna obserwacja, możesz j± zignorować. ...
-- -
Ostatnio wymusiły mi pierwszeństwo ze dwa samochody w mie¶cie. Żaden z nich nie był BMW ani jak wyżej podałe¶ :-)

Oba przypadki to ¶wiadoma zgoda delikwenta na znaczne zwiekszenie ryzyka
Ciebie w ogóle nie powinno interesować czy kto¶ naraża się czy się nie
naraża bo to jego prywatna sprawa.

Nie jest je¶li powoduje to obci±zenie reszty społeczeństwa. To nie jest
sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie
tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra
zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
NADWAGI BO TAK!
-- -
Jakbym miał być rozliczany z jedzenia to na pewno bym się z tego wypisał.

i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.
Jak brzmi zarzut w przypadku kierowniczki ?

Nie znam żadnej nie zapinaj±cej pasów. Może cycki się gniot±, nie wiem.
-- -
Rozumiem, że kierowników przepytałe¶ i zeznali, że kutas a nie tylko że tak sobie wymy¶liłe¶.

Ochrona zdrowia jest w konstytucji.
Nie każdej. W naszej nie działa poprawnie. Z reszt± ochrona zdrowia to
przede wszystkim zapobieganie. ...
Nie zmienia sprawy, że należy się.

Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie
masz ubezpieczenia prywatnie to l±dujesz w kolejce do rehabilitacji. A
nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla
niektórych warto że +10 do długo¶ci kutasa, choć w gipsie i na wózku.
-- -
Nie l±dujemy bo jazda jest generalnie bezpieczna a nie dlatego, że zapinamy pasy, mamy normalnego kutasa i inny samochód niż beemka.

Co ciekawe w tej dyskusji nie padaj± argumenty dlaczego *lepiej* jechac
bez pasów.
-- -
Znaczy nie dotarł do Ciebie argument o pod¶wiadomym podejmowaniu większego ryzyka w zwi±zku z zapiętymi pasami.


Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
nadętego debilizmem ego.
-- -
Nie chcesz wiedzieć co ja o tym s±dzę.

Data: 2015-11-11 22:23:55
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-11 20:14, re wrote:
W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie.
-- -
Nonsens. W jednym przypadku zagrażam sobie a w drugim kto¶ mi a ja tylko
(co najwyżej!!!) ograniczam skutki tego.

Oba przypadki róznia sie tylko prawdopodobieństwem, ale oba podnosz± ryzyko. Jeden jest oczywisty nawet dla kibola drugie nie bo wymaga my¶lenia i wyobraĽni. I całe szczę¶cie bo pozwala to wkroczyć ewolucji.

Wiekszo¶c niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i
żuków.
A czym jeżdż± kobiety w ci±ży ?

Prawo pozwala im nie zapinać pasów nawet w 126p.

Taka luĽna, subiektywna obserwacja, możesz j± zignorować. ...
Ostatnio wymusiły mi pierwszeństwo ze dwa samochody w mie¶cie. Żaden z
nich nie był BMW ani jak wyżej podałe¶ :-)

Mnie za¶ ostatnio kole¶ przechodzac na druga strone ulicy zlustrował wzrokiem. Nie był kangurem ani też nie miał stokrotki. Myslę że to ma tyle samo do rzeczy.

Nie jest je¶li powoduje to obci±zenie reszty społeczeństwa. To nie jest
sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie
tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra
zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
NADWAGI BO TAK!
-- -
Jakbym miał być rozliczany z jedzenia to na pewno bym się z tego wypisał.

Przeciez opieka zdrowotna jest obowi±zkowa. Przypomnę że nadmierne żarcie to jest problem w skali całego społeczeństwa, zerknij na usa. Tam ludzie *płac±* za głupotę grubasów. My¶lisz że maj± na to ochotę? Ja nie chce płacić za czyj±¶ glupotę. Z chęci± płacę za czyj¶ nieszczę¶liwy wypadek. Ale nie za głupotę. Całe szczę¶cie niezapinanie pasow jest domen± głównie idiotów dzięki czemu każdy z nich przyczynia się do podnoszenia IQ społeczeństwa.

i to tylko z powodu za krótkiego kutasa.
Jak brzmi zarzut w przypadku kierowniczki ?

Nie znam żadnej nie zapinaj±cej pasów. Może cycki się gniot±, nie wiem.
-- -
Rozumiem, że kierowników przepytałe¶ i zeznali, że kutas a nie tylko że
tak sobie wymy¶liłe¶.

Czy ja wiem, z moich obserwacji ludzi wynika że jazda bez pasów, ruszanie z piskiem z pod spożywczaka, wpierdalanie się wszedzie, patologiczna meta, rzucanie kurwami przez CB, szczanie pod murem, marsze patriotyczne itd to sposoby na leczenie kompleksów. Różnych. Kutas to tylko jeden z nich.

Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie
masz ubezpieczenia prywatnie to l±dujesz w kolejce do rehabilitacji. A
nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla
niektórych warto że +10 do długo¶ci kutasa, choć w gipsie i na wózku.
-- -
Nie l±dujemy bo jazda jest generalnie bezpieczna a nie dlatego, że
zapinamy pasy, mamy normalnego kutasa i inny samochód niż beemka.

Jazda bez pasow jest dokładnie tak bezpieczna jak bezpiecznie jedzie kto¶ z przeciwnego pasa. Ba, możesz stać w miejscu na parkingu i bez pasów połamiesz kręgosłup z powodu innego kierownika. Gdybys to ryzyko podejmował w izolowanym ¶rodowisku to twoja sprawa. Niestety drogi sa pełne morderców, pijaków, przygłupów i prawników. Ryzyko jest juz od Ciebie zależne tylko w jakims procencie.

Co ciekawe w tej dyskusji nie padaj± argumenty dlaczego *lepiej* jechac
bez pasów.
-- -
Znaczy nie dotarł do Ciebie argument o pod¶wiadomym podejmowaniu
większego ryzyka w zwi±zku z zapiętymi pasami.

Bo go nie podejmuje a jeżdzę w pasach i w h.. poduszek. Prawdopodobnie to ¶wiadome ryzyko podejmuj± te same ćwoki od rzucania kurwami przez CB. Nie bardzo rozumiem dlaczego argument za patologicznym zachowaniem miałby być argumentem przeciw normalnemu używaniu.

Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
nadętego debilizmem ego.
-- -
Nie chcesz wiedzieć co ja o tym s±dzę.

Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jeste¶ podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z upo¶ledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.

Data: 2015-11-11 22:31:38
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

....
Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
nadętego debilizmem ego.
-- -
Nie chcesz wiedzieć co ja o tym s±dzę.

Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jeste¶
podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
upo¶ledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.
-- -
Dobra, dobra, spierdalaj w podskokach jak nie interesuje Cię co inni pisz±

Data: 2015-11-11 23:02:16
Autor: Sebastian Biały
Kampania zapnij pasy
On 2015-11-11 22:31, re wrote:
Nie chcesz wiedzieć co ja o tym s±dzę.
Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jeste¶
podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
upo¶ledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.
Dobra, dobra, spierdalaj

TBDU.

Data: 2015-11-12 01:38:51
Autor: re
Kampania zapnij pasy


Użytkownik "Sebastian Biały"

Nie chcesz wiedzieć co ja o tym s±dzę.
Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jeste¶
podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
upo¶ledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.
Dobra, dobra, spierdalaj

TBDU.
-- -
Cytuj cało¶ć DURNIU

Było "Dobra, dobra, spierdalaj w podskokach jak nie interesuje Cię co inni pisz± " i jak widać nie dotarło

Data: 2015-11-12 17:28:22
Autor: Sebastian Biały
[OT] Kampania zapnij pasy
On 2015-11-12 01:38, re wrote:
Cytuj cało¶ć DURNIU

Widzisz, bo to jest tak, że siła obelgi to iloczyn warto¶ci bezwzglednej obegi oraz autorytetu osoby wypowiadaj±cej. Liczę i liczę i zero wychodzi.

i jak widać nie dotarło

Dotarło, ale z powodu powyzszego nie spodowalo żadnych skutków. Wydaje mi się również że zwiększanie warto¶ci bezwzględnej obelgi nic nie da. Ale możesz próbować.

Kampania zapnij pasy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona